:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

خبر باحال!

 

سلام علیکم جمیعا! حال و احوالتون چطوره؟ خوبین میزونین که؟ امیدوارم همینطور باشه.

خب ما از سه شنبه ی هفته ی آینده وارد برنامه ی امتحانی می شیم. التماس دعا داریم خواهرا و برادرا ایشالا خدا خیرتون بده برای ما هم دعا کنید! چراغارو روشن کنین!!

این عکسیه که آخرین روز سر کلاس دکتر وحید گرفتیم. با همه ی همکلاسیها که امیدوارم راضی باشن من این عکس رو می ذارم اینجا!البته می دونم که شماها هم کپی نمی کنید چون عکس تنها مال من نیست.
هرکی منو توی این عکس شناسایی کنه برنده ی جایزه ی طلایی آکواریوم ماهی خانوم می شه!

یه راهنمایی:

مقنعه ی مشکی سرمه!!!

 

 

همونطور که توی پست قبلی قول داده بودم، می خوام یه خبر جالب انگیز ناک بهتون بدم.

راستش موضوع از این قراره، یادتونه که گفتم خواهرم بارداره؟

خب حالا می خوام جنسیت بچه رو بگم بهتون!

.

.

.

.

.

چی حدس می زنین؟!

.

.

.

هیچی؟

.

.

.

.

ای بابا!

باشه خودم می گم!

جوجه هاش دوقولو هستن!

یه دختر یه پسر!! الهی خاله فداشووووووووووووووووووون شه!

دلتون بسووووووووووووزه!

بله آقا!

بدین ترتیب ما مشعوف و بسی بسیار خوشحالیم!

کلی هم براشون لباس و خرت و پرت خریدیم و هرجا هم می رفتیم واسه خرید کلی تخفیف دوقولوها می گرفتیم!

احتمالا تیرماه باز برم برای پرستاری از مامان نی نی ها! واسه همین به همه گفتم من تهران فوق لیسانس پرستاری قبول شدم!!

 

خبر جالب دومی اینه:

من تازه دارم دندون عقل در میارم!

(هرچی میگی به خودت میگی!!)

چند روز پیش متوجه جوانه ی این دندون نابهنگام شدم!

امیدوارم مشکلی پیش نیاد چون من خیلی درمورد این حیوونکی بد شنیدم. لطفا تجربه های خود را با ما درمیان بگذارید!

 

این از خبرا!

خب دیگه چی دارم بگم؟؟!!!

آهان جوجه گنگشک (=گنجشک) من داره بزرگ میشه و اونقدر به ماها عادت کرده که وقتی می بریمش توی بالکن سیزده به در!! می پره میاد تو خونه!

اینم عکسش:

joojoooooooo

خوشمله نه؟!

 

یه چند تا خاطره از دانشگاه با عکساشون بایگانی کردم که به مرور براتون می ذارم.

فعلا با یه داستان کوتا ه ازحضورتون مرخص میشم.

 

« بدشانسی »

 

از رستوران کوهستانی که رو به دریاچه بود خارج شدم و به آن سوی دریاچه نگاه کردم، زن و فرزندم داشتند باهم بازی می کردند. محو بازی شان بودم که یک مرتبه دست پشمالویی از پشت سرم آمد و دور گردنم حلقه زد. می دانستم در این منطقه ی کوهستانی که همراه خانواده برای تعطیلات آمده بودیم، حوالی غروب سر و صدای خرس شنیده می شود اما هنوز کسی خود خرس را ندیده بود... همانطور که دست پشمالو دور گردنم بود، زیر چشمی نگاه کردم و  وقتی هیکل تنومند و کله بزرگش را دیدم، دیگر مطمئن شدم که خود خرس است که می خواهد گردنم را خرد کند. در اوج ناتوانی و فقط برای دفاع از خودم، با آرنج کوبیدم توی صورت خرس و از چنگش فرار کردم!

خدارا شکر که دماغش نشکست. وقتی برای خون آمدن از دماغ هفتاد دلار خسارت دادم، لابد برای شکستن دماغ کارگر رستوران (که برای روزی چند دلار لباس خرس می پوشید و با مشتری ها شوخی می کرد) باید هفتصد دلار می دادم!!!

 

نوشته: کلودیا اسمیت

 

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا به زودی...

 

نظرات 29 + ارسال نظر
یه کوچولو وآقاییش یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ب.ظ

سلام..خوبی..فکر کنم شما نفر دوم از سمت دخترا که پیش این استاد ایستاده باشی؟!!شایدم اونی که سریع حرکتکرد که تو عکس نیوفته!!من اپم..راستی داستانت بامزهه بود

سلام جیگر
تو خوبی؟
نچ! سوختی!
تو اینجا اول شدی من اونجا!
شاد باشی خانومی

تازه وارد دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ق.ظ http://tazevared.blogsky.com

من فهمیدم تو همونی هستی که داره عکس می‌گیره!!

چه خووووب! دوقلو!! تا از آب و گل دربیان سخته ولی خیلی بامزه‌ست! فکر کنم همونجا حبست کنه خواهر تا بچه‌ها یه ساله بشن :)

امیدوارم جوجه‌ت رو دستت پیف نکنه! ولی می‌دونم که اون این حرفا حالیش نیست!!

داستان خیلی بامزه بود.

شاد هستی؟ باشی!

سلام!
نه برادر اون که دیدی پدیده هستش نه من!!!
واااااااااااااااااااااای خاله فداشوووووووووووووووووووووون!
من که هرجا هر چیز نینی گولویانه ای می بینم یه آبی و یه صورتیشو می گیرم براشون!

جوجه حتی روی میز ناهارخوری هم پیفیده!! دست من که سهله!
حتی لای کتاب لنگوئج تستینگ هم جیش کرد!

هستم! باشید!

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام

نگران دندون عقل نباش
فقط وقتی کامل رشد کرد برو بکش چون ممکنه به دندونای دیگت آسیب بزنه.
من خودم ۵ سال پیش کشیدم .

نگران نباش.

سلام!
ببخشید مامانم گفته با غریبه ها حرف نزنم!
اسمت کو؟!!!
شاد باشی

فرزاد دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:12 ب.ظ http://petti.blogsky.com

سلام ماهی چطوری؟!!
میگم این پسره که جلو تز از همه واستاده جیش داره؟!
انگار جیش داره !!!

+ آره آره دندون عقل من هم داره در میاد!!!
چه حسن در اومدنی !!:دی

سلام فرزاد عزیز
خوبم خوبی؟
نه جیش نداره احتمالا! ولی یه حس غریبی بهش میگه قدش بلنده باید پاهاشو تا کنه! آرزوست دیگر! بگذار بکند!(آرزو را!)

ای ول چه تفاهمی! با این تفاوت که من سن مامان تورو دارم!!
شاد باشیو خوشحالم کردی که اومدی!

[ بدون نام ] دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:43 ب.ظ

باشه!

شوریده دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:39 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

انا لله و انا الیه ترجعون(امتحان!!:((( )

سلام!

فهمیدم!.....تو اون بودی!:)))....درست حدس زدم!:))))))))))))))))))!!

همینه دیگه دخترا پاچه خواری استاد رو می کنن!:)))))

برنده شدم ان ماهی طلایی را!!
درست حدس زدم عکس ماهی را:)))))!!!

ایام به کام

تا موقع امتحانات یعنی پایان امتحانات وبلاگ ما کر کرش پایین هست:((!!

موفق باشید..............شوریده

کل من علیها فان!
سلام
متاسفانه تو هم سوختی !
من کناریش بودم!!:دی
موفق باشی توی امتحاناتت
امیدوارم به زودی باز ببینمت
شاد باشی

ناصر سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ق.ظ http://moones.blogpars.com

قشنگه.کلی روحیه به ادم میدین.راستی کاش از اون شکلکا اینجا هم بود

ممنون. راستش من نمیدونم چطور میشه اینجا شکلک گذاشت!
وگرنه خودمم خیلی دوست می دارم!

ناصر سه‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:08 ب.ظ http://moones.blogpars.com

ردیف جلو نفر پنجم از سمت چپ.ممنونم اومدی.

نچ! تو هم سوختی!
شاد باشی

آرش چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
والا خیلی کار سختیه یعنی اصلا نمیشه حدس زد که شما کدوم یکی هستن کاشکی یه راهنمایی می کردین.
از این که داری همزمان خاله دو نفر میشی بهت تبریک می گم.
در ضمن مادر شدنت هم مبارک باشه امیدوارم بزودی زود عروس بشی

سلام آرش جان
بزنم به تخته داری قرصاتو سر وقت می خوری هاااااااااااا!!!
دیگه من که راهنمایی به این تابلوئی کردم!
از تبریک خاله ای ممنون اما کی مادر شدم که خودم نفهمیدم؟!!
کاش به منم می گفتین!نکنه منظورت جوجه ی نازنینمه؟!
ایشالا!:دی
شاد باشی دوست گلم

وحید سرباز چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ب.ظ http://www.vahid-sarbaz-yas.myfablog.ir

سلام ماهی جون خوبی ایا؟
ببین شما اون طرفی که استادتون دستشو بالا برده ،ردیف دوم و نفر دومی نه؟
من راست گفتم نه؟
ولی فرقی نداره امیدوارم در تمامی مراحل زندگیت موفق باشی و رشد و تعالی دو قلوها رو ببینی
من هم شما به دیدن وبلاگم دعوت میکنم
ولی ناقلا نظر یادت نره
از کجا هستین ایا؟

سلام دوست عزیز و جدید!
نچ! متاسفانه شما هم سوختید دوست عزیز!
من هم امیدوارم شما موفق و پیروز باشید.
در اکثر وقت بهتون سر می زنم!!
شاد باشید!

padid چهارشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 ب.ظ

manam ke naghshe havije majeraro bazi kardam too ax


bahbah
bahbah


ye soali pish oomade baram. cheghad midi ta nayam inja begam to koodoomi too ax? 50 toman khoobe? fekrato bokon rajebe gheymat khabaresho bede

علیک سلام عزیزم!
خوبم تو خوبی؟ قربونت فدات!
مامان بزرگ رسیدن آمستردام؟ دختر ججججججججونشو دید؟
سلام برسونید!

شما گیرنده ی عکسید خواهرم هویج چیه؟! هویج اونه که سمت چپ من ایستاده!!!:دی بلکه هم بعدیش!!!
به به!
عزیزم گفتی قیمت٬ یادم به چند تاموضوع مهم افتاد!
لطفا با این کلمات جمله بساز:
فندق!٬ ذبیحی٬ کلیپ٬ آرشیو کامل عکس روی کامپیوتر من٬ حراست٬ عکس از مناظر٬ ترم ۹ و بسیاری دیگر!
راستی قیمت رو گفتی چقدر؟!!!:دی
شاد باشی گلم

علی سلطانی مجد پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:45 ب.ظ http://asheghi4u.blogsky.com

سلام ممنون از لطف شما .

سلام.
امیدوارم خوشتون بیاد
شاد باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:58 ب.ظ http://sfandiary.blogsky.com

ماهی خانوم همشهری اصفهانی خوبی؟ خسته نباشی
تو همنی که عکس گرفته

نمی خوای که بگی تو هم اصفهانی هستی؟!!!
نه گلم اون پدیده ست!
سوختی برادر!!
شاد باشی

padid پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ب.ظ

vala hameye tahdidaro ba gooshto ostekhoon ehsas kardam gheyr az fandogh va clip ! albateye rabte tamame inaro ba zabihi ham nafahmidam baz



gheymat ham
...


masalan 200 khoobe??

ke ba oon 50 tomane to beshe dar kon 150??

yekam bala pain fargh nadare, mohem ine ke moamelaro joosh bedim

albate inam too parantez begam ke faramoosh nakonid man ye seri mokalemate jaleb az dooste khoobemoon ba shoma daram ke hatman jenab sartang khosheshoon khahad amad

bahbah

خب فکر کنم الان دیگه نسبت به فندق هم روشن شدی!
یه چندتا کلیپ ازت دارم که یه مقدار صمیمی صحبت کردی و البته صحبتت با شخصیتی به اسم : مامانه!!!
قیمت خوبه! داوود رو بفرست برای مذارکه! من با ضعیفه جماعت معامله نمی کنم!
(واسه امتحان تستینگ چه خاکی به سر توکلی بریزیم؟!!) :(
راستی منم از اون مکالمه ها دارماااااااااااااااااااااااااااااااااا!!
بپا زیادی قلدر بازی در نیاری واسه من!
فداااااااااااااااااااااا :-*

نوشا پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:42 ب.ظ http://mannosha.blogfa.com

سلام
تو همون ماهیه هستی که اونجاست اوناهاشش اونجا

سلام جیگر
آفرین به تو عزیزم درست فهمیدی اما فعلا به کسی نگو بذار تا بقیه هم بیان حدس بزنن!
جیگرتو!

روان پریش پنج‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:53 ب.ظ http://www.ravangar2.blgfa.com

شما همون هستین که داره دس تکون میده . مانتو مقنعه رو هم عنوان کردین که ما نفهمیم . : )))

خیلی نزدیک شدی!

آقای مهندس جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ق.ظ

سلام ماهی
اااااااااا تو اینجایی....؟!!!!
اون جلفایی که کنارت ایستادن کیان....!!!!!
خوش باشی

سلام مهندس بعد از این!
آره
به کسی نگیااااااااااااااا!
وگرنه همون تهدید همیشگی!!
نگار و زهره هستند اون دوتا!!!:دی
شاد باشی

شاذه جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:53 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

سلااااااااام!
خوبی؟ منم خوبم!
من به طرز غریبی فکر می کنم نفر پنجم از سمت راست تویی! چراشو نمیدونم!
دوقلو؟ چه باحال! ولی بیچاره خواهرت! من که نداشتم. ولی همین سه تا بافاصله خودش معرکه ایه. ولی واسه تو خوبه! خواهرزاده هرچی باشه شیرینه. مثل من که عاشق جوجوی تازه واردم (خواهرزادمه!)
جوجه های خواهرت که دنیا بیان گنجشک رو بیخیال میشی :دی

داستانتم جالب بود. مرسی. من از این داستانا که آخرشون غیرمنتظره اس کیف می کنم :)

خوش باشی:*)

سلااااااااااااااااااااااام
چه عجب یاد ما کردی؟!!!
نفری که فکر کردی منم٬ تنها کسی بود که توی کلاس از من متنفر بود!
نه اینکه من بهش بدی کرده بودم٬ نه!واسه اینکه همه ی استادا دوستم داشتن و باهام صمیمی و راحت بودن حسودیش می شد و لجش می گرفت! باز هم یادش بخیر....
نی نی خوبه؟!!! الهیییییییییییییییییییییی!
ما از اینا دوتا داریم!!!!:دییییییی
آره طفلی خواهرم خیلی داره اذیت میشه.
واسه همین رندومی قراره بریم پرستاریش.
براش دعا کن تو مادری خدا به حرفت گوش می ده!
نه من گنگشکمو دوسش می دارم!
پس فقط به خاطر تو همش از این داستانا می ذارم!
خدا این جوجوی تازه واردم حفظش کنه!
راستی چی شد اینجوری شد؟
چرا رفتش؟!! از دست خواهرت؟!!!
شاد باشیگلم
سه تا ماچ اختصاصی ویژه ی سه تا فرشته ی تو!
اینم مال خودت: بوووووووووووووووس!!

حسن شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:07 ق.ظ http://monthazeranegoleyas.blogfa.com/

زبا نحال علی(ع)
ای وجودت عرش حق را قائمه
یاریم کن یاریم کن فاطمه
یاریم کن کز زمین بردارمت
با دو دست خود به گِل بسپارمت
وای بر من مرده ام یا زنده ام
قبر تو یا قبر خود را کنده ام
آسمان، اشک علی را پاک کن
جای محبوبم مرا در خاک کن
این چراغ چشم خون بار من است
این همان تنهاترین یار من است
صبر کردم تا شکست آئینه ام
ای نفس با جان برا از سینه ام
یا محمد دختر خود را بگیر
لاله ی نیلوفر خود را بگیر
باغبان تا یاس پرپر را گرفت
اشک خجلت چشم حیدر را گرفت
یا محمد از رُخت شرمنده ام
فاطمه جان داده و من زنده ام
شاخه ی یاست اگر بشکسته است
دستهای باغبانت بسته است
یا محمد دخترت در خاک خُفت
دردهای خویش را با من نگفت
غصه ها را در دل صد چاک ریخت
بر تن محبوبه ی خود خاک ریخت
حبس شد در سینه ی تنگش نفس
بود چون مرغ اسیری در قفس
ناله زد کی باوفا یار علی
ای چراغ چشم بیدار علی
همسرم دستی برون از خاک کن
اشک از رخسار حیدر پاک کن


خانه تاریک
دیده بستی از امیر المومنین
شد علی با مرگ تو خانه نشین
کودکانت جملگی افسرده اند
سر به جیب غصه و غم برده اند
زینب تو خانه داری می کند
سیل اشک از دیده جاری می کند
جای تو خالی بود در خانه ام
رفتی و تاریک شد کاشانه ام
کاش می شد از تنم جانم به در
تا نمی افتاد چشمانم به در
قصّه ی پهلوی تو با میخ در
کی رود یک لحظه ما را از نظر
محسنت از ضرب در کشته شده
در میان خونش آغشته شده
ای گل پژمرده ی من فاطمه
یار سیلی خورده ی من فاطمه

سلام آبجی
شهادت ام ابیها فاطمه زهرا (س) بر شما عاشق دلسوخته تسلیت باد
التماس دعا

بسیار زیبا
من هم تسلیت می گم
التماس دعا...

پویا شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ http://bichareganeroozegar.blogfa.com/

سلام
خوبین ؟
مگه میشه یادم بره ؟
من دوستای قدیمی رو فراموش نمیکنم ولی اونا منو فراموش کردن
آدرس هیچ کدومشونم ندارم :)
ولی خوشحال شدم که بهم سر زدین
دلم واسه همتون تنگ شده بود
اون عکسه هم اصلا اون استاد شما نیست خودتونم اونجا نیستین :p
اون جریان خاله شدنم تبریک میگم
تسلیت هم واسه امتحانا
به هر حال خوشحال میشم سر بزنید
من بعد از امنحانا وبلاگ رو راه میندازم
موفق باشین
بای

سلام دوست عزیزم
خیلی خوش اومدی بعد از سه سال و نیم!
چرا باور کنید من توی این عکس هستم!
ممنونم
و بازم ممنونم
شما هم موفق باشید
شاد باشی

***بهار-فرشته معصوم*** یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ب.ظ http://www.sinlessangel.blogsky.com

سلام ماهی کوچولو.
باهات قهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم!!!!!!!!!!!!!!
چرا نمیـــــــــــــــــــــــــــــــای؟؟؟قهرم باهات!!
می بینی خاله شدن چه کیفی داره؟؟؟خواهرزاده ی منم 1/5 سالشه.
همه زندگیمه.دنیای قشنگیه،دنیای خاله و خواهرزاده.
منتظرت هستما.نیای دیگه منم نمیام.
قربونت.جوجه کوچولو هارو ببوس از طرف من.
با آرزوی بهرتینــــــــــــها:بهــــــــــــار

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عروس خانوم!
کجایی تو؟!
مگه تو دعوتم کردی که من بیام؟!
آره واقعا کیف داره اما به شرطی که به دنیا بیان!!:دی
چشم امتحانو میدم و میام قول قول!
شاد باشی بهارم
بوس

سنجاب یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:35 ب.ظ http://sanjab222.blogfa.com

سلام...ماهی خانوم
وبلاگمو یادت میاد...یه ذره دیر اومدم!
بهت پیشنهاد می کنم در مورد دندون عقل چیزی نپرسی!
فقط اینو میگم که از حالا آمپول های مسکن آماده کن تا نصفه شب که از خواب پریدی از درد دنبال دارو خونه نگردی...
(چرا شکلک نداره می خواستم برای تبریک گل تقدیم کنم!)

سلام سلام بنر عزیزم!
بله که یادم میاد
نگوووووووووووووووووووووووووووووووو!!:((((((
اگه این هدیه ی الهی رو نخوایم باید با کدوم شماره ی داخلی آسمون تماس بگیریم؟!!!
من دلم شکلک می خواد هیشکی نمیگه چیکار کنم؟!!
ضمنا تو خودت گلی اگه مردی سنجاب تقدیم کن!
بسیاااااااااااااااار سنجاب دوست می دارم!
شاد باشی

دلنو یس یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ب.ظ http://gfes.blogfa.com

سلام ماهی خانوم
من شما رو توی عکس شناختم
همون خانومی که مقنعه مشکی سرتونه و کنار دوتا خانوم وایسادین که اونام مقنعه مشکی سروشنه و کنار شما وایسادن
درست حدس زدم
پس جایزه مال منه
در ضمن خاله شدنت مبارک ایشالا زنده باشن
به آسمون آبی دل مهربون من سری بزن
منتظرم
جایزه ام اینه که به وبم سر بزنی
قول می دم مشتری بشی

دوست پاییزی دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام
والا این جور که من چهره ات رو یادمه تو اصلا تو این عکس نیستی!
راستی به یه بازی دعوت شدی

سلام گلم
چرا هستم اون عکسی تو از من دیدی کلی فرق داشت خب!
ممنون از دعوت
شاد باشی

سارا دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.sara-r.blogsky.com/

آخی چقدر بانمک!!!!
فکر کنم شما همون ماهیه باشید که مقنعه سر کرده!
درسته؟؟؟

احسنت!!
برنده شدی!

afshin دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ http://rooidad.blogfa.com

[گل] [گل] [گل] [گل] [گل]

خانم ها و آقایان , ایرانیان دلیر ...

روز جمعه ۲۴خرداد از ساعت ۱۲نیمروز در پارک ملت تهران گردهمایی

خواهیم داشت در اعتراض به گرانی , فقر , و مافیای اقتصاد که ملت را به

زانو در آورده ..

با پیوستن به یکدیگر با شعار ما هستیم و

موجم اگر میروم ... گر نروم نیستم


دیدار ما پارک ملت ,, ..... پیام را به دیگر دوستان برسانید ....


[گل] [گل] [گل] پاینده ایران [گل] [گل] [گل] منتظرتم [بدرود]

ناهارم می دن؟!!!

ماهی سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:21 ق.ظ http://mahiehoz.blogfa.com

سلام
به حوض تنهایی منهم سری بزنید.

سلام!
به به! میبینم که پای فک و فامیلامونم داره به دنیای مجازی واز میشه!
شاد باشی همولایتی!

ღیه کوچولو و آقاییش سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:08 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

salam....mahii jooon...fkr konam to az dokhtar haye ke samte ostad istadan ..avali na Dovomi bashi...akhe kheili ba mazast:)

سلام جیگر
تو شونصدمین نفری هستی که این حرفو میزنی!
ولی متاسفانه اشتباهه!
اگه صاحبش بفهمه سرمو می بره که این عکسو گذاشتم اینجا!!!
شاد باشی عزیزم

سلام همسایه ها سه‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 ب.ظ http://rezatehranii.persianblog.ir

سلام.با برگی از زندگی شخصی ام آپم و منتظر نظر شما[گل]

مگه تو نظر دادی که نظرمو می خوای؟!!
سلام به رو ماهت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد