:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

سقوط نافرجام!!

سلام علیکم حضار گرامی!

بنده شبح ماهی خانومم!!

آقا احوال شما؟ خوبین همگی؟ کلی دلم براتون تنگ شده اما بازم تلگرافی اومدم! من همون سوم مرداد برگشتم اصفهان اما به علت اصرارهای خواهرم توی این تعطیلات عید سعید مبعث٬ خانوادگی دوباره اومدیم تهران. دلیل اینکه تا  اصفهان بودم توی اون چند روز نیومدم اینجا٬ این بود که وقتی خواستم کامپیوترم رو روشن کنم٬ دیدم در نبود من پدر محترم تمام تلاشش رو به کار گرفته و نهایتا موفق شده هاردم رو بترکونه!

این بود که من کامپیوتر نداشتم و الان مرحوم هاردم توی سردخونه بستریه!!

ضمنا دیشب با سهیل و خواهر دومیم رفتیم شهربازی و بعد از کلی شیطنت و بازی٬ در حال بدمینتون زدن بودیم که اینجانب به روی پا افتادم زمین و به طرز فجیعی ولو شدم کف پارک!

الانم با بابا و مامان از بیماستان برگشتیم که بعد از دوبار معاینه و عکس از روی پام٬ دکتر گفت فقط باید استراحت کنم. البته یه آمپول و کپسول و ژل موضعی هم داد که خب من از آمپول که میترسم٬ از کپسولم اصلا خوشم نمیاد٬ ژل هم که هیچی!! بدین ترتیب من الان مثل مرغ همسایه که یه پا داره(!!!!) با یه پام راه میرم! راه که نه! لی لی میرم به یاد بچگیام!

 خلاصه که من الان کلی حیوونکی طفلکی هستم و برام دعا کنین!!

ار کامنت های پرمهرتونم ممنونم حسابی. کارام که روی روال بیفته ار خجالت همتون درمیام.

دوستتون دارم٬مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نظرات 11 + ارسال نظر
پ.نون پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ب.ظ http://babune.blogsky.com

اشکال نداره هنوز یکی داری!!! طفلکی!
عوضش می‌تونی تمرین لی‌لی کنی :) اینم برا خودش یه ورزشه.

آمپولم هیچ دردی نداره همه‌ش شایعه‌س! معمولا به بچه‌ها همینو می‌گن!

یعنی اگه هزار پا هم بودم میگفتین اشکالی نداره هنوز ۹۹۹ تا داری؟!!!
خودم تازگیا آمپول زدم! اینکه میگن درد نداره شایعه س!
شاد باشید

بهارین پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:05 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام
رسیدن به خیر!!!...تا تو باشی اینهمه شیطونی نکنی!
آخه دختر خوب اینهمه شیطنت خوب نیست...ولی حالا کاریه که شده...سعی کن خوب استراحت کنی...
حال نی نی های هنوز دنیا نیومده خوبه؟
یه وقت این شیطنت ها رو یاد خواهر زاده هات ندی ها؟ اونا یاد می گیرن...و این اصلا خوب نیست!!
مراقب خودت باش
موفق باشی.

سلام جیگر!
شیطونی کجا بود؟!!
خب داشتم ورزش میکردم دیگه!
نی نی ها هم خوب خوبن سلام میرسونن احتمالا!
اتفاقا میخوام دوتا جونور مثل خودم بارشون بیارم!
کلی خوبه! حال میده!
تو هم مراقبت باش!
شاد باشی گلم.

یه کوچولو و آقاییش جمعه 11 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام خانومی شیطون..ببین چه کاری کردیا..خوبه موقع یونی نیست وگرنه میخواستی چیکار کنی..خوبه منم با آمپول موافقم..اصلا خوشم نمیاد..اما اگر خلاصه امیدوارم خوب بشی دوست عزیز...به منم سر بزن

سلام کوچولوی من
خوبی گلم؟
خب تقصیر من نبود که! زمین جاخالی داد!!
چشم حتما میام گلم
شاد باشی

نوشا شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:42 ق.ظ http://mannosha.blogfa.com

هیچ معلوم هست کجایی ای خاله بعد از این؟
ای بابا هنوز نیومده که ناک اوت شدی!

هستیم!
قسمت من همین بوده!!
جیگرتو!

زریر شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ق.ظ http://saansiz.blogsky.com

سلام آبجی ماهی
نمی دونی وقتی که آدرست رو دادم به مرورگر و داشت لود می شد چقدر خدا خدا کردم که نرفته باشی.
آخه چند تا از دوستام همه چیز رو بستن و خداحافظ همین حالا . . .
ایشالا که زودتر خوب میشی.بزرگ میشی یادت می ره.
خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم که هنوز همون آبجی شیطونه ای.
واست دعا می کنم آبجی.
داداش کوچولوت.

سلااااااااام به دوست عزیزم
مشتاق کامنت!
نه بابا کجا برم؟! هنوز زوده واسه رفتن!
آره اتفاقا هم بزرگ شدم هم یادم رفته تقریبا!!
منم خوشحالم که تو دوست خوبم هستی
بازم بیا
شاد باشی

شوریده شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:57 ب.ظ

سلام یا ماهی:))))!!

به قول قدیمی ها (از خود تعریفی نباشه!) :

بازی اشکنک داره--------سر شکستنک داره:))))!!

گفتی مرغ یاد بچگیام افتادم وقتی دنبال مرغ خونمون که اسمش حنا بانو بود می دویدم با سر رفتم تو دیوار:)))))) :((((((!!

بگذریم.....خوشحال باش چون هنوز زنده ای و به قول خیام

امد سحری ندا ز میخانه ما
کای پیر خراباتی دیوانه ما

بر خیز که پرکنیم پیمانه ز می
زان پیش که پر کنند پیمانه ما

خوشحال سالم هستید

یه وقت به وبلاگ ما سر نزنی ها!!!!جیزم!:))

منتظر حضور سبز شما هستم

موفق باشید.........شوریده

سلام شوریده جان
بله دیگه دقیقا همینه!
خب پس تو هم مثل من خدادادی!!
باور کن داشتم میومدم! چون گفتی جیزی منصرف شدم!!
شاد باشی

پ.نون یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ق.ظ http://babune.blogsky.com

الو؟ آکواریوم؟ دینگ دینگ!

ماهی مورد نظر٬ صید گردیده!

padid یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:30 ب.ظ

khanoom shaste patoon too cheshmetoon foroo naravad

دیگه پایی نمونده!!

بهارین یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:50 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

باز هم سلام
وقتی بهتر شدی زود بیا که اپم

آرش دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

خانومه طفلکی حیووونکی آخه نون نبود آبت نبود بدمینتون بازی کردنت چی بود.آخه شما دهاتیها رو چه به این بازیها شما همون منچ و مارو پله بازی کنین.
امیدوارم خداوند متعال به شما خواهر گرامی هر چه زودتر شفای عاجل عنایت فرماید.

آقای محترم!
اونوقتی که ما دهاتیا بدمینتون رو اختراع می کردیم٬ شما شهههههههریا کجا بودین؟!! ضمنا! مامان خوبن؟! خودتون خوبین؟!
بنده هم امیدوارم خداوند متعال فکری سالم و زبانی خوش به شما عنایت فرماید.
شاد باشید!

حسن چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ق.ظ http://monthazeranegoleyas.blogfa.com/

میلاد با سعادت سه خورشید درخشان

حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار

حضرت ابولفضل العباس(ع) و روز جانباز

حضرت زین العابدین(ع) و روز خبرنگار

مبارک باد

سلام آبجی
خوبید؟
دیگه احوال ما رو نمی پرسی!

سلام برادر
آمدیم نبودید!
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد