:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

خبرای خوب خوووووب!

سلام سلام صدتا سلام

حالتون چطوره دوستای گلم؟ خوبین؟ سرحالین؟ بچه مدرسه ای ها(مثل من) امتحاناشونو خوب دادن؟

آب و هواها خوبه؟

آقا من خیییییییییلی خوشحالم! درحد الکی خوشی خوشحالم!

اگه گفتین چراااااااااااااا؟؟؟؟

نمیدونین؟!!

بگین دیگه!

آخه من...

من...

دارم برای اولین بار در عمرم....

خاله میشمممممممممم!!!!

بسیار خوشحال و خرسندم از اینکه دارم مقام خاله ای نائل میشم بالاخره!

بله آقا اینجوریاس!

امروزم روز تولد مامان نینی آینده است. پس فردا هم تولد دایی آینده ی نینیه!

بدین ترتیب تولد خواهر بزرگم و داداش گل گلابم رو بهشون تبریک میگم.

نینی هم احتمالا مهر ماه سال آینده به دنیا بیاد!!!

نمره های امتحانامم گرفتم، زیاد راضی نبودم ولی خب شکرخدا پاس شد رفت!

ببینیم ترم آخر چی میشه!

برای همتون آرزوی سلامتی و شادابی دارم.

ایشالا که هرچه زودتر خاله،عمه،دایی،عمو،زن عمو، شوهر خاله، زن دایی، شوهر عمه و غیره بشید!!!

پ.ن: پدیده به علت یکی یه دونه بودن هرگز خاله نمیشه و قراره بچه ی من بهش بگه خاله که دلش خوش باشه!!!

پ.ن۲: داداش پدیده به علت یکی یه دونه بودن هرگز عمو نمیشه و قراره بچه ی داداش من بهش بگه عمو که عقده ای نشه!  

 نتیجه گیری: دعا کنید هرچه سریعتر من و داداشم بریم خونه ی بخت فقط و فقط و صرفا به خاطر پدیده و داداشش!!!!

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نظرات 22 + ارسال نظر
بوسه یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام عزیزم
همه پست ات رو خوندم
کلی لذت بردم
انشا الله هیچ وقت گذرت طرف بوسه نیافته....

سلام دوست گلم
خیلی خیلی خوش اومدی
خوشحالم از آشناییت
ولی من اومدم به بوسه!
شاد باشی

padid یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:05 ب.ظ

hiiiiiiiishki mano doost nadare.......man hiiiiiich vaght khale nemisham......man mikham khale vaghei besham na khale gholabi.... be oon doostjoonet begoo hala ke babam mahalashoone bere bash harf bezane...shayad faraji shod
!
be dadashe golet salame mano beresoon begoo chetorin ba zahmataye maaa??
گوپ گوپ....دیس دیس!!!

الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
نکن با دل من همچین!
توکه میدونی من چقده میخوامت!
اصلا فقط خاله ی خودمی!
شما رحمت بودین نه زحمت پدیده خانوم!
بوس بوس

نیما یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:52 ب.ظ

سلام ماهی خانوم
چه خبر خوبی بود.من چند سالی هست که دایی و عمو شدم !!!
حس خوبیه .باور کن !! البته خاله شدن رو نمی دونم چون تجربه نکردم !!!!!
واست دعا میکنم!!!
حالا اشکالی داره بچه ی من هم به پدیده خانوم بگه خاله یا به داداشت بگه دایی!!!!!!!!!!!!
سر بزن به وب ما هم !!مدتیه کم پیدایی!!
خوش باشی

سلام نیما جون!
خوش به حالت که تجربه کردی!
من خیلی دیگه مونده تا بهش برسم!
ممنون از اینکه تو هم به حال این پدیده ی بینوا دل سوزوندی!
شاد باشی دوست گلم

علی سلطانی مجد یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:59 ب.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام
تبریک عرض می کنم
موفق باشید

سلام
تشکر
شاد باشید

آرش یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام به ماهی خانم
در ابتدا خاله شدنتو و بعدشم موفقیت چشمگیرتو در امتحانات پایان ترم بهت تبریک میگم.

اما پیرو اظهارات شبهه برانگیز سر کار خانوم پدیده خانوم باید عرض کنم که
مدت مدیدی هست که ما از دست پدر ایشون هیچگونه امنیت نداریم و جمعیت محله و شهرمون رو به افزایش می باشد و چه چیز از این بهتر که شما صاحب این همه خواهر و برادر ناتنی هستی.پدیده خانوم شما خاله یک ملت هستی و ما به شما و پدر محترمتان افتخار می کنیم.امیدوارم بیش از پیش مورد عنایت پدر بزرگوارتان قرار بگیریم.

سلام آرشم
تشکرات فراوانات!
درمورد پدر ایشونم...
استغفرالله!
به قول خود پدیده: جواب بچه صلواته!!!
شاد باشی گلم

padid دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ق.ظ

اللهم صل علی محمد و ال محمد






albate age spellesho eshtebah nakarde basham

:))))

آرش دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:50 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

من از جانب خودم مشرف شدن پدیده خانم را به دین مبین اسلام تبریک می گم.
این هم از تاثیرات جناب آقای عابد خان(عبدا... سابق)هستش خدا خیرش بده.
در ضمن خوشحالم پدیده خانم بعد از مدتها تونست تایپ فارسی یاد بگیره و فارسی تایپ کنه حتما آقاشون این روزهاااا واسش کلاس تضمینی تایپ فارسی گذاشته.
پدر عشق بسوزه که چه کارهااا نمی کنه......

آرش!
:دی

padid دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ب.ظ

و عجل فرجهم!






in kelase tazminie tanzim khanevadeye ma chi shod pas aghaye arash

:ddddd

آرش دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:55 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

پدیده خانوم بابت کلاس تضمینی تنظیم خانواده بنده باید شخصا خدمتتون برسم و عملی بهتون یاد بدم.
امیدوارم که این امر به زودی زود محقق شود.
من ا.. توفیق

آآآآآآآآآآآآآآرششششششششش!
مگه تو امتحان نداری بشر؟!!
برو بشین سر درست!
خانواده میاد اینجا!
مراعات کنین بابا جون!

یک آدم اینجوری دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:28 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

سلام!

آپم

بدو بدو بیا!

منتظرتم!
بدویی ها!

قربانت یک آدم اینجوری!

اومدم!

ماهی خانوم! دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:02 ب.ظ

پدیده خانوم و آقا آرش!!
چه خبرتونه؟!!
چی دارین میگین؟!! بابا الآن فقط باید به من یه تبریک مختصر میگفتین!
دیگه واسه چی دعوا میکنین باهم؟!!!
این حرفا زیشته !
مودب باشین هاااااااااا!!!
بوس بوس

چقده من ماهم آخه!!

آیدا دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:33 ب.ظ http://ayneh68.blogsky.com

سلام عزیززممم تبریک میگم ...
منم هیچوقت خاله نمیشم !! داداشمم عمو ... اما عمه بودن یه چیز دیگه اس ... عمه ها همیشه بچه های برادرشونو خیلی خیلی دوس دارن یعنی یه جور دیگه دوس دارن ... البته خاله ها هم دوس دارن بچه های خواهرشونو ... حالا بذار عمه بشی خودت میفهمی ... :))‌
دیشب با خودم میگفتم این مهی خانومیم دیگه به ما سر نمیزنه بعد گفتم نه حتما امتحان داشته نیمده ...اومدیی خیلی خوشحال شدم ... راستی تو چند سالته ؟؟؟

سلام گل خانوم
خیلی خوش اومدی
پس توهم مشکل پدیده رو داری!
باید به خاطر شماها هم که شده من بله رو بدم!!!
شرمنده مدتی خیلی کم اومدم نت به خاطر امتحانا
من بیست و یکم دی ماه وارد بیست و سالگی شدم
ببین تو دیگه رو بیست و چهار به بالا هرموردی رو که سراغ داشتی بفرست!!!
شاد باشی گلم و بازم ممنونم از حضورت
بوس بوس

نیما سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:04 ق.ظ http://biname.blogsky.com

سلام ماهی خانم
آپ شدم.
خوش باشی

وای اومدم!

الهه سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام ماهی جون
کمپلت دیگه فراموش شدیم رفت پی کارش...
تا خودم نیام هیچ وقت نمی آیی سراغی ازمون بگیری...باشه خانوم....ما هم بلدیم...
اصلا ولش دیگه از این به بعد اگر باز فراموش شدم عمرا ازت گله و شکایتی نمی کنم...اگر اومدی قدمت رو چشم و اگر هم نیومدی خب لابد من کم سعادت بودم دیگه...
خاله شدنت هم مبارک
من هیچ وقت خاله نمی شم.البته عمه می شم...ولی خاله نه..

سلام خانومم
خوبی گلم؟
البته توی وبلاگت توضیح کامل دادم اینجا دیگه نمیگم!
اما بدون هم به یادتم هم اومدم تو وبت
ممنون از تبریکت خانومی
شاد باشی
بوس بوس

یک آدم اینجوری سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

سیلام!

عالی ام تو چه طوری با خاله شدن؟!! کیف می ده نه؟ منم خاله می شم چون ۲ تا خواهر دارم اما هیچ و.قت عمه نمی شم...

تولد داداشیت و خواهریت مبارک! بهشون تبریک بگو!

چقدر شما و برادرتون فروتن و فداکار هستید می گم دوست داشتید من آشنا تو آموزش پرورش دارم که به جای پتروس و ریزعلی خواجوی اسم تو و برادرتون و تو کتابا به خاتر این فدا کاری بنویسننا!

سلام گلم
خوشحالم که شادی جیگرم
الهی همیشه عالی باشی
ممنونم از تبریکهات
آره گلم حتما با آشناتون حرفشو بزن!!!
شاد باشی خانوم گل
بوس بوس

آرش سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام ماهی خانم
من از طرف پدیده خانم بابت همه این بی ادبی هایی که مرتکب شده از شما معذرت می خوام
دست خودش نیست از وقتی که با عربها می پره اینجوری شده.

سلام عزیزم
پدیده هم اتفاقا از طرف شما عذر خواهی کرد!!!:دی
ایشالا که عربش بره زیر گل من از دستش راحت شدم !!
خوبه؟!!!
شاد باشی گلم

الهه چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:20 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام
می دونی چیه؟من گاهی وقتا خیلی زود قضاوت می کنم...اینم از خصلت های بده دیگه...زود قضاوت کردن اصلا خوب نیست حسن!!!
کار خطرناکیه حسن!!
من و هم ببخشید حسن که اینقده زود قضاوت کردم حسن!!!
حسن حواست کجاست حسن!!!
خببببب باشه دیگه نمی گم حسن...
ماهی گلی
بای بای

سلام عزیزم
مشکلی نیست حسن
مهم اینه که من دوستت دارم حسن
شاد باشی حسن!
بوس بوس

شاذه چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:17 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام خاله خانم آینده!
هزاااار تا تبرییییییییییییییییییییییک :*)

سلام عزیز دلم
خوبی تو؟!!!
ممنونم هواااااااارررررررتااااااااا!
بوس بوس

سارا چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:00 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

تو می‌توانی؟
من سال‌های سال مُردم
تا اینکه یک دم زندگی کردم
تو می‌توانی
یک ذره
یک مثقال
مثل من بمیری؟
(قیصر امین پور)

. . . . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *

دلم برای قیصرم تنگ شده...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ق.ظ http://www.deltangiii.blogsky.com

سلام ماهی جون
خوبی
مرس که اومدی نظر دادی چه کنیم دیگه
اخه دیر به دیر اپ مکنم ولی همونی که اپ میکنم دوست دارم بهتر ین پستو تو وبلاگم بزارم

تشکرالات
یا حق
دوست...................گ ر ا م ی

سلام دوست گلم
بازم ممنون
و مرسی که اومدی
شاد باشی

padid پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:47 ب.ظ

mibinam ke ta man naboodam ye harfaii inja zade shode. aghaye arash agar ziadi sholoogh konid majboor mishavam yek chizhayi ra inja tozih daham

masalan yekjoorhayi zayetan konam

masalan be hame begooyam ke ghazaye nazrie emam hossein alayhesssalam ra chetori mikhastid garm va sarf konid

baaale.havasetan ra jam konid. in arabhaye madar morde che badi dar haghe shoma kardeand

سلام از بنده است!
ببین عزیزم٬ اولا اون اتفاق از یه مرد اصلا بعید نیست!!!(نیشخند!)!
ثانیا میتونین ادامه ی چتتون رو به پست بعدی منتقل کنین!
شاد باشید

دوست پاییزی شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام عزیزم
خوب خیلی خوشحالم از این خبر خوبت..
البته میگم که دلت بسوزه من تا یه ماه دیگه خاله میشم :):):):):)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد