:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

روز تولد تو ستاره ها دمیدن!

پدیده جان تولدت مبارک!

الهی صدساله شی!
نه! صدوبیست ساله شی!

نه!صدوبیست سال کمه!
همیشه زنده باشی!!

 cake

پدیده ی من!

دوست عزیزم...

گل من...

تولدت از امروز تا همیشه مبارک!
از اینکه همیشه برای من یه دوست خوب بودی و

 هستی ازت ممنونم و امیدوارم سالهای سال تولدت رو

بهت تبریک بگم...

این هدیه ی ناقابل رو از من بپذیر تا آخر هفته که

اون دوتا تنبل خانوم بجنبن و کادوت رو آماده کنن!
تا منم بتونم کادومو بهت بدم!
انقده نازه!

دلت بسووووووزه!

 

اینم عکس کودکیت که در اوج بهت و حیرت به مامانت زل زدی!

از بچگیت هیز بودی فدات شم!!

 

 

 

سلام به همه ی دوستای گلم! حال و احوال میزونه؟ امیدوارم که باشه!
خانومها آقایون!
من یه کاری کردم!

دعوام نکنین هااااااااااااااا!!!!

 

دیروز به همراه دوست بسیار بسیار عزیزی که احتمالا نمی خواد

 نامش فاش بشه!

رفتیم بیرون و یه دونه عروس هلندی خریدم!!

با کلی مشورت و اینا اسم «رها» رو براش انتخاب کردیم!!

البته فعلا! اگه شما اسم زیباتری به نظرتون رسید حتما بگین!
می خوام تا زیاد باهاش صمیمی نشدم تکلیفمو بدونم باهاش!

یکی دیگه از دوست جون های نازنینم اسم «نما» رو پیشنهاد داد که برای من کلی پرمعناست...

 

ایناهاش! ببینین چقده نازه بچم!

 

 

فقط از وقتی اومده همش سوت می زنه و تقریبا همه رو به جز من دیوونه کرده توی خونه! به قول داداشیم می گه شاید مال اینه که تو چیزی برای از دست دادن نداشتی!!! خلاصه اینکه توی خونمون همش صدای جنگل میاد!

چه عمری ازم تباه بشه تا این دستی بشه و بتونم بغلش کنم!
وااااااااااااااااای که دلم غش می ره براش!

هرچند این دوست جون من بعد از اینکه جوجو رو خریدیم یه کم با حرفاش ناراحتم کرد و گفت نباید پرنده ها رو اسیر کنی و اینا! ولی خب من که اسیرشون نکردم! من فقط جاشونو عوض کردم! تازه این به زودی از قفس درمیاد. من از محبت کردن به همه ی موجودات(به جز حشرات!) واقعا لذت می برم!
نمی دونم شایدم حق با دوست جونم باشه که البته بهم گفت جدی نگیرم اما من گرفتم!
به هر حال فعلا آقای رها شده یه عضو جدید در منزل ما که همه داریم سعی می کنیم باهاش صمیمی بشیم! دختر خاله ی پدیده یه دونشو از بچگی داشته و الان خیلی ازش لذت می بره! منم که حسودیم میشه خفن! می خوام بعد از امتحانا روش کار کنم تا باهم حسابی رفیق شیم!

دوست جون گلم دستت درد نکنه از همراهی و اینکه من گاهی حرصت میدم شرمنده! تقصیر من نیست!! عادت ندارم زیاد!!

راستی پای جوجه گنجشک نازنینم در یکی از فرودهای ناموفقش شکست

امروز توی یه بیمارستان که مال جوجوها بود بستریش کردم...

انقده گریه کردم... دلم براش یه ریزه شده!

براش دعا کنین! خب اینا اهم اخبار بود و تا آخر این هفته امتحانامون تموم میشه دیگه! آخییییش راحت میشیم!

 

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نظرات 18 + ارسال نظر
آرش خان یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:33 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

اووووووووووووووووووووووووووووووول

ای جااااااااااااااااااان!

آرش یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:34 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

AVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL

ey jaaaaaaaaaaaaaaan!

آرش خان یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:44 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

با عرض سلام من از طرف خودم و سایر افراد خانواده طویل زاده ۹۵ بهار زندگی این بانوی کهنسال را از صمیم قلب تبریک گفته و عمری با عزت برای ایشان آرزومندیم و امیدوارم که به فهم و کمالات ایشان هر چند اندک در این نود و پنجمین طلیعه زندگیشان افزوده شود.
من الله توفیق
سید آرش طویل زاده
۲۶/۳/۱۳۸۷

با عرض جواب سلام!
بنده از طرف خانواده ی کوچک زاده و سایر وابستگان از شما تشکر می نمایم! اما ماشالا خوب مونده این رفیقم نه؟!!! تازه من یه سال ازش بزرگترمااااا!!!
شاد باشی گلم

نوشا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:49 ب.ظ http://mannosha.blogfa.com

تو درس نداری دیگه ؟!!!
وای به حالت امتحاناتو بد بدی .... حالا برو هی دنبال جوحه ها ...
دعوات کردم الا ن....
ولی نازه.... مبارک ...

دارم!
اما جوجه ها را نیز بسیااااااااااار دوست می دارم!
به تو یاد ندادن با کودک زیر ۷ سال اینجوری برخورد نکنی؟!!
واه واه واه! بیچاره بچت با این ننه ی بداخلاقش!!!
شاد باشی جیگرم!

آدم برفی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:11 ب.ظ http://www. mahfele-khial.blogsky.com

به نام خدا
درود
اسم وبلاگت خیلی خوشکله ..... خوشحال می شم اگه به من هم سر بزنی و نظرت و درباره ی نوشته هام بگی ...
بازم سر میزنم .....
همیشه موفق و پیروز
بدرود

سلام خانوم جون!
چطوریه که تو فقط درمورد اسم وبلاگ من نظر میدی
من باید درمورد نوشته هات نظر بدم؟!!
سرمانخوری خوشگله!!!
مزاح فرمودیم و نظر نیز!
شاد باشی

dr.mAhdi دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ق.ظ

Well, this is the first time I'm commenting you though I read your blog before a lot, without any exaggerating it is very nice full of surprises for reader and you should spend more time and emphasis on it. Good luck with your exam... Please say my warm greeting to Padide because of her birthday.

اینا که گفتی ایرانیش میشه خوب یا میشه بد؟؟!!!
ممنون یه دنیا!
پدیده ی عزیزم همینجا پیامهای تبریک رو میخونه.
دست شما درد نکنه!
شاد باشید

فرزاد دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ق.ظ http://petti.blogsky.com

رها !
هه !!

خونتون کاغذ دیواری داره؟!!!!
یادش بخیر..
دلم برا کاغذ دیواری تنگ شده !

شاید!
مخالف زیاد داشت این اسم!
فعلا پسرمون اسم نداره!

به قول تازه وارد برو پیش اکبرآقا کاغذدیواری فروش!
اگه تو هم آلرژی که من دارم و داشتی از سه فرسخی خونه ی رنگ شده نمیگذشتی!

شاد باشی

padid دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ق.ظ

VAAAAAAAAY
man surprise shodam alan
merc golam , vaghean lotf dari to, kheiili khoshhalam kardiii
hala fahmidam bara chi dishab enghad esrar dashti ke ghabl az oon SMS E KAZAEE aval biam injaaaaa
vvvaaaay man alan zogh kardam
merc arash jan, besyar moteshakeram
ishala ke betoonam az khejalatetoon dar biam
axe koochooloogihamo to az koja avordi ??? fek kardam faghat axe arab marabao baziaye digaro jam mikoni
D:
agha man kheiiili surprise shodam alan kafo khoon ghati kardam
cheghad khoobe adam doosti mesle to dashte bashe
bazam mamnoon ghorboonet beram

جووووووووووووووووووووون!
خوشحالم که خوشت اومده هرچند قابلی نداشت!
خودت که می دونی من خیلی کم برای یه چیزی اصرار می کنم! اونشب باید می فهمیدی یه چیزی هست...
لعنت به صاحب مشنگ اون اس ام اس! اه اه اه! حالمو به هم میزنه!
من عزیزم کلا همه ی آرشیو عکسای تورو دارم!اگه چیزیش گم شد اصلا نگران نشو!!:دی
بگو ببینم کادوی کی از همه قشنگتر بود؟!!! ها ها ها!
جیگرتو!
دوست دارم عزیزم
بوس بوس

تازه‌وارد دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:44 ب.ظ

تولد پدید خانوم هم مبارک!

دوستان دوستان ما دوستان ما هستند! (ژنرال آلکازار!)

این رها چه قیافه‌ی شنگولی داره! مث اینکه سرشو تنش از دو قبیله جداگانه انتخاب شده باشن!! یا اینکه یه عروس زرد ، فراک دامادو بلند کرده باشه :)) بیچاره داماد! الان مونده بی فراک و عروس فراری!!

سلام تازه وارد عزیز
مشعوف از دیدارتان!

تولد شما هم مبارک!!!!:دی

راستش جمله ی زیبایی بود اما اسم گوینده ش یه کم برام ناآشنا بود!

قربونش برم میبینین چقده خوشگله جوجم؟!!
بسیااااااااار دوستش می دارم!
پسر گلم فعلا قصد ازدواج نداره حرف توی دهنش نذارین!!
راستی اسم مناسب سراغ دارید براش؟!!
پیشنهادات شمارا خریداریم!!می تونین از جوجه ها کمک بگیرین! اینجور وقتا بچه ها بهترین مشاوران هستند!
شاد و شنگول باشید!

وحید اعظمی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ب.ظ http://WWW.GOLPAYEGANNEWS.BLOGFA.COM


WWW.GOLPAYEGANNEWS.BLOGFA.COM
...دستی که دست خلق نگیرد، شکسته به!
خلقی که ننگ رنگ پذیرد، شکسته به!
هر ملتی که بغض شرف در گلو نداشت،
خصمانه آبروی بریزد، شکسته به!
نظم ولایتی که به حکم شکنجه بود:
یعنی که با خدای ستیزد، شکسته به!
قومی که بر شکستن ظالم به پا نخاست؛
در سردی سکوت بمیرد، شکسته به!
فرماندهی که حرمت آزادگی شکست؛
اعلام جنگ داده به ایزد، شکسته به!
هر حاکمی که اهل هنر، منزوی نمود؛
دردا! که از هنر بگریزد، شکسته به!
«گلبانگ» اهل درد، نهیبی دوباره زد:
دستی که دست خلق نگیرد، شکسته به

بهارین سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ب.ظ http://baharin.blogsky.com/

سلام بر ماهی کباب....بخشید ماهی گلی خودمون...ای داد...من سه تا پست عقب موندم...ولی دروغ چرا...از تو گوشیم می خوندم ولی نمی شد نظر بذارم چون گوشیم قابلیت نداره که نظر بنویسم...
خب خب خب...بسه دیگه...اول به من یکی بگو تو اون عکس کدوم خودتی...اگر نگفتی می کشمت...تازه یه هدیه مامانی هم برات دارم...یه عکسه که خودم عاشق اون عکس هستم...به درد وبلاگ تو هم می خوره...فقط زمانی برات می فرستم که تو بگی کدومشون هستی...منتظرم نذاری ها؟
تولد این خانوم اول اول اول...همون پدیده خانوم هم مبارک...
بهش تبریک بگووو

سلام عزیزم!
ماهی کباب خیلی باحال بود!! همین که خوندی برام خیلی ارزش داره عزیزم. من به هیششششششکی نمیگم خودم کدومم! اما اگه کسی درست حدس بزنه حتما اعتراف می کنم!
یالا عکستو بده بینیم ضعیفه!
تولد خودت مبارک!
شاد باشی عزیزم

شوریده چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:51 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته!

میگم اونجا خونه هست یا باغ وحش!؟:)))))))))))))))))))))))!!!

منم یه خروس داشتم و براش یه مرغ گرفتم ولی مرغ مرد و ما هم در صدد تجدید فراش برای خروسم در اومدم!:)))))

میلاد تو ای اختر طنز و خنده
باشد به خوشی و تا ابد پاینده

بنشین و کمی درس بخوان تو ماهی
از بهر یکی نمره نشی تو بنده!

پی نوشت: بنده در اینجا نه ان بنده و عبد بلکه خود را حقیر کردن برای گرفتن یک نمره از استاد!همینه دیگه درس نمی خونید:))))

ما که تازه امتحانات داره شروع میشه:(((((

موفق باشید........شوریده

سلام به روی ماهت
اینجا یه خونه ی پر از جوجوئه!
از شعرت ممنون
من هیچوقت توی زندگی به خاطر نمره حتی اعتراض هم نکردم چه برسه به التماس! اوج حماقت و حقارته.
امیدوارم امتحاناتو خوب بدی.
شادباشی

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام

رها که اسم قشنگیه
نما هم بنظرم مناسب این نیست.

اسمهای پیشنهادی من :

هوشنگ

فریدون

جمشید

سهیل

شهریار

سنباد

چوبین

پینوکیو

واتو واتو!!

فعلا همینا به فکر ناقصم رسید.

راستی جلال هم بد نیستا.











سلام
واقعا به این پسر من میاد اسمش هوشنگ باشه؟!!!
اسم سنجاب خودت چی بود؟!!(تقلب!)
۴تا اسم آخرم به فکر خودم رسیده بود اما بچه ها گفتن سخته واسه طوطی. بازم اگه چیزی به ذهنت رسید بگو.
شاد باشی

یه کوچولو و آقاییش پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:18 ب.ظ

سلام..من شمارو به ماهگرد ششم دعوت میکنم منتظرتونم..
راستی این عروس هندی رو چقدر خریدیدن؟

سلام عزیزم
چشم حتما!
اولا عروس هندی کجا بود؟!!مگه این ساری تنشه؟!! ایشون هلندی هستن!
دوم اینکه هرچند بچم قیمت نداره از بس عزیزه ولی یواشکی بهت میگم: ۳۵۰۰۰ تومن خریدمش!
شاد باشی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ

دوباره سلام

اسم اون سنجاب این بود : بنر=baner



من چندتا اسم دیگه پیشنهاد میکنم:

صفا

شنگول

ژینا

تیتا

البته این ۲تا اسم آخری بیشتر دخترونس و خوب عروس تو هم که واسه خودش مردیه!

بازم اگه چیزی به ذهنم رسید میگم حتما

علیک سلام!
تو واقعا فکر کردی اگه اسم ننویسی من نمیتونم دستگیرت کنم؟!!!:دی
خب بنر که خیلی سنجابیه!
شنگول هم جالبه
بازم فرصت داری واسه پیشنهاد
منتظرم
شاد باشی

تازه‌وارد جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:00 ق.ظ

مثل رهبر ارکستر می‌مونه

بیا اسم یه آهنگساز مهم رو روش بذار بهش میاد

مثلا موتزارت یا آمادئوس!

قربونش برم بچم مثل رهبرای ارکستره؟!!
ببخشیدااااااااا!!!
این دوتا اسم رو ننه ی این پرنده هم نمیتونه یاد بگیره چه برسه به خودش!
می خوان یه اسم کوتاه و آسون باشه که خودش بتونه بگه اسمشو!
بازم منتظر پیشنهاداتتون هستم!
شاد باشید

تازه وارد جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ

ساده‌شم داریم قشنگ نیست! باخ!

آآآآآآخ!

شریف دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:06 ب.ظ http://www.theatr-emrooz10.blogfa.com

سلام وب لاک پر طرفداری داری تبریک میگم یه سری به ما بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد