:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

تقدیم به همه ی عشاق!


به نام تک تیر انداز عشق

ماه در چمن عزیزم اگر می دانستی که من چقدر عاشق چشمان سیاهت شده ام , از ذوق می مردی (!!)
گلم , از روزی که تو را سر کوچه دیدم قلبم ترک عمیغی خورده (!) هر چند پشتت به من بود و داشتی با منیژه خانوم هرف می زدی, ولی سوز نگاهت که در چشم منیژه خانوم منعکس شده بود چون تیری به قلب عاشق من فرو رفت ...!! آه چه دردی هم داشت لامسب ! به جان مادرم ,از آمپول هم دردش بیشتر بود .

5 روز غذا نخوردم ... بعد از آن 4 روز نان خشک خوردم (تازه آن را هم نمی خاستم بخورم, به زور در هلقومم چپاندند ) تا همین دیروز که مادرم آغا قلام را واسته کرد که بیاید راضیم کند غذا بخورم .

غسم خورده بودم تا زن من نشدی هیچی نخورم ولی به جان ماه در چمن که از موتورم هم برایم عزیزتر است , دیروز مجبورم کردند یه پیاله آبگوشت بخورم , جایتان خالی دو تا پیاز هم خوردیم.. کلی چسبید ,هنوز هم بویش در فضا به مشام می رسد... با یه کیسه (!!) بزرگ سبزی خوردن.

ماه در چمن عزیزم, اگر زن من بشوی خیلی خوب می شود , 12 تا بچه قد و نیم قد و یک شوهر رشید مثل من خواهی داشت ... دیگه از خدا چی می خوای ؟؟!!

راستی من سیکل هم دارم یعنی امسال که دیپلمم را گرفتم تا چند سال بعدش هم ان شاالله سیکلم می گیرم . شنیدم شما هم سواد داری ... این خیلی خوب است, من اصلن مخالف سواد دار شدن ضعیفه ها نیستم .

ماه در چمن عزیزم , باور کن خیلی شعر در ظهنم آماده کرده بودم تا برایت بنویسم , اما الان ظهن عاشقم یاری نمی کند ,جز این یکی:

" نگاهم با نگاهت کرد برخورد ز دانش دل پیر برنا بود "  


آه ماه در چمن, همه جا تو را می بینم ...وقتی پشت موتورم (اسمش هرکول است, پیشکش) مینشینم روزی هزار بار نزدیک است تسادف کنم, دائم تو مقابل چشم هایم هستی , همه جا اسم قشنگت را نوشته ام ..روی دیوارهای خانه ی خودمان و آغا قلام , روی چرخ هرکول, رو تلفن عمومی , صندلی اتوبوس , روی دیوارهای دستشویی پادگان ...همه جا ...همه جا ...

چند وقت پیش از شهر برایتان یک جفت کفش قرمز خریدم که جلویش گل گلهای بنفش داشت , مثل خودت جیگری بود که نگو . ان شاالله که خوشتان بیاید, فقط شماره ی پایتان را نمی دانستم برای همین عباس ریزه را فرستادم از دیوار خانه تان پرید پایین یک لنگه دمپایی کش رفت, گفت این مال ماه در چمن باید باشد .من هم همان سایز کفش برایتان خریدم ...فقط جان من شماره ی پای شما 28 است ؟؟!!!!!!!!! اشکالی ندارد امیدوارم که عباس ریزه دمپایی خاهرتان را اشتباه کش نرفته باشد . مهم تفاهم است که ما بسیار داریم به نظر من ازافه هم داریم .. می توانیم ازافه اش را بدهیم به آغا قلام و زنش که دیگر اینقدر هر شب دعوا نکنند, گناه دارن

قول میدم ..قول میدم تا وقتی جوون و خشگلی و منم بی پولم زن دوم نگیرم. (!!!)

دیروز هی تو چشمای منیژه خانوم نگاه می کردم ببینم آیا هنوز اثری از انعکاس نگاه شما در آن هست یا نه؟
اما نمی دانم چرا منیژه خانوم با دمپایی بر سرم زد, که این بی حیای هیز را از اینجا ببرید !!!

مرده شورش را ببرند , دور از جان شما چشم هایش شبیه چراق های هرکول بود ! مو به تن آدم صیخ می کرد !!!

خوب نازنینم , بهترینم, عسلم , به اجبار نامه را به پایان می رسانم که سر نازنینتان درد نگیرد.

شما را به خدا غسم می دهم تا من برگردم با کسی ازدواج نکنید ...

امضا : خاک پای شما : پنجه علی سیاه در قلعه گرز آبادی اصل 

 

دزدیده شده از: آرشیو وبلاگ خواهرم! 

 

دوستتون دارم٬ مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نظرات 13 + ارسال نظر
padid سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:04 ب.ظ

AVAL

iiiiiiineeeee

ای شیطون!
تو کوجا بودی؟!

padid سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ب.ظ

khahare shoma mage weblog dare??? nimdoonestam
ajab chasbid in AVAL ke zadam
avale bikalak bood
ta cheshme bazia koor she

بله برای نی نی هاش وبلاگ داره!
احسنت به شما که بی کلک اول شدی!
هرچند توی اول شدنات زیاد هم کلک نمی زدی!
با دوستت درست صحبت کن بچه!
عزیزمی.

لیمو چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ق.ظ http://limokocholooo.blogfa.com

به شدت شیفته اون قسمت که قول داده تا اون جونه این بی پوله زن دوم نگیره شدم
خیلی جالب بود

اگه تا این حد شیفته شدی حاضرم برات دعا کنم یه شوهر نازنازی مثل این رفیقمون گیرت بیاد!
شاد باشی گلم

آرش چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

ای کاش بعضیها توی فهم و شعور هم اول میشدن.واقعا باعث تاسف که آدم لنگ درازی مثل پدید خانوم عفت کلام ندارن و به دوست عزیزمون بانو...خانوم توهین میکنن.من دیگه با ایشون حرفی ندارم

وای واتی شما دوتا که باز پریدین به هم؟!
مگه به خاله ماهی قول نداده بودین درست شین؟!!
ای بمیری با اون بانوت!
الهی خبر بانوتو برام بیارن!
شاد با شی!!

پ.نون چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:47 ق.ظ http://babune.blogsky.com

آخرش چی شد؟ حالا که چند سالی قاعدتا از قضیه گذشته! آیا این طفل معصوم به وصالش رسیده یا اینکه هنوز داره آه می‌کشه؟؟؟ :)

والا نامبرده پس از ارسال این نامه از منزل خارج شده و تاکنون مراجعه ننموده است!
فکر کنم هنوز داره می کشه!

padid چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:07 ب.ظ

hamin shoma tooye fahmo shooor aval shodin ma ra bas
mibinam ke ba inke sakht bood barat ama too kaleye pooket foroo rafte ke esmesho nayaro esmesho nemiari
hasoodit mishe khodet paeentanat rooyeham rafte 45 cm+2.5 cm eshantione????? hesadatam hadi dare bekhoda.....ah

خدایااااااااااااااااااااا!
کامنت مورد دار و بودار نذار دختر گلم!
این حرفا چیه؟!!
شرم کنید!

علیرضا چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:35 ب.ظ http://reza-mir960.blogfa.com

سلام ماهی خانوم اینجا چه خبره؟
طنز قشنگی داری خیلی مضه کرد[زبان]

سلام علیرضا جان!
خبری نیست جز پیوندهای مکرر آسمانی!
غابلی نداشت!:دی

نوشا پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:29 ق.ظ

ای بی ادب ...خجالت نمیکشی میری دزدی اونم تو روز روشن

نمی کشم!
شب بود که دزدیدم!

اینموریکس پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

سلام...ممنون که بهم سر زدین...متنتون خیلی قشنگ بود....یکی نیست به ما از این نامه های عشقولانه بزنه...عقده ای شدیم رفت!

سلام
منم ممنونم که اومدی
اگه واقعا این نوع نامه خوشحالت می کنه من حرفی ندارم برات بنویسم!
در هجو گویی نظیر ندارم!
شاد باشی

امیر پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:15 ب.ظ http://soshians.blogsky.com

نامه خوبیه ها ... کپی رایتم که نداره ... می شه چنتا کپی از روش بگیرم ؟... بدرد می خوره :)))))

والا اگه طرفهات در حد ماه در چمن خانومن هیچ مشکلی نداره!
وردار ببر! مال خودت!

اینموریکس پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:46 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

سلام...من نتونستم آدرس شما رو به صفحه rss reader خودم اضافه کنم...لطفا هروقت آپ کردین بهم خبر بدین که بهتون سر بزنم....

سلام
مشکل چی بود؟!!
تازه وارد مسئول این اس اس منه!
می گم درستم کنه!
حتما خبرتون می کنم.
شاد باشید

مهسا پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:06 ب.ظ http://www.qqqq.blogsky.com

اوا !
این نامه ی خصوصی ه نامزد من تو وبلاگ تو چی کار می کنه آتیش پاره ؟!
اینا رو پارسال جعفر قلی برام ای میل کرده بود . می دونی که من کشته مرده زیاد دارم یکی از یکی عاشق تر ....یکیشونم همینه ... جون ماهی شاخ از بیخ شقیقه ام جوونه زد ! حالا بین خودمون باشه آبجی به کسی نگی ها :دی

بوس

اوا راستی سلام :دی

دوما سلام به روی ماهت!
اولا!
منکه بهت گفته بودم ازت آتو دارم باید به حرفم گوش کنی!
فکر کردی دارم تهدید توخالی می کنم؟!!
دیدی آبروتو بردم؟!
تازه بقیه سلسله نامه های پنجه علی جونتم دارم!
نفس بکشی رسوات می کنم!
شاد باشی گلکم.

بهارین پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:54 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

بیچاره پنجه علی...چه قدر هم با احساس نامه رو نوشته...
با مزه بود درست عین عکسی که تو وبلاگم گذاشتم!!!(ببین من چه جوری دیگران و به وبلاگ دعوت می کنم...یاد بگیر ماهی کوچولو)

خیلی دلت براش سوخت؟
می خوای تورو بهش معرفی کنم؟!!:دی
عکسه واقعا باحال بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد