:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

چتر برای چه؟! خیال که خیس نمی شود...!

 

امروز از خونه زدم بیرون. با اینکه یه عالمه کار داشتم و اتاقم انگار توش زلزله اومده؛ اما یه جور عجیبی دلم گرفته بود. همیشه بعد از برگشتن از مسافرت اینجوری میشم. نمیدونم شایدم خیلی بی جنبه هستم که تحمل پایان سفر رو ندارم! اما بیرون که رفتم فهمیدم چقدر خوبه که جایی زندگی کنی که خیابوناش رو بلدی!! آخه مشهد که با دختر عمه هام میرفتیم بیرون همش می پرسیدم :«کی میرسیم؟ الان کجاییم؟» اما حالا دیگه خودم بلدم! امروز دوست جونم رو دیدم که یه دنیا مدیون خوبیهاشم.  «چتر برای چه؟! خیال که خیس نمی شود...» کتابیه که دوست جونم بهم هدیه داد. خیلی شعرای نازی داره. کتاب اثر «محمدعلی بهمنی» از انتشارات «دارینوش» هستش که توصیه می کنم اگه جایی دیدینش اگرم نخواستین بخرین حتما ً یکی دوتا از شعراش رو بخونین. من و دوست جون توی یه پارک زیر سایه ی درخت روی حصیر نشستیم و پفک و رانی خوردیم و من چند تا از شعرای این کتاب رو خوندم. جای همتون به وسعت یه پارک کنار زاینده رود خالی! با هر بیت شعر که میخوندم، یه مشت از دلتنگی هام میریخت بیرون. دوست جون که منو رسوند خونه، سبکبال و رها بودم بی هیچ دلتنگی...

 

*** فال ***

 

فال مان هرچه باشد

- باشد !

حال مان را دریاب

خیال کن حافظ را گشوده ای و می خوانی :

« مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید »

یا

« قتل این خسته به شمشیر تو تقدیر نبود »

چه فرق؟

فال ِ نخوانده ی تو

- منم!

 

دوستتون دارم مواظب خودتون باشین تا بعد

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
عطر نعنا چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ب.ظ http://golpone.blogsky.com

همیشه استفاده از چیزایی که خیلی دوستشون داریم...به ما انرژی مثبت میده.
ماهی خانوم ناز....تا میتونی شعر بخون و خوش باش...
برای منم ...شعر تنها تسکینمه و نوشتن من رو میبره به اوج احساساتم.
همیشه با احساس باشی دوستم.

انقدر معطر و خوشبو نوشته بودی که نتونستم بی دیدن گل پونت برم دنبال کارم. لینکت میکنم عزیزم امیدوازم موافق تبادل لینک باشی
بازم بیا پیش ماهی
فدات شم
ماهی

عروسک خانوم پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ق.ظ http://aroosakkhanoom.blogsky.com

سلام عزیزم
ممنونم شما لطف داری گلم
خیلی خوشحالم که با شما اشنا شدم
بابت لینک یه دنیا ممنون با کمال میل لینکت میکنم عزیزم
من اپم ماهی جون از حضور گرمت خوشحال میشم
شاد و سلامت باشی عزیزم

سلام خوشگله
ممنونم از حظورت و امیدوارم همیشه یه دنیا شاد باشی
بازم بیا که تازه پیدات کردم!
فدات
ماهی

مهدی-(دفتر عشق) پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ق.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

سلام. خوبی؟ حلول ماه مبارک رمضان را خدمت شما دوست عزیز تبریک عرض می نمایم. دفتر عشق به روز شد و منتظر حضورت هستم. شاد باشی. التماس دعا

سلام دوست بسیار خوب و هنرمندم
شکر خداُ شما خوبی؟
دفتر عشق رو میخونم و بسیار لذت میبرم
هروقت فرصت کردید تشریف بیارید بی صبرانه منتظر نظراتتون هستم
با تشکر
ماهی

مهسا پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ق.ظ http://qqqq.blogsky.com

سلام ماهی جون
شعر فال که قشنگ بود حتما بقیش هم خوب باشه.حتما این کتاب رو می گیرم.
بوس

سلام خانوم گل
آره عزیزم شعراش خیلی ناز و ملایمه اگه دیدی حتما بگیرش
اگه یادگاری دوست جون نبود دلم میخواست به همه میدادمش
بازم از اینطرفا بیا که خیلی خوشحالم می کنی
بوووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد