:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

فارغ التحصیل می شوییییییییم!

 

سلام به همگی. خوبین که؟! باید باشین!

خب! بدین ترتیب فارغ التحصیل می گردیم!

بسی رنج بردیم در این سال چار!

چهار شنبه آخرین امتحانمون رو دادیم و بعدش از دانشگاه زدیم بیرون و یه جشن چهارنفره به مناسبت میلاد با سعادت بانوی شلختگی (خودش گفت)! گرفتیم! جاتون خالی رفتیم یه اسنک مشتی باهم زدیم تو رگ و بعدم بچه رو کلی حرصش دادیم و اذیتش کردیم تا بالاخره کادوهاشو بهش دادیم! من براش یه دونه از این مارمولکهای سندی گرفته بودم. آخه خیلی دوست داشت. کلی به دختر خالش حسودیش می شد که از اینا کادو گرفته! واسه همین منم در راستای «عقده ای شدن زدایی»!! براش یه خوشمل مامانیشو گرفتم و گذاشتم توی یه باکس هدیه ی خیلی نانازی و با عشق تقدیمش کردم!! بعدم که دیگه هرکدوم رفتیم سر خونه زندگیامون.

راستیییییییییییییییییییییییییییییی!!!!

اون امتحان وحشتناکه یادتونه؟!! اولین امتحانی که دادم؟! لنگوئج تستینگ رو عرض می کنم!

نمره هاشو داد!!

اگه گفتین چند شدم؟!!!

بله! با اقتدار هرچه تمام تر موفق به کسب نمره ی درخشان 12 شده و این درس کوفتی را پاس نمودم!!

البته چندتا نمره ی دیگه هم اعلام شد و لی اونا خیلی ترس نداشت:

17.5- 17 و 16.

تا ببینیم بقیه ش چی میشه!
روز آخرین امتحان که خب طبیعتا روز آخر دانشگاه بود همه ی بچه های با ذوق و با روحیه ی کلاسمون بدون اینکه حتی یک لحظه دور هم جمع بشن دویدن رفتن خونه هاشون و این 4 سال دوستی رو به کشک هم حساب نکردن!!

بعدش من طبق سنت همیشگی ماهی خانومی خودم!

یه سر رفتم دفتر همه ی استادا و کلی سربه سرشون گذاشتم و دور هم خندیدیم و بعدم طلب حلالیت و خداحافظی...

دیشب جا دشمنتون خالی عروسی دعوت بودیم!

عروسی پسر پسردایی مامانم!!

انقده من هیچوقت حوصله ی عروسی و اینا رو ندارم!

کلی همش حوصله م سر میره! تازه از فامیلای نزدیک ماهم مثل خاله و اینا هیشکی دعوت نبود. منم از اول نشستم به بازی کردن با گوشیم. سهیل یه بازی تپل ریخته رو گوشیم، اسمش تاور بلاک هستش. خیلی باحاله خداوکیلی! به سرعت نور می تونین 2-3 ساعت وقتتون رو بکشین!

توی عروسی فقط چند دقیقه با چندتا خانوم که مامان می شناخت و من نمیشناختم نشستیم به صحبت و همون وقتی که عروس و داماد میان خوش آمد بگن، یه سوتی باحالی دادم که همه ی دور و وریامون از خنده دل و روده شون پیچید به هم! حیف... حیف که نمیتونم براتون تعریف کنم!

خلاصه که شبم خسته و کوفته اومدیم خونه و درجا افتادم خوابیدم.

 

راستی جوجمو گذاشتم پیش دختر خاله ی پدیده پانسیونش کردم تا برام آدمش کنه و بگیرم ازش!

دلم براش یه ریزه شده...

خلاصه که دیگه هرجا منو دیدین باید با صدای بلند سلام کنین چراکه دیگه فارغ التحصیل شدم و به قول یکی از خودتون کلی رفته رو مهریه م!!!

دیگه ایشالا تند تند میام به همتون سر میزنم.

راستی شاید به زودی باز برم تهران واسه پرستاری.

اما حتما خبر میدم.

راستی با تشکر از تازه وارد و دوست بی ناممون واسه اسامی پیشنهادی، همچنان منتظر پیشنهادات سازنده ی شما هستیم!

جون من به کار این شکلکه دقیق شین:

خییییییییییلی پایه ست خداییش!

دم سازنده ی این آثار گرم!!

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا به زودی...

 

راستی: از خانومها و آقایون مجرب تقاضا مندیم راه پیدا کردن لونه ی مورچه هارو به ما بگن!مدتیه که اتاقم مورد تهاجم آرام مورچه ها قرار گرفته و منم که حساااااس!دلم نمیاد دونه دونه بکشمشون!اما وقتی یه جا ببینم دلم نمیسوزه!!

زود باشین بگین!

 

 

نظرات 24 + ارسال نظر
آرش خان جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ب.ظ http://setarehbaran.blogsky.com

اول!!!

به به!

padid جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ب.ظ

2vom

arashe aziz, doost dashti bedoone inke roohetam khabardar beshe aval mishodi???? kheili hal mide khodaeesh

من واقعا لذت میبرم از اینهمه صلح و صفا و دوستی!

تازه وارد جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:38 ب.ظ

مبارک باشه فارغ‌التحصیلی.

مواظب باش از فوق بیشتر نگیری! با این حساب مهریه‌ت انقدر سنگین می‌شه که فقط پادشاه برونئی می‌تونه بیاد خواستگاریت!!

سلامت باشی تازه وارد جون!
والا چی کار کنیم دیگه؟!!!شانس آوردم ملت که من قصد ادامه تحصیل ندارم! وگرنه کارشون زار بود!
تازشم! من به پادشاهان نیز پاسخ منفی می دهم!
هاهاهاهاها!!!
شاد باشید!

بهارین جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ب.ظ http://baharin.blogsky.com/

خوش به حالت...
من تا ۱۰ تیر امتحان دارم...چه طوره که مال شما زودتر تموم شده؟
راستی پیش من نیومدی ها؟
انگاری فراموش شدیم!

دلت بسوووووووووووووزه!
دانشگاه ما همیشه تا آخر خرداد همه امتحاناشو برگزار می کنه!
پیش تو هم میام عزییییییییییییییزم!
خودتو لوس نکنااااااااا!
شاد باشی عزیزم

کیانا جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:37 ب.ظ http://kianaarchi.persianblog.ir

سلام ماهی جون. مرسی که اومدی پیشم. منم یادمه یه دفعه این‌جا اومده بودم. ولی نظر ندادم. شرمنده...
خوش‌حال می‌شم بازم بیای...
فارغ‌التحصیلی هم مبارک باشه عزیزم...
موفق باشی..

سلام کیانا جان
خیلی خیلی خوش اومدی
پس توی نظر گذاشتن من برنده شدم!!
در عوض یه دوست نازنین مثل تو پیدا کردم!
ممنونم
شاد باشی

آقای مهندس جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام ماهی جونم
خوبی ؟ به سلامتی بالاخره گرفتیش...مدرکه رو....!!!
حالا یه جوری میگه لنگوئج تستینگ.. که هر کی ندونه فکر میکنه چه خبره...!!!
بابا بگو ریاضیات مهندسی،بگو استاتیک،بگو ترمو دینامیک...وهزار تا کوفت و زهر مار دیگه...اینا یعنی آخر بدبختی....زرنگترین دانشجو از اینا ۹ میاره..
موفق شدم کلاس بزارم و حال تو و عواملت رو هم بگیرم یا نه....
شاد باشی گلکم

سلام مهندس جان!
کم پیدایی رفیق!
عزیزم این لنگوئج تستینگ رو خب کاملا بهت حق ندونی چیه!
و اما این دروسی که نام بردی!
دلم می خواد اگه یه روزی روزگاری این واحدها رو گرفتی(نه اینکه خدای نکرده پاس هم بکنی!) فقط بگیری! بیا برامون از خاطراتت بگو!
البته اگه عمرمون قد داد! وگرنه برای نوه هام تعریف کن!
ضمنا از اینکه در چنان محیط غنی فرهنگی مشغول به (مثلا)تحصیل هستی که زرنگترین دانشجوها ۹ میگیرن بهت تبریک میگم!
شاد باشی دوست گلم

[ بدون نام ] جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:52 ب.ظ

سلام

۱) در رابطه با مورچه ها میتونی سم مخصوصشو از داروخونه بگیری و هر چی درز و سوراخ سمبه تو اطاقت هست سمی کنی
البته میتونی از نفت و مشتقاتش هم استفاده کنی که البته اون بو داره.
من خودم این مشکلو داشتم چون کرج همش باغ بوده و خاکش مورچه پروره.
از یکی شنیدم که میگفت این مورچه ها یه دعای مخصوص دارن که اگه بگیری و بذاری تو خونت مورچه ها میذارن میرن! والله اعلم

۲) من ۴تا اسم دیگه پیشنهاد میدم :

عسل

قندک

نبات

گوگولی!

این اسم آخری رو من شخصا خیلی دوس دارم هرچند اونی که باید اسمو بپسنده من نیستم.



اما یه مطلبی:
من اگه اسم نمیذارم ولی میدونم که تو میدونی از اولش هم میدونستی
من گفته بودم که آخریشه والانم بر همین عقیده ام.
ولی این کامنتایی که گذاشتم به نظرم لازم بوده و فقط در مورد چیزای که به نظرم لازم بوده کامنت گذاشتم وگرنه دوس داشتم در مورد چیزای دیگه هم نظر بدم یا سوال بپرسم.

سلام گلم
دلم می خواست مثل سابق اسم بذاری و نظر بدی و اهمیت بدی..
نمیدونم چرا همه چیزو باهم قاطی کردی...
به هر حال اصرار نمیکنم. بازم هرجوری که خودت می دونی.

۱) آخه ما سم ریختیم همه ی اونجاها اما هنوز وجود منحوسشونو میبینیم!
دیگه انقد پررو شدن که توی کمد لباسامم دیده میشن!

۲) به اسم عسل و نبات هم فکر می کنم!
خیلی جالبه. گوگولی واسه پرنده سنگینه. میخوام خودشم یاد بگیره اسمشو بگه.هرچند خودمم این اسمو خیلی دوست دارم...
به هر حال میدونی که از دیدنت حداقل در اینجا چقدر خوشحال می شم.
ضمنا سوال و صحبتت رو نپرسیده و نگفته نذار...
شاد باشی

dr.mAhdi جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:50 ب.ظ

I don't have much to say, this is just for my proofs which I have been here and visit you... I wish by your graduation you will find a very good job as well miss... bonne chance mon ami.

سلام
ممنونم به هر حال
شاد باشی

بهارین شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:50 ب.ظ http://baharin.blogsky.com/

آپم ماهی کبابی...خودت گفتی باحاله...
راستی من حدس می زنم دومین نفر از ردیف پایین سمت چپ باشی...یا اون که بالای سر همین که گفتم ایستاده...یا اولی یا دومی از سمت راست...یا همون که بالای سر استادتون ایستاده...اون مرد میانساله...
حالا هر کدوم از اینا که بودی ولی بهم نگفتی الهی پیشیه بخوردت...

باشه خانوم چشم!
جوابت رو دادم حالشو ببر!!:دی
شاد باشی

آرش شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
جا داره در ابتدا صعود مقتدرانه شما به قلعه رفیع علم و دانش رو تبریک عرض نمایم و از خداوند متعال علو درجات را برای شما خواستارم
و همچنین از لطف و مهربانی بانو پدیده کمال تشکر رو دارم نمی دونم با این همه محبت چی کار کنم یعنی کشت منو.
امیدوارمحفل دوستان تون همیشه پر مهر و گرم باشه.
من الله توفیق
سید آرش طویل زاده
1387/4/1

سلام برادر!
بسیار موتوشکریم!
قربونتون!
بله ایشون اسوه ی مهر و محبتند!
و همچنین!
شاد باشی

احمد - رایت الحب سکارا یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:06 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام ماهی
خوفی؟
خیلی ممنون از اینکه سر زدی به من
اخرش تموم شدن امتحانات ایشالله با نمره خوب قبول بشی
این عروس هندی هم جالب بود
من دو مرغ عشق داشتم یکی به اسم روتانا و دیگری به اسم نورمینا

بازم به من سر بزن

سلام احمد جان
تو خوبی؟
نمره های این ترمم بد نشد!
هلندی آقا جان هلندی!
چشم حتما!
شاد باشی

بابایی یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:46 ق.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... خب تبریک می گم که تموم شد تحصیلات عالیه... این شکلکه هم خیلی باهال بود... بیاین عکسهای جدید سام رو ببینین.

سلاااااااااااااااااااااام!
قرررررررررررررررررررررررربونش برم من نینی رو!
خدا حفظش کنه زیر سایتون
شاد باشید

یک آدم اینجوری یکشنبه 2 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ق.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام ماهی خانومی!


مبارک باشه فارغ اتحصیلی...

منم از عروسی خوشم نمی آدش...


خدافظ!

سلام خوشگله
خوش اومدی
سلامت باشی عزیزم
خدافظ!!
شاد باشی

حسن سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ق.ظ http://monthazeranegoleyas.blogfa.com/

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

خجسته سالروز میلاد دخت پیامبر اعظم حبیبه خدا، مدافع برجسته حریم ولایت و امامت حضرت زهرای مرضیه(س) به محضر مقدس عدالت گستر گیتی حضرت ولی عصر (عج) و همه عاشقان ولایت و امامت تبریک و تهنیت میگم.
سلام آبجی
با مطلبی جدید به روزم منتظر قدوم سبزتان در سبزترین و مقدسترین روز هستم.

سلام داداشی
خوبی؟ چشم خدمت می رسیم...
شاد باشید

بابایی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ب.ظ http://9maho9roz.blogsky.com/

سلام... این بهارین چقدر قشنگه.

سلام بابایی!
منظورتونو جوجه ی گلمه؟!!
جوجه ی شماهم خوشگله!
شاد باشید

عادل چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ق.ظ http://baradelam.persianblog.ir

سلام ... ممنون از حضور سبزتون ... یه وقتی به کلبه ی درویشیه ما سر زدین که سماورمون خاموش بود و از چای تازه دم دارچینی مون هم خبری نبود ...

سلام آقای عادل
منم ممنونم دوست عزیز که به اینجا اومدید!
ما بدون چایی هم قبول داریم!
شاد باشید

یه کوچولو و اقاییش چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام....روزت مبارک خانومی..امیداورم همیشه موفق و پیروز باشی..من آپم خانومی بهم سر بزن

سلام خوشمله!
روز شماهم مبارک خانومی!
شماهم!
شاد باشید!

شوریده چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:16 ب.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام علیکم:)))))

به افتخار فارغ التحصیلی و اینا یه سینه محکم بزنید :))))))))))

میگم دانشگاه فکر کنم از دست شما شیطونک ها راحت شده نه؟!:))))

استادا الا دیگه میگن:now we could take rest

و یا ه قول حافظ از نظر دانشجویان:

حکایت شب هجران نه ان حکایت حالی است
که شمه ای ز بیانش به صد رساله بر اید

از صمیم قلب به شما تریک میگم و امید دارم در مراحال بعدی تحصیل شما رو ببینم:)))))

بسی شاد گشتم از فارغ التحصیلین
امید وار بینمتان در تحصیلات تکمیلی:)))))

ولاگ من هم اپ شد منتظر حضور گرم شما هستم

موفق باشید.......شوریده

سلام علیکم
چرا سینه؟۱ مگه عزاداریه؟!
نه بابا هردو دلتنگ هم میشیم!
استادا هم دلشون برامون تنگ میشه!

ممنونم از تبریک صمیمانه شما ایشالا به امید موفقیت های خودت.

خدمت رسیدیم
شاد باشی

زهرا پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:08 ق.ظ http://sookootez.blogsky.com

مبارکه...مهریتون چقدر شد؟؟

سلام!
والا هرچی بیشتر بهتر!

sepideh پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:33 ب.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com


سلام ماهی جونم

خوبی عزیزم؟؟؟؟

فارغ التحصیلی ات مبارک گلم ...

ایشالا عروسیت ...

من سپیده ام

منو که یادت هست ؟!

آی دی یاهوت رو می خواستم.

برام کامنت بذار بهم بگو.

http://deltange-naseria.blogsky.com

سلام گلم
آی دی رو گذاشتم برات
شاد باشی

مانی جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ق.ظ http://darkdeception.persianblog.ir/

سلام ماهی خانوم عزیز
واقعا جدا شدن از جو دانشجویی سخته .من که اینطوریم و الان دلم نمیاد دفاع کنم!!!
نمرات هم خوب بودن تبارک الله .اصلا بهت نمیومد درسا رو با این نمره های خوب پاس کنی!!!!(شوخی کردما)
بدرود عزیز

سلاام گل پسر!
حال و احوال؟!
آره واقعا سخته جدا شدن از اینهمه خاطره!
تازه از بقیه ی نمره هام خبر نداری!
دلت بسووووووووزه!!
شاد باشی

داداشی جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ب.ظ http://mjkhg.blogfa.com

مبارکه
موفق باشی

سلام
ممنون
شما هم
شاد باشید

سرباز معلم جنوبی شنبه 8 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ب.ظ http://www.dayyertashbad.blogfa.com/

ممنونم از بزرگی تان ... تبریک می گویم و بهترین ها را برایتان آرزو می کنم

وای سلام!
ممنونم که اومدین
خیلی لطف کردین با وجود اونهمه مشغله!
شاد باشید و پاینده

شریف دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:44 ب.ظ http://www.theatr-emrooz10.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد