:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

پست اول گر نهد معمار کج...!

سلام.

این اولین پست وبلاگ منه. پس منم به رسم عادت توی این پست از خودم می گم.

من متولد شهر مقدس مشهد هستم اما ساکن اصفهانم.خونواده ای فوق العاده گرم و صمیمی هستیم که منم ته تغاریش هستم! معمولا سعی می کنم بخندم و بخندونم که تاحالا موفق هم بودم امیدوارم شماهم به جمع دوستان خوب و زیادم بپیوندید.

پس فردا عازم مشهد هستیم  تا بریم برای همه اونهایی که التماس دعا گفتن دعا کنیم.البته عروسی یکی از دخترعمه هامم هست که کلی باهاش رفیقم.

مامان عروس خانوم یعنی عمه ی من مهربونترین عمه ی دنیاست که دلش اندازه ی یه دریا جا واسه دوست داشتن و مهربونی داره. خلاصه که اگه رفتیم و اومدیم حتما میام و از خاطراتم می گم براتون.

شاد باشید و ممنون که یادداشت اولم رو خوندین.

نظرات 5 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام خدمت ماهی خانوم گل
خوشحال هستم به عنوان اولین نفر واست کامنت می ذارم
امیدوارم وقتی بیننده های وب لاگت زیاد شد منو فراموش نکنی
راستی با تبادل لینک موافقی؟

مهسا(ماه) پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:37 ب.ظ http://www.qqqq.blogsky.com

سلام
مبارکه...
قدم نورسیده مبارکه
عروسی هم مبارکه
پست اولت هم کج نیس.من خودم از دور چک کردم.صافه صافه.
؛)

سلام
مرسی که بهم سر زدین. فعلا که وبلاگم غریبه.
بازم ممنونم.
ماهی

شیر مهربون پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ب.ظ http://shiremehraboon.blogsky.com

سلام مبارکه وبلاگ
ااااا ما م آخر این ماه میریم مشهد ... بازم التماس دعا .. وای منم عاشق عمه ام هستم ... خیلی ماه مهربونههههه ....

مهدی پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.diarymahdi.blogsky.com

سلام ماهی عزیزم
خسته نباشی
ایشالا که بتونی وبلاگ جالبی داشته باشی
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
فعلا

aflatoon دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ق.ظ

سلااااااااااااام فرشته ماهی.
تبریک تبریک. خانوم گفته بودی میخوای وبلاگ بزنی . نگو وبلاگو زدی بعد تازه به ما میگی میخوای وبلاگ بزنی؟ بااااااااااااشه!
ولی خیلی کیف کردم.وبلاگت قشنگه.فقط یخورده رنگ ابیش کمه!

این اولین کامنت منه. حالا داشته باش بقیشو.
فعلا بای.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد