:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

شروع تازه..

سلام سلام به همگی.امیدوارم همه سالم و سرحال باشین. ممنونم از همه ی شما دوستای گلم که به من آرامش میدین و حضور شما شده بخش مهمی از زندگیم. ممنونم که با حضور گرمتون نمیذارین من احساس ناراحتی داشته باشم و ازتون معذرت می خوام که ناراحتتون کردم. امیدوارم همیشه پر از شادی و نشاط باشین. خیلی دلم براتون تنگ شده. برای وبلاگهاتون و نوشته های زیباتون. با اجازه این دفعه یه داستان کوتاه اما طنزآلود براتون میذارم و قول میدم به زودی جبران عدم حضورم رو داشته باشم.

شاد باشید...

*********************

ساعد مراغه ای از نخست وزیران عهد پهلوی نقل کرده است:

زمانی که نایب کنسول شدم با خوشحالی پیش زنم آمدم و این خبر داغ را به اطلاع سرکار خانم رساندم...

اما وی با بی اعتنایی تمام سری جنباند و گفت:" خاک بر سرت کنند؛ فلانی کنسول است؛ تو نایب کنسولی؟!"

گذشت و چندی بعد کنسول شدیم و رفتیم پیش خانم؛ آن هم با قیافه ایی حق به جانب...

باز خانم ما را تحویل نگرفت و گفت:" خاک بر سرت کنند؛ فلانی معاون وزارت امور خارجه است و تو کنسولی؟!"

شدیم معاون وزارت امور خارجه؛ که خانم باز گفت:" خاک بر سرت؛ فلانی وزیر امور خارجه است و تو...؟!"

شدیم وزیر امور خارجه گفت: "فلانی نخست وزیر است ...خاک بر سرت کنند !!!"

القصه آنکه شدیم نخست وزیر و این بار با گامهای مطمئن به خانه رفتم و منتظر بودم که خانم حسابی یکه بخورد و به عذر خواهی بیفتد.

تا این خبر را دادم به من نگاهی کرد؛ سری جنباند و آهی کشید و گفت:

" خاک بر سر ملتی که تو نخست وزیرش باشی !!!"

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا به زودی...

 

 

 

نظرات 12 + ارسال نظر
تازه وارد چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ب.ظ http://tazevared.blogsky.com

خوش اومدی! و داستانت هم جالب بود. کلی خندیدیم!
این خانومه چقدر خاک اضافه داشته :))

شما هم! خوشحالم کمه خوشتون اومده.
کلا خانوما فقط وانمود می کنن که آرومن!
هوای خودتونو داشته باشین!!

تازه وارد چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ

آهان! راستی می‌بایست کلی ادعای اول بودگی داشته باشم! ببخشید دیگه ما یه خورده کم سر و صدا میایم یواشی هم جیم می‌شیم.

شما همیشه اولین تازه وارد عزیز
مجموعا دوستان من اول و آخر برام عزیزن
مخصوصا شخصیتی مثل شما
شاد باشید تازه وارد اول!

بهارین پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام ماهی خوشکله خودم
چه قدر این داستان قشنگ بود...کلی خوشمان امد...
راستی ماهی جونم من آپ کردم
حتما بیایی که منتظرتم..
بوووس
بای

سلام عزیزم
خودت قشنگی!
تولدت مبارک ضعیفه!
بوس بوس

مانی پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

درود
بسیار زیبا بود کلی خندیدیم .خدایی خیلی از خانوما همینطورین!!!البته بلانسبت

درود به روی ماهت!
نه عزیزم چرا بلانسبت؟!من از این خانومه هم دهشتناک ترم!
یادت رفته خودت شخصیت منو تحلیل کردی به چه زیبایی؟!!
شاد باشی مانی جان

محسن پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام

خوشحالم که با یه شروع تازه اودی...

داستانت هم جالب بود
خاک بر سر ساعد مراغه ای که انقدر خنگ تشریف داشتن!!
آدم مگه مگه از یه سوراخ چند بار گزیده میسه آخه؟!

بازم داستان بذار!میخوااااااااااااااام!

قربونت

سلام محسن عزیزم
دیگه تو چرا فحش میدی بهش بدبختو؟!
بذار به درد خودش بمیره!!
چشم چندتا داستان سفارشی برات دارم به زودی می ذارم
شاد باشیدوست گلم

شوریده پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:37 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام

خوشحالم دوباره برگشتید!!:)

خیلی با حال بود!

میگم از پدیده خنم خبری نیست؟!:))

اخه دیدم اول نشده!

راستی یه اپ خیلی متفاوت دارم

حتما بیا!!:)

منتشر حضور سبز شما هستم

موفق باشید....شوریده

سلام شوریده جان
منم خوشحالم و دلم برای همتون تنگ شده بود
والا ما دیگه این ترم آخریه همه درگیر پروژه هاییم نیگا نکن من همش اینجام بچه های مردم درس می خونن!
آپتم جالب بود
شاد باشی

نوشا جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ق.ظ http://mannosha.blogfa.com

سلام ماهی جان
راستشو بخوای منم بعضی اوقات اینجوری میشم اما نه به این شدت
اصلا مگه بده؟ آقاهه پیشرفت میکنه :دی

سلام نوشا جان
خیلی خوش اومدی
خب معلومه که بده! آقاهه باید باانگیزه های خوب خوب پیشرفت کنه نه با تو سری خوردن!
شاد باشی عزیزم

آرش خان جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام
خوشحالم میبینم این دفعه هم باز من اول شدم و از اینکه دیگه بعضی افراد ناشایست و غیر موجه جرات نمی کنند پاشونو داخل این وب لاگ بذارند بی نهایت خوشحالم

سلام عزیزم
منم خوشحالم که کمافی السابق با روحیه ی بالا میای و میری!
اون عناصر مذکور هم چارچنگولی افتادن رو ترجمه ها و مثل من ول نمیگردن! مواظب خودت باش که زودی خوب شی
فداااااااا

مهدی..دفترعشق جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:46 ب.ظ http://daftareshghe.blogsky.com

امانت عشق


این قلب من یک امانت است از طرف من به تو تا لحظه ای که نفس میکشم!


احساسات من امانتیست به تو از طرف قلبم تا لحظه ای که جان دارم...


این عشقم امانتیست از طرف قلبم تا لحظه ای که تو را دارم....

سلام خوبی؟
ممنون از حضورت در دفتر عشق
از اینکه مدتی به وبلاگ دوستان سر نزدم عذر میخوام
دفتر عشق دوباره اپدیت شد
منتظر حضور گرمتون میباشم
موفق باشی[لبخند][گل][گل][گل][گل]

حنا جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.manam-hana.blogfa.com

ماهی خانوم
من از اینکه خوشحالی و دیگه دلت نگرفته خوشحالم و باز هم خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل شما پیدا کردم.

سلام عزیزم
منم خوشحالم که باعث آشنایی شدی و دوست گلی مثل تو دارم
بازم بیا از اینورا خانوم گل
بوس بوس

یه کوچولو و اقاییش شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام..عزیزم غمگین نبینمت...:*باحال بود همیشه الکی الکی وزیر میشن دیگه..:)

سلام..
چاره ای نیست.. منم نخوام غمه میاد دیگه..
تو هم شاد باشی همیشه عزیزم
میبوسمت

شوریده شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام!:))

خواستم بگم اره اون من بودم!:)))

ممنون که سر زدید

موفق باشید.....شوریده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد