:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

انواع سیمکارت!!

انواع سیمکارت !!

الف) دائم:
با اینکه رقیب پیدا کرده ولی هنوز ویژگی‌هایی دارد که موجب می‌شود آن را بهترین بدانیم. مهمترین این ویژگی‌ها هم این است که وقتی نمی‌توانید تماس بگیرید یا به هر دلیلی شبکه ایراد دارد، لا‌اقل می‌دانید که باید به چه کسی فحش و بد و بیراه بدهید!!

ب) موقت ...یعنی... چیز... یعنی ببخشید منظورم اعتباری بود!:

ظاهرا با هزار تومان هم کارتان راه می‌افتد یعنی صاحب یک 0919 خوشگل می‌شوید ولی بعدا باید بیشتر از این‌ها بسلفید!
 
سیمکارت ایرانسل:
به این سیمکارت، «از کی تا حالا؟» و «0935» هم می‌گویند. خود این ایرانسل انواع مختلف دارد: دائمی، اعتباری، دوتایی و خانواده!! کارشناسان(!) معتقدند ایرانسل با تمام دودوزه بازی هایی که تابحال درآورده(!) اما یکی از بهترین شبکه‌های مخابراتی جهان را دارد! (نخندید! مگر همه‌ی کارشناسان مثل غیاثی و سیارند که فقط راست بگویند!) یکی دیگر از کارشناسان در مورد این پدیده می‌گوید: آقا شما سیمکارت می‌خرید که چیکار کنید؟ غیر از اینه که می‌خواید باهاش بلوتوث‌بازی کنید؟!!! (البته بعدها متوجه شدیم که مدرک آقای کارشناس فوق دیپلم تربیت‌بدنی است!)

سیمکارت تالیا:
این یکی فقط اعتباری دارد ولی تا دلتان بخواهد بی‌اعتبار است! کارشناسان معتقدند این سیمکارت اصلا سیمکارت نیست بلکه نوع پیشرفته‌تر پیجر است! عده‌ای دیگر از کارشناسان هم بر این عقیده اند که «صد رحمت به پیجر!» و «برو بده دو کیلو باقالی بگیر!» 
 
دوستتون دارم مواظب خودتون باشین تا بعد
نظرات 24 + ارسال نظر
شمایل یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ب.ظ http://baghemahtab.blogsky.com

وب لاگ جالبی دارید . خیلی حال کردم . خدائیش این مطالبی که گفتی حرف نداشت . اگه هم بد و بیراه هم بهشون می گفتی کلی هم ثواب داشت .

سلام
ممنون.قابلی نداشت خوشحالم خوشتون اومده
تو مرام ما بد و بیراه گفتن نیست ای جوان!
ممنونم از حضورتون
شاد باشید

***بهار-فرشته معصوم*** یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام ماهی قرمزه کوچولو موچولو...
خوبی تو؟؟؟
خیلی اعصابت از این اعتباریا خورده مگه؟؟؟
پیش من بیا منتظرت هستم عزیزم...
دوست دارم.
با آرزوی بهترینـــــــــــها:بهـــــــــار

سلام بهارم
فدات عزیزم تو خوبی؟نه بابا اعصاب من با این چیزا خورد نمیشه من تاحالا اعتباری تجربه نکردم
چم عزیز دلم حتما میام پیشت
منم دوست دارم مموشی
ممنون از آرزوی قشنگت
بوس بوس

*سراب* یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام ماهی جون
جالب بود این مطلبت....سیم کارتهای دائم از نظر منم بهتره....اگر چه وقتی قبضش می آد در خونه برق سه فاز از سرمون می پره ولی بازم بهتر از بقیه است!
اعتباری این مزیت و داره که به نا به شازژی که داری می تونی نحوه استفاده ات و تنظیم کنی ولی دائم خیلی کمتر این مورد پیش می آد و همه بی مبالات با این ورو اونور تماس می گیرن...وقتی که قبضشون هم می آد غش می کنن!
بوووووووووووس یه عالمه!

سلام عزیزم
قابل شمارو نداشت!
دقیقا باهات موافقم اما انسان بی جنبه ای مثل من باید اعتباری داشته باشه ولی نداره!!
هر دفعه به خودم قول میدم سر عقل بیام اما نمیام! ضمنا اولین قبضم ۹۲ هزار تومن بود!!!فکر کن!
حالا رسوندمش به ۳۰ تومن
برام دعا کنین توی این ماه عزیز خدا کمکم کنه انقدر به مخابراتیا حال ندم!
ممنونم عزیزم
بوس بوس بوس

*سراب* یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

راستی منم به روزم!
سر بزن

سارا یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
خوبی؟؟

اووووووووووه چه دلت پره.......!!!!
خدائیش راست گفتی معلوم نیست این ایرانسل چه نقشه هایی توسرشه که الان دیگه سیمکارتهاش رو هم به نصف قیمت میفروشه......
ما که سر از کار این ملت در نمیاریم......

ممنون که خبرم کردی خانومی

**موفق باشی**

سلام سارا خانومی
من خوبم تو چطوری ستاره خانوم سهیل؟
نه بابا دل من هیچوقت پر نمیشه اونم با این چیزا!
ایرانسل که تابلو خلافه! آخرشم مطمئن باش یه بلایی سر ملت میاره!
انجام وظیفه بود عزیزم
شاد شاد باشی گلم
بوس بوس

محسن یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:33 ب.ظ

سلام ماهی جون.
همراه فقط همراه اول.
بابای
بووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسس.

سلام محسن جون
به من پز میدی؟!!! خودمم اولم تازه با یه شماره ی رند!!!(دلت بسوووووووزه)
شاد باشید

علی سلطانی مجد دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام خدمت دوست عزیز خانم مایه خانم
خوبید سلامتید ممنونم که بهم سرزدید و جیای احوالم شدید منم خوبم
خب این پستتون خوب بود به نظر من اگر به جای عنوان ایرانسل ایرانچل میذاشتن بهتر بود . در مورد سیم کاتای دائمی هم که چون اکثر مواقع در دسترس نیست حرفی برای گفتن نمیمونه اون اعتباریشم که دیگه اصلا بازی نیست خلاصه در مجموع ایران کشوریه که آبروی همه تکنولوژیهای دنیا رو یکجا میبره و نقاط ضعف هر تکنولوژی رو به معرض نمایش میذاره .
جالبه که که از ملتش برای به اجرا گذاشتن این نقاط ضعف پولم میگیره ای بابا بیخیال

راستی مرس یکه جواب نظر قبلیمو دادید در ضمن یک ایمل هم براتون فرستادم پیشتازش کردم که زود برسه باکستونو چک کنید .
اوکی
موفق باشید.

سلام دوست بسیار عزیزم آقای سلطانی مجد
قربان احوالات شما؟ غلطای املایی این روزا رو میذارم به حساب دستتون که شکسته و امیدوارم زود زود خوب شید. دقیقا همینطوره که شما میگید٬ منم نظرم اینه که همه ی دنیا میبینن ایران چه بلایی سر تکنولوژی میاره و بقیه جاها دقیقا همو ن موارد رو توی کشورشون اصلاح میکنن! ایشالا تا سه هزار سال آینده درست میشه!

حالا ما شانس آوردیم اعتباری نستیم! واقعا مکافاتیه واسه خودش!
منم پاسخ دادم میل مختصر و مفیدتونو جواب دادم
ممنون از بذل توجه تون و ممنونم از حضور گرم و صمیمانه ی شما
شاد و سلامت باشید

(نمره ی املاتون استثنائا برای پایان ترم محسوب نمیشه چون گواهی از پزشک دارید!!)

علی سلطانی مجد دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام
سند اصلاحیه
اشتباها به جای ماهی خانم مایه خانم تایپ شده که بدینوسیله اصلاح میگردد.

[ بدون نام ] دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام

باز هم دلم گرفت
بازم دلم بارون رو طلب کرد

باز هم به هوای خیلی چیزایی که می خواستم
خواستار عذاب شدم

و باز هم لحظه های بی کسی رو طی می کردم آروم آروم

اما بارونی نبود
که غم غربت رو زیر قطره هاش بشورم

هنوز هم نمی دونم چرا اومدم اینجا
اما برای هر رفتنی باید اومد

جاده رو قسم بده که هرگز عاشقت نشه
چون شاید دیگه هرگز واست تموم نشه

یه زمانی فکر می کردم دیوونه ام
یه زمانی عارف
یه عاشق

اما الان می دونم که اصلا نیستم
بودن من تو نبودنم شروع شد

الان دیگه به فکر رفتنم

خداحافظ
همین حالا...

پینه دوز دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:54 ب.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام ماهی خانم
یه سیمکارت جدید اومده که احتیاج به گوشی نداره

الیاس سل!

به به به !
آفتاب از کدوم طرف در اومده مهربون شدین؟!!
سلام از بنده عمو پینه دوز
عرض ادب و اردات
بله ولی ظاهرا قیمتش زیاده
به بهای بهشت میدنش
ما نخواستیم
همین خوبه!
ممنونم که اومدین
خیییییییییلی خوشحال شدم
شاد باشید

شوریده دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:11 ب.ظ http://www.eshqh-tanz.blogsky.com

سلام مطالب زیبایی رو عنوان کردید

ما هم دستی بر اتش داریم اگه میشه به ما هم سر بزنید

موفق باشید .......شوریده

سلام دوست عزیز
ممنون از اظهار لطفتون
چشم حتما خدمت میرسیم
شاد باشید

پویا دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:16 ب.ظ http://pooyamcs.blogsky.com

خالی آپ کردن چه قد زشته
نظر میخوای کاسه دست بگیر دم مسجد بشین چادرتم بنداز سرت

ببخشید شب بود سیبیلاتونو ندیدم!
حیف که الگوی من خواهر شما نیست وگرنه حتما همین کارو میکردم.
اگر آدم بودی می گفتم که فلسفه ی خالی آپ کردن اینه که دوستایی که نمیدونن آپی بیان بهت سر بزنن
کاش خانوادت بیشتر برای تربیت کردنت مایه میذاشتن اما ظاهرا سرشون شلوغتر از اونیه که به خونواده برسن
می خواستم این کامنت رو پاک کنم اما از یه دوست فرهیخته الگو گرفتم و جواب رو همین جا دادم
خوشحال میشم دیگه اینطرفا نبینمت
شاید برات خیلی بد بشه
**قبلا هم یه نظر گذاشته بودی به وبلاگت سر زدم دیدم همه رو با آشناهای خودت عوضی گرفتی٬ کاشکی آدمایی مثل تو هیچوقت به تکنولوژی دست پیدا نمیکردن**

محمد دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:34 ب.ظ http://delle.blogsky.com/

سلام گله
خیلی جالب نوشتی
البته همه شون سرتا پا یه کرباسنا
..
.
.
.
.
.
.
.
.
بای
راستی مام اپیم سر بزنی خوشحال میشیما

سلام دوست عزیز
قابل نداشت
بله خوب قاعدتا!
حتما سر میزنم
شاد باشید

آیدا دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:33 ب.ظ http://ayda16.blogsky.com

سلام ماهی جونم ..
ببخشین دیر به دیر میام ... دارم درس میخونم ... ولی این چند روزه تا جمعه یه آپ میکنم حتما ... خیلی جالب بود ... واقعا بازم همین ثابتا رو عقشه (چشمک)

سلام خانوم گلم
خوبی عزیزم؟
خواهش گلم هروقت بیای جات روی چشمای ماهیه(لیز نخوری!!)
آره آخرش ثابت یه چیز دیگه س!
شاد باشی عزیزم
بوس بوس

شوریده سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ق.ظ http://www.eshqh-tanz.blogsky.com

سلام

ممنون که به من سر زدید و ممنون از اظهار نظرتون

وبلاگ من به روز شده حتما سر بزنید.....



مرا به روز قیامت غمی که هست این است

که روی مردم دنیا دوباره باید دید

موفق باشید .....شوریده

سلام
چشم خدمت میرسیم

سزار سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ق.ظ http://cezar.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
تحلیل جالبی از سیم کارت ها کردید.
با این حال در بعضی موافق همین به قول شما پیجر (تالیا) یا ایرانسل اعتباری یه کاربرد هایی داره که خطوط ثابت نداره
اگه گفتی چییی؟

سلام دوست عزیز
قابلی نداشت
آره خب مثلا اینترنتش یا هزینه ی اوقات خاصی که خیلی ارزون میشه ولی آخرش همینه دیگه! کاریش نمیشه کرد..
ممنونم از حضورتون

شوریده سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.eshqh-tanz.blogsky.com

سلام

از اینکه به وبلاگ من سر زدید خوشحال شدم

شعر جدیدی رو گذاشتم خوشحال می شوم نظری دهید

موفق باشید...شوریده

محسن سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ب.ظ

سلام ماهی جون
نه عزیزم چه پزی؟ چه کشکی؟ چی؟؟؟ کجا؟؟؟ کدوم رند؟؟؟؟؟
شب خوش.التماس دعا.

علی سلطانی مجد چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام امیدوارم خوب و سلامت باشید سعی می کنم بدون قلت املائی براطون طایپ کنم
خب اینا که الکی بود از اول سلام خوبید مرسی که بهم سرزدید اما ماهی خانم عزیز دوست من هنوز پاسخ ایمیلم رو دریافت نکردم .
دستم هم خیلی درد میکنه آخه امروز گچشو عوض کردم تازه بعده این همه وقت فهمیدن اشتباهی گچ گرفتند .
خلاصه آه و ناله
خب من منتظر ایمیل شما هستم بدجو ر مواظب خودتون باشید
موفق و پایدا ر و از اینجور چیزا باشید
ببخشید من اینطوری خودمونی تایپ میکنما من خیلی جدی هستم اما اینجا محیط دوستانست .
ممنون

علی سلطانی مجد چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام امیدوارم خوب و سلامت باشید سعی می کنم بدون قلت املائی براطون طایپ کنم
خب اینا که الکی بود از اول سلام خوبید مرسی که بهم سرزدید اما ماهی خانم عزیز دوست من هنوز پاسخ ایمیلم رو دریافت نکردم .
دستم هم خیلی درد میکنه آخه امروز گچشو عوض کردم تازه بعده این همه وقت فهمیدن اشتباهی گچ گرفتند .
خلاصه آه و ناله
خب من منتظر ایمیل شما هستم بدجو ر مواظب خودتون باشید
موفق و پایدا ر و از اینجور چیزا باشید
ببخشید من اینطوری خودمونی تایپ میکنما من خیلی جدی هستم اما اینجا محیط دوستانست .
ممنون

سلام آقای مجد
خب ظاهرا ایمیل من رسید. واقعا؟!!جون من؟!! یعنی یه گچ گرفتن دست انقدر پیچیده بوده که اشتباه کردن؟!! وا مصیبتا! واویلا!
مارو بگو گیر موبایل و سیم کارتیم!!خدایا حکمتتو شکر!
والا ظاهرا فعلا شما باید بدجوری مراقب خودتون باشین! لطفا زود خوب شید که جامعه ی پزشکی کشور انقدر شرمنده ی استعدادشون نشن!
یه میل دیگه زدم تونستید چک کنید
شاد شاد باشید
و زودی خوب شید لطفا

دوست پاییزی چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ق.ظ

سلام عزیزم
میگما چرا من اینقدر دیر رسیدم.. :(( تا اونجا که یادمه من همین دیروز پریروز اینجا بودم و خبری نبود..
من که از وضعیت این چیزا تو ایران خبر ندارم..ولی میدونم که سرویس دهی همشون بده :(( میدونی چرا؟؟ آخه الان ۳-۴ روزه که مامانم اینا اس ام اس هاشون بهم نمیرسه..خالم میگفت اس ام اس زدم برا تولدت رسید؟؟
گفتم نهههههههههههه :(( تازه کلی دلم ازش گرفته بود بنده خدا رو :)
اس ام اس منم به ایرانسل نمیرسه..
راستی این پینه دوز این چیزا رو واسه من رو نمیکنه..میبینی!! حتما میترسه بهش بگم یکی از این الیاس سلا برا من بگیر =))
میترسه بیوفته تو خرج :))

سلام جیگرم
خب منم واسه همین آپ نمیکردم
می گفتم تا دوست پاییزی من نیاد من هیچ جا نمیرم!
بله سرویس دهی که بد هست اما خاله اگه خاله باشه زنگ می زنه نه اس ام اس که اگه الان بفرستیش با برفای سال آینده میرسه!
بابا شما هم با این پینه دوزتون!! دوستش نداشته باشین!!(نیشخند)
(می خوام فقط به من توجه کنه)!!!
شاد باشی خانومی
مواظب گل وجودت باش عزیزم
بوس بوس بوس

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:39 ق.ظ

خیالی نیست

همه اینا می گذره

باید تحمل کرد و ذره ذره تموم شد

اما آخرش چی
وقتی دیگه جایی واسه پایین رفتن نباشه
وقتی روحی واسه عذاب کشیدن نمونده باشه

وقتی دلهره ای نباشه
یا اگه باشه هم چیزی نباشه که بسوزونه

اون روزه که داستان من به فصل بازیافتن می رسه

اما تو چی
تویی که باید داستانی رو شروع کنی
که داشتی واسه من تمومش می کردی
...

اون بیا همین جا
همین رو بخون

خدارو شکر که تموم شد
اونم اونجوری که من اصلا فکرشم نمیکردم
یعنی فکر می کردم که...
بگذریم
ممنونم که میای
شاد باشی

مرد تنهای شب۶۶۶(آرش علیزاده) چهارشنبه 18 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ب.ظ http://1dar.blogfa.com

سپیده دمی، زرتشت قدیسی را می بیند، و پس از گفتگویی کوتاه، آن دو « چون دو پسر کوچک» از هم جدا می شوند:« اما زرتشت چون تنها شد، با دل خود چنین گفت: بعید نیست! این قدیس پیر در جنگلش هنوز چیزی از آن نشنیده است که خدا مرده است»...

A..$@$...M شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:39 ق.ظ http://www.deltangiii.blogsky.com

سلام
ماهی خانوم
اپ کردم
اگه خواستی بیا
خوشحال میشم
ردپا یادت نره
موفق باشی
من که حسابی دلتنگتم
یادش بخیر چه زود گذشت .....
تا اون روزی که دیدارها تازه شه
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد