:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

معامله!

کودک امشب تمام سعیش را کرد تا هنگام بازگشت پدر از محل کارش به منزل، بیدار باشد. همینکه پدر به جلوی درب منزل رسید کودک به استقبالش شتافت. پدر، خسته از کار تمام وقت، از دیدن فرزندش خوشحال شد. پسرک ناگهان به پدر گفت:«پدر!شما برای هر ساعت کار،چقدر دستمزد میگیرید؟» پدر که تصور نمود فرزندش از او پول می خواهد با کلافگی و حرص گفت:«ساعتی 20 دلار.» پسر گفت :«میتوانید 10 دلار به من بدهید؟» پدردرحالی که داشت از عصبانیت منفجر میشد گفت:«اجازه بده داخل خانه شوم و اندکی استراحت کنم،بعد ببینم چه میگویی.» اما پسرک اصرار ورزید و پدر به ناچار برای خلاصی از دست فرزند سمج خود ، 10 دلار به او داد. پسرک با خوشحالی پول را گرفت و دست پدر را محکم در دست گرفت و او را کشان کشان به اتاق خود برد. سپس دست خود را زیر بالشش برد و مقداری پول مچاله شده درآورد. پدر با حیرت گفت:«تو که پول داشتی برای چه باز هم پول از من خواستی؟» پسرک با هیجان پولهای مچاله شده را صاف کرد و روی پولی که از پدرش گرفته بود گذاشت و آنرا به سمت پدرگرفت و گفت:«مجموع این پولها 20 دلار است. من اینها را به شما میدهم و به این ترتیب یک ساعت از کارفردای شما را از شما میخرم.پس لطفا ً فردا شب یک ساعت زودتر به منزل بیایید تا من قبل از خواب بتوانم شما را ببینم...»

*******************************************************

 دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین، التماس دعا...

نظرات 7 + ارسال نظر
علی سلطانی مجد سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام ماهی خانم
دو پست اخیر شما رو خوندم جالب بودند
اما جای بهتر شدن خیلی هست
موفق باشید

سلام جناب آقای مجد
بی تعارف میگم حضور شما در وبلاگ من باعث مباهاتمه
بازم خوشحال میشم تشریف بیارین
با تشکر فراوان
ماهی

محسن سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ق.ظ

سلام ماهی جون.
طاعات قبول.
اخر شب هستش و من خیلی اتفاقی اومدم.
مثل همیشه کیف کردم.
این کامنت عجله ای هستش.
باشه فردا سرفرصت.
قربونت.

سلام آقا محسن گل
ممنونم که هرطوری هست به وبلاگ خودتون سر میزنین
بازم تونستین بیاین
ممنونم
ماهی

آرش سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام ماهی خانم
واقعا یک دنیا ازت سپاسگزارم که همیشه با حضور پر مهرت در وب لاگم منو شرمنده می کنی.
مطلب انتخابی این دفعت هم خیلی قشنگ بود
خیلی از بچه های امروز در رویای دیدن یک لحظه پدرشون هستن.
امیدوارم همیشه شاد باشی

سلام آرش جان
عزیزم انجام وظیفه است باعث افتخاره بیام وبلاگ زیباتو ببینم.
ممنونم که شماهم قابل دونستید
بازم منتظر حضور پرمهرتون هستم
ماهی

A..$@$...M سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.deltangiii.blogsky.com

سلام
خوبی
مرسی میام میل میزنم
اگه بتونی
ج.اب نظراتو تو خود وبلاگ هت بدی خیلی بهتره
اینطوری اون طرفم خوشحال تر میشه!!!!!!!!!!!!
و یه چیز دیگه وبلاگتو خیلی سنگین کردی
عکسهاش باز نمیشه دیر میاد!!!!!!!!!!
مراقب خودت باش
خیلی کلکی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شوخی !!!!!!!!!!!
بای!!!!!!!!!
نه خدا نگهدار خودمون خیلی بهتره

سلام
من که جواب همه ی کامنتا رو میدم! حتی کامنت خالی جنابعالی رو!
وبلاگم من سنگین نمیکنم گاهی اینجوری میشه دیگهههههه!
منتظر میلت هستم
ممنون از حضورت
ماهی

مریم سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:35 ب.ظ http://gol-e-maryam.blogsky.com

سلام
نمازروزه هاقبول
ای کاش می شد مثل یه برگ زرد توی پاییز زندگی رو رها کرد و خود رو به دست باد سپرد… ای کاش می شد
وبلاگ زیبایی دارین
خوشحال میشم به من هم سربزنین
ونظرتونودرمورد وبلاگ من بگین
**التماس دعا**
یاحق.

سارا جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* _____آپم___________
_____*_________* _________یه________
_____________*_* ____________سر____
______________** ________________بیا_
______________* ____________________

شوریده یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.eshqh-tanz.blogsky.com

سلام

وبلاگ من به روز شده خوشحال میشم بیای ببینی

شوریده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد