:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

برمی گردییییییییم۲

دوستای گلم سلام!


حالتون که خوبه ان شا الله؟امیدوارم همتون شاد و سرحال و سلامت باشید

منم با اجازه تون دیروز از سفر برگشتم.

جای همگی خالی بسیار خوش گذشت. البته سختی های خودش رو هم داشت این سفر. مثلا من اولین بار(و احتمالا آخرین بارم)بود که اینهمه راه رو با اتوبوس سفر کردم.خییییییییلی وحشتناک بود! نزدیک بیست ساعت یک جا نشستن اونم برای من! که حتی یک ساعتم یه جا بند نمیشم... اما این سفر اونقدر خاطره انگیز و فوق العاده بود که به همه ی سختی هاش می ارزید.

دانشگاه ما یه هتل آپارتمان توی مشهد داره که هیأت علمی دانشگاه و دانشجوها رو اونجا پذیرا میشن.هتل خیلی توپی بود. ما یه سوئیت دو خوابه داشتیم که یکی از اتاق هاش دوتخته و یکی دیگه سه تخته بود. من و ستاره هم پریدیم تو دو تخته هه!

در مژه برهم زدنی(!!بابا شاعر!) من و ستاره اتاق رو تبدیل به میدون جنگ کردیم!

ایناهاش:

 

otagh

 

رفت و آمد به حرم به صورت دسته جمعی انجام میشد و پیاده که من به علت اینکه پاهام خیلی درد گرفت در چند نوبت اول، در نهایت زیرکی گروه رو دودر میکردم و با تاکسی میرفتم و برمیگشتم!

از همون اول هم کل جمعیت اردو کاملا در جریان قرار گرفتن که شخص بنده، تقریبا هیچ موضوعی رو جدی نمیگیرم مگه اینکه خلافش ثابت بشه!

مثلا مدیر کاروان توی اتوبوس ما بود.گاهی میومد وسط اتوبوس وامیستاد و نکات جالبی از شهرهای مختلف ایران برامون میگفت.گاهی هم سوال می پرسید و جایزه میذاشت برای کسی که جواب درست میده. توی راه برگشت اومد و درست کنار صندلی ما ایستاد.قبل از اینکه حرفشو شروع کنه گفت:« صدای من به آخر اتوبوس میرسه؟!» منم نعره کشیدم:« بععععععععععععله!!» حالا فکر کنین درست بالای سرمن بود و هیچکس هم به جز من جواب نداد! بعدش گفت :«خب حالا میخوام یه سوال بپرسم» من دستمو بردم بالا گفتم:«آقا ما بگیم؟!!»

یه روز صبح رفتیم «توس» آرامگاه فردوسی. اونجا مدیر کاروان داشت درمورد عظمت فردوسی توضیح میداد که من چشمم به تابلوی عکس فردوسی افتاد که در بخش پایین تابلو بیت " بسی رنج بردم در این سال سی " رو نوشته بود. منم قریحه ی هنریم به غلیان در اومد و در نهایت احساس پسرخالگی با فردوسی دوربین گوشیمو گرفتم سمتش و گفتم:« فری جون یه لحظه پلک نزن!» بچه ها هم از خدا خواسته یه هر هر دسته جمعی سر دادن و مدیرمون رو پاک ناامید کردن!

 

 feri

اما واقعا جای دیدنی و عظیمیه اگه رفتین مشهد، توس رو از دست ندین...

 

 

بعدشم رفتیم بازار بین الملل که بازار بسیار بزرگیه و بچه ها تقریبا هرچی پول آورده بودن اونجا خرج کردن(البته به جز من که بچه کف بازارای مشهدم!!)

از حرم هم هیچوقت نتونستم چیزی بگم چون از وقتی وارد میشم تا وقتی برمیگردم خودم نیستم...

 

behesht

 

فقط میگم جاتون خالی برای دعای کمیل که در هوای بسیار سرد و در باد شدیدی که می وزید خوندیم و لذت بردیم. صبح پنجشنبه ساعت سه و نیم صبح توی مسجد گوهرشاد بعد از نماز صبح و خوندن زیارتنامه، برای همتون دعا کردم. برای همه ی شما دوستانی که دیدم یا ندیدمتون دعا کردم.  دعا کردم که خدا همه ی آرزوهای خوبتون رو برآورده کنه. و امیدوارم لایق دعا کردن برای شما بوده باشم.

صبح جمعه خونواده ی عمه ی نازنینم اومدن هتل دیدن من. وقتی می خواستن برن بهشون گفتم کاشکی ندیده بودمتون. حالا دل کندن برام خیلی سخت میشه. عمه که از وقتی من رو دید گریه کرد تا وقتی می خواست بره. خیلی ماهه به خدا! بعدشم تا ظهر با ندا دختر عمه م رفتیم حرم برای وداع...

ظهر جمعه که آخرین ناهار دسته جمعی رو خوردیم، جای همگی خالی، از مهمان خانه ی حضرت رضا برامون غذای تبرکی آوردن . ما هم به نیت همه ی عزیزانمون خوردیم. ساعت سه هم راه افتادیم به سمت اصفهان.

این اتوبوس راه برگشت از اون یکی خیلی بهتر بود. راننده مون یه عموی مهربون بود که حتی در قوطی کنسروامونم برامون باز میکرد!!

 

konserv

 

شب هم همگی زودی خوابیدیم. صبح با خنده به ستاره گفتم:" ستاره، دیشب جفتمون همه ی راههای ممکن برای خوابیدن توی اتوبوس رو امتحان کردیم! کم مونده بود سرمون رو بذاریم روی صندلی و پاهارو بچسبونیم به سقف!!!" آخه هرجوری که می خوابیدم همه ی نقاطی که با صندلی در تماس بود زود درد می گرفت!

به خدا اگه دیگه من با اتوبوس برم یه جای دور!!

اما بازم میگم، با همه ی سختی ها و مشکلاتی که داشت، یکی از به یادماندنی ترین مسافرت های عمرم بود.

اینجا هم که دیگه اتوبوس برگشت به دانشگاه...

 

bazgasht

 

از همه ی دوستای گلم که توی این مدت به وبلاگ ماهی خانوم سر زدن خیلی ممنونم. از اون دوستای گل و نازنینی که در طول مدت سفرم از طریق تلفن و اس ام اس، جویای حالم بودن هم بسیار تشکر میکنم و ان شاالله که براشون جبران کنم.

 

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا بعد...

نظرات 25 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ب.ظ http://amir64.blogsky.com

سلام

وبلاگ آموزش مسائل جنسی و پیشگیری و باروری

ارائه مقالات منتخب از منابع

موفق باشید

padid یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ب.ظ

salam khanoom ! meske man 2vomam, ta bad

سلام عزیزم
تو عزیز دل مایی دل انگیز!

پینه دوز دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ق.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

زیارت قبول خانومی
تولد خواهر امام رضا(ع) هم مبارک
ایشالله حضرت معصومه (س) هم شما رو بطلبه (البته اگه با اتو بوس هم بود برو)
ما که قراره بریم حتما برات دعا میکنیم.با ترنم خیلی هم خوش سفره!!
مواظب خودت باش

از شما هم همینطور و یه دنیا ممنون
چشم بطلبن هرکدوم ما پیاده هم میریم
خانواده ی گل شما هم که باشن دیگه با کله تضمینی رفت و برگشت!
شاد شاد باشید
شما هم مواظب خودتون باشین

محسن دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ق.ظ

چهارم شدم!بازم خدارو شکر

شما همه جوره عزیزی!

محسن دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام مشهدی ماهی!
رسیدن به خیر خانوم! زیارت قبول.
ممنون که دعا کردی همه رو.من که فعلا دستم کوتاهه.

من تو کامنت قبلی هم گفتم اسم تورو باید میذاشتن پدیده وگرنه ظاهرا این دوستت که در مقایسه با تو خیلی طبیعیه!
پدیده ماهی!( عجب ترکیبی زدم! خودم باورم نمیشه)

ولی خدائیش بعضی کارات خیلی باحاله ( جریان مدیر کاروان تو اتوبوس خیلی با مزه بود) هر چند این شوخیا بیشتر اون خنده دست جمعیش خیلی حال میده.( نیشخند)

عکسا هم خیلی خیلی جالب بود.( شلخته ماهی!)
عکس اصلا یه چیز دیگس.

دیگه زیاد حرف زدم.بازم ممنونم که همه رو دعا کردی.
در پناه حق.

سلام محسن جان
ممنونم قبول صاحبش
برای تو به خاطر همه ی اون سفارشات شدیدا سفارشی دعا کردم
بله آقا خودشم اذعان داره که من به نوع غریبی پدیده ام!
من همه ی کارام خیلی باحاله حالا مونده تا بفهمی!
برای عکسم پایتم! از حالا بیشتر عکس میذارم!
خوشحالم که زیاد حرف میزنی!چون مثل خودم میشی!!
امیدوارم خدا قبول کنه دعاهایی که در حق شما دوستای گلم کردم
از تو هم به خاطر اینکه مدام خبر میگرفتی ازم ٬ خیلی خیلی ممنونم مهربون!
شاد شاد باشی

دوست پاییزی دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:19 ب.ظ

سلام عزیزم
خوبی؟؟ زیارتت قبول خانومی..میبینم که حسابی خوش گذروندی ها..مرسی که دعامون کردی..
من یه همچین سفری رو دوره ی دبیرستان با بچه ها رفتم رامسر ۵ روز شد..ولی خیلی خوش گذشت..یکی از سفرهای به یاد موندنی عمرم شد..
خب خوشحالم که راضی بودی و خوش گذشته بهت..


میگم میبینی این پینه دوز خبرا رو اینجا میگه!!! من الان دارم میفهمم که چرا آیا امروز به من زنگ نزدند هنوز..نکه با مامان خانومی رفتن قم !!!!
حالا دارم براشون :))

سلام دوست جون جیگرییییییی
من خوبم البته یه کم سرماخوردگی شدید(!!) دارم!
قبول حق زیارت همه مخصوصا مامان بابای گلت.
منم دوره ی راهنمایی توی مسابقات هلال احمر توی کشور اول شدم یه هفته رفتیم رامسر!
اونم اسیدی خوش گذشت!
بله خانوم چند وقت دیگه جنابعالی به پینه دوز میگی عمو و شخص بنده میگم بابا!!(نیشخند خبیثانه)
خدا همه تونو حفظ کنه واسه هم و واسه ی من!
شاد باشی گل گلی جونم!
بوس بوس

zahra دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام
وبلاگت خیلی قشنگه(رنگ وظاهرش)اگه بشه از یه فنت دیگه برای نوشتن استفاده کنی بهتره .موفق باشی

سلام
ممنونم٬ اما کاشکی درمورد حرفام هم نظر میدادی نه فقط رنگ و ظاهرش دوست عزیزم
روی این قالب این فونت بیشتر از همه جور میشه.
بازم ممنونم امیدوارم بازم ببینمت
شاد باشی

غزال۱۳ دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام
خوبی؟؟؟ من با شعر دل دیوونه آپیدم
خوشحال می شم نظرتو راجع به شعرم ببینم
منظرتم ها
بدوبیا

سلام
خوبم
اومدم

همایش سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ق.ظ http://www.fubloggers.blogfa.com

همایش وبلاگنویسان دانشگاه فردوسی مشهد جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ مراجعه کنید

منکه اصفهانم؟!!

کترین سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:07 ق.ظ http://rozeashegh.blogsky.com

سلام ماهی خانم زیارت قبول
دعا کردم سالم برگردید
بما سر بزنید دلمون تنگ شده براتون

سلام کترین عزیز
ممنون و خوش به حالتون که دعاتون برآورده شد!حالا میگی کاش از خدا یه چیز دیگه خواسته بودم!
خدمت رسیدم دوست بسیار عزیزم
شاد باشی و در پناه حق

نارسیس سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:06 ق.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام خوبی ماهی جون
خوشحالم برگشتی!
منم امسال که رفتم از طرف دانشگاه ...تو راه خیلی برام سخت بود...کلی راه بود تا رسیدیم مشهد...نزدیک سه شبانه روز رفتنی تو راه بودیم و دو روز هم برگشتنی
به منم سر بزن
نارسیس(سراب قدیمی)

سلام نارسیس سرابی عزیزم!
فدات شم منم خوشحالم چون حسابی دلتنگ بودم
سه شبانه رووووووووووووووووزززززز؟!!!
عزیزم از آلمانم با اتوبوس راه بیفتی سمت مشهد فوقش دو روز تو راهی!!
مگه کجا ساکنی خانومی؟!!
اما به هر حال تو راهشم خاطره میشه مگه نه؟!
خدمت رسیدم خانوم گل
بوس بوس هوارتا!
شاد باشی

نارسیس سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ق.ظ http://mynest.blogsky.com

(این متن و تکراری برای همه می ذارم ماهی جون)
سلام
خوبی؟
سراب هستم
من وبلاگم و عوض کردم
به نا به دلایلی
راستی اگر ممکنه اسم و آدرس لینکم و همین بذار
ممنون می شم
نارسیس(سراب قدیمی)
قربانت

padid چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ق.ظ

salam khanoome mahi , sharmandam man vaghean ....nashod bet begim dige....na inke khoday nakare fek koni mikhastim doret bezanimaaaaa, na ! aslan , yedafeyi shod dige, mano negaro zohre darim chand roozi mirim tehran, bebakhshid kharej manzoorame ! narahat nashiaaa , dar avaz to ham mitooni be solahaye ma ke ba Chera va Koja shoroo mishan javab nadi digee....hala inaro vel kon , soghati chi biaram toro barat??!! yeki az oon topol mopolash miaram , rasti mahi jan hala ke darid piade mishin az mashin havaseton bashe patoono rooye chamedoonha (jame mokkasar : chamaaden! ) va saak haye ma nazarid , khaki mishan
oMMMMidvaram ke maro bebakhshi





yoohannayio chikaresh konim migi ?? hm
Ich bin eine studentin , aber Ich heisse Soosk in diese mavared ,und komme aus poshte kooh

سلام عزیزم
اگه شما فقط تو خواب و خیال میتونید بدون من جایی برید٬ منکه همتونو گذاشتم و یه هفته رفتم عشق و صفااااااااااااا!
اوخی! های های های! جیگرم حال اومد! خیلی خوشحال شدم که دلتون سوخته که با من نیومدین! (نیشخند خبیثانه مدل عمروعاص!!)
منم اممممممممممممیدوارم سفر بعدی باهم باشیم!!!
====
پ.ن: جهت اطلاع دوستان ماجرایی که سرکار خانوم مقتوله تعریف کردن خوابی بود که من پریشب دیدم و اینا بی من بهشت هم نمیرن!
====
برای یوحنایی هم من سر جزینی رو گرم میکنم که از نمایش و کنفرانسمون فیلم نگیره٬ شما اجرا کنین!! خوبه؟!!
====
ich komme ous der Ukraine!(or somsing like these!!)

شوریده چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.eshqh-tanz.blogsky.com

سلام ماهی خانوم

حالا هم که اپ می کنی ما رو خبر نمیکنی دیگر.....
زیارت قبول انشاءالله که خوش گذشته باشه

منم خیلی دوست دارم دوباره برم مشهد.....دلم برا امام رضا تنگ شده

من اپ هستم.....منتظر شما

موفق باشید ........شوریده

مرا به روز قیامت غمی که هست این است
که روی مردم دنیا دوباره باید دید

سلام دوست گلم
قبول حق و خیلی ممنونم از حضورتون
ان شاالله قسمت بشه همه باهم با دوستای دیگه بریم
فکر کنم خیلی خوش بگذره!
خدمت رسیدم
شاد شاد باشید

نیما چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ http://biname.blogsky.com

سلام
زیارت قبول. من به خاطر قالب وبلاگتون نتونستم این پست رو بخونم. فقط جسته گریخته یه چیزایی فهمیدم.چشام درد گرفت. کی گفته این قالب قشنگه؟
خوش باشی

سلام
خیلی عجیبه تو چرا انقده با این قالب مشکل داری؟!
گاهی خراب میشه یه کنترل+R بگیری درست میشه هاااااااا!
به خدا حیفه این درفشانی های منو از دست بدی!!
چشم عوضشم میکنم به زودی
قول میدم!
شاد باشی

فرزاد چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:25 ب.ظ http://petti.blogsky.com

سلام ماهی گلی
خوبی؟
مرسی که اومدب پیشم.
متاسفانه حالم زیاد خوب نیست برا همین نتونستم پستتو بخونم.
ایشالا بعدا میام
فعلا

سلام فرزاد جون
خدا بد نده! چی شدییییییی؟!!
عذاب وجدان گرفتی که به من سر نمیزدی؟!!
های های حقته!!!
ایشالا مشکلی جدی نداشته باشی و زودی رفع مشکل بشه
شاد باشی دوست گلم

مهسا و شایان چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:04 ب.ظ http://www.everlastinglove-shm.blogfa.com

سلام.عالی بود.
به ما هم سر بزن اگه وقت داشتی[نیشخند][گل]

سلام
ممنون
چشم!

شاذه چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام ماهی جون
زیارت قبول... آخخخخخ منم مشهد می خوامممممممم دلم یه حالی شد:(

سلام عزیز دلم
ای جان! بیا بریم خب من پایه مسافرتمااااااااا!
ایشالا که زودی قسمتت بشه!
هرچند ما مشهدی ها عقیده داریم هرکس که از صمیم قلب آرزو کنه بره مشهد٬ از همون لحظه زائر آقاست...
شاد باشی خانومی و به همه ی آرزوهای خوبت برسی گلم
نی نی منو بوس لطفا!

احمد- رایت الحب سکارا پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام
مثل اینکه خیلی خوش گذشته بهتون توی مشهد جای من خالیه معلومه
ههههههههههههههه
امیدوارم که دوباره این دوستات برن مشهد بازم باهاشون بری و دعامون کنی
موفق باشی ماهییییییییییییییییییییی

سلام دوست عزیزم
بله جای همه ی دوستای گلم خالی بود!
کلی برای همه دعا کردم دعا کنین دعاهام برآورده شه!
شاد باشی و ممنونم که اومدی

شاذه پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ

سلام مهای جون
آپم

کترین پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ق.ظ http://rozeashegh.blogsky.com

سلام
ماهی خانم دستتون درد نکنه به منه تنهای عاشق سرزدی
نمیدونی روزای سیاهی دارم عاشق نشیدا اگه شدید مواظب باشید گیره مرغ ماهی خوار نیفتید
بازم سفر نامتونو خوندم حدس میزنم باید خیلی کنجکاو و بانمک و زبل و ...
مهربون باشید که مهربونیتون برام بیشتر از چیزای دیگه ثابت شده
ممنونم که تنهام نزاشتین هر چند که دیگه نا امید شده بودم
اما بازم میگم گستاخانه
تنهام نزارید بهم سر بزنید
یاعلی

سلام کترین عزیز
اولا انجام وظیفه بود که برای تشکر خدمت برسم
دوما با اینکه برای من چندان مهم نیست فهمیدن این مطلب، اما من توی پروفایل وبلاگ شما دیدم که جنسیتتون رو نوشتید مرد، اما توی نظراتتون چند نفر بهتون گفتن کترین خانوم! میشه توضیح بدید؟!!!
منم امیدوارم گیر مرغ ماهیخوار نیفتم(تعبیر بسیار جالبی بود) هرچند چند دفعه نزدیک بود...
ممنون که سفرنامه ی منو خوندید و باید بگم نتیجه گیریهاتون درسته و در مجموع من خیلی غیر قابل تحملم!!!چیزی شبیه بمب اتمی یا به قول آقا محسن بمب انرژی و اینا!
من همیشه سعی کردم مهربون باشم شما که دوست عزیزمید و جای خود دارید. از اومدن من نا امید نشید که به قول دوستام منو توی جهنم هم بخوان ببرن کامپیوترمم بغل میکنم و میرم! پس اگه دیر میام حتما بدونید مشکلی پیش اومده وگرنه به یادتون هستم
شاد شاد شاد باشید
یادتون نره که دنیا یه شوخی تلخه پس بخند...

غزال۱۳ پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.ghnf.blogsky.com

سلام سلام.خوبی؟؟؟؟
من آپ کردما
منتظرتم که بیای و نظر بدی
یادت نره ها
منتظرم
بدو بیا
یه کم زود اپ کردم اخه بیکار بودم
اینجا هم سرعتش بیشتر از خونه است
زود اپ کردم

سلام مموشی
توی لیست وبلاگهای به روز شده دیدمت خودم اومدم قبل از اینکه دعوتم کنی!!
ممنونم عزیزم
شاد باشی

آرش پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:32 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام ماهی خانم
خوشحالم این همه بهت خوش گذشته
ولی در همه حال باید ثابت کنی که شیکمو هستی
خداییش بد جور شر و شیطون شدی باید یه فکری به حالت بکنم
این دوستای تو مخصوصا همسر آقا شاهین از دست تو چی می کشه.
خدا بهشون صبر بده.
تبریک میگم یاد گرفتی عکس بذاری توو وب لاگت دست کسی که بهت یاد داده درد نکنه.
شاد باشی ماهی خانووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووم

سلام آرش جان
خیلی ممنون از محبتت
تازه از شیکمو بودنم که هنوز چیزی نگفتم؟!!
تو دست از سر این آقا شاهین و نامزدش ورنمیداری نه؟!!!
با دمب شیر بازی نکن لطفا!
ممنون که بهم یاد دادی عکس بذارم!من که همیشه مدیون الطاف جنابعالی بوده و هستم.
بازم یه دنیا تشکر دوست گلم.
تو هم شاد باشی و بازم بیا اینجا

ترنم بهار پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام ماهی خانوم خودمون .
زیارت قبول بابا
ممنون که یاد ما هم بوی انشاالله مکه کربلا قسمتت بشه .
قربونت ترنم

سلام ترنم نازنینم
خوبی خانومی؟ خانواده ی گلت خوبن؟
زیارت شما هم قبول.
ان شاالله این اماکن مقدس رو باهم بریم.
زنده باشی خانوم گل
ممنونم از حضور مهربونت
دوستت دارم
بوس بوس

شهلا تی ان تی جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.bazareroz.com



سلام
باز هم عالی بود
نوشته هات خیلی صمیمی هست
می خواستم دو تا خواهش ازت بکنم
اول> محتوای این آدرس رو کلا بزاری تو وب سایتت آدرس اینه
http://www.bazareroz.com/page.php?pageid=Link5.htm
دوم> منو لینک کنی WwW.BazareRoz.Com
بعد از این کارها بیای تو سایتم در قسمت تماس با ما آدرس وب سایتتو بدی بهم منم لینکت کنم
راستی اگه خواستی منو ادد کن ShahlaOk
یه وسیله برات گذاشتم بهم سر بزنی منتظرتم
موفق باشی یا علی
^^^^^^^^^
°°°°°°°°°°°° |/°
منو°°°°°°°°° |_/°
°°لینک °°°°° |__/°
°° می کنی ؟ |__/°
°°°°°°°°°°° |___/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_______________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_~~~
~~~~~/ _میتونی منو لینک کنی _~~~~
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
آیدی من ShahlaOk

سلام شهلا خانوم
ممنون که اومدین
برای ۶۸۵۴۵۷۸۹۴۵۶۸۴۵۸۴۵۵۴۵۴۱۵۵۲۱۰۴۵۸۱۲۴۱۲ بار عرض میکنم من شمارو لینک کردم!
شاد باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد