:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

آموزش هنر خسیس بودن !

 

آموزش هنر خسیس بودن !

سلام !

حالتون که خوب هست ایشالا؟ همگی مشغول خرید عید و خالی کردن جیباتونین دیگه؟!! امیدوارم که به همگیتون خوش بگذره و ایام به کام باشه!

من به عنوان کودکی که در مشهد متولد شد و در اصفهان به رشد و نمو خودش ادامه داد، همیشه این سوال برام مطرح بوده که بالاخره من کجایی هستم؟!!! و بدین ترتیب هردوتا شهرو مثل بچه های خودم دوستشون دارم و ... هیچی همون دوستشون دارم!

حالا یه سوال دیگه اینجا مطرحه که خصوصیات من بیشتر شبیه کدوم قوم هستش؟ صرفنظر از لهجه که هرچی سعی کردم نتونستم اصفهانی یا مشهدی رو یاد بگیرم، میریم سر خصلتی که به اصفهانیای عزیز نسبت میدن که خداوکیلی من زیاد ندیدم! اونم خسیس بودنه!!

 یه سوال ازشما میپرسم : شما خودتون رو آدم خسیسی میدونید یا نه؟ راستش به قول معروف !!!من خودم خسیس نیستم ولى خسیس ها رو دوست دارم !!  

اگه خیلی صاف و ساده هستید و در کمال صداقت و متانت و بزرگواری روزگار میگذرونید ، وقتشه یکم به زندگیتون تنوع بدین ! حالا اگه خوب به توصیه ها و آموزشهایی که میدم عمل کنید ، میبینید چقدر تو زندگیتون جلو میفتید و کلی هم کیف میکنید ! 

1) سوار تاکسی شدید . متوجه میشید که یکی از دوستاتون وسط راه سوار ماشین شده ، خودتون رو جمع و جور کنید و انگار نه انگار که اون رو دیدین . چون ممکنه تو رودرواسی گیر کنید و مجبور بشین کرایه اون رو هم حساب کنید ! 

2) حالا رفیقتون فهمید که شما هم تو ماشین هستید ... بعد از سلام و احوالپرسی مختصر ، اینقدر منتظر بمونید تا اون اول دست تو جیب کنه و وقتی پولشو در آورد ، سریع بگید : نه ... توروخدا حساب نکن ، خودم حساب میکنم ، نـــــــه !  اه ... حیف ! سری بعد " یادم بنداز " من حساب کنم !!  

3) حالا منتظر موندین و اون هم خیال دست تو جیب کردن نداشت ... به مقصد هم دارین میرسین ، چکار باید بکنین ؟ دست تو جیب میکنین و پولتون رو در میارین و رو به دوستتون میکنین و میگین : حساب کنم ؟!!
(
طرف خیلی باید پر رو باشه که بگه : آره ، حساب کن ... با اینجور افراد اصلاً دوست نباشین بهتره ) 

4) رفتین مهمونی ، موبایلتون هم تو جیبتونه . از صابخونه اجازه بگیرین و با تلفنشون هی اینور و اونور زنگ بزنین ( موقعیت اینجوری کم پیش میاد ! ) 

5) موقع مسواک زدن ، حواستون باشه که خمیر دندون زیادی از تو تویوپ بیرون نیاد ... نمیدونید ریختن دوباره اضافه خمیردندون تو تویوپ چقد سخته! 

6) دوستتون منتظر زنگ شماست ، اینقدر بهش زنگ نزنید تا خودش زنگ بزنه بهتون ، بعد بهش بگید " به جون تو همین الآن میخواستم باهات تماس بگیرم !! " 

7) به موبایل دوستتون یه SMS بفرستین به این مضمون : باهام تماس بگیر ، باهات کار فوری دارم !" 

8) پیش دوستان و فک و فامیل جار بزنید که به خاطر عدم پرداخت بدهی ، تلفنتون  یه طرفه شده !! 

9)  وقتی وارد میدون شهرداری شدین ، ساعتتون رو از دستتون در بیارین و بذارین تو جیبتون تا یکوقت بیخود مصرف نشه ... ساعت به اون بزرگی روی دیوار ساختمون شهرداری رو واسه چی گذاشتن پس ؟! 

10) وقتی با یارو میرین رستوران ... حالا خواهر ، دوست ، نامزد ، هر کی هست ! وقتی نشستین و غذا سفارش دادین ، وسط غذا خوردن یهو بگین : ای داد بیداد ، دیدی چی شد ؟ کیف پولمو جا گذاشتم !! ( حتماً قبلش مطمئن باشین که اون یارو پول کافی همراش باشه ! ) 

11) وقتی میرین رستوران ( با یارو یا بدون یارو ) سوسک مرده همراتون باشه ، بدرد میخوره !!طرز استفاده از اون هم بصورت تصویرى توضیح دادم. فقط مواظب باشید رودست نخورید !! 

so0osk!

پی نوشت : هر کدوم از موارد بالا به تنهایی معیار خسیس بودن شما نیست ، بلکه باید با تلاش و ممارست زیاد ، کل خصوصیات حسنه و پسندیده ی ذکر شده رو تو خودتون جمع کنید تا در زندگی کامروا بشید !! 

دِی نوشت : برا اینکه بدونم شما دیگه چه درسایی رو بلدین ، چند نمونه هم خودتون برام بنویسین  ، منتظرم . 

کِی نوشت : این آپ یکی مونده به عید بود! ایشالا هفته ی دیگه هم یه آپ میریم واسه عید تا ببینیم بعدش خدا چی میخواد!

دوستتون دارم مواظب خودتون باشین تا به زودی...
 

 

نظرات 33 + ارسال نظر
آقای مهندس دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام ماهی من
اوووووووووووووووووول شدم.....!!!!!!!!

سلام عشق من
فدات شم گلم...
تو همیشه اولی..

آقای مهندس دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 ب.ظ

بازم سلام
خیلی چیزا دسگیرم شد....!!!!!
آره...؟؟؟ به جون تو داشتم الان تماس میگرفتم...!!!!
شاد زی

مهندسم؟!!
داشتیم؟!!

padid دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ

AVAL

adat kardim digeeee.......shoma adat nakardi??? ke man hey aval misham



bara khodamam addi shode dige

جوووووووووون منی تو پدر سوخته!

بهارین سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ق.ظ http://baharin.blogsky.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام ماهی جون جونی خودم
اول از همه من یه چیزی رو بگم!!من خسیس نیستم ولی ادمای خسیس و دوست می دارم!!!ببین چه راحت حرفات و از بهر می شم!!
مورد ۳ و ۴ بامزه بودن...به هر حال مجبور می شیم خودمون حساب کنیم دیگه!!!نمی شه که همینجوری تو تاکسی بشینیم و منتظر باشیم اون یکی حساب کنه...
اینا رو همه از ذهن خودت می نویسی؟
خیلی بامزه می نویسی...این نحوه بیانت من و کشته!!
بوووووس
بووووس
بای

سلام خانومم
خوبی گلم؟ باریکلا دخمل حرف گوش کن
یه کمشو من مینویسم یه کمشم میدزدم!!
شاد باشی عزیزم

شوریده سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام ماهی خانم

من خودم متولد .......هستم و بزرگ شده.......(خانمها سنشان رو لو نمیدن و ما محل خودمان را:)) ) بعدش اینکه از این رو که ما اقایان بسیار دست و دل باز هستیم و اخر برج هم پشیزی دستمان را نمی گیرد و از این جیب می گیریم به ان جیب می دهیم (هم وزن از این دست می گیریم و از ان دست می دهیم) و شما بانوان محترمه همه جیب اقایان را از برای مصارف خود خالی می نمایید و جیب ما تبدیل به دشت لوت گشتندی و انگار هیچ چیز از روز ازل در ان کان لم یکن بوده است و لم یزرع

سال نو هم در شرف شروع شدن است و عیدی کارکنان را ریخته اند و من چون قوم تاتار بر پدر خویش حمله نمودم و پولهای فراوان از ایشان به غارت بردیم که شاعر ان عصر شوریده تاتار(برای عبرت مردان) می فرمایند:

((هان ای دل عبرت بین)) وقتی گرفتی عیدی
بی چون و چرا ای مرد ان را بده به لیلی* *برای مردان زن ذلیل

بر قصه شوریده هان تو نظری افکن
غارت بنمود از کیف هیچش نبود قیدی

حتی اگر ان پول مخفی تو کنی از چشم
این قوم هلاکو خان دارند جم غیبی



و خلاصه اینکه چون من به دست و دل بازی شهره به افاق و سماییم
شعری در مدح خودمان سروده ایم که می فرماییم:

شوریده عجب خصلت خوبی داری
حاتم طایی این عصر چه هویی* داری *:همون های هست

خاتم طایی از این دست به جیبی داری
گشته مبهوت که کیف پر پولی داری *

*(البته در این مصراع زیادی غلو شده است و احتمالا شاعر با بنده هم پیاله بوده است و یا........)


خوب از این نوشته من نتیجه اخلاقی می گیریم که مبادا جیب بابا هامون رو غارت کنیم:)

نتیجه دوم اخلاقی این هست که مردم اصفهان مردمی دست و دلباز و مهمان دوست هستند(روم به دیوار)

نتیجه سوم اخلاقی اینکه

شاید ان روز که در تاکسی نشستی
دوست خود را ندیدی در راه
مهم این نیست که دیدی یا نه
مهم این نیست که پول هست یا نه

مهم این است حساب باید کرد!!!



نتیجه چهارم اخلاقی اینکه خانوم ها اولین چیزی که می خرند عروسک است:)

نتیجه پنجم اخلاقی اینکه خانم ها حافظ منافع جیب اقایان هستند و نم گذارند حق مسلُمشان (که همان پول است)ضایع شود:)

همیشه شاد و خرم و پیروز و ایام به کامتان باشد


موفق باشید......شوریده

آرش سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:33 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول
نمی دونم چرا هر کاری می کنم بازم اول میشم.خب چشم حسود کور شه الهییییییییییییییییی.
با شناختی که از تو دارم مطمئنم اصلا خسیس نیستی البته اصفهانی ها هم خسیس نیستنااا یه جورایی حسابگر هستن یعنی اگه کسی واسشون سودی نداشته باشه واسه طرف خرج نمی کنن.نعمتی که خیلی از اصفهانی ها از جمله پدیده.....ازش محروم هستن نعمت شعور که همین جا دعا می کنیم خداوند متعال هر چه زودتر به این دوست شما هم شعور عنایت بفرماید.
به هر حال از شما و دوستان عزیزتان که دسته جمعی و یهویی به وب لاگ من سر زدین صمیمانه سپاسگزارم.امیدوارم از همون خوابهایی که شما می بینید من هم ببینم و به فیض الهی نائل بشم.

آرش سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:57 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

بدو بدو آخرین عکس از پدیده البته بعد ار اووون عمل معروفش

========================================
=============###======##=======###======
=======#======##======##======###=======
======###=====#############==###========
========##=####===========#####====###==
========###===================######====
==###==##=======================###=====
===####===========================##=##=
====##====================###======###==
====#===================#######=====#===
===##===================########====##==
===#=====####===========#######======#==
===#======###==============##========#==
===##===========================#===##==
===##==========================#====##==
====##=======================##====##===
=====##==####============####=====##====
======##====##############=======##=====
=======###=====================###======
==========###===============###=========
============#################===========
===================###==================
===================###==================

الناز سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

**تقدیم به آنانکه حیاتشان با خورشید عشق ، نمناکی اشک و سبزی لبخند نقاشی شده است**
ما آپم بیا....

یه کوچولو و آقاییش سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ب.ظ

سلام..جالب بود..خندیم..اما تا بوده شنیدم خسیسن..چراشو نمیدونم

پسرک غمگین چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:24 ق.ظ http://stonehearts.blogsky.com

سلام

ماهی خانم خوبی؟؟؟

ممنون از آموزشهای ارزندتون...

من آپ کردم وبلاگمو...

یه سری به کلبه پسرک بزن خانمی...

بای...

حسرت پرواز چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ب.ظ

سلام دوست گلم.
بالاخره آپ کردم.
به بهونه ی تولد من و بهار وبلاگم به روز شد.
چی میشه اگه تو با قدمات زودتر بهارو به خونه ی کوچیک دلتنگیام بیاری؟
منتظرتم دوست خوبم.
شاد باشی...

مجید پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ق.ظ http://www.majid-85.persianblog.ir

سلام دوست خوبم//////////به وبلاگم دعوتت می کنم///////////////

سلام دوست عزیزم
حتما خدمت میرسم
شاد باشی

احمد-رایت الحب سکارا پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام
خوبی؟
جالب بود ولی چیزی دستگیرم نشد؟ (الان میگی عجب دیوانه ای)
من هم اپم البته این دفعه عکس گذاشتن بیا ببین
موفق باشی

سلام احمد جان. خوبم ممنون
خیلی جدی نگیر!
خدمت رسیدیم
شاد باشی

محسن پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ق.ظ http://www.google.com

سلام ماهی!

ببین از تو که یه رگ خراسانی داری و یه رگ اصفهانی انتظار اینه که تکنیکهای جدیدتر و بیشتری رو یاد بدی!
ولی انصافا خراسان+اصفهان خیلی ترکیب جالبیه .
کاش منم اینطور بودم.
حیفه از این ترکیب خدادادی بیشتر استفاده کن.

خسیس هم همه جا هست فقط اصفهانیا خیلی حسابگرن به نظرم.

در مورد لهجه هم یه آدم بیطرف باید نظر بده.

در پناه خدا باشی.

این آقای آرش و خانوم پدیده هم هنوز صلح نکردن!!

سلام محسن جان
والا من همینارو دیدم و یاد گرفتم!
آره ترکیب جالبیه و جالبترم میشه وقتی با هیچکدوم نتونی کنار بیای!!
والا من که تاحالا اصفهانی خسیس ندیدم! جدی میگم!
لابد میخوای بگی لهجه دارم؟!!!!!!
دعوای آرش و پدیده به خودشون مربوطه ما نباید تو کارشون دخالت کنیم!!
ممنونم که اومدی
شاد باشی دوست بسیار بسیار عزیزم!

علی سلطانی مجد پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ب.ظ

بازم ممنون که خبرم نکردید

علی سلطانی مجد پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:32 ب.ظ

مرسی که جواب همه رو دادی به جز من دیگه وقتم رو صرف خوندن این اراجیف نمی کنم

ممنون میشم !

زریر پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:43 ب.ظ http://saansiz.blogsky.com/

سلام خانومی شاد
راستی این روزا ماهی ها زیاد شدن اونم از نوع گلیشون.
من فکر کنم بیشتر به مشهدی ها رفتی، مخصوصا تو وبلاگ نویسی.
راستی یه آموزش ارتباطات مطمئن و سری هم بذار.
موفق باشی.

سلام دوست گلم
مشتاق دیدار!
آره خانواده ی منم میخوان منو بندازن تو تنگ که دیگه ماهی نخرن!
مگه مشهدی ها چطوری وبلاگ مینویسن؟!
ارتباطات سری هم چشم روش کار میکنم براتون میذارم!
شاد باشی دوست گلم

ستاره تنها پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:58 ب.ظ

واقا خسته نباشی تا حالا انقدر نخندیده بودم.من تازه واردم خوشحال میشم بهم سر بزنی

خیلی خوش اومدی..
من به وبت اومدم ولیبخش نظرات برام باز نشد!:(
ولی بازم میام
شاد باشی

صلیب پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:13 ب.ظ http://salibsatan.blogfa.com

دقت کردی؟بوی گند عید میاد...به روزم دوست عزیز...در کلبه ما رونق اگر نیست ؛ صفا هست...
راستی آژ باحالی لود.نمیدونستم اصفهانی هستی...

چرا بوی گند؟! نکنه تو هم مثل من آلرژی داری؟!
حیفه که انقدر بدبین باشی
از زندگی لذت ببر..
خوشحالم که خوشت اومده
آره دیگه اصفهانی حساب میشم!
شاد با شی

شوریده جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 ق.ظ http://faghat-khodam.blogsky,com

سلام

والا یه شعری در باره انتخابات در جواب شعر اتنخابی یه بنده خدایی نوشتیم ولی تو وبلاگ نذاشتم

بعدش اینکه اصلا نمیدونم چرا پیام میگذارم؟؟!!

((سالها می گذرد حادثه ها می اید))

نگرفتی دگر از وبلاگ ما تو خبری


باز خواهی که عروسک بخری
یا در اندیشه اشوب و شری


هر کجا شعله اشوب و شری می بینم
می کند این قلمت فتنه به هر کور و کری:))

البته ذوق زده نشو شعر ماله یه بنده خدای دیگه هستش:))

موفق باشید........شوریده

سلااااااااام
شعر فوق العاده ای بود ناقلا منکه میدونم اینو خودت واسه من گفتی!
منتها نگفتی که من پررو نشم!!
ممنونم
شاد باشی......

بهارین جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:00 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام ماهی جون
چهطوری خانوم؟
عارضم خدمتت که چند روزیه که به روزم....و منتظرت...

سلام عزیزم
خوبم میخواستی الانم نیای بگی دیگه!
اومدم شادباشی

ستاره تنها جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ http://alonestar68.blogfa.com

بازم سلام یادم رفته بود آدرس بزارم.بازم میگم خیییییییلی باحالی

بازم میگم ممنونم
بازم میگم شاد باشی

حسرت پرواز جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ب.ظ

سلام عزیز دلم.
مرسی که قابل دونستی و اومدی پیشم خانم خانما
از کامنت فوقالعادتم ممنونم عزیزم
امیدوارم لایق باشم تا روزی جبرانش کنم
برات آرزوی بهترینها رو در سال جدید دارم
شاد شاد شاد باشی

سلام خانومی
خوبی گلم؟
قابل شمارو نداشت عزیزم
ایشالا ۱۲۰ ساله بشی
منم آرزوی سال خوشی برات دارم
شاد باشی گلکم

نهال شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ق.ظ http://fazmetr.blogsky.com/

سلام
یه چیزی الان بهت میگم شک نکن ....تو همون اصفهانی اصیل هستی ...این کاملا تابلوه !....دلم واقعا برای اطرافیانت کباب شد ...کاش کمی از مشهدی بودن هم مینوشتی ...

سلام گله!
والا اگه بگی چطوری کشف کردی خب منم قبول میکنم!
مشهدیافقط پشت سر دیگران حرف میزنن!!
شادباش عزیزم

شوریده شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:21 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

من که این دفعه گیر ندادم.....چرا حرف تو دهن ما میذارید؟؟!!

موفق باشید........شوریده

سلام
چراهم! پس اون شعر برای عمه ی بندهگفته شده بود؟!!
شاد باشی دوست عزیزم

بهارین شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام سلام ماهی گلی خودم
بیا ببین اول همین پستی که برام نظر گذاشتی چی نوشتم برات...از دست تو...تو مجبورم کردی ها؟!!!!!
بیا ببین از قالبم خوشت می آد یا نه....

سلاااااااااااااااااام!
آره تو محشریییییییییییییییییییییییییییی
تو از همه سرییییییییییییییییییییییییی
فدااااااااااااااااااااااااااا
این قالبت کولاکهههههههههههههه
بسیار زیبا و متناسبه عزیزکم
احسنت بر شما فرزندم!
بوووووووووووووس
بووووووووووووووس

آرش شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

ما به نوبه خود تمامی انسانهای دائم الخمر و اعمال شنیع و دور از ذهن آنها را محکوم می کنیم.
بسیج ناحیه شرق تهران.

واقعا واسه بعضیها خیلی متاسفم که در عنفوان جوانی به جای اینکه در پی کسب علم و دانش باشند به دنبال اعمال و کارهای قبیح می باشند.
از خداوند متعال در این لحظات پایانی سال صمیمانه خواستار بهبود وضع اینگونه از افراد که انگل جامعه می باشند هستم.

من الله توفیق

اشعار استاد کارو یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ق.ظ http://www.bia2karo.blogfa.com/

دوش مست و بی‌خبر بگذشتم از ویرانه‌ای

در سیاهی شب چشم مستم خیره شد بر خانه‌ای

چون نگه کردم درون خانه از اون پنجره

صحنه‌ای دیدم که قلبم سوخت چون جانانه‌ای

کودکی از سوز سرما می‌زند دندان به هم

مردکی کور و فلج افتاده‌ای در یک گوشه‌ای

دختری مشغول عیش و نوش با بیگانه‌ای

مادری مات و پریشان مانده چون دیوانه‌ای
چون که فارغ گشت از عیش‌و‌نوش آن مرد پلید

قصد رفتن کرد با حالت جانانه‌ای

دست در جیب کرد و زآن همه پول درشت

داد به دختر زآن همه پول درشت چند دانه‌ای

بر خودم لعنت فرستادم که هرشب تا سحر

می‌روم مست و شتابان سوی هر میخانه‌ای

من در این میخانه، آن دختر زفقر

می‌فروشد عصمتش را بهر نان خانه‌ای

منتظر حضور سبزت هستم

ستاره تنها یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ب.ظ http://alonestar68.blogfa.com

ممنون که سر زدی شما لینک شدی.

padid یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ب.ظ

adam daemolkhamr bashe ama mesle bazia nashine paye TV va VOA bebine o heyne tamashaye barnameye yek saatie loona kollllle yek to ye seri karaye zeshto ghabih anjam bede .baaaaaaale badam ba doostash beshine dokhtareye badbakhto maskhare kone bekhatere
andamesh



برو خب شو‌ !!!

آقای مهندس یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:23 ب.ظ

سلام ماهی جونم
............................................
............................................
............................................
اینا همش حرفای عشقولانه بود که فقط باید خودت میفهمیدی..ودیگران نامحرم بودن...!:-)
شاد باشی

دوست پاییزی یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:13 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام دوست خوبم
به یه تولد دعوت شدی
خوشحالم میکنی بیای
منتظرم

ستاره تنها یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:20 ب.ظ http://alonestar68.blogfa.com

میدونی دانشجو یعنی چی؟نه؟ پس به ستاره تنها سر بزن.یادت نره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد