:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

راههایی برای سادیسمی کردن شوهر !!!

سلام به همه شما دوستان نازنینم که خیلی دلم براتون تنگولیده!

من و بابا جمعه بعد از ظهر برگشتیم اصفهان و مامان و خواهر دومیم موندن پیش جوجه ها!

شنبه صبح که از خواب پاشدم٬ مثل یه بقچه وا شدم!!! دیدم یه پرتقال مونده تو گلوم! و بدین ترتیب سرماخوردم!کلی حیوونکی و طفلکی بودم مخصوصا از کسالتش بیزارم که خب چاره ای نیست...

جاتون حسابی خالی بود نینی هارو ببینین وای که کلی خوش گذشت.

کلی دلم براشون تنگ شده...

خب خب می بینم که... ماه رمضون اومد و همه شاکی شدین!!

هاهاهاهااااااااا!!

(مزاح فرمودیم!)

ولی خداییش خیلی ماه جالبیه من همیشه دوستش داشتم.

حتی الانم که باید کپسول آنتی بیوتیک هشت ساعتی بخورم بازهم دلم نمیاد حتی یک روزشو از دست بدم. عاشق روزه گرفتنم و حال روحانی که به آدم دست می ده...

حلول این ماه پر برکت و پر از خدا رو به همتون تبریک می گم و از همه ی شما دوستان گلم هم التماس دعا دارم.

می ریم سر اصل مطلب...!

روی سخنم با دختران جوانیست که قدر همسر و زندگی شاد و شیرین خود را می دانند اما از یکنواختی آن بسیار خسته هستند و دچار حوصله سر رفتگی حاد گردیده اندی!!

بیاین! راه حلتون رو پیدا کرده می باشم!
بازم بگین ماهی خانوم بد می باشد!
تقدیم با عشق!!!

.

.

.

.

راههایی برای سادیسمی کردن شوهر !!

 

shohare sadism shode! 

 

 

دائما به شوهرتان بگویید : ولی خودمونیم ها ، تو بیریخت ترین خواستگارم بودی !
غذای شور و سوخته جلوی شوهرتان بگذارید و قبل از اینکه به غذا لب بزند بگویید : اینقدر بدم میاد از مردایی که از غذای زنشون ایراد می گیرن !
هروقت شوهرتان برای شما دسته گل خرید ، بگویید : اِ ، باغچه همسایه چه گلهای قشنگی داره ! چرا کندیشون ؟!
هر وقت شوهرتان برای شما حرفای عشقولانه زد ، به طرز فجیعی از ته حلق بگویید : هوووووووووووووووووق !
هر وقت مادر شوهرتان منزل شما دعوت بود ، به او محل نگذارید و بروید توی اتاقتان روزنامه بخوانید !
هر وقت دیدید شوهرتان مشغول تماشای مسابقه فوتبال می باشد ، به بهانه تماشای عمو پورنگ ، سریع کانال را عوض نمایید !
دائماً در حضور شوهرتان ، از عرضه و توانایی های مردان دیگر تعریف کنید !
برای تولد شوهرتان ، مسواک وخمیر دندان کادو بگیرید و بگویید که عزیزم امیدوارم صد سال زنده باشی و دیگه هیچوقت دهنت بوی گند نده !
اگه شوهرتان با کلی قرض و قوله و وام گرفتن ، برای کادوی تولدتان یک عدد پژو ۲۰۶  آلبالویی خرید ، با دلخوری بگویید : اگه با خواستگار قبلیم ازدواج می کردم حتما برام یه ماکسیما می خرید !
هر وقت دیدید که شوهرتان با خیال راحت خوابیده است ، برای ضد حال زدن به او بگویید : عزیزم میدونی اگه الان مهریم رو مطالبه کنم باید بری گوشه زندان بخوابی ؟!
هر 5 دقیقه یکبار به محل کار شوهرتان زنگ بزنید و بگویید : عزیزم فقط می خواستم مطمئن بشم که تلفنت مشغول نیست و حواست جمع کارته !
هر سال در سالگرد ازدواجتان به همسرتان بگویید : عزیزم ، انگار همین چند سال پیش بود که در یک لحظه خر شدم و بله رو گفتم !
از همسرتان معنای عشق را بپرسید و بعد از اینکه 2 ساعت عشق را تفسیر کرد و برایتان داستان های عشقی تعریف کرد ، به او بگویید : ابله ! عشق یه چیزی مثل کشک و دوغه ، دروغه خُله ، دروغه !
هر وقت ، شوهرتان رازی را برایتان گفت و از شما خواست که پیش خودتان بماند و به کسی نگویید ، سعی کنید ، کسی از دوستان ، فامیل و همسایه ها نماند که این راز به گوشش نرسد ! و هر وقت به دلیل عمل به توصیه های بالا ، شوهرتان تصمیم به طلاق دادن شما گرفت ، با توجه به قحطی شوهر در جامعه ، با چشمانی پر از اشک به او بگویید : تورو خدا منو ببخش عزیزم. و بعد از اینکه کاملا ...!!! شد ، عمل به توصیه های بالا را از نو تکرار نمایید !!

دوستتون دارم٬مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نظرات 12 + ارسال نظر
ام ای ۱۱۸ یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=76811

سلام دوست عزیزبا مراجعه به سایت ما وثبت نام در این سایت می توانید از طریق اینترنت پولدار شوید.چگونه؟ شما با ثبت نام در سایت ما اول مبلغ 5000 تومان جایزه دریافت میکنید.بعد هر نفری که توسط شما به سایت معرفی بشه مبلغ 500 تومان به حساب شما واریز می شود.واگر تعداد افراد معرفی شده ار طرف شما بیشتر شود جایزه های به شما تعلق میگیرد صدرصد واقعی؟ امتحان کن ضرر نداره!!
http://www.mi118.com/Register.aspx?Ref=76811

علی دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ http://darham.blogsky.com

سلام
وبلاگ پرمحتوایی دارید از شما تقاضای تبادل لینک و همکاری می کنم اگر مایل بودید وبلاگ http://darham.blogsky.com را با نام "آموزش ترفندهای رجیستری و ویندوز رایگان" لینک کنید راستی یک سوال وبلاگ شما را با چه نامی لینک کنم.
درود و دو صد بدرود

پ.نون دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ق.ظ http://babune.blogsky.com

تو چرا نموندی پیش جوجه‌ها؟ هان؟

آرش دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

خب همین کارارو می کنین که نسل هر چی شوهر منقرض شده
خجالت بکشین قدر ما مردهارو بدونین بذارید سایه مون بالا سرتون باشه

[ بدون نام ] دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام

رسیدن بخیر و بازم تبریک به خاطر دوقلوهای ناناز...

روز جمعه هشتم شهریور اولین سالگرد راه اندازی وبلاگت بود.
اینم بهت تبریک میگم...

موفق باشی
در پناه حق

بهارین دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:08 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

ای کچل باشی...اینحرفا چیه که به زنهای جوون یاد می دی...یه هو می بینی همه شوورا زناشون و طلاق دادن می آن یقیه تو رو می چسبنا!!!از ما گفتن بود!!!
راستی که این جوجه های شما باید خوردنی باشن....
من که همیشه به جان خود ماهی می اومدم یه نگاه می نداختم ببینم هستی یا نه...وقتی می دیدم نیستی خب می رفتم دیگه...

نوشا دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:27 ب.ظ http://mannosha.blogfa.com

آخی منم سرما خوردم ...

همین مونده مردم به حرف تو گوش بدن

[ بدون نام ] دوشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ب.ظ http://sfandiary.blogsky.com

سلام میشه لطف کنی ای میل یا ای دی خودتا برام بزاری.۱کار کوچولو باهات دارم.
مرسی.

dr.mAhdi سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ق.ظ

You're far from to do so with your husband

take care

امیر سه‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:17 ب.ظ http://soshians.blogsky.com

نمیای نمیای وقتی میای اینجوری میای .. آخه واس چی تو زندگی مردم موش میدوونی ... آخه تو این قحطی شوور کی دیگه این کارا رو میکنه ؟

علی اکبر چهارشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
من فرا رسیدن این ماه پر برکت رو به شما تبریک میگم و آرزوی قبولی طاعات و عباداتتون رو از خداوند خواهانم...
مطلب جالبی بود..اما منتظریم ببینیم که برای سادیسمی کردن خانمها چه راهکاری رو نشان میدید..
موفق باشید

علی سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.iranzamin88.blogfa.com

سلام دوست عزیز

به شما تبریک می گم مدیر وبلاگ جالبی هستید

خوشحال می شم به وبلاگ منم بیای ...... البته با نظر

اگر خواستی منو با نام " ایران زمین88" لینک کن بعد که به وبلاگ من اومدی بگو با چی لینکت کنم

.

نَرم نیای برم نیای میام نظر خالی میدم ........



برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد