:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

ساعت شنی یا بدآموزی های بد بد؟!

خواهران و برادران عزیز احتراما سلام علیکم! طی گشت و گذارهایمان، به مطلب جالبی برخوردیم درمورد سریال ساعت شنی که عینا در اینجا نقل میفرماییم! باشد که مقبول افتد!

پیام های مردمی در حمایت از هیات های نظارت بر صدا و سیما

در پی واکنش شدید برخی از نمایندگان مجلس به یکی از سریال های تلویزیونی که گویا به جای صله ارحام، اجاره آنها را نمایش می داده است (به خصوص با پولِ پیشِ بالا!) یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی اعلام کرد که بایستی هیاتی مرکب از نمایندگان مجلس و برخی صاحب نظران دیگر تشکیل شود که برنامه های صدا وسیما ابتدا به سمع و نظر ایشان برسد و سپس در صورت تایید پخش شوند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفته است: «من و بسیاری از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس معتقدیم که یک جریان ضد انقلاب در صدا و سیما رسوخ کرده که هدف این جریان نمایش فیلم های صهیونیستی، فمینیستی و ضد ارزشی است

ایشان که وظیفه مقابله با جریانات ضد فرهنگیِ صهیونیستی (مثل سفر "ونتون" به ایران) را بر عهده دارد افزوده است: «متاسفانه برخی حرکت های خزنده در صدا و سیما دیده می شود و جریان صهیونیستی نیز از این برنامه ها سوء استفاده می کند، بنابراین باید هیات های نظارت برای هر شبکه صدا و سیما راه اندازی شود تا این هیات ها به دقت بر پخش برنامه ها نظارت داشته باشند. رواج ادبیات نامناسب، منافی اخلاق، کلمات رکیک در برنامه های صدا و سیما دیده می شود که این رویه بدآموزی دارد و متاسفانه رسیدگی چندان دقیقی هم بر تخلفات صورت نمی گیرد.»

در پی این اظهارات پیام های تقدیر و تشکر فراوانی از طرق مختلف منجمله فکس، نامه، تلفن، ایمیل، کامنت، مراجعه حضوری، نصب پلاکارد، شعار، شلیک و غیره ... واصل شده که بنا بر صلاحدید ماهی خانوم در اینجا منتشر می شود:

من خیلی خیلی از وکلای دلسوزمان تشکر می کنم. باید جلوی این کارهای بی ناموسی رو از همین الان گرفت. من خیلی نگران دخترم هستم که هی میشینه پای تلویزیون این برنامه ها رو تماشا می کنه. این چند هفته ای هم نگران بودم یه وقت نکنه بدآموزیش کنن بره یه جائیشو اجاره بده. ولی اون میگه ننه من شصت و هشت سالمه! مگه به سنّه مادر؟ خب خود منم هشتاد و یه سالمه ولی این جواد رضویان رو که می بینم خیلی خوشم میاد. ذلیل نشه الهی یه گوله نمکه! نمیشه جای این چرت و پرتا همون چارخونه رو هی دوباره بذارن؟

یک مادر دلسوز از کهریزک

ای ول... زدی تو خال به مرگ داداش... ما دور از جون شما یه چارتایی بزمجه پس انداختیم، خیلی دلنگرون بودیم که مبادا این تیلیفیزیون بی تربیتشون کنه... خصوص اون تخم جن بزرگه که از صب تا شب تو کانون پای تیلیفیزیونه... دِ خب همینا رو تو بازپروری نشون بچه میدن که میاد بیرون دل و روده بچه محلا رو درمیاره دیگه!

soltane_ghab_ madar_ghesar200@ yahoo.kam

 

واقعا خدا ان شالله خیر کثیری به این نماینده های دلسوز و فهیم و مردمی و ارزشی و اصولگرا و ساده زیست و فرهنگی بده که روز و شب به فکر معضلات بزرگ جامعه هستند. من به نوبه خودم ضمن تشکر از این عزیز دلسوخته به همه مردم توصیه می کنم حتماً در انتخابات شرکت کنند و به نماینده هایی که دلسوز و فهیم و مردمی و ارزشی و اصولگرا و ساده زیست و فرهنگی هستند رای بدهند. ضمنا مراسم پلو قیمه خوری از الان تا بیست و چهارم اسفند هرشب در ستاد انتخاباتی منعقد می گردد.

رئیس ستاد انتخاباتی نماینده دلسوز و فهیم و مردمی و ارزشی و غیره با مخلفات

 


ای ولله ای ولله ای ولله.... ای ولله ای ولله ای ولله!... بابا راس میگه خفن... این چرتو پرتا چیه نشون می دین... این سه چهار ساعت دیگه رو هم فوتبال نشون بدین حال کنیم... الان من و بروبکس هم خیلی شاکی هستیم از اینکه پول مردمو اینجوری تو چاه میریزن... بابا لامصبا لیگ برتر کنگو رو پخش مستقیم نمی کنین جاش اینا رو میدین؟... کبریتو بده نوید، بده دیگه لامصب...

یک تماشاچی جوان فوتبال، در حال آتش زدن اتوبوس در میدان آزادی

 بنده مطمئن هستم که این کارها به اشاره برخی از خودفروختگان و به اشاره خارجی ها انجام شده و به زودی اسناد و مدارکی رو که بدست می آوریم رو افشا خواهم کرد.

یک مسوول از حوالی خیابان پاستور

 کاملا درست است... وقتی می شود به راحتی یک سریال خارجی خرید، نیمش را سانسور کرد و آن نیمه دیگرش را با دوبله ارزشی و اسلامی تغییر داد؛ چرا اینقدر به خودتان زحمت می دید آقای ضرغامی؟ شِیم آن یو!

مسوول فروش برنامه های بی بی سی

 اون عقب مجلسی ها دل بدن... امشب می خوام یه چیزی بگم راجب این فحشایی که این عزت ضرغامی تو تلویزیون هی تبلیغشو می کنه... اگه من اینجا این حرفا رو نگم پس کجا بگم؟... این از ابن سعد هم بدتره... این کارا رو میکنن که چوب لا چرخ دولت بذارن...

حاجی ، حوالی بازار

 حق با این نماینده محترم مجلس هست. شما را چه به کار رَحِمِ(RAHEM) اجاره ای؟ شما به کار خود پرداخت، این کارها را به ما سپرد. ما در امورِ باحالکی متخصص بود.

مدیر یک رادیو فارسی زبان از هلند

 من اومدم بگم دمت گرم آقا. من خودم پایه شم که محض رضای خدا و افتخاری، بشم جزو این هیات بازبینی سریال ها. علی الخصوص این سریال پرستاران رو بدین من بازبینی کنم. هر کار کردیم دی وی دیش تو بازار نبود.

عزب زاده، یک جوان جویای کارِ عام المنعه

 واقعا حرف های ایشون حرف دل ما و تمام خانواده های ایرانی بود. من از ایشون نهایت تشکر رو دارم و براشون آرزوی عمر با برکت و عزت آرزو می کنم. ضمنا بهشون بفرمایید هر چی زنگ زدیم موبایلشون جواب نداد. امشب دعوتین خونه اخویشون. بعد از سریال یه راست از مجلس بیان اونجا.

خانم خانه دار و مادر نماینده زاده ها

کامولون درست گفتون... سریال چی بودون... ما هزار گرفتاری داشتون... گشنه بودون... سریال به چی درد خوردون؟... تلویزیون چی بودون؟

از جزیره آدم خواران، بلوک هفت

 این نفوذ جریان های خزنده صهیونیستی رو کاملا درست می فرمایند. بنده خودم یک روز به عزت ضرغامی محل نفوذ این جریان خزنده رو نشون دادم. شاید به قدر نیم متری قطر داشت و صهیونیست خزنده که بماند، حتی مار بوآی و کروکودیل خزنده هم می تونست از اونجا به راحتی بیاد تو سازمان. ولی عزت دستور داد فقط اونجا رو گل بگیرن و من رو هم بیارن اینجا. علی لاریجانی خیلی خوب بود، تا این چیزا رو نشونش می دادیم یه هویی، چراغی چیزی میداد بسازن...

امین آباد، ساختمان آخری، تخت سیمانی، نفر دوم

 از نماینده های عزیزی که به فکر ما هستند بی نهایت سپاسگزارم. باید جلوی این ظلم ها رو گرفت. یعنی چی که من مجبور باشم از این سن و سال اجاره نشینی کنم؟ با این رهن سنگین بدون آب و برق و گاز و تلفن؟ انصاف هم خوب چیزیه ها!

یک جنین در یک رحم اجاره ای

 بسیار طرح خوبیست. سایر نماینده ها با قاطعیت حمایت کنند حال عزت را بگیریم...

م.ر نماینده مجلس

غیر از طنز همه چی تعطیل!

منبع: اینترنت!!!

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا بعد...

نظرات 20 + ارسال نظر
padid چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:27 ب.ظ

AVAL









کی شاخ میشه حالا؟

هاهاهاهاااااا!
ای ول خانوم!
دیدی اول شدی عزیزم؟!
دیدی نباید با دوووسسستت دعوا میکردی!
بوس بوس

شوریده چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.faghat-khodam.blogsky.com

سلام

دیگه قهرم خیلی خیلی

باز اپ کردی و ما را فراموش نمودی ای بانو:(

ما را به دعا کاش فراموش نساند
رندان سحرخیز که صاحب نقسانند

خوب امتحانات تموم شد یا نه؟؟!!!

به قول یکی از اشعار خودم:

استاد ندادیم نمره و اکنون بی حال
از ترم گذشته تا کنون مشروطم

موفق باشید........شوریده

سلاااااااام
شوریده جون انقده منو خون به جیگر نکن!!!
خب خودت که انقد گلی نازی مهربونی بیا دیگههههههه!!
مرسی که اومدی
شاد باشی

آرش پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

پدیده خانم همین کارا رو کردی که شوهر مظلوم و بیچارت طلاقت داد
حالا می فهمم اووون بیچاره از دست تو چی کشیده.
کاملا مشخصه که با ماهی خانم تبانی کردی تا اووول بشی.
چون هنوزم داغداری دلم نمیاد بهت چیزی بگم.
زنده باد نگار جووووووووووووووووون

خب مثکه بازم با من کاری نداشتین!

الهه پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:57 ب.ظ

سلاااااام ماهی گلی
ای بابا دست رود دلم نذار که خینه!!!
ولی خوب شد خبرم نکردی خودم بدون دعوت اومدم به هیشکی هم ربطی نداره...!!
خوب شد حالا؟ تازه بدون دعوت آدم جایی بره اینقده کیف می ده...حال صاحب خونه گرفته می شه...
بذا من بگم:
دست ضرغامی جون درد نکنه با این سریال های با حالش...بابا این نماینده هم دلش به حال ملت رح نمی آد ها؟...حتما خودش تو خونه نشسته جلوی تی وی و شبکه های خارجی رو تند و تند عوض می کنه و کلی هم کیف می کنه که سانسور نداره!!!(زبونت و گاز بگیر دختر!!!) ملت و وللش!!!فیلم هایی مثل ساعت شنی به درد ملت نمی خوره...مردم و بیدار می کنه...و نمی ذاره که اونا....
به لحاظ امنیتی آدرسم و نمی ذارم!!

سلااااااااام عروس خودم!
ببین انقد دوست دارم میخوام بگیرمت واسه پسرم!!!!
من اومدم دعوتت کنم اما چون آپ نکرده بودی بخش نظراتت جاخالی داد!!!
بله منم به لحاظ امنیتی نمیگم تو کی هستی که دل منو بردی!
شاد باشی گلم
بوس بوس

محمد طرزی رودی جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ق.ظ http://mohammadtarzi.blogsky.com

سلام
واقعا عالیه .دمت گرم
یه سر به من هم بزن

سلام
ممنونم
من اومدم ولی آپ نکرده بودی!!
شاد باشی

فرداد جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:13 ق.ظ http://fardaad.blogfa.com

البته نظرات متفاوته اما نقطه نظراتت بدنیست موفق باشید

بله خب!
شاد باشید

آرش شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

بیت حرفهای پوریا پورسرخ که امروز توو شبکه اصفهان داشت معلوم شد خیلی از صحنه های بازی اونم زدن.من که فکر می کنم نزدیک ۱۰ قسمت از این فیلم بنا به دلایلی سانسور شد.

ای کاش ما مردها هم رحم داشتیم تا می تونستیم خرج زندگیمونو در بیاریم.
ای خدااااااااااااااا پس چرا به ما هیچی ندادی هر چی با حال بوده به خانوما دادی.

منظورت اینه که بازم باید بدآموزی ها رو پخش میکردننننن؟!!!
وای بر تو!

بابایی شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:50 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... خیلی تبریک می گم نی نی تازه رو... امیدوارم که سالم و شاد باشید.

سلام بابایی جون
ممنونم که اومدین
ایشالا گلکمونم به سلامتی بیاد ببینیمش
دلمون آب شد!
شاد باشید

یک آدم اینجوری شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:49 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

!!!!!

آدم چی بگه؟

راستی آپم بدو بیا

اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووومدی ها!

قربانت یک آدم اینجوری!

آدم هیچی نگه!
جونوری به اسم ماهی همشو گفته!
اومدم خانومی!

علی سلطانی مجد شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:37 ب.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

بازم از اینکه خبرم نکردید ممنونم

کامنت گذاشتم

شوریده شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:57 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام ای ماهی تو چه ماهی:))

همین:)

موفق باشید......شوریده

مرسی!

سلام شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام ماهیییییییییییییییییییییییییییی
پس از مدت مدیدی بالاخره اومدم.

یه بار من کامنت نذاشتم ببین چه خبر شده شده اینجا!
چرا همش دعواس اینجا؟؟!!
این پدیده و آرش اول و دوم و پنجم و رحم اجاره ای و گردن کلفت و شوهر عرب و تلاق و آموزش عملی و غیر حضوری و اینا چیه؟
بعضی از کامنتا یه جوریه
کاش منم اصفهان ( ای جاااااانم ) بودم از نزدیک در جریان قرار میگرفتم.

این سریال ساعت شنیو به خاطر کارم کامل ندیدم و البته در موردش زیاد شنیدم و بعضا خوندم.
صداوسیما هم گاهی وقتا ناپرهیزی میکنه دیگه!

همین دیگه میون این همه فیلمو سریال که جز لودگی و مسخرگی و بامشاد بازی چیزی نداره و ملتو (بیشتز از نوع کودک و نوجوان)فقط تو احساسات سطحی و هندی بازی و رمانتیک بازی از نوع سانتی مانتالش غرق میکنه حالا یهویی اشتباها! یه سریال پیدا میشه که ۴تا حرف جدی داره و ۴تا عقده و معضل اجتماع رو برای ملت باز میکنه میشه اخی!
نکته تراژیکش استدلال هاییه که بعضی از این وکلای محترم ملت که مخالف سریال هستن میکنن.آخه آدم به کی دردشو بگه؟
به نظرم اصولا نمایندگان مردم!! حقوق میگیرن که گیر بدن یا شایدم برعکس.

حالا بگذریم من باز زیاد زر زدم بازم.

من که از پستت مثل بیشتر وقتا خوشم اومد.
التماس دعا ماهی جان
شاد باشی
دلم تنگه اصفهانه همیشه. دل من تو اصفهان جا مونده

جسارتا بقیه آقایان و خانومایی هم که اینجا کامنت میذارن دعوا نکنن و شئوناتو هم رعایت کنن. بابا همه خواهر برادرن من که اینو قلبا باور دارم و شعارم نمیدم و همین جورم عمل کردم.


سلام!
خوش اومدی
دیگه تو همشو گفتی من چیزی نمیگم!!
شاد باشی

علی اکبر یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:51 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خیلی جالب بود پستت..
این فیلم با تمام اعتراضاتی که بهش شد بالاخره تموم شد ولی کامل پخش نشد.
موفق باشی

سلام
ممنونم
آره دیگه همینه!
شاد باشی

زریر یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:51 ق.ظ http://saansiz.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

ممنون که همیشه بی خبر آپ میکنین.

خیالی نیست، موفق باشین.

سلام دوست گلم
ممنونم که همیشه بی خبر میای!
شاد باشی

بهارین یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ق.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام ماهی جونم
چه خبر؟
راستی این پستت جالب بود...لذت بردم از این طنز...
بیا پیشم
منتظرتم

سلام خانومی
سلامتی شما!
خوشحالم خوشت اومده
میام!
شاد باشی

بهارین یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ http://baharin.blogsky.com

بووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووس
بوووووووووووووووووووووووس

نازدونه برگ پونه دختر یکی یه دونه...بیا به دیدن بهارین...فهلا کالی ندالی؟
بای بای

عزییییییییییییییییییزمی!
بوس بوس

شورید یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام
شاید ان روز که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد خبر از دل پر درد گل یاس نداشت مهم این است چه شقایق باشی چه گل پیچک و یاس زندگی اجبار است

وبلاگ من اپ شده

موفق باشید....شوریده

سلام
اوهوم!
ممنونم که اومدی
شاد باشی

احمد رایت الحب سکارا دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام ماهی
من هر وقت اپ میکنم خبرت میکنم
ولی شما مثل اینکه ما رو فراموش کردی ...............

سلام احمد جان
شرمنده دوست گلم من خیلی تلگرافی میام نت
قول میدو تا حد امکان خبرت کنم
ممنونم که اومدی
شاد باشی

نیما دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 ق.ظ http://biname.blogsky.com

سلام ماهی
خیلی با حال بود.کلی خندیدم......
آپ شدم
خوش باشی

سلام گلم
شاد باشی همیشه
اومدم!

دخترک زیبا سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ب.ظ http://eshgh-18.blogfa.com

سلااااااااااااااااااام[گل]

وبلااااااااااااااااگ قشنگیییییییییی داریییییییییییی[چشمک]

به منم سر بزن[بوسه]

موفق بااااااااااشی[قلب]

[بدرود]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد