:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

انرژی مثبت مالی!

سلام به همگی!

امشب با یک بغل انرژی مثبت اومدم تا شمارو روحیه بارون کنم. توجه کنید:

۱-دیشب نزدیک ۷۰ تا مهمون برای افطاری داشتیم و من تا ساعت ۱۰ شب چنان با ظرفشویی یکی شده بودم که اسم من و ظرفشویی مترادف بود. برای مثال:

این ظرف کثیفا رو بذارید سر ظرفشویی=این ظرف کثیفا رو بدید به ماهی!

۲-امروز سحر اصلا دلم نمیخواست پاشم اما مجبورم کردن نامردا!

۳-صبح ساعت ۸ که ساعت گوشیم زنگ زد٬ دنیا رو کله ی پر دردم خراب شد!

۴-ساعت ۱۰ با همون استادی داشتیم که نگار خانوممون سوتی داده بود!

۵-۱۲ تا ۲ توی دانشگاه با بچه ها یا غر میزدیم یا چرت!

۶-۲ با استادی کلاس داشتیم که اگرم من بخوام مثل یک فروند انسان صاف و بی صدا بشینم٬ خود استاده نمیذاره! اونقدر خندیدیم زیرزیرکی که داشتم دسته ی صندلیمو می جویدم!!

۷-مراجعه شود به بند ۴.

۸-سر کلاس آخری اونقدر حالم بد بود که برای اولین بار آرزو کردم ایکاش روزه نبودم.شدیدا ضعف کرده بودم...یه سری از آدمای گل و جیگر روزگار متعهد شدن که گناه خوردن روزه ی منو قبول کنن و من بخورم روزمو اما منکه خییییییلی گلم نکردم این کارو!

۹-با ماشین زهره به طرف منزل در حرکت بودیم که لوله ی اگزوز یک عدد اتوبوس بنز مدل ۱۸۸۶ توی ماشین ما دق دلیشو خالی کرد و منم که سلطان آلرژی...

۱۰-همین!

یعنی چی که می شینین به مصیبت های یه آدم رنج کشیده میخندین؟!! خجالت بکشید!

خب امیدوارم دز بدبختی خون شما همواره پایین بمونه. ایشالا به زودی میام و شادتون میکنم!

پ.ن:پدیده سر کلاس همون استاد بند ۶ در حالیکه با خودکارش که آنتن نمیداد و قطع و وصل میشد کشتی میگرفت٬ رو به من که همیشه با اتود مینویسم نه با خودکار٬ در حالت کاملا عصبانی و با حرص گفت: آخه تو با این خودکارت یه هیکل نداری؟!!!(که البته از شدت خنده باتری من که تموم شد!!)

دوستتون دارم٬ مواظب خودتون باشین تا بعد

نظرات 20 + ارسال نظر
عروس مرده شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ب.ظ http://dead-bride.blogsky.com

پس چرا من روحیه بارون نشدم؟!!!!!!!!

چون منظور من دقیقا همین بود!

حسرت پرواز شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام ماهی کوچولوی من.خوبی خانمی؟عزیز دلم منم دلتنگت بودم ولی خوب با شروع کلاسای دانشگاه کمتر میام نت ولی چشم سر فرصت حتما آپ میکنم.بازم پیشم بیا گلم.شاد باشی عزیزم...

سلام عزیزم
باریکلا دختر خوب و حرف گوش کن!
منم چون خیلی درسخونم روزی ۲بار بیشتر نمیام!!
شاد باشی نازم

*سراب* شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:44 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام ماهی جون
آخی...من اگر جای تو بودم به جای اینکه برم سر کلاس تو خونه می گرفتم تخت می خوابیدم...به هیچ کی هم نمی گفتم کلاس دارم..در ضمن من نخنیدیدماا..این و گفته باشم...من به کسی نمی خندم...در ضمن چون می دونم ممکنه یه روزی همین بلا سر خودم بیاد دیگه خندیدن به مشکلات دیگران ممنوع!
فعلا ماهی جون

سلام گل من
آخه من موجودی درسخون٬ فداکار٬ پتروس٬ راستگو و درستکارم!!
هدف من جلب رضایت شماست
نخند که نفرینت میکنم به روزم دچار شی!!!(نیشخند)

فدات دخمله ممنونم که اومدی و ههمیشه شاد باشی

عطر نعنا یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:34 ق.ظ http://golpone.blogsky.com

حال ماهی خانوم گل من چطوره؟

خوبی خانومم؟

فدای نعنا و گل پونه و همه ی بوهای خوب دنیا!
من خوبم تو چطوری دخملی؟
بوس بوس

علی سلطانی مجد یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:20 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام ماهی خانم
شما همشهری من هستید
کلاس شهرمون نیارید پایین شاید اتاق اون بنزه قدیمی بوده وگرنه مطمئنا موتورش برابوس ۲۸۰بی بوده
در مورد اون مهمونی هم باید عرض کنم اگر همچین مواقع ماشین ظرفشوئی مصرف بشه فکر کنم بهتر باشه شما واسه یه افطاری ۷۰ تا مهمون داشتید من یکی از دوستان برای مراسم عروسیش رفته بودم فکر کنم به زور ۱۰۰ نفر می شدند بطوریکه من از اینکه دعوت بودم خجالت کشیدم آخه من باعث آشنائی اون دو تا بودن
کمیسیونمونم ندادند حیف شد

چقدر چرت و پرت گفتم
به من سر بزنید
التماس دعا

سلام جناب آقای مجد
خیییلی خوشحالم که بازم اومدید اینجا
من کلاس شهرمونو نیاوردم پایین او اتوبوس قرلضه هه آورد وگرنه من کلی هم خوشتیپم!!
اما جدی گاهی از این ماشینا میبینیم دیگه فقطم که توی اصفهان نیست همه جا هست!
شما میتونید با دو به هم زنی زندگی اونارو خطری کنین بعد دو تا کمیسیون بگیرید و آشتی شون بدید!(مشاور خانواده ی ماهی٬ در سرما و گرما!!)
تازه الان کلی مد شده عروسیای خلوت.
حرفای شما خیلی محترمه حتی اگه شوخی باشه٬
مثل همیشه باعث افتخاره که کامنت شمارو اینجا میبینم.
حتما خدمت میرسم
شاد باشید و منم التماس دعا.

[ بدون نام ] یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ق.ظ

کاش میشد اینجا نظر بدم
کاش می شد دلم هوای اینجا رو بکنه

کاش ...

زبونم چیزی نمی تونه بگه
اما دلم ...

می خوام اینجا با تو باشم
زیر بارونا دوباره
ولی افسوس نه تو هستی
نه دیگه بارون می باره

ممنونم
کاشکی اسمتونم مینوشتید هرچند به طور غریبی حدس میزنم کی هستی...
شاد باشید

*سراب* یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:19 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام ماهی جون
بدو یه سر بیا ببینم!
منتظرتم
بوس

*سراب* یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

راستی ماهی جون من از دوستای پر کاری که زود زود می آن نت و وبلاگشون و به روز می کنن خوشم می آد...معرفیشون کن تا برم بهشون سر بزنم و اونا هم تند تند بیان وبلاگم!
حتما بهم معرفیشون کن
منتظر
بابای

چشم

دوست پاییزی یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
قبول باشه و خسته نباشی عزیزم
میبینم که هنوزم سر کلاس شیطونی میکنین.. :))
خوش بگذره..
مواظب خودت باش عزیزم

سلام نازم
خوبی خانومی؟
مامان و بابای گلت خوبن؟
قبول صاحبش ان شاالله!
آره نمیدونم چرا اصلا نمیتونم مثل آدم بشینم سرجام!
تو هم خوش باش و شاد و شلامت
بوس بوس

haDs یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:33 ب.ظ

ما هم امدیم کیبدم خاب شده بعضیا نمی نه ببیییییییییییییییییییییین

شرمنده من هنوز دوره ی زبون بلغاری رو نگذروندم!
(متوجه منظورت شدم!!)

پسر شاهزاده یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:48 ب.ظ http://www.shahzade-amid.blogfa.com

آلرژی به دود اگزوز داری یا به سایزش...؟!!!!

به مزه ش!

nikolas_sany یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:38 ب.ظ http://divonehsho.blogfa.com

سلام اره دیدم اومدی بدجوری سوپرایز شدم ایول

سلام
قابلی نداشت

علی سلطانی مجد یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:49 ب.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام مرسی از پاسختون با این پیشنهادی که شما دادید فکر کردم اصفهانی اصیل هستید هر چند که اینطور نیست یعنی نمیدونم فکر کنم یه بار خوندم که از مشهد هستید به هر حال مهم اینه که فارسی زبان هستید و حرفهای هم دیگرو متوجه میشیم .
مادربزرگتون چطورند ؟
انشالله که خوب شده باشند
وقت کردید خوشحال میشم سر بزنید و نظرتون رو راجع به تبادل لینک بفرمایید ممنون.

سلام آقای مجد
قابلی نداشت!آره من بازار مشترک اصفهان(مامان) و مشهد(بابا) هستم! اما عاشق اصفهانم و با دنیا عوضش نمی کنم.
مامان بزرگ خیلی بهتره ممنونم که جویای احوال هستین
من به شدت مشتاق تبادل لینک هستم فقط بفرمایید با چه عنوانی لینکتون کنم.
خدمت میرسم و ممنونم از حضورتون
شاد و سلامت باشید

padid یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ب.ظ

salam khaharam
arzi dashtam khedmatetoon



mikhastam beporsam aya laake meshki ba tahrange zereshki khedmatetoon hast?

سلام عزیزم!
خدمت دوستان گرامی عارضم که از این قبیل سوالات در هنگام ارائه درس توسط استاد گرامی٬ بین من و پدیده و نگار و زهره رد و بدل میشه!! برای مثال:
چرخ خیاطی داری؟
مایکرو ویو خدمتتون هست؟
و از این دست سوالات!
پدیده جان امروز فقط لاک پوست پیازی همراه دارم! بدم؟!!!
بوووووووووس

De Los Rios دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:20 ق.ظ http://since1989.blogsky.com

اگر باران بارید
و یادت بود،

.. برای بیابان هم دعا کن!!!

...

ترنم بهار دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام ماهی جون.
تقصیر نداری که نمیتونی یه جا بشینی آخه ماهی کم تحرک به درد نمی خوره ماهی باید شیطون باشه عزیزم.
انشاالله همیشه شاداب و سرزنده باشی .
به منم سر بزن در ضمن ممنونم که احوال مارو هم میپرسی۰۰
از دوست پاییزی .
تا بعد بای بووووووووسسسسسسسسس

سلاااااااااااااااام
ترنم خودم(با اجازه ی پینه دوز البته)
احوال شما
من علاقه ی عجیبی به خانواده ی شما پیدا کردم
الهی که همیشه جمعتون جمع و خوش و خرم باشی
میبوسمتون
جوووووووووووووووون

محسن دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ب.ظ

سلام ماهی.
خسته نباشییی. ( ظاهرا این بار نتونستی از زیر کار در بری !)
من عاشق اینجور مهمونیا هستم.
مهمونی باشه.اونم افطاری فامیلی........ ( تو اصفهان هم که باشه........ )

من خودمم سلطان الرژیم .
اینجور وقتا که دود میخورم همه رو دعا میکنم! البته تو دلم.
قربون تو.
سایتون کم نشه.

سلام
ممنونم. من معمولا از زیر کار در نمیرم
اونم اینجور وقتا
آلرژی هم که واقعا بد دردیه
ممنونم که اومدید
شاد باشید

سیب کوچولو دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:29 ب.ظ http://sibhavij.blogsky.com/

سلام ماهی خانوم.
خوبی؟
وبلاگ جالبی داری... فقط بک گراندت که میاد دیگه نوشته هات معلوم نیست. بهتر نیست یه رنگ ملایم بزاری؟ یا اقلا با مشکی ننویس... پیشنهاد بود...ببخش منو که نیومده واسه خوذم نظر دادم.(گل)
بوس.

سلام دوست عزیزم
وقتی که اینطوری میشه یه دور وبلاگ رو ببندید و باز کنید درست میشه.
ممنونم که اومدید و من همیشه منتظر نظرات و انتقادات و پیشنهادات مفیدتون هستم٬ این حرفا چیه؟!
شاد باشید دوست گلم

سارا دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام ماهی خانوم گل
خوبی؟؟
طاعات و عباداتت قبول حق
به قول عروسک خانوم بابا انرژی مثــــــــبــــــــــــت
ممنون که میای عزیزم

**التماس دعا**

سلام گلکم
من خوبم تو چطوری دخملی؟
از شما هم قبول! والا این روزا انرژی مثبت کجا گیر میاد آخه؟!
منم ممنونم عزیزم
می بوسمت

عطر نعنا دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام ماهی جون

اسم بلاگت توی وبلاگ های بروز شده بود...فکر کردم نفر اول کامنتت میشم و نفراولی که مطلبت رو میخونه

الهی.....یه پست جدید بذار دختر گل.

سلام جیگرم
تو اول و آخر عزیز دل منی گلم
چشم زودی میام یه پست جدید میذارم!
(بووووووووووووووس)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد