:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

حسین فاطمه سلام...

 سلام به همه ی دوستان نازنینم. امیدوارم همگی سالم و سلامت مشغول عبادت و عزاداری آقا امام حسین علیه السلام باشید.منم به سهم خودم این ایام رو تسلیت می گم و التماس دعا دارم که در لحظه های بارونیتون مارو فراموش نکنین...

*******************************

چقدر خنده داره که...

چقدر خنده داره که یک ساعت عبادت به درگاه الهی دیر و طاقت فرسا میگذره ولی 90 دقیقه بازی یک تیم فوتبال مثل باد می گذره!

 چقدر خنده داره که 100  هزار تومان کمک در راه خدا مبلغ بسیار هنگفتیه اما وقتی که با همون مقدار پول به خرید می ریم کم به چشم میاد!

 چقدر خنده داره که یه ساعت عبادت طولانی به نظر میاد اما یه ساعت فیلم دیدن به سرعت میگذره!

 چقدر خنده داره که وقتی می خوایم عبادت و دعا کنیم هر چی فکر می کنیم چیزی به فکرمون نمی یاد تا بگیم اما وقتی که می خوایم با دوستمون حرف بزنیم هیچ مشکلی نداریم!

 چقدر خنده داره که وقتی مسابقه ورزشی تیم محبوبمان به وقت اضافه می کشه لذت می بریم و از هیجان تو پوست خودمون نمی گنجیم اما وقتی که مراسم دعا و نیایش طولانی تر از حدش می شه شکایت می  کنیم و آزرده خاطر می شیم!

 چقدر خنده داره که خوندن یه صفحه دعا سخته اما خوندن 100 صفحه از پرفروشترین کتاب رمان دنیا آسونه!

 چقدر خنده داره که سعی میکنیم ردیف جلو صندلی های یک کنسرت یا مسابقه رو رزو کنیم اما به آخرین ردیف یک مکان مذهبی تمایل داریم!

 چقدر خنده داره که برای عبادت و نیایش هیچ وقت زمان کافی در برنامه روزمره خود پیدا نمی کنیم اما برای بقیه برنامه ها رو سعی می کنیم تو آخرین لحظه هم که شده انجام بدیم!

 چقدر خنده داره که شایعات روز نامه ها رو به راحتی باور می کنیم اما معجزات الهی رو به سختی باور می کنیم!

 چقدر خنده داره که همه مردم می خوان بدون اینکه به چیزی اعتقاد پیدا کنند و یا کاری  در راه خدا انجام بدن به بهشت برن!

 چقدر خنده داره که وقتی جوکی رو از طریق پیام کوتاه و یا ایمیل به دیگران ارسال می کنید به سرعت آتشی که در جنگلی انداخته شود همه جا را فرا می گیرد اما وقتی که سخن و پیام الهی  رو می شنوید دو برابر در مورد گفتن و یا نگفتن اون فکر می کنید!

 خنده داره. اینطور نیست؟!

دارید می خندید؟

دارید فکر می کنید؟

این حرفارو به گوش بقیه هم برسونید و از خداوند سپاس گذار باشید که او خدای مهربان و دوست داشتنی است.

پی نوشت : آیا این خنده دار نیست که وقتی که می خواید این حرفارو به بقیه بزنید خیلی ها رو از لیست پاک می کنید بخاطر اینکه شک دارید که اونها به چیزی اعتقاد دارند ؟!!!

 خنده داره؟ . . .

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا بعد...

 

 

 

نظرات 22 + ارسال نظر
★ هدا خانم گل ★ شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:10 ب.ظ http://dokhtarebarfi.blogsky.com

سلاممم ماهی جووون
شطولی دخمل؟ :)
. . .
قشنگ بود :) .. چشم سلام میرسونم ...
میگن سلامت باشی ..

منتظرتم تو کلبه برفیمم

روزات برفی

سلاااااام عزیز دلم
خوبی خانومی؟
ممنونم که اومدی
شاد باشی عزیزم
روزات آفتابی!!

محسن شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ب.ظ

دوم!

نازی!

محسن شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ب.ظ

سلام ماهی!
واقعا ممنون به خاطر این پستت.

اگه بدونیییی واقعا حرفای دل منو زدی.
خیلی تکون دهندس.
یه جورایی خنده هم داره ولی از اون خنده هایی که دیگه از گریه گذشته!
به نظرم ما آدمای دنیای به اصطلاح مدرن خیلی از خدای خودمون و در نتیجه از خودمون دور شدیم.
خیلی غم انگیزه که خدا خودش به ما گفته که من از رگ گردن به شما نزدیکترم!! ولی ما آدما ازش دوریم.
انشاالله که هممون به خودمون بیاییم.

عزت زیاد
موفق باشی

سلام محسن جان
خواهش قابلی نداشت
ان شا الله که همه چیز اصالت خودش رو حفظ کنه
شاد باشی و التماس دعا

behshad ( Booter yahoo )8 یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:57 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam mahi khanom Gol mer30 ke be man sar zadi va sar afraz kardi az axhaye barf shahremon
rasti mage shoma barf nadashtid esfahan? shahre kord ke kheli barf omadeh bood .akhe man bayad az masir esfahan begzaram
moafagh bashi
behshad
bye

سلام دوست عزیز
ما اصفهان برف کمی داشتم
اونقدر نشد که حتی بشه بهش گفت برف!!!
بازم خدارو شکر
شاد باشی

بابایی یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... من و مامانی و گلک خیلی خوشحال می شیم که یه دوست جدید به وبلاگمون اضافه می شه... من تا اونجایی که وقتم اجازه بده برای دوستان تو وبلاگ خودشون پیغام می ذارم... مگر اینکه آدرس نداده باشن و بهشون تو وبلاگ گلک پیغام بذارم.... بهرحال اگه قصوری بوده امیدوارم که به دل نگیرید.
این مطلبتون رو هم خوندم... خیلی جالب بود... واقعا بعضی از این مواردی رو که گفتید برای خودم اتفاق افتاده. امیدوارم که دیگه نیفته.

سلام بابایی جون
خیلی خوش اومدین
مامانی و گلک خوبن؟
ممنونم به هر حال
خوشحال میشم که باهاتون بیشتر آشنا بشم
شاد باشید

نیما یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:12 ب.ظ http://biname.blogsky

سلام ماهی خانوم ،دوست خوبم
من با حرفهات کاملا موافقم.دارم درموردشون فکر میکنم.
واقعا خنده داره !!!!
خوش باشی

سلام دوست عزیزم
ممنونم که اومدی و ممنون از نظرت
شاد باشی و التماس دعا

علی اکبر دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ق.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
شهادت امام حسین (ع) رو تسلیت میگم.
به نظرم من باید گریه کرد تا خنده این دردیه که با هیچ خنده ای درمون نمیشه فقط با گریه هستش که میشه یک کمی تسکینش داد.
موفق باشی

سلام
بله ان شا الله که لیاقت عزاداریشونو داشته باشیم
التماس دعا

فائزه دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:32 ب.ظ

حسین بیش از آب تشنه ی لبیک بود،افسوس که به جای افکارش زخم های تنش را نشانمان دادند و بزرگ ترین دردش را بی آبی نامیدند......(شریعتی)
ماهی جون نوشته هات دوست داشتنی اند درست مثل خودت!
امیدوارم امتحاناتو هم خوب داده باشی،برا منم دعا کن،به امید یه روز بهتر.....

من عاشق این جمله هستم
ممنونم که اومدین اما من شما رو قبلا ندیدم
شما منو میشناسید؟!!
شاد باشید و التماس دعا

الناز دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:55 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام خانومی من آپم بیا

مهسا دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ب.ظ http://www.qqqq.blogsky.com

سلام
آره والا
چرا بعضی از حرفای خوب رو نمی شه با بعضی از آدما زد ؟ شاید اشکال از خودمون باشه ...ولی خنده دار نیست ووگریه داره !
شاد باشی.

دوست پاییزی سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:20 ق.ظ

سلام عزیزم
والا این چیزایی که تو گفتی بیشتر گریه داره تا خنده دار
واقعا آدم متاسف میشه
امیدوارم که عزاداری هات قبول باشه
برا منم خیلی دعا کن

سلام دوست گلم
بله متاسفانه...
ممنونم که اومدی کلی خوشحال شدم
شاد باشی و التماس دعا

***بهار-فرشته معصوم*** سه‌شنبه 2 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام دوست خوبم...
به جشن تولدم دعوتت می کنم...بیا که خوشحال میشم...
تولد...تولد...تولدم مبارک.......
با آرزوی بهترینـــــــــــها:بهــــــــــار

سلام عزیزم
خدمت رسیدم
بازم تبریک میگم مموشی من

مملی چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ق.ظ http://mamalimamalof.persianblog.ir/

سلام بدو منتظرتم دینکنی
۱۳
بشی مشل من

مادر بچه ها پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:07 ق.ظ http://maleke.blogsky.com/

سلام

شایدم گریه داره

نظرت رو راجع به خط زدن لیست پسندیدم

جدی چند نفر آدم رو امل فرض می کنن وقتی می بینن عرق مذهبی داره؟

خیلی ها خط می خورن این دور و زمونه

شاید ته دلشون هم حسینی باشن ولی جرات نمی کنن بروز بدن مبادا دوستاشون ازشون دلزده بشن!

سلام دوست گلم
واقعا متاسفانه حقیقت داره دیگه!
ممنونم که اومدی
بازم خوشحال مشم ببینمتون
شاد باشید و التماس دعا

پینه دوز پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ب.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام عموجون
عزاداریها قبول باشه.
بخاطر همین حرفاست که گفتند :یک ساعت تفکر برابر هفتاد ساعت عبادته
موفق باشی

سلاااااااااام عموی نازنین خود خودم!
حال شما؟ خانواده ی گلتون خوبن؟
از شما هم قبول درگاه خدا
التماس دعا
سلام برسونید٬!

احمد-رایت الحب سکارا جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام
قال رسول الله:
حسین منی و انا من حسین
من هم شهادت امام حسین و یارانش را به شما و تمامی مسلمانان تسلیت میگم
خیلی ممنون از اینکه به وبلاگم سری زدی البته ببخشید که وبلاگمو اپ کردم خبرتون نکردم
موفق باشی بای

سلام
منم ممنونم از حضور گرمتون
امیدوارم دعاهاتون قبول باشه
موید باشید

عطر نعنا شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ق.ظ

ماهی گلم دلم برات تنگ شده بود.

خوبی؟

دعاهات قبول باشه

سلام عزیزم
خوب کردی اومدی
منم دلتنگت بودم
شاد باشی عزیزم

علی اکبر شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ق.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
اومدم نبودی رفتم...
موفق باشی

سلام
مهم اینه که اومدی!
شاد باشی

شوریده شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:45 ب.ظ http://fagat-khodam.blogsky.com

سلام

حالا اپ می کنی و به ما خر نمی دی؟؟!!:(

منتظر شما هستم

موفق باشید.....شوریده

سلام
شرمنده کم میام نت
خودت هر از گاهی یه سر بزن دیگههههههه!
شاد باشی گلم

زریر شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:57 ب.ظ http://saansiz.blogsky.com/

چقدر خنده داره دنیای شمیرانات، الهیه، معالی آباد . . .
چقدر خنده داره گریه های زن روستایی شمالی بی برق، بی نفت، ... بی نفس.
چقدر خنده داره شخم زدن های مادرانمان.
چقدر خنده داره پا درد های پدر نیمه شب ها.
چقدر خنده داره نگاه همراه با حسرت به ویترین لباسها.
چقدر خنده داره ضجه ی زن ترک جلوی بیمارستان.
و چه زیباست ماکسیمای دختر چکمه پوش هتل هیلتون.
خدایا چه دنیای زیبایی.
شاکرتیم.

...؟!
متاسفانه...
شاد باشی دوست گلم

آرش شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:07 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
امیدوارم عزاداری هات در این ایام مورد قبول درگاه احدیت قرار گرفته باشه و مارو هم از دعای خودت بی نصیب نذاشته باشی.

سلام دوست گلم
از شماهم همینطور
التماس دعا

آرش شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

xxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxx.........xxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx
______________xx
_____________x
___________x
________xx
______xxx
_____xxxx
___xxxxxx
___xxxxxxx
____xxxxxxxx
______xxxxxxxx
________xxxxxxxx
_________xxxxxxx
_________xxxxxxx
________xxxxxx
_____xxxxxxx
____xxxxxx
___xxxxx
__xxxx
_xxx
_xx

خوشگل بود!
میسی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد