:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

درس امروز!

 سلام!

امروز توی روزنامه ی«امیدجوان» نوشته بود از این به بعد اس ام اس ها چک میشه و کسانی که اس ام اس ناجور می فرستن باهاشون برخورد میشه! (نه تنها اس ام اس٬ که ام ام اس و بلوتوث هم کنترل میشه٬ خداییش پیشرفتهای خوفناکی کردیم در زمینه ی تکنولوژی!)

خواستم یه عرض تبریک خدمت شما خواهران و برادران گرامی و یه عرض خسته نباشید خدمت دوستان زحمتکشمون تو همه جای مملکت داشته باشم!همه کاری میکنن تا ما فاسد نشیم! ببینین چه وجدان کاری دارن! یادبگیرین لطفا!!

راستی هرکی گفت تجاوز به حقوق مردم یعنی چه ۳تا جایزه بهش میدم!!

پ.ن: به نظر شما این دوستامون همه ی این زحمتا رو زبون روزه میکشن برامون یا میذارن واسه بعد از افطار؟!

نظرات 19 + ارسال نظر
آیدا سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:14 ب.ظ http://ayda16.blogsky.com

هوم ؟
چرا سوالای سخت سخت میپرسی آخه؟؟؟؟؟

جوون!
جوابش تو سوالت بود جیگر!

علی سلطانی مجد چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام خدمت شما دوست عزیز ( ماهی خانم)
ممنونم که به وبلاگ من سر زدید و نظر دادید . این پست شما رو خوندم اما فراموش نکنید علاوه بر کنترل شدن اس ام اس و خیلی چیزای دیگه سایتها و وبلاگ ها هم خیلی وقته کنترل میشه پس مواظب باشید که سیاسی نشید . سیاست جیزه
آدم اگر ادم باشه نیاز به کنترل شدن نداره اینکه دور تا دور ما دیوار باشه و خلافی نکنیم نشانه ادم بودن و مثبت بودنمون نیست مهم اینه که آزاد باشیم و زمینه هر کاری مساعد باشه اما خودمون خلافی نکنیم . بیخیال
دنیا سه روزه دیروزو امروزو فردا
دیروز که گذشت امروزم که چزیش نمونده پس به فکر فردا باشیم
بازم ممنونم

سلام آقای مجد
من و سیاست؟!!!!!! بیخیااااااال!
آقا با خودم بودم اصلا! ببخشید! معذرت از اینکه یه بخش از یه روزنامه ی دولتی رو اینجا نوشتم! اصلا ماهی رو چه به این حرفا؟!
برو زندگیتو بکن بچه!
منم ممنونم که تشربف آوردید.
خانومها آقایون من با سیاست؟!نه! نمیتونم!!

آرش چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

واقعا خدا عمرشون بده که اینقدر به فکر مشکلات جوونهای این کشور هستن ما همه مشکلاتمون حل شده بود فقط این یکی مونده بود که به حول و قوه الاهی این مشکل هم به دست برادران مومن همیشه در صحنه حل شد و بار بزرگی از روی دوش این ملت غیور و دلاور ما برداشته شد.

علیکم السلام آقا آرش خودموووون!
بله پس چی؟ فکر کردی دوستامون به فکر همیشه در صحنه های عزیز نیستن؟
هستن باباجون من!هستن!
اما خداییش تو روزنامه نوشته بود میخوان جلوی سند کردن بلوتوث های وحشت رو بگیرن. اگه این کار عملی بشه خیلی عالیه. دیشب یه بلوتوث تو گوشی یه بنده خدا دیدم منگ شدم!
یه عده شرور بعد از تجاوز به یه زن بدبخت کشتنش!
یکی دیگه هم سر یه مرد رو با کارد بریدن!
خب واقعا اینه چیه که من و تو خواه ناخواه میبینیم؟!
اما خوب و بد باهم سوختن سنت مزخرفیه...
به هر حال چی میشه گفت؟!
ممنونم از حضورت
بازم بیا این طرفا
ماهی

سارا چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:33 ق.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
خوبی؟؟
نماز روزه ها قبول
ممنون که اومدی
و مرسی از بابت لینک منم لینکت کردم

**التماس دعا**

سلام سارا گله!
طاعات خودتونم قبول خانومی!
منم ممنونم که اومدی.
بازم بیا منتظرت هستم!
ما هم التماس دعا

padid چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ق.ظ

khob! salam ! hala sms va mms ye chizi ama dige bluetooth kheili jafang bood ! hadeaghal yechizi nemigan ke begonje , man kari be in kara nadaram faghat midoonam vaghti mirim biroon toro mishoonoonim kenar daste ranande ta amniatemoon bishtar beshe ! to ham koli pishnahade kari az janebe hamin bandegane momen va salehe khoda va khaharane ghayoore basiji daryaft mikoni! baale agha!

سلام خانوم
نوشته بود بلوتوث هر منطقه توسط عاملین کنترل میشه در ضمن منظورت اینه که دوستامون به ما دروغ میگن؟!!!!!!!! خیلی بی ادبی!
باید هرچی گفتن بگی چشم و باور کنی! فهمیدی یا بیام کنترلت کنم؟!

نکته: به علت ظاهر اندکی مثبت تر من موقعی که طرح بگیر بگیر میشه من از صندلی عقب ماشین نگار به صندلی جلو ارتقا می یابم!!

محسن چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام ماهی جان.
بابا دیگه بلوتوث رو بی خیال. بعید میدونم بتونن عملا کنترل کنن؟!!
بعدش هم به نظر من اینا بیشتر ترسوندن هستش. وگرنه خودشونم میدونن اگه واقعا بخوان کنترل کنن با نصف ملت باید برخورد کنن!! ( بلا نسبت بقیه ملت!)

من خودم ۲هفته پیش تو رادیو جوان شنیدم که یکی از مسئولین!!!!! وزارت ارتباطات
این قضیه رو تکذیب فرمودند (هر چند دو پهلو حرف زدند )و در ادامه فرمودند که معمولا پیام هایی که (send to all ) میشوند یا افرادی که شکایت کنند کنترل میشه.
والله اعلم.

بعید میدونم اینجا کسی عملا حقوقی برای مردم قائل باشه که حالا تجاوز به حقوق مردم براش معنی داشته باشه.

قربانت.

سلام
به جوابی که در زیر آمده مراجعه شود!
تازه ببینم! منظورتون اینه که شما ها اس ام اس یا بلوتوث بدبد میفرستیییییین؟!!!!!!!

نقد و بررسی وبلاگها چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:37 ب.ظ http://naghdeweblog.blogsky.com/

http://naghdeweblog.blogsky.com/

فرزاد چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:53 ب.ظ http://petti.blogsky.com

سلام ماهی جان
خوبی خانم؟
ایشالا که خوبی.
تجاوز به حقوق....؟
یعنی اینکه نذارن من، من باشم ! یعنی مجبورم کنن من، اونی باشم که اون میخواد...
یعنی اینکه بزنن تو گوشت فقط و فقط به خاطر اینکه پرسیدی آیا خدایی هست؟
یعنی با لگد بندازنت تو ماشین پلیس...فقط چون پاچه شلوارت کوتاهه یا...اینکه نخواستی با چهره نشسته و موهای ژولیده بیای تو خیابون!
یعنی کاری کنن که روزی ۱۰۰ بار آرزوی مرگ خودتو بکنی فقط به خاطر اینکه تصمیم گرفتی کمی از این دنیا فاصله بگیری...کمی نوشیدنی...
یعنی اینکه با یک دختر پاک یک کوچولو بازی کنن و بعد پرتش کنن تو اجتماع و بهش بگن خودفروش...ج...نده !
یعنی اینکه نذارن حرف بزنی.... یعنی تو جرات داری حرف بزن!
یعنی اینکه هر آشغالی فقط و فقط چون چند تا ستاره روی شونش داره به خودش اجازه بده به ناموس تو...
تجاوزگر یعنی آدم بزرگی که برای ثابت کردن بزرگی خودش خودشو خیلی کوچیگ میکنه....یعنی کسی که از خدا خیلی دوره اما با گذاشتن یک امامه روی سرش....
فکر کنم بس باشه دیگه! همینقدر برای گرفتن جایزه کافیه(:
آرامش تو آرزوی همیشگی من


سلام آقا فرزاد
ممنونم خوبم شما هم که ظاهرا زیادی خوبی!
بابا بیخیال وبلاگمونو سیاسی مالی نکنین!
به کامنت دوستم «پدیده» توجه کن!
اصلا دوستای من بچه های جلفی نیستن اما وقتی از دانشگاه تعطیل میشیم همش اینور و اونور نگاه میکنیم که یکی از این ماشین وحشتناکا واینستاده باشه.
من همیشه با مقنعه هستم٬ مانتوی تنگ نمیپوشم٬
حجابم از فاطمه ی زهرا کاملتره!! اما وقتی از کنار بعضی از این دوستای زحمتکش رد میشم یه جوری به من نگاه میکنن انگار لخت اومدم تو خیابون!
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه!
ممنونم فرزاد جان از اینکه اومدی
بازم منتظر حضور گرمت هستم.
شاد باش و فقط بخند که همه ی دنیا یه شوخی بزرگه...
ماهی

پیر پسر چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ب.ظ http://pirpesar.blogfa.com/

سلام ماهی خانوم
اولن مرسی از حضور شما
درثانی شما چرا مگه هنوز از اس ام اس استفاده میکنی ؟!!!
شما با استفاده از چند کبوتر پیام رسان میتونی مشکلت رو حل نمائی

سلام آقای پیر پسر!
منم ممنونم از حضور شما
من؟!! اس ام اس؟!! وا؟! اینا کارای این اجنبی هاست من اصلا دوروبر این چیزایی که با اسلام مغایرت داره نمی پلکم!(نیشخند)
من فقط از دود استفاده میکنم که خدا هم راضی باشه ازم!!
ممنونم
ماهی

دوست پاییزی پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:54 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام عزیزم
واقعا این عینه حقوق بشره!!!
نمیدونم کی میخواد درست بشه..
میدونی من هیچوقت مخالف دولت نبودم..البته موافق هم نبودم..
منظور از مخالف نبودم اینه که من هیجوقت شکایتی نکردم..همیشه سرم به کار خودم بوده..ولی از خیلی از کاراشون خوشم نمیاد..
و از اینکه دستم به جایی نمیرسه و میبینم که بیشتر دوستان نالانند ناراحتم..
امیدوارم بتونم یه روزی یه کارایی برای این مملکت عزیزم بکنم..

سلام عزیزکم.
خوبی گلم؟ خیلی خوش اومدی نانازی.
اتفاقا منم از اینکه مدام ناله کنم و از دولتی که دقیق نگرفتم داره چیکار میکنه گله کنم خوشم نمیاد اما این اتفاقات درست مثل زمان شاه٬ خفقان های اون زمان رو به یاد میاره.درست مثل اینه که وارونه استفراغ کنی!!(گلاب به روی همگی البته)
ممنونم که اومدی خانوم گل
مواظب خودت باش تو دیار غربت!
خدا نگهدارت نازنینم.
ماهی

فرزاد پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:26 ب.ظ http://petti.blogsky.com

سلا م
چرا بحث و عوض مکنی؟
من جایزمو میخوام

سلام فرزاد جان
چشم جایزتون به قید قرعه میاد دم در خونه!
خوبه؟! بازم بگین امکانات کمه!!هی پاشین برین خارج.
ممنونم که اومدی دوست گلم
ماهی

پیر پسر پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:04 ب.ظ http://pirpesar.blogfa.com/

سلام ماهی خانوم
مرسی
راستش من تا حالا فکر میکردم این همه دود که تو شهرمونه مال این ماشینای فرسوده و گازوئیلیه .
ازاینکه روشنم نمودید کمال تشکر را دارم

سلام پیر پسر جان.
نه عزیز جان این دودا همون بلوتوث قدیمه!
ماشینای فرسوده که از وقتی ما بچه بودیم دارن جمع آوری میشن!!
روشن باشی دوست خوبم!
ماهی

پسر شاهزاده پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://www.shahzade-amid.blogfa.com

حالا شما خیلی خودتو ناراحت نکن...ما که هممون مراقب همدیگه هستیم...هیچ کار بدی هم نمی کنیم...دائم هم داریم به این استکبار بی تربیت مشت و لگد میزنیم...زورکی هم داریم میریم بهشت...خوب اینم روش دیگه قربونت...فقط من نمیدونم تو بهشت چطوری باید این جماعت رو تحمل کنیم...!!!

سلام پسر شاهزاده!
نه من کلا آدم خوشحالیم. بله ما همیشه در صحنه های عزیزیم که استکبار رو له میکنیم. اگه ایشالا رفتیم بهشت یه قرار بلاگی میذاریم اینا رو میفرستیم خونه ی همسایمون که میگن یه بخاری بزرگ داره!!

علی سلطانی مجد پنج‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ب.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام ماهی خانم
مرسی که به وبلاگ من سر زدید
و ممنون از نظر شما
موفق و پاینده باشید منتظر پست جدیدتون هستم

سلام جناب آقای مجد.
باعث افتخار منه که خدمت برسم.
بازم ممنونم.
شاد و سلامت باشید.
ماهی

padid جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ق.ظ

boro babaaa , ina ke chizi nist
man ye doos daram babash police e!! :D

نههههههههههههههه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی آرهههههههههههههههههه؟!!!
مگه میشههههههههههههههههههههه؟!!!
خدایا شکرت که جوونامون اینقدر قانعن!! (نیشخند)
ماهی

A..$@$...M جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ق.ظ http://www.deltangiii.blogsky.com

سلام
خوبی
ماهی جون
دلم واست یه ذره شده
اگه تونستی بیا اپم
موفق باشی
شرمنده که هنوز میل نزدم

سلام امیر آقا
شکر خوبیم. دلت دریا باشه جوون!
چشم خدمت میرسیم.ممنونم.
منتظر میل هستم.
ماهی

پینه دوز جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:38 ق.ظ

سلام خانومی
فکرتو مشغول نکن!خیلی از این چیزا من دراوردیه اخه بعضیها نون به نرخ روز
میخورند مثل کف روی اب زودی از بین میره.من و تو که این اقدامات رو پای
دین نمی ذاریم؟
در پناه حق

سلام پینه دوز عزیز.
نه بابا من کوچیک دینمونم هستم تا جایی که تونستم هم تا حالا پیروش بودم. اما به قول دوستمون هیچوقت نمیخوام زوری برم بهشت...
ممنونم از حظورت
ماهی

*سراب* جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:05 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام
خب خیلی خوبه که کنترل می کنن...ولی یه سوال بلوتوث و چه جوری کنترل می کنن؟فکر نمی کنم بشه!اصلا ربطی به شبکه تلفن همراه نداره!...
تجاوز به حقوق مردم یعنی فضولی!هر کی فضولی کنه تو کار دیگران یعنی به حقوق دیگران تجاوز کرده!
البته از نظر من!
به منم سر بزن ماهی جون...تبادل لینک هم موافقیم!ببخشید با اجازه من لینکت و می ذارم تو وبلاگ تا گمت نکنم یه وقت
اگر خواستی تو هم من و لینک کن! با یه خاطره از یک روز بارونی به روزم...منتظرتم
بای

سلام دوست جدید و عزیز
به وبلاگ خودت خوش اومدی.بله خیلی خوبه منم که همینو گفتم!
یعنی واقعا شماها نمیدونین بلوتوث رو چه جوری کنترل میکنن؟! پس تو این مدرسه ها چی یاد میدن؟! باباجون! یکی میاد جلو بهت میگه ببخشید شما بلوتوث دارین؟ شما میگی آره! یارو میگه میشه بپرسم چی بلوتوث میکنین؟! شما هم باید بگین : آره!!!
دیدی؟! کاری داشت؟!!!
ممنون از لینک باعث افتخاره که لینکتون کنم.
ماهی

سارا جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:14 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

____________**__**_____* __________
___________***_*__*_____* _________
__________****_____**___****** ____
_________*****______**_*______** __
________*****_______**________*_**
________*****_______*_______* _____
________******_____*_______* ______
_________******____*______* _______
__________********_______* ________
__***_________**______** __________
*******__________** _______________
_*******_________* ________________
__******_________*_* ______________
___***___*_______** _______________
___________*_____*__* _____________
_______****_*___* _________________
_____******__*_** _________________
____*******___** __________________
____*****______* __________________
____**_________* _____آپم___________
_____*_________* _________یه________
_____________*_* ____________سر____
______________** ________________بیا_
______________* ____________________

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد