:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

پایان سفر قندهار - تهران!

احتراما!
سلام عرض میکنم خدمت خانومای محترم، آقایون گل.امیدوارم همگی شاداب و سرحال و پر انرژی باشین و تو سال جدید اتفاقای خوب براتون ردیف شده باشه.

میبینم کـــــــــــــــــــــــه بالاخره برگشتم!!

واااااااااااااییییییی که چقدر دلم برای همتون تنگ شده بود.دلم غش میرفت که بیام ببینم تو عید چی کارا کردین و کجاها رفتین! ولی به لحاظ مسائل امنیتی و  سیاسی مجبور شدم بی خیال اینترنت بشم و صبر کنم تا برگردم خونه...کی باورش میشه که من 16-15 روز رنگ اینترنت رو نبینم؟!! الان نزدیک دوهفته میشه که پاک پاکم!!

 

**********

سفرنامه:

 

فکر کنم شب 28 اسفند بود که رسیدم تهران،این شهر شلوغ پلوغ و پر از دود و ترافیک.شوهر خواهرم که مثل برادرم برام عزیزه اومد دنبالم و باهم رفتیم خونه. خواهرم استراحت مطلق بود و از روزی که من رسیدم تا حدود یک هفته ی بعد فقط توی رختخواب بود.حتی نمازشم توی رختخوابش میخوند...خب راستش خیلی براش غصه میخوردم ولی شکر خدا بعد از اتمام مدتی که دکترش تعیین کرده بود، قبراق و سرحال از جاش بلند شد و دیگه درد و ناراحتی هم نداشت.ماه سوم بارداریش رو هم به لطف خداوند مهربون و کمک های حیاتی ماهی خانوم گل!به سلامت و بی خطر پشت سرگذاشت...

باورتون میشه من که حتی نیمرو رو هم میسوزوندم ،اونجا و به خاطر خواهرم برم توی آشپزخونه و غذاهای مختلف رو با کیفیت های قابل قبول درست کنم؟!! والا من که خودم هنوز باورم نمیشه! منتها فقط یه مشکل داشتم اونم نشونه گیریم موقع برنج آبکش کردن بود!! تمام کف آشپزخونه و دور و بر شعله های گاز پر میشد از برنج و خب البته یه چند قاشقی هم وارد قابلمه میشد!! خواهرمم که دید اوضاع و احوال اینجوریه، تجویز کرد که از دومین روز آشپز شدن من، برنج یه کم بیشتر درست کنم که یه چیزی گیرمون بیاد موقع غذا خوردن!!

از اونجایی که شوهر خواهر عزیزم(سهیل) پسر یکی از دوستان خانوادگی ماست و به قول خودش اون منو بزرگ کرده، خوشبختانه در عین احترامی که به هم میذاریم، باهم بسیار صمیمی و راحتیم.گاهی توی آشپزی و مرتب کردن خونه بهم کمک میکرد.گاهی هم باهم میرفتیم بیرون خرید.

یه روز تصمیم گرفتم براشون پیراشکی گوشت درست کنم.از صبح مدام به سهیل میگفتم بره خمیر نون بگیره.بالاخره این اتفاق افتاد و من دست به کار غذا شدم. حالا تصور کنین من با جدیت تمام دارم مواد پیراشکی و خمیرش رو آماده میکنم، سهیل مدام میاد میگه که میخواد در تهیه ی غذا به من کمک زوری(!!) بده! منم همش نمیذاشتم!! بالاخره با پادرمیونی خواهرم بهش اجازه دادم یه کم خمیر صاف کنه برام.وقتی مشغول سرخ کردن پیراشکی ها شدم، با حالت غرغرویی! به سهیل گفتم:«دیدی خمیر زیاد اومد؟! حالا من با اینهمه خمیر چیکارکنم؟!» ایشونم در کمال خونسردی گفت:«خیلی ساده ست، ببین!» و تا من برگشتم طرفش، یه گلوله ی خمیری کوچولو پرت کرد بهم! منم تلافی کردم و بدین ترتیب یه جنگ خمیری همراه با هر هر و کرکر فراوان، درست بالای سر خواهرم که دراز کشیده بود آغاز شد و با نگاههای حیرت انگیز خواهرم که نمیتونست ارتباط سن و سال ما و این بازی شیرین رو پیدا کنه، مجبور شدیم تمومش کنیم! بعدشم شروع کردیم به تمیز کردن آشپزخونه...

این اولین عیدی بود که جمع خانواده کامل نبود ولی خب خوش گذشت...

موقع تحویل سال، یعنی فقط حدود پنج دقیقه مونده بود به تحویل سال، خواهرم گفت:«بچه ها؟ سفره ی هفت سین نچیدیماااا!» و همین حرف کافی بود که من و سهیل مثل ترقه از جا بپریم و بدو بدو یه سفره ی خوشگل و مامانی بچینیم:

 

sofre 

 

شبها اغلب دیر میخوابیدم که اگه خواهرم کاری داشت حواسم باشه. بنابراین صبح ها معمولا حدود ساعت 9 یا 10 بیدار میشدم. چون خواهرم باید زود صبحانه بخوره، سهیل میومد پشت در اتاقم و انقدر ماهی ماهی میکرد تا بیدارم کنه. گاهی که محل نمیذاشتم و میخوابیدم، یه سرنگ از لای در میاورد تو و میگفت:« فقط سی ثانیه فرصت داری بیای، وگرنه آمپولت میزنم!» منم از ترسم زودی پامیشدم میرفتم...

 وقتی مامان اینا اومدن، یه شب خواهرم پیشنهاد داد که پیتزا و اسنک درست کنیم. منم دست به کار شدم. وقتی میخواستم مواد پیتزا رو روی نون مخصوصش بریزم، دوتا نونا از هم جدا نمیشد. با کمک خواهرم به نحوی از هم جداشون کردیم که تبدیل شد به پیتزای لقمه!!:

 

 pizza

********************

بعد از یک هفته که از اقامت من در تهران میگذشت، خانواده هم به ما ملحق شدن و چون مدت استراحت خواهرم تموم شده بود خیلی خوش گذشت.منم دیگه حسابی دلتنگ اصفهان شده بودم و اینکه بیام ببینم شماها واسم چه پیامهایی گذاشتین و به وبلاگهاتون سر بزنم.

پنجشنبه صبح حرکت کردیم و بعد از ظهر رسیدیم. شب هم خونه ی خاله شام دعوت بودیم جای شما خالی نباشه چون اصلا خوش نگذشت و من حسابی خسته بودم و دلم میخواست زود برگردم خونه!

بعدشم که با ذوق اومدم کامپیوتر نازنینم رو روشن کردم که تر زد و از اونجایی که دوهفته خاموش بود، وظایفش رو پاک فراموش کرده بود. واسه همینم نتونستم بیام نت و این دلیل تاخیرم بود.

البته هنوزم درست نشده...

ایشالا برنامه هام و سیستم که ردیف شد تک تک از خجالت همتون در میام.

واه واه واه که چقدر حرف زدم!!

 

********

تقدیرنامه:

 

اول از همه تشکر میکنم از دوست عزیزم آقا محسن که در برابر خوبیهاش هیچی ندارم که بگم...

بعد هم تشکر ویژه از آرش عزیزم که همواره به فکر وبلاگمه و اگه کمک های ایشون نبود من الان اینجا نبودم!

و در پایان تشکر اساسی و اسیدی از همه ی دوستای گل و نازنینم که در این مدت به وبلاگ من اومدن و جویای احوال شدن. سال نو به همه ی شما عزیزان خوش.

 

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا به زودی...

 

 

 

نظرات 38 + ارسال نظر
آرش یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

آرش جوووووووووووووووووووون همیشه اووووووووووووووووووووول

really!:-*

یه کوچولو و آقاییش دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ

پس حسابی خوش گذروندی..حالا خوبه تو بلدی من هیچی بلد نیستم باید چیکار کنم جز لازانیا...هی لازانیا بخوریم:)))))))

آره اتفاقا لازانیا هم اگه زیاد چرب نباشه غذای محشریه!
همینم از سر آقایون زیاده!!:دی

بهارین دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

ماهی خدا تو رو نکشه با اینهمه خل بازی(اصلاح می کنم!!!) دیوونه بازی(همون شد بازم فرقی نکرد)!!!!!!!!!!!!!معلومه حسابی بهت خوش گذشته ها...از بس تو خونه بودم و چرت زدم به منم حسابی خوش گذشت....!!!!!
خب دختر یه تقدیر و تشکر هم از من اون پایین می نوشتی تا یه خورده از این تعریف غش و ضعف کنیم و به خودمون افتخار کنیم و کلی خودم و تشویق کنم...حالا اشکال نداره دفعه بعدی!!!
می بوسمت
بای...

خیلی ممنون که هرچی دلت خواست گفتی!
آره خوب بود جای شما خالی. تقدیر و تشکر از تو رو گذاشتم واسه یه وقتی که فکرشم نمیکنی!!!
فدات عزیزم ممنونم که اومدی
شاد باشی یه دنیا
بوس بوس

شوریده دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

اونوقت میگن چرا به ما خانوما ها نمیدن:)))!!!!!

بها نمیدن اینجورکی هستید!!!!!!!!!

وای به حال اینکه ها بدن:))

ممنون که سر زدید و نظر دادید:)!!

نظرهای بعدی در روزهای اتی داده می شود:))

می بینم که ارش اول شد:)....افرین اقا ارش:)



موفق باشید.......شوریده

سلام
خانوما نیازی ندارن که بهشون بها داده بشه خودشون باید قدر و ارزش خودشونو بدونن. آقایونم بفرمایند دنبال کار و زندگیشون!!
آرش جان دیگه کم کم داره مقام اولی رو واسه خودش خصوصی سازی میکنه!!
شاد باشی..

احمد - رایت الحب سکارا دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ب.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام ماهیییییییییییی
خوفی؟
عید شما هم مبارک
الان بگو خوش گذشت حسابی یا نه؟
خیلی ممنون از نظر خوبت
موفق باشی

سلاااام احمد عزیز
خوبم شکر..
بله خوش گذشت جای دوستان خالی.
منم ممنون
شاد باشی دوست عزیزم

حسن سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:28 ق.ظ http://monthazeranegoleyas.blogfa.com/

سلام آبجی! خوبی؟
ممنونم که بهم سر زدید
وبلاکتون رو توی وبلاکم لینک کردم خوشحال میشم شما هم این کار رو بکنید.
سبز باشید و سبز بمانید
التماس دعا

سلام برادرم
من کلا آدم خوبی هستم!!
منم ممنونم هم از حضورت و هم از لینک
در اولین فرصت با کمال افتخار لینک میکنم
شاد باشید
محتاجیم...

علی اکبر سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:39 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام خانوم آشپز
خوبی؟
خوشحالمون کردی که به سلامتی برگشتی...
انگاری که خیلی خوش گذشته...چه اعتماد به نفسی هم داشتید ..ماشاالله ...
انشاا... سیستمت هم درست بشه و باز بتونی خوشحالمون کنی..
موفق باشی

محسن سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ق.ظ

چاااااااااااااااااااااااااااااااااکریییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییمم!!

ستاره تنها سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:09 ب.ظ http://alonestar68.blogfa.com

سلام بیچاره آبجیت چی کشیده از دستت با این غذا درست کردنت(حالا یکی نیست به خودم بگه به قول خودت نیمرو هم بلد نیستم درست کنم)

سلام دوست عزیز
میگم من هنوز نمیدونم شما خانومی یا آقا!
درنتیجه فعلا خنثی جواب میدم!
در کامنت بعدی اینو ذکر کنی خوشحال میشم.
البته رو حساب نیمرو باید خانوم باشی!!
ممنونم که اومدی
شاد باشی دوست گلم

آرش سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

به به سلام ماهی خانم
اگه می دونستم می خوای بیای تهران واست گاوی گوسفندی بالاخره یه چیزی می کشتم.
خوشحالک که توی شهر ما حسابی بهت خوش گذشته بالاخره بد نیست بعضی وقتها از دهاتتون بیای اینجا یه صفایی بکنی.
خدا کنه خواهرت بازم باردار بشه که به خاطر خواهرتم که شده یه کم آشپزی یاد بگیری.
و الا توی دهاتتون که هیچی یاد نگرفتی بجز......

به به سلام آقا آرش گل
حیف نشد خبرت کنم که دارم میام
اصلا هم یادم نبود سواد نداری و نمیتونی وبمو بخونی...
والا شهر شما که چیز خاصی نیست منم به خاطر خواهرم بهم خوش گذشت! راستی گفتی دهات... مامان خانومیت اهل کدوم شهر بودن؟!!
ایشالا داداش خودت باردار بشه که من بیام تهران!
اون بجز آخرت منو به قهقهه انداخت...
خدا نکشتت بچه!
فدا
بوس

علی چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ق.ظ http://ali-gooogooollliii.blogfa.com

سلام ماهی جون

خوبی ؟

خیلی وبلاگ نازی داری بابا ایول

دم تورو گرم

خیلی خوشکله

موفق باش باشه

بابای

سلام علی جون!
خوبم!
ممنون از تعریف یا تعارفت!
شاد باشی

شوریده چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

ارش همیشه اوله:))اصلا اقایون همیشه اولا هستند:))

وبلاگ من با شعر ارزو اپ شد

منتظر حضور سبز شما هستم

شاد و خرم باشید

موفق باشید.....شوریده

سلام
آرش بله ولی خب خوبیش به اینه که آرش جونم با بقیه ی آقایون کلی فرق داره!
حتما میام
شاد باشید

سارا چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:36 ب.ظ http://sogande-eshgh.blogsky.com

س ل ا م ماهی خانوم

خوبی؟؟

خوش گذشته که به حمدلله؟؟ .........

به به ........ به به ....... چه قالب قشنگی ......

ممنون از حضور گرمت خانومی ......... موفق باشی .......



When God gave friends he tried 2 b fair! When I got u, I got more than my share
وقتی خداوند دوستان را بخشید،سعی کرد منطقی باشد.وقتی تو را بعنوان دوست یافتم،بیش از سهم خود برداشتم.

سلام عزیزم
چه عجب خانومی
خوبی؟
به به ... به به... ممنونم از لطفت!
شاد باشی گلم
بوس بوس

زریر پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ق.ظ http://saansiz.blogsky.com/

سلام ماهی خانوم گلی
به نظر من تو استعدادشو داری سفرنامه ی ناصرخسرو را اصلاح کنی ها
بابا ای ول ،راستی سال نو تو هم مبارک.
دیدی گفتم اینجا با وجود اینکه محرمیم آدمای دیگه ای هم هستند.
آخه شوهر کردنم آرزو بود که کردی خانومی، کلی خواستگار پیدا شدن.
کم کم دارن منم کلافه می کنن با اون نظراشون
خب دنیاست دیگه.ایرادی نداره . موفق باشی.

سلام زریر عزیزم
ما چاکریم برادر!
خب تو گفتی توی آرزوها مون صادق باشیم منم گفتم دیگه!
تازه منم جای خواهرت! مگه بده خواستگاربیاد؟!!:دی

شاد باشی دوست گلم

شوریده و علی گوگولی پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:40 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

این رفیق ما علی گوگولی خیلی پسر خوبیه!!!!

اصلا همه پسرا خوب هستند:)!!!!

این هم که وبلاگش هست:www.ali-gooogooollliii.blogfa.com

الان هم کنار من نشسته و میگه خوبی علی؟!

منم میگم چطوری حسن؟؟؟!!!

میییییییییییییییییییررررررررررییییییییییییییییییییییممممممممم!!!

اوه اوه اشتباه شد:)!!!!!!

این همون رفیقم هستش که می خوایم با هم بریم :)

واقعا راسته میگن خانوما بیشتر از اقایون صحبت می کنند؟؟!!

همینه که شاعر میگه(خودم):

در جمع زنان محفل غیبت به چه گرمی است------بنگر که چه بزمی است

با ارزوی شادابی و سر خوشی

ایام به کامتان!!!!

موفق باشید........شوریده و علی گوگولی:))

سلام سلام
به به! به به!
چه دوستای خوبی! بله خدمتشون رسیدیم تو وبلاگشون
به سلامتی کجا قراره برین باهم؟!!!
بازم بیاین از ین طرفا!
شوریده جان تو با رفیقمون زریر هم که رفیقی انگار؟!
یه روز همتون باهم بیاین ببینم کی با کی دوسته!
همیشه دوست و یار باشید
و البته شاد و سرحال

padid پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:21 ب.ظ

mahi khanoom va agha arash
ye khosoosi sazie maghame avali betoon neshoon bedam ke haz konid

bara man dast be yeki mikonan

daram barat mahi


really!:-*

ای الهی که بخورم من تورو عزیز دلم!
چی شده اومدی اینجا؟!
به جان جفتتون من به آرش نمی گم که می خوام آپ کنم
چرا باور نمی کنی؟
من که به هر حال دوستت دارم!
really!:-*

محسن پنج‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:48 ب.ظ

سلااااام ماهی خانوم
اول از هرچیز ممنونم از لطفتون
خوبی از خود شماست

بعد هم اینکه:
به به به به!
میبینم که خوش گذشته حسابی
به هر حال تهران که بد نمیگذره
بد نیست هر از گاهی بیای تهران یه هوایی عوض کنی و یه دودی بخوری!
حیفه اون ریه هات نیست که دود تهران نره توش؟!

فقط یه مطلبی رو من بگم تا یادم نرفته و اونم اینکه هفت سینتون یه سین مهم نداشت که اونم سمنو باشه! (من هر چی دقت کردم تو عکس اثری از سمنو ندیدم)

بازم بیا به شهر ما
التماس دعا

من پیراشکی گوشت میخواااااااااااااااام
هیشکی برام درست نمیکنه ( ناراحتم الان )












سلام سلام آقا محسن!
چه عجب از اینورا؟
بله جای شما خالی خوش گذشت
نه به خاطر تهران٬ به خاطر خواهرم و دیدن یکی دوتا از دوستای بسیار عزیزم هرچند کوتاه..
دیگه سفره هفت سینی که ۵دقیقه به تحویل سال انداخته بشه همینه دیگه!
تازه ما کلی فکر کردیم سین هفتم چیه که نداریم!
الان که داری می گی یادم افتاد!
یه زنگ بزنم به سهیل هم بگم!!!
به شهر شما هم میام باز!(خودتونو کشتین با این شهرتون که نصفشون شمالی هستن نصفشون ترک!)
راستی شهریور قطعی شد...
خودم برات پیراشکی درست می کنم پست میکنم!
خوبه؟ بازم بگین ماهی خانوم بده!
شاد باشی دوست گلم
بازم ممنونم...

یک آدم اینجوری جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

پس مث که خیلی بهت خوش گذشته نه؟!

با اجازه ی بزرگترا بله!

بهارین جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:20 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

آپم ها....!!!
سری هم به دوستان بزنی بد نیست...!!!
خوچحال می شویم بسی زیاد و فراوان و کلی...دیگه همین ...

آمدییییییم!
همیچه خوچحال باشی عسیسم!

آرش خان جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

یا الله ما اومدیم نامحرم اینجا نباشه
ای بابا سال عوض شد هنوز این پدید خانم نتونست دو خط فارسی تایپ کنه.من فکر کنم سوادش خیلی پائینه می ترسه ضایع بشه ها ها ها ها

من نمی دونم این جوجه هارو کی اینجا راه میده ماهی خانوم خواهشا بالای وب لاگت درج کن از پذیرش اطفال معذوریم آخه که چی این پدیده ۲ساله میاد اینجا.این الان باید بره عروسک بازیشو بکنه

اینجا فقط شیطون نامحرمه!
از بس که این دختر من خارجیه ماشالا !
چشم حسودا منفجر!
الهی فداش شم اگه بنا به عروسک بازیه که خودمم دیگه نباید بیام اینجا!
کم به هم گیر بدییییییییین!
وااااااای که کجل شدم از دست شما دوتا!!
بوس بوس

شوریده جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:04 ب.ظ http://faghaht-khodam.blogsky.com

سلام:)

والا من فقط با حسن و چند تا دیگه ارتباط دارم:))

زریر رو نمیشناسم!!!!!!

ها؟!

اها!!!!!

از صبح تا حالا تو این کافی نت این بغلی هی سر و صدا میکنه فکر می کنم من رو صدا میزنه!!!!:))

شاد باشید.......

شوریده

سلام!
عجب واضح روشن گری کردی..
شاد باشید!

padid جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:25 ب.ظ

nakone chon ja esmet neveshti ARASH KHAN bavaret shode ke kheiiiiili bozorgi !!! pishte


akh age inja webloge baaaaaaazia nabood ke bet yechizi migoftam ta aaab beshi, hormate injaro hefz mikonam

lotfan ye tof bendaz roo in commenta shayad toonestam farsi type konam

بیا!
دیدی گفتم به هم گیر ندین!
خب دعوا میشه دیگه!
تااااااااااااااازه کلی هم ظاهراْ احترام منو نگه داشتین!!
واقعا دستتون درد نکنه!
تو همین انگلیش بنویس ولی بنویس!
فدای پدیدم!
بوس بوس بووووووس

تازه وارد جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

سلام .
خسته نباشی ماهی !!
خیلی ناقلایی اسمتو خیلی دوپهلو انتخاب کردی ! مامانت خیلی دوست دارن می‌دونی ؟
هرکی بگه ماهی یه جورایی داره تعریف می‌کنه ازت !! :))

من اگه جای تو بودم اسم خودمو می‌ذاشتم : ماهیم همگی !!!
ایشالا اواخر تابستون دیگه می‌شی خاله‌جان‌ماهی‌خانوم !!

ممنون که سر زدی . قلمتم بامزه‌س !

موفق باشی .

به به! سلااام به تازه وارد عزیزمون!
خیلی خوش اومدین صفا آوردین!
نه والا منظور مامان من دقیقا جانورشناگر آبشش داری به اسم ماهیه!
البته گاهی هم از اون لحاظ صدام میکنه ولی اصل مطلب این بود که خدمتتون عرض کردم!
با دعاهای خیرشما دوستان پاک دل خاله هم میشیم.
منم ممنونم
شاد باشید

تازه‌وارد جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

یه چیز دیگه . اگه من برا هفت‌تا پست قبلت کامنت بذارم چه‌جوری خبردار می‌شی ؟
اگه یکی اومد یه چیزی نوشت که تو دوست نداشتی همه ببینن دو روز هم سر نزدی همه دیدن چیکار می‌کنی ؟
این دو تا دلیل خوب برا اینکه تأیید کامنتات روشن باشه .
من تو وبلاگ بازی خیلی تازه‌کارم . از اسمم پیدا نیست ؟ اما بهم توصیه شد اینکارش کنم دیدم راست می‌گنا !!

البته صلاح مملکت خویش ماهیان دانند !!

ببخشید که فضولی کردم :)

شما لطف میکنید و به من میفرمایید که برای هفت تا پست قبلیم کامنت مرحمت فرمودید بنده هم میرم می خونم!
پیام های خصوصی هم به ایمیلم ارسال میشه و اینجا به من میگن منم میرم می خونم باز!
راستش یه مدت تائید گذاشتم دوستان خوششون نیومد منم گفتم چشم و برش داشتم.
شما بسیاااااااااااااااااااااااااااااااار لطف فرمودید که نظر خودتون رو به بنده ابلاغ نمودید و من بسی مشعوفم. فضولی چیه؟!
شما عزیزید.
بازم ممنون
بازم شاد باشید

مانی جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ب.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

درود
ایشالا که خاله یه نی نی خوشکل بشی .
پس یه نوع کاراموزی رو برا زندگی درخشان اینده ات پشت سر گذاشتیا ماهی خانومی
بدرود

واااااااااااااای درود به روی ماهت مانی عزیزم
خوبی گلم؟ مانی جان من نمیدونم چرا هرکاری می کنم نمیتونم وبلاگت رو باز کنم. کلی دلم برای نوشته هات تنگ شده.
تا آدرستو تایپ میکنم درجا ارور میده.
حتی از لینکها یا آدرسی که خودت میذاری هم باز نمیشه.
اگه میدونی باید چیکار کنم بهم بگو.
فدای دستت که اومدی کلی خوشحالم کردی
شاد باشی دوست گلم

حسن شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ http://monthazeranegoleyas.blogfa.com/

سلام ماهی خانم
خوبید؟

من آپم بهم سر نمی زنی؟

_____****__________**** ______
___***____***____***__ *** ____
__***________****________***____
_***_________من آپم _______ ***__
_***______________________***__
_***_خوشحال میشم بهم سر بزنی***__
__***____________________***___
___***__________________***____
____***_______________***_____
______***___________***_______
________***_______***_________
__________***___***___________
____________*****_____________
_____________***_____________
______________*_____________


سلام حسن جان
اومدم...
عجب اتفاقی بود..
شاد باشی

زریر شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:47 ق.ظ http://saansiz.blogsky.com/

سلام آبجی ماهی.
آبجی گفته آپ کنم . چشم الان آپم.
آبجی گفته به دوستام کمک کنم. چشم تو فکرشون هستم.
اصلا هر چی آبجی بگه.
حالا منم می گم آبجی می آی دعا کنی؟
تو هم شاد باشی آبجی ماهی.

سلام داداش زریرم
ممنونم گلم که منو آبجی خودت میدونی..
و ممنونم که برای آپ زیبا و دل انگیزت دعوت کردی
شاد باشی داداشی
همیشه دعاگوی دوستای نازنینم هستم..

و البته محتاجیم..

یه کوچولو و آقاییش شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ق.ظ

سلام..خوبی؟من آپ کردم تو هنوز آپ نشدی؟ منتظرتم

سلام..منم آپ می کنم به زودی.. اومدم گلم.

مهدی..دفترعشق شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ب.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

به باران قسم
به راز بودنم قسم
به چشمان پرالتماسم قسم
دگر خبرت را از قاصدک لبانت نخواهم گرفت
دگر رازهای سر به مهرم را بتو نخواهم گفت
نه دگر نه من و نه چشمان بخون نشسته ام
نه دیگر سراغت را از آن همه همهمه نخواهم گرفت

سلام خوبی؟
دفتر عشق بروز شد
منتظر حضور گرمت میباشم
موفق باشی[گل][گل][گل]

پسرک غمگین یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ق.ظ http://stonehearts.blogsky.com

سلا ماهی خان

خوبی؟
راستی دیگه به داداشی سر نمی زنی...؟
ببخشید که اینقدر دیر میام...

من وبلاگم رو آپ کردم

منتظرما زودی بیا...

منتظرم

بای ماهی خانم بهتر از گل...

دوست پاییزی یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام ماهی نامرد
پس نظر من کوووووووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟
من جز اولین نفرا بودم که نظر گذاشتم//
باهات قهرم :-(

برزو یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:56 ب.ظ http://mixa2007.blogfa.com

سلام ماهی خانم
مطالب وبلاگتون خیلی خوبه من اولین باری که اینجا میام شما رو زریر به من معرفی کرد.
اگه تونستین به من هم سر بزن.

حسن دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ق.ظ http://monthazeranegoleyas.blogfa.com/

سلام آبجی
خوبی؟
ممنونم که بهم سر می زنید
در ضمن من وبلاک دومم رو به اسم آلبوم ضامن آهو افتتاح کردم
خوشحال میشم سر بزنید و نظر و احساستون رو بنویسید.
اینم آدرسش:
http://albomezameneahoo.blogfa.com
سبز باشید و سبز بمانید.

سلام دوست عزیزم
منم ممنونم از حضورت
وبلاگ جدیدم مبارک باشه
حتما سر میزنم
شاد باشید

حسن دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:37 ق.ظ http://monthazeranegoleyas.blogfa.com/

میگن دلی که شکسته تر است پیش تر است قدر دلتو بدون آبجی! اگه از نوشته هام و عکسا دلت شکست مطمئن باش که هر چی ازش بخوای بهت میده اگه از ته دل صداش بزنی جوابتو حتما میده!
امیدوارم هرچی از امام رضا میخوای بهت بده منم نائب الزیاره شما خواهم بود منم از شما التماس دعا دارم.
موفق باشید

راستش واقعا از خوندن اون مطلب دلم هوای حرم امام رضا رو کرد
خیلی دلم می خواست اونجا باشم
واقعا خوش به حالت که در جوارشی
دعا کن مارو هم بطلبه قربونش برم
شاد باشی دوست گلم
محتاجیم...

آیدا دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ق.ظ http://ayneh68.blogsky.com

سلام ماهییی جونم
چه طوری؟
چقده وبلاگت خوشگل شده .. انقده نیومدم ندیده بودم :(‌ بذار این دو ماه تموم شه دیگه میترکونم ..
میبینم که حسابی خوش گذشته هاا بابا خب میگفتی یه قرار میذاشتیم میدیدیم هموو .. حالا واسه بعد دوباره اومدی خوشحال میشیم ببینیمتونااا :)))
فعلا قربونت بوس بوس

سلام سلام خانومی من
خوبی گلم؟ چشمای نازت زیبا میبینه
ایشالا این دوماه با موفقیت طی بشه و نتیجه ی درخشانی بگیری
هروقت رسیدی بیا از اینورا
ایشالا باز به زودی میام و خبرت میکنم همو ببینیم
فداااااااااا
بوس بوس

آرش دوشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:18 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

واقعا برای ماهی خانم خیلی متاسفم که در این وب لاگ رو باز گذاشته تا افرادی نظیر پدیده....که عفت کلام ندارند وارد میشن و هر چی از دهنشون در میاد می گن این دختر اگه سالم بود هر چیزی رو هر جایی استفاده نمی کرد و نمی گفت یه تف روی این کامنت بنداز....

امیدوارم خداوند متعال این افراد را هر چه سریع تر مورد عنایت قرار دهد و به راه راست هدایت کند

من الله توفیق
آرش خان
1387/1/26

والا ظاهرا اصلا به من مربوط نمیشه
اما صرفا من باب روشنگری عرض میکنم
از قدیم باور مردم بر این بوده که
آب دهن معجزه میکنه و منظور پدیده هم این بود که شاید معجزه ای شد و تونست فارسی تایپ کنه...
حرف بدی نزده بچه م!

خداوند همه ی مارو به راه راست هدایت کنه! آمین!
شاد باشی .

padid سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ق.ظ

dige hanat rangi nadare azizam inja
zoore bikhod nazan

چی کار داری آرش منو؟!!
انقدر به هم گیر ندین دیگه!
پیر شدم از دست شما!
فداااااااااا
بوس بوس

دوست پاییزی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ب.ظ

سلام
حالا چرا ناراحت میشی خب فحشت که ندادم..نامردی دیگه =)) یعنی
یه دختر خانوم نازیییییییییییییییییییییی =))
ولی من یادمه که اینجا اومدم...حالا نظر رو شاید واسه یه بنده خدای دیگه گذاشتم و طرف هنوز تو کف حرفای منه =))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد