:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

اگر شوهر آدم برنامه نویس باشد ...(یلدا مبارک)

سلام به همه ی شما دوستای گل و نازنینم. امیدوارم همگی شاداب و سرحال باشین. از همه ی شمایی که اومدین و اظهار لطف کردین بسیار ممنونم و خیلی عذر میخوام که به کامنت های مهربانانه ی شما پاسخی ندادم و تنها دلیلشم این بود که پست قبلیم رو اصلا دوستش نداشتم! دیگه هم سعی میکنم از اتفاقات ناراحت کننده اینجا ننویسم اما اون روزی که اون مطلب رو مینوشتم واقعا احساس وحشتناکی داشتم...

هنوز اون آقای قاتل و همدستاش دستگیر نشدن. هنوز اینجا همه نگران امنیت اخلاقی مردم هستند.هنوز پوشیدن چکمه های بلند روی شلوار لی و پالتوهای کوتاه جنایت آمیزتر از کشته شدن توریست فرانسوی جوان و زخمی شدن همسرش و کشته شدن دهها نفر دیگه ست. هنوز دادستان کل کشور دستورات اکید به دستگیری آقای قاتل میده و هنوز نیروی انتظامی به مردم میگه که نگران نباشن چیز مهمی نیست!!!  بگذریم...

توی گشت و گذار اینترتی، به مطلب طنز جالبی برخوردم توی سایت آوای آزاد که با اجازه ی بزرگترا کش رفتم و براتون میذارم. امیدوارم خوشتون بیاد...

***********************************************************

شوهر :سلام،من Log in کردم.

زن: لباسی رو که صبح بهت گفتم خریدی؟

شوهر : Bad command or File name.

زن: ولی من صبح بهت تاکید کرده بودم!

شوهر : Syntax Error, Abort, Retry, Cancel.

زن: خوب حقوقتو چیکار کردی؟

شوهر : File in Use, Read only, Try after some Time.

زن: پس حداقل کارت عابر بانکتو بده به من.

شوهر : Sharing Violation, Access Denied.

زن: می دونی، ازدواج با تو واقعا یک تصمیم اشتباه بود.

شوهر : Data Type Mismatch.

زن: تو یک موجود بدرد نخور هستی.

شوهر : By Default.

زن: پس حداقل بیا بریم بیرون یه چیزی بخوریم.

شوهر : Hard Disk Full.

زن: ببینم میتونی بگی نقش من تو زندگی تو چیه؟

شوهر : Unknown Virus Detected.

زن: خب مادرم چی؟

شوهر : Unrecoverable Error.

زن: و رابطه تو با رئیست؟

شوهر : The only User with Write Permission.

زن: تو اصلا منو بیشتر دوست داری یا کامپیوترتو؟

شوهر : Too Many Parameters.

زن: خوب پس منم میرم خونه بابام.

شوهر : Program Performed Illegal Operation, It will be Closed.

زن: خوب گوشاتو بازکن، من دیگه بر نمیگردم!

شوهر : Close all Programs and Logout for another User.

زن: می دونی، صحبت کردن باتو فایده نداره، من رفتم.

شوهر : It’s now Safe to Turn off your Computer.

منبع: سایت آوای آزاد

 

 yalda

ضمنا منم به همه ی شما دوستای گلم شب یلدا رو تبریک میگم... ایشالا که به همتون خوش بگذره. ماهم که خونه ی خاله کوچیکه جمع میشیم فردا شب...

 

yaldaa

 

 

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا بعد...

 

نظرات 40 + ارسال نظر
شوریده پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.faghat-khodam.blogsky.com

سلام

خیلی قشنگ بود........افرین به این همه استعداد:).......واقعا قشنگ بود

افرین

موفق باشید....شوریده

سلام
ممنونم از نظر لطفت دوست عزیز
شاد باشی

سورنا جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ق.ظ http://panchset.blogspot.com

جالب بود هرچند من بعضی از جااش رو نفهمیدم(خیر سر یه زمان برنامه نویس بودم)
راستی خوش به حلت به خاطر شب یلدا. من که خاطره ای از شب یلدا ندارم. به جز خواب که اونم هر شب تکرار می شه.
موفق باشی

سلام سورنای عزیز
خیلی خوشحالم که اومدی
ان شا الله سال دیگه تو هم پر قصه ای تو شب بلند یلدا...
شاد باشی

محمد طرزی رودی جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ http://www.mohammadtarzi.blogsky.com

سلام
عید سعید قربان مبارک
واقعا قشنگ بود
در ضمن یه سری به من هم بزن
ممنون
اگه ممکنه منو با نام عاشق ویلون لینک کن و بهم خبر بده تا منم با هر نامی که دوست داری تو رو لینک کنم.

سلام دوست عزیزم
ممنونم از حضور پر مهرت
خدمت رسیدم
در اولین فرصت لینک میکنم با همین نام
شاد باشید

علی سلطانی مجد جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:27 ق.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام خانم ماهی خانم
پست شما رو خواندم اما بیشتر پست قبلیتون برام جلب توجه کرد همون آقای قاتل خب اولا که هیچ دانشجویی هفته گذشته کشته نشده چرا که فرمانده نیروی انتظامی اصفهان رسما اعلام کرد که شایعه ای بیش نبوده و فقط ۴ شنبه هفته گذشته دو نفرو کشته در کوه ص شهر شما که اینم معلوم نیست کار این گل پسر باشه . مرسی که به وبلاگم سر زدید موفق و پایدارو از اینجور چیزای خوب باشید.

سلام آقای مجد
خیلی خوش اومدین
والا ما که از خدامونه که همه ی این اخبار و قتل ها شایعه باشه٬ اما یادتون نره اینا همون جماعتی هستند که تا پارسال میگفتن تو ایران فقط ۱۰ نفر ایدز دارن و بعد گندش در اومد...
میدونید که واسه اینکه ما ناراحت نشیم(!!) خیلی اخبار سانسور یا تکذیب میشه!
به هر حال خدا نجاتمون بده!
ممنونم که اومدی دوست گلم
شاد باشید

احمد- رایت الحب سکارا جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام ماهیییییییییی
من هم عید سعید قربان رو به شما و تمامی مسلمانان جهان تبریک میگم
و همچنین شب یلادا رو به شما تبریک میگم
امیدوارم که شب خوبی رو داشته باشی
موضوع شوهر برنامه نویس هم خیلی جالب بود................
...some love one...some love you........i love one...i love you.


good luck

سلاااااام احمد عزیزم
حال و احوال شما؟
ممنونم منم تبریک میگم بهت دوست گلم
قابل شمارو نداشت!
شاد باشی

مرتضی جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ http://gvan.blogsky.com

سلام دوست من دورسته که حق تقدم باخانمهااست .اما شمااول منولینکم کنید تامنم شمارالینک کنم .برنامه شب یلدادهم قشنگ بود. اگردوست داشتی اسم واقعیت رابرام امیل کن . سلامت باشی ممنون که آمدی

سلام
خب لینک نکن اصلا!
اسم من ماهی خانومه اینو همه میدونن!
منم ممنونم که اومدی دوست عزیزم
شاد باشی

زریر جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:45 ق.ظ http://saansiz.blogsky.com

your IP address is invalid please try again and check your conection

قشنگ بود اما همه ی برنامه نویس ها هم اینجوری ها نیستن ها.
یلدا و قربان شما هم مبارک.موفق باشین.

سلام دوست عزیزم
بله اینجا هیچی تمامیت و کلیت نداره!
همه چیز نسبیه!
ممنونم از حضورتون
شاد باشید
و ممنونم از پیامتون!

حسرت پرواز جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ب.ظ http://www.hasrate-parvaaz.blogsky.com

سلام دوست گلم.
امیدوارم شاد و سرحال باشی...
وبلاگم به مناسبت یلدا آپ شد...
منتظرت هستم...
عیدتون مبارک. یلدای شادی داشته باشید...

سلااااام خانوم گل
خوبی عزیزم؟
امیدوارم تو هم شاد باشی
حتما میام
ممنونم که اومدی نازنینم
شاد باشی

مانی جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ب.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

درود
خوش به حالت که کنار خونواده هستی.این یه احساس خیلی خوبی به ادم میده.

درود بر تو مانی عزیز
وای نازییییییییی امیدوارم هرچه زودتر دورهم جمع بشین
شاد باشی دوست گلم

علی اکبر جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
عید رو تبریک میگم بهت و امیدوارم شب یلدای خوبی رو در کنار خانواده بگذرونی..

سلام
منم تبریک و ممنونم
امیدورام همه ی روزات شاد و شیرین باشه
موفق باشی

شوریده جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:07 ب.ظ http://www.faghat-khodam.blogsky.com

سلام

شب یلدا امیدوارم خوش بگذره:)

وبلاگ من به روز شده است

موفق باشید....شوریده

سلام
ممنونم
اومدم
شاد باشی

پینه دوز شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ق.ظ http://pineh_doz.blogsky.com

سلام ماهی خانم
عید قربان ویلدای شما هم مبارک.حتما الانه خوونه خاله کوچیکه کلی از خاطرات
قشنگ را داری تعریف میکنی.از اون که حرفی نمی زنی(قاتل شهرتونو میگم)

ترنم ودوست پاییزی باخواهر بزرگه وکوچیکه وخاله رفتند عید قربان ویلدارو پیش
امام رضا(ع) :حج فقرا

شاد وسربلند باشی

سلااااااااااااااااااااام عموووووووی نازنینم
خوبین شما؟!
میدونین چقدر دلم براتون تنگ شده بود؟! خوشم میاد خانوادگی ستاره ی سهیل میشین!
آره شب یلدا کلی شیرین زبونی و شیطونی کردم خالم اسفند برام دود کرد!!
امیدوارم به همشون خوش بگذره و با زیارتی قبول برگردند پیش شما.
من میدونم دوست و پاییزی!
حالشو جا میارم!
شاد باشید عموی گلم.

محسن شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام ماهی جان.

قربان یلدات برم!

پستت جالب بود.
حالا اینکه شوخی بود ولی بعضیا تقریبا همین جورن یعنی اونقدر با کارشون قاتی شدن که همه ابعاد زندگیشون قربانی کارشون شده.
به نظرم سالهای آینده دیگه حتی ازدواجو عشقو خانواده هم مجازی بشه! که همین الانم کم کم داره میشه.
به نظر من که خیلی فاجعه اس.

این کاظمو هم ایشالا میگیرن به هر حال مسئولین دارن سعیشونو میکنن!

قربونت.شاد باشی

به به سلام!آقا محسن خودمون!
حال و احوال چطوره؟!
خوبی؟ خوشحالم از حضورت
بله خوب واقعیت داره!
انشالا که بگیرنش رفیقمونو!
شاد باشی دوست گلم

محسن شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ب.ظ

راستی عکسااااا
خیلی خوب بود.
بیشترش کن!

چشم!
حتما!
اما بعد از امتحانا!

بهارین شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام ماهی گلی
خوبی؟
من لینکت کردم تو هم من و لطفا لینک کن
ممنون می شم

راستی امیدورام یلدای خوبی رو پشت سر گذاشته باشی

سلام دوست گلم
خیلی خیلی خوش اومدی
چشم در اولین فرصت لینکت میکنم عزیزم
شاد باشی

سالارخان شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ب.ظ

منم شب یلدا رو به همه مسلمانان و مسیحیان جهان تبریک عرض میکنم. باشد تا در این شب رحمت درهای نعمت الهی به تمام ایرانیان باز گردد.

سلام!
خیلی ممنونم از حضور و تبریکتون
شاد باشید

آرش شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام
من واقعا لذت میبرم وقتی وارد وب لاگ ماهی تابه نهههههه ببخشید ماهی نامه میشم.خوشحالم میبینم هنوز زنده هستی.از اینکه منبع مطلبتم میذاری جای قدردانی داره.عکسهایی هم که انتخاب کردی خیلی قشنگه.

سلام
منم لذت میبرم وقتی دوستان نازنینی مثل شمارو اینجا میبینم
اما ماهی تابه خودتی و اون وبلاگت!
خب وقتی ازت تشکر میکنم میگی چرا؟! تشکر نمیکنم تیکه میندازی!!
آخه چیکارت کنم من؟!!!
آهااااااااااییییییییی ملت!! عکس هارو این آقا به من داده بود!
بفرما!
راضی شدی؟!!!
شاد با شی دوست گلم

بهنام شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:57 ب.ظ http://www.gilane.blogfa.com

سلام.وبتون رو دیدم برای اولین بار...قشنگ و مفید بود.موفق باشین.خوشحال می شم به من هم سری بزنین.

سلام دوست عزیز
ممنونم از حضور و توجهتون
منم خدمت رسیدم
امیدوارم بازم ببینمتون
شاد باشید

شوریده شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.faghat-khodam.blogsky.com

سلام
طبق معمول ماهی خانوم دیر اپ میکنه

راستی به شعر جدید و قدیمی که نوشتم یه نگاه بنداز

موفق باشید....شوریده

سلام
شرمنده!
دیدم ممنون
شاد باشی

محمد طرزی رودی یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.mohammadtarzi.blogsky.com

سلام
ماه خانوم
من آماده دوستی با شما هستم و دوست دارم رابطه ی خوبی با شما داشته باشم
البته اگر شما بپذیرید.
ممنون
بهم خبر بدین منتظرم

دلتنگی یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.deltangiii.blogsky.com

سلام به ماهی خانوم گلم
دوست دیرینه وقدیمیم
وای خدا وقتی سلامتونو بهم رسوندن خیلی شاد شودم روحیه گرفتم
از این که تو حرم اقا بودینو دعا کردین ممنون با دعاهای دوستان بود که برگشتم
مشخصه؟ یه مدتی نبودین
به هر حال مراقب خودتون باشین
موفق موعد باشی ماهیییییییییییییییییی
ولی یادش بخیر؟ چه زود گذشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وای!
من که سکته کردم!
سلام وست گلم
اندازه ی بزرگی خدا خوشحالم که دوباره کامنتت رو اینجا میبینم
الهی دیگه هیچوقت هیچکس مریض نشه!
نمیدونم چی بگم...
فقط میدونم خیلی خوشحالم... خیلی
آره یادش بخیر...

قائمی یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ق.ظ

مطابق اصل56قانون اساسی خدا حق تعیین سرنوشت رابه انسان داده است وهیچ کس نمیتوانداین حق الهی را ازانسان سلب کندیادر خدمت منافع فردیاگروهی خاص قراردهد ومطابق اصل 9ق هیچ مقامی حق ندارد بنام حفظ استقلال وتمامیت ارضی کشورآزادیهای مشروع راهرچندبا وضع قوانین ومقررات سلب کند، برغم یک چنین تأکیدصریحی درحال حاضربه کسانیکه به ولایت فقیه اعتقادندارنداجازه نامزدی جهت تصدی پست ریاست جمهوری،نمایندگی مجلس شورای اسلامی ومجلس خبرگان داده نمی شودکه این کارخلاف قانون اساسی میباشد وامّامردم مطابق اصل8ق که ازآنهامیخواهدمسئولین نظام رادعوت به خیر،امربه معروف ونهی ازمنکرنمایند وظیفه دارنددرمقابل این عمل خلاف قانون مسئولین نظام بایستند وازآنهابخواهندعملکردخود رااصلاح نمایند.
یکی ازراههای اعتراض به عملکردخلاف قانون مسئولین این است که نامه هایی خطاب به رهبری ونمایندگان مجلس نوشته شود،درنامه به رهبری بنویسیم که انتخابات فعلی مجلس بدلیل اینکه به کسانی که به ولایت فقیه اعتقادندارندحق نامزدشدن داده نشده است خلاف قانون اساسی میباشد وازایشان خواسته شودتافراهم شدن شرایط برگزاری انتخابات آزاد،انتخابات مجلس به تعویق افتد ودرنامه خطاب به نمایندگان مجلس ازآنهاخواسته شودقانون انتخابات بگونه ای اصلاح شودکه کسانی که به ولایت فقیه اعتقادندارندنیزبتوانندنامزدانتخابات شوند.
برای اینکه ازاین کارنتیجه بهتری گرفته شودبهتراست بجای اینکه همه معترضین یک نامه کلی به رهبری ویک نامه کلی به نمایندگان مجلس بنویسندهرکدام بطورمجزا یک نامه به رهبری و یک نامه به نمایندگان مجلس بنویسند وحتّی بهتراست هرمعترض بجای اینکه یک نامه خطاب به تمامی نمایندگان بنویسدبه هرنماینده یک نامه مجزابنویسد.
برای اینکه اعتراضات هماهنگ باشدبهتراست نامه هادرتهران به دفتررهبری ومجلس ودرشهرستانهابه نمایندگان رهبریابه استانداری یافرمانداری تحویل داده شود.
هرچه تعدادمراجعات بیشترباشدانعکاس اجتماعی بیشتری خواهدداشت به همین دلیل بهتراست نامه خطاب به نمایندگان بجای اینکه همگی یکجابه مجلس تحویل داده شود جداجدا وبه دفعات تحویل گردد.
اگررهبری انتخابات رابه تأخیر نیندازد ومجلس هفتم قانون انتخابات رااصلاح نکند بایداعتراضات ونامه نگاری هاپس ازتشکیل مجلس هشتم نیزازسرگرفته شود.
شایداین نوع اعتراض به تنهایی نتیجه ندهد ولی اثرات بسیارخوبی خواهدداشت.

الهه یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:52 ق.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام ماهی خانومی
خوبی؟
وایی ماهی جون فعلا به خاطر امتحاناتم در وبلاگ و تخته کردم
پس تا ۴ بهمن احتمالا نمی آم...دعا کن نمراتم خوب بشه
همیشه شاد باشی

سلام گلم
درک میکنم
موفق باشی

الناز یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام خوبی چرا سر نمیزنی بی معرفت من منتظرم بیا.......

سلام
میام!

شوریده یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.faghat-khodam.blogsky.com

سلام

ای ماهی سرخ و گلی
ای دختر خوب چطوری

منتظرم که تا بیایی
نشه یه وقتی که نیایی

منتظر حضور سبز شما هستم

موفق باشید....شوریده

سلام
آقای هنرمند
حتما میام
ممنونم
شاد باشی

[ بدون نام ] دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام عالی بود خانومی
دلم خیلی برات تنگ شده بود
عیداتم مبارک چه اونایی که گذشته چه اونایی که تو راهه

سلام
ممنونم
اما اسمت یادت رفته!!!

علی سلطانی مجد دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:13 ب.ظ

اپ کنید من کم میام خبرم کنید

چشم!

شوریده دوشنبه 3 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

یه شعر نوشتم خیلی متفاوت

منتظر حضور سبز شما هستم

موفق باشید....شوریده

سلام
شعرت چی بود این آخه؟!
به هر حال منکه قهرم!

شوریده سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:15 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

به خدا منظور بدی نداشتم......ناگهانی به این مسئله بر خورد کردم

تازه من هم که مخالف این کار بودم............باور کن فقط یک کم ذوق تو شعرم به کار بردم.....هیچ منظوری نداشتم:(..........اصلا حذفش می کنم

اشتی....باشه:)

موفق باشید....شوریده

سلام
چراهم داشتی!
نخیرم آشتی نمیکنم!
شاد باشی!!

بهارین سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام ماهی جونم
خبی؟
بدو بیا به روزم
نیومدی دیگه که
منتظرتم

سلام گلم!
خوفم!
اومدم که!!
شاد باشی

بهارین سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

بوووووووووووووووووووووووس
گل
گل
گل
گل
گل
گل
گل
گل
(خنده)
بابای

بووووس
به قول نیمکت نشینمون:
غشمولک!
بابای

***بهار-فرشته معصوم*** سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

حرفهای ما هنوز نا تمام
تا نگاه می کنی وقت رفتن است...
باز هم همان حکایت همیشگی..!
لحظه ی عزیمت تو ناگزیر میشم.
آه...ای دریغ و حسرت همیشگی...
ناگهان چه زود دیر می شود...!!!

سلام عزیزم...
باز هم مثل همیشه زیبا بود...
من آپم.یه آپ متفاوت...
با آرزوی بهترینـــــــــها:بهـــــــــــار

قیصرم...


سلام گلم
ممنون
منم اومدم
شاد باشی

padid سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ

بیخود!
پیتزا خوری و ترمینال رفتناش با یکی دیگه س ننه من غریبم بازیاش واسه من!
پاشو جمعش کن بینیم!

آرش سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

همون جوری که بقیه رو مجبور می کنی کیفتو ناز کن .ازت معذرت بخوان و....
از این به بعد همین جوری الکی باید از من تعریف کنی و احترام بذاری.
در غیر این صورت همون کاری که گفتمو انجام میدم
عکس و از اووون حرفهااا

من معذرت میخوام!

ایکاروس چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ق.ظ http://EAKAROS.persianblog.ir

درود دوست عزیز
سادگی و بی واسطه بودن گفته های (نوشته ها) شما مهمترین دلیل مهمان شدن من است. و البته عکسهای مناسب مناسبات.
نوشته ی جدیدی در وبلاگ دارم که مربوط به روزهای بی خبری است و دغدغه ی من در مورد جوانترها. اگر نظری داشته باشید بهترین صاحب نظر در نظر خواهید بود.
و نیز دیگر دوستان جوان و اندیشمند.
بدرود ایکاروس را از جنوب بپذیر.

درود بر شما
مثل همیشه بنده نوازی کردید
ممنون از نظر لطف شما
من اومدم و واقعا لذت بردم
قابل باشم نظرمم گفتم
شاد باشید و ممنونم از حضورتون

الناز چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com


(¯`v´¯)
`*.¸.*´ٍٍ
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________**** _______
___***____***____***__ *** ______
__***________****_______***____
_***___سلام___**__سلام__***___
_***____::::من آپم::::______***___
_*** ____________________***____
__***___بدووووووبیاااااا_____***____
___***_________________***_____
____***____منتظرم!____***______
______***___________***________
________***__بای__***__________
__________***___***____________
____________*****______________
_____________***_____


حسرت پرواز چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ب.ظ

سلام گل من
مرسی که با این همه گرفتاری و مشغله بازم میای پیشم.مهم حضورته قشنگم چه دیر چه زود
ممنونم از اینکه از شادیم خوشحالی
منم امیدوارم همیشه خوشحال و شاد باشی...
خیلی خیلی مواظب خودت باش...خیلی خیلی
نگران چیزی هم نباش...
دوست دارم
عیدتم پیشاپیش مبارک
شششششششششششاد باشیییییییی

سلام عزیزکم
انجام وظیفست
من نگران نیستم!
ممنونم که اومدی پیشم یه دنیا شاد شدم
امیدوارم سلامت و سرحال باشی خانومی گلم
یه عالمه بوس
شاد باشی

یک آدم اینجوری چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:35 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

سلام خانوم گل!

۱. اولا شما تو وبلاگ غریبه ها چی کار می کردی؟
ثانیا من غیرتم بر نمی داره از این به بعد فقط باید وبلاگ خودم بیای!

۲. شرمنده هم بابت تاخیر این چند روزه اینترنت نبودم همم بابت خبر نکردن! حواس پرتی مزمن گرفتم!

۳ دوست دارم

قربانت یک آدم اینجوری!

سلام عزیزم
۱. وقتی تو نمیای پیشم مجبور میشم برم تو خیابون دنبال محبت بگردم!
۲.عزیز دلمی!
۳. ما بیشتر!

شاد باشی خانومی

شوریده پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 04:45 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

هنوز اپ که نکردم

ولی یه سر دوباره زدم ببینیم چه خبره اینجا

موفق باید....شوریده

سلام
ممنونم که میای
همیشه منتظرتم
شاد باشی

شوریده یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:38 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

امروز نه حال شعر گفتن ما می اید

شوریده خموش که امتحان در راه است



این دایره شعر و سخن زندان کن

زیرا که فتادن از درس بسی جانکاه است



بسیار نوشتی ز غم و جور و جفا

سودت چه دهد هر انکه نا اگاه است



بر خیز و دمی به فکر پایان ترم باش

هرکسی را چشم حقیقت خواه است


موفق باشید....شوریده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد