:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

برتری آقایون؟!!!!!

سلام.

 

خوبین که؟ امیدوارم شاداب و سرحال باشین.

امروز نیت کردیم یه حال اساسی به همه ی آقایون بدهیم و شادمانشان کنیم.

دیگه نگین ماهی خانوم فمینیسته و از اینجور بهتونا بزنین به 

 دختر دم بخت مردم ها!

من کلا حقیقت رو می گم همیشه!

انقده خوبم مـــــــــــــــــــن!

حالشو ببرین!

 

فقط بی زحمت یه لحظه در گوشاتونو بگیرین من یه مطلبم خدمت خانوما عرض کنم!

 

(دوستای گل گلاب خودم! خانومای همیشه نازنین! اصلا نگرانی به خودتون راه ندین! در پست بعدی چنان این موجودات ذکور را ضایع بنمایم که ندانند از کجا آمده اند و آمدنشان بهر چه بوده؟!!)

 

خب آقایون گرام! ول کنین گوشاتونو !

 

*****************************************

 

بیست برتری مرد بودن !

 

1- همیشه از نام خانوادگی شما استفاده می شود 

 2-  مدت زمان مکالمه‌ی تلفنی شما حداکثر30 ثانیه است  

3- برای یک مسافرت یک هفته ای تنها یک ساک کوچک دستی نیاز دارید
4- در تمام شیشه های مربا و ترشی را خودتان باز می‌کنید
5- دوستان شما توجهی به کاهش یا افزایش وزن شما ندارند
6- جنسیت شما در موقع مصاحبه‌ی استخدام مطرح نیست
7- لازم نیست کیفی پر از لوازم بی استفاده را همه جا به دنبالتان بکشید

 8- ظرف مدت 10 دقیقه می‌توانید حمام کنید و برای رفتن به مهمانی آماده شوید
9- همکارانتان نمی‌توانند اشک شما را در بیاورند
10- گر در 34 سالگی هنوز مجردید، احدی به شما ایراد نمی گیرد
11- رنگ اجزاء صورت شما در هر صورت طبیعی است
12- با یک دسته گل می‌توانید بسیاری از مشکلات احتمالی را حل کنید
13- وقتی مهمان به خانه‌ی شما می‌آید لازم نیست اتاق را مرتب کنید
14- بدون هدیه می‌توانید به دیدن تمام اقوام و دوستانتان بروید

 

15- هرگز نگرانی بابت کمبود شوهر ندارید
16- می‌توانید آرزوی هر پست ومقامی را داشته باشید
17- حداقل بیست راه برای بازکردن در هر بطری نوشابه‌ی داخلی یا خارجی بلد هستید
18- ضرورتی ندارد روز تولد دوستانتان را به خاطر داشته باشید
19- هر ساعتی دلتون بخواد میتونید از خونه بیرون برید و هر ساعتی دلتون بخواد میتونین برگردین
20- و بالاخره روزی یک پیرمرد موفق خواهید شد !

 

********************

 

راستی1:

 

توی وبلاگ مانی درمورد کتابهای روی موبایل خوندم، گفتم منم اینجا به همه ی شما بگم!خیلی وقته که از این کتابها استفاده می کنم. اونایی که مثل من کرم کتابن و گوشیشون از فرمت jar  پشتیبانی می کنه، این فرصت رو از دست ندن. به سادگی می تونین توی وقتای مرده یه عالمه کتاب بخونین بدون اینکه بفهمین زمان چطوری گذشت.

 

تازگی با یه دوست بسیار عزیز آشنا شدیم به نام آقا امیر که صاحب وبلاگی هستن تحت عنوان « کتابخانه پرنیان ». یه عالمه کتاب با انواع موضوعات و فرم های گوناگون برای دانلود کردن موجود داره.

سر بزنین! پشیمون نمیشین.

 

راستی2:

 

برای سلامتی نی نی این دوستمون دعا کنین.

 

راستی 3:

 

به فرمایشات گهربارم در پست قبلی، اضافه بفرمایید سرکار خانم مومنه، قدیسه، مطمئنه، آتنه فقیه نصیری که جهت نترکیدن اسلام، با چادر از کوه میرن بالا!
باشد که درس گیریم.

 

با تلاشهای بی دریغ صدا و سیمای وزین، اینهمه آیات الهی را بر روی زمین و در تلویزیون می بینین!

 آیا باز هم ایمان نمی آورید؟!!

 

 

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نظرات 27 + ارسال نظر
هلال چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ب.ظ http://http://helal.blogsky.com/

ماهی توی بلور مواظب گربه های خندان بیرون باش.

همه ی سعی خودمو می کنم!

sepideh چهارشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ب.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com


سلام دوست عزیز، خسته نباشی ...

دلتنگ ناصریا آپدیت شد با :

میجویم اما نیستی در هیچ جا امشب ....

http://deltange-naseria.blogsky.com

منتظر حضور سبز و گرمتون هستم ...

به امید دیدار، موفق باشی دوست من ...

فاطمه پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.blogfa.com

سلام گلم مرسی الان میرم بابونه ببینم تایید کرده یا نه..
اخییی این شکلکه که بغل میکنه چه نازه .. مگه اقایون برتری هم دارن؟!!!!! :-)
بییییییییییست برتری از کجا اوردیشون؟!!!!!!


گوشتو بیااار جلو ... الان دارم یواش حرف میزنم تو پست بعدی حال این پسرا رو بگیر این ها رو نوشتی پرو میشن نه که خیلی کم رو هستن !!... (چشمک) منتظرم

سلاااااااااااام فاطمه خانم خودم!
عزیزم تو بیا پیشم! خودم عین این شکلکه بغلت می کنم!
این بیست تا رو هم خودشون پیدا کردن! یعنی ۴۰ میلیون مرد عقلاشونو ریختن روهم دیدن اینا رو دارن!

تو پست بعدی حسابی خدمتشون می رسم!:دی
خیلی گلی عزیزم
بووووووووس

پ.نون پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ق.ظ http://babune.blogsky.com

اوخ اوخ عجب جایی پا گذاشتم من! همه تا بن دندان مسلح فمینیست تمام!!

بی‌خیال!! این برتریهایی که اینجا نوشتی که برتری نیستن به خدا!! حتی می‌خوام بگم بعضی وقتا بعضی خانوما می‌تونن به حدود بعضی از این برتریها شاید برسن شایدم نرسن!! ;)

اگه یه‌روز خواستی دوباره همچین پستی بنویسی بیا یه تحقیق جامع و مانعی بکن! مثلا بیا خودم بهت دویست و بیست تاشو بگم که بتونی ده‌بیست‌تا پست تک باشون تهیه ببینی :))))))))

تا وردنه نیومده پخ کله ما مرخص شیم!!! :)

بله پس چی؟! خیال نکنین وقتی دوتا خانوم متشخص تحویلتون می گیرن یعنی جایی خبریه ها!

ضمنا راجع به پیشنهادتون مبنی بر برشمردن برتری آقایون٬ پیشنهاد می شود پاسخ اولین کامنت فاطمه خانم را نیز مطالعه بفرمایید!
باشد که عبرت همگان گردید!

درمورد وردنه هم کاملا درست حدس زدید!
بیرووووووووووووووووون!!!!!!

شاد باشید!:دی

فاطمه پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ق.ظ

اواااا الان هشدارت رو خوندم ترسیدم بدو باز اومدم.
ما ... می کنیم جای شما رو بگیریم خانومی ،جای خالی
رو خودت پر کن.. ههههه

ازت عذر میخوام تکرار نمیشه

ای جااااااااااااااااااااان!
الهی ماهی فدات شههههههههه!
می دونستم خیلی خانمی رومو زمین نمیندازی!
حالا که اینجوریه اصلا تو اول! تو وسط! تو آخر! تو همه جا!
فقط حتماکامنت ب.ا و پاسخ من بهش رو هم توی وب بابونه ببین!

فدای تو دخمل گلم
شاد باشی عزیزم.

علی پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:38 ق.ظ

سلام . ماهی خانوم محترم . در متن پست به کتابخانه پرنیان اشتباه لینک دادی که !!! با لینکی که در قسمت لینک دوستان وبلاگت هست فرق داره که !!!

سلام علی آقای محترم!
ممنون از تذکرت!
تصحیحش کردم
موفق باشید.

آرش پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ق.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

مرد می خوام که مرد باشه بعد از این پست قصد ضایع کردن آقایون رو داشته باشه.خوشم میاد خوودتون می دونین که ما آقایون همیشه سرور و سالاریم.خوشحالم از این اعترافاتی که کردی.

درمورد فیلمهای امسال هم چون شخصیت آنچنانی که مورد علاقه من باشه وجود نداره اینجانب تمامی فیلمها رو تحریم کردم.

کاشکی یه فیلم ساخته میشد درباره بانو نگار و گوشه ای از مشقات و مرارتها و سختی های این بانوی بی همتا را به نمایش در میاورد

آفتاب از کدوم طرف دراومده مهربون شدی خوش تیپ؟!
چی شده یاد ما کردی؟

برای نتیجه گیری من باب سرور بودن آقایون٬ توصیه می کنم تا خوندن پست بعدی آرام گیری و نری بالا!:دی

شخصیت آنچنانی فیلم منظور مخلفات زیبا و قد بلنده دیگه؟!!

از اونجایی که خودت خیلی فیلمی٬ بهت توصیه می کنم خودت این فیلم رو سوئیچ بزنی و بدون که حمایتهای مادی و معنوی همسر این بانوی شریف رو خواهی داشت!

بعضی وقتا فکر می کنم...!!

شاد باشی!

فنا پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:55 ق.ظ http://fana313.blogfa.com/

سلام
هم فضای وبتون هم مطالبتون وهم قلمتون عالیست
خوشحال میشم که خدمتتون باشیم

سلام دوست عزیز
ممنونم و خدمت رسیدم
موید باشید.

padid پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:09 ب.ظ

kashki yeki peyda mishod be shoma migoft lotfan nazaratoono vase khodetoon negah darid
vaghean ke yeki cheghad mitoone sathi fekr kone ke naboodane DAF dar hiiichyek az serialhaye mazboor baes beshe dige oon serial ra donbal nakone, vaghean ke ehsase enzejar va halate tahavo hame vojoodamo dar bar gereft

mahi jan baba bara in commentat taeed bezar ke webet be .... keshide nashe be in sohoolat

د؟! پدیده جون؟! مگه صد دفعه بهت نگفتم کاری به کار این بچه نداشته باش؟!
بابا آخه گناه داره ببین الان چقدر از اینکه از آقایون تعریف کردم خوشحاله؟!
دلت میاد؟!!!!:دی
در مورد نظرش راجع به فیلمها هم دیگه هرکی ندونه من و تو که می دونیم این طفلی توی زندگیش چه سختیها کشیده و چه کمبودایی داره!
حالا دلیل نداره بیای به روش بیاری!
خانوم این رفتارا زیشته!!:دی

رفقای ما همگی تائیدن و عزیز دل!
حتی شما دوست عزیز!

شاد باشی خانومی!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ب.ظ

سلام

تو این کامنتا یواش یواش دیگه داره انواع واژه ها مورد استفاده قرار میگیره...
داف!!

سلام!
می بینی توروخدا؟!!:دی

مریم پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:01 ب.ظ http://arezoyeman.blogsky.com/

سلام ماهی خانوم ناز
از اینکه اینجا برام لینک گذاشتی و توی وبلاگ هم برایم کامنت خیلی ممنون. دستت درد نکنه. خاله شدنت هم خیلی به شما تبریک می گم. منم همه امیدوم به خداست. چون خیلی به خدا ایمان دارم نه اینکه مذهبی باشد به خدا زیادی ایمان دارم پس مطمئنم می دونه صلاح من چیه. در هر صورت محتاج دعای تو هستم. اگر اشکالی نداره اولین دوست وبلاگم باشی. خبرشو بده

سلام مریم جان
خیلی خوش اومدی
انجام وظیفه بود. ممنونم از تبریکت خانومی.
همین ایمانت بزرگترین سرمایه ست.
ما همه محتاج دعاییم.
من که از خدامه عزیزم!
شاد باشی گلم!

مریم پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ http://arezoyeman.blogsky.com/

راستی در مورد مطلبت در مورد مزیتهای آقایون بعضی هاشون زیاد هم مزیت نیست مثلا اینکه همیشه باید در مربای ما را بازکنند. مجبور 30 ثانیه صحبت کنند تا بتوانند هزینه مکالمه ما را بدهند. اونقدر توی چشم نیستند که چاق و لاغری شون مهم باشه. و کلی چیزهای دیگه . مثبت اندیش باش

عزیزم من کلا اینجا می خوام فرهنگ «بذار دلش خوش باشه» رو رواج بدم! ببینم می ذاری یا نه!:دی
در پست بعدی از خجالت همه ی نسوان گرامی در میام!
شاد باشی گلم.

اینموریکس پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:53 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

سلام...ممنون از کامنتتون....ببینم دفعه بعد چجوری میخوای حال ما رو بگیری؟؟؟؟

سلام
منم ممنون
چنان حالتان را بگیریم! گرفتنی!:دی

فاطمه پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.alachiiq.blogfa.com

سلام عزیز دلم خدا نکنه عزیزم الهی من فداااااااات شم(بوس) (از همون بغل خوشکلا)

مرسی که بهم اجازه دادی خیلی ماااااااهی ماهی جون..

کامنت ا.ب و جوابت رو خوندم خیلی خوب جواب دادی اونم چه جدی گرفته بود هاااا .. فکر کنم پسر باشه :-) اول فقط تویی گلم هیچکی هم حق نداره جای ماهی جونم رو بگیره..
ایدیم رو برات نوشتم من هم خیلی دوست دارم باهات صحبت کنم
منتظرتم

سلام به روی ماهت ناز من
الهی هزار سال زنده باشی

ما اجازه سرخودی خوشگل خانوم! ولش کن بابا این رفیقای تازه واردم همشون مثل خودشن!:دی

از آی دی ممنون.
امیدوارم ببینمت
شاد باشی گل من.

آرش پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

خوبه من بعضی وقتها میام اینجا کامنت میذارم تا بعضیا ذوق کنن بلافاصله بیان کامنت بذارن.
پدید هیچی بهت نمیگم خدا زدتت من دیگه چی بگم .زنیکه سرطانی بذار این چند روز که زنده ایی چیزی بهت نگم.نذار به همه بگم انواع و اقسام عملها رو کردی.نذار بگم جناب عبد خان چی از دستت کشید آخرش مجبور شد طلاقت بده.خانوم مثلا محترم لطفا آدم باش.میتونم با نگار خانوم صحبت کنم بگم به کنیزی قبولت کنه.ها ها ها ها ها هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها

ماهی خانوم یا این رفیقتو جمع کن یا دفعه بعد حسابی باهاش برخورد می کنم.

زنده باد نگار زنده باد عشق

خدایاااااااااااااااااا!!!
بابا من اینجا آبرو دارم!:(

کشتین منو!
مشکلات خانوادگیتونو اینجا حل نکنین لطفا!
بمیری با اون نگارت!
گاهی فکر می کنم...!!!

آرش پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:22 ب.ظ http://setarehbaran.blogsky.com

در ضمن خواهشا حالت تهوع خودتو گردن من ننداز خودتم میدونی علتش چیه برو از *** بپرس.اینا همه اثرات *** هستش خانوم میفهمی که چی میگم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

یا پیغمبر!
آرش؟!

پ.نون پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ http://babune.blogsky.com

:))))

همه رفیقا؟ مث اینکه دوتاشون اینجا دارن لابی می‌کنن!!!

p:

بر و بچ دوستای من همه‌شون گلن! منظورت همین بود دیگه نه؟؟؟؟

:دی

هرچی تو بگی!

اینا هم تام و جری وبلاگ منن دیگه!

چه میشه کرد؟؟؟!

لیمو جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:48 ق.ظ http://limokocholooo.blogfa.com

به شدت منتظر پست آینده شما میباشیم ماهی خانم
این پست که اصلا به مذاق فمینیست ما خوش نیامد
این راستی ۳ خیای باحال بود ایمان بیار دیگه

بله چشم!

به زودی زود!
بذار فعلا آقایون خوش خوشانشون باشه!

ایمان نیز می آوریم!:دی

فاطمه جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ق.ظ

سلام گلم ممنون از لطفت .. برا نظراتت تایید بذاری بد نیست هاااا اخه این حرفا چیه اینجا می زنن!!!!!!!!!!!!!!

گفتم که!
اینا تام و جری ان!
درحالیکه باهم دوستن به هم می پرن!
شما زیاد جدی نگیر!

مهدی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:36 ق.ظ http://goldenscience.blogfa.com

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه ...
طاعات و عبادتتون قبول..
راستش من از طریق لینکی که به وبلاگ آلاچیق(فاطمه)داده بودین با وبلاگتون آشنا شدم .
چندتا از نوشته هاتون رو خوندم و واقعا خوشم اومد.
جدا از تعارفات کلیشه ای باید بگم کلا از وبلاگتون خوشم اومد.من تمایل دارم باهاتون تبادل لینک کنم.لطفا بگین وبلاگتون رو با چه اسمی لینک کنم؟
منتظر جوابتون هستم.
موفق باشین...مهدی

سلام
منم امیدوارم!
عبادات شما هم قبول باشه.
ممنون از اینکه به وبم اومدید
و خیلی ممنونم از اینکه خوشتون اومده و می خواین لینک بدین.
خدمت می رسم
شاد باشید

نوشا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ق.ظ

سلام
چطوری آبجی خانوم ؟
خوبی؟
چه لینکهای خوبی دست و پنجولت درد نکنه ...
انقدرم با این سریالا حرص نخور

سلااااااااام خواهر کم پیدا!
خوبم تو خوبی؟!
قابلی نداشت!
نه بابا حرص نمی خورم که! می خندم فقط به ریش و سیبیلشون!:دی
شاد باشی گلم

مهدی جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 07:13 ق.ظ http://zimaazma.blogfa.com

منونم که حتی با مبارزه منفی هم دوباره این حسن خلق و حسن جنسیت رو برای همه میشکافید...... موفق باشید

حسن خلق که از خودمونه!
حسن جنسیت هم که نداریم!
پس منم ممنونم!:دی

امیر جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ب.ظ http://to-fall-in-love.blogfa.com

خوب بود

عالی بود!

ایکاروس شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ب.ظ http://eakaros.persianblog.ir

سلام بانو ماهی
نظر شما مانند ملاقات یک رفیق قدیمی در این گرمای جنوب خورشید زی گرمی مطبوع یک دیدار آشنا را داشت. فکر می کنم که تا حالا از مکتب الکبیر و قلم قاقذ فارغ شده باشی و تازه مزه ی سخت زیستن را در حال تجربه کردن باشی.
مهم زیستن با هم زیست است. بدرود

ذاوود جمعه 5 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ

سلام ماهی کچولو موچولو :
مواظب خودت باش توی این دریای طوفانی گرفتار کوسه موسه نشی .
از نوشته هات خوشم اومد

سلام داوود عزیز
من شمارو می شناسم؟! شما منو میشناسین؟!!
آدرسی چیزی؟!!!
به هر حال از لطفتون ممنونم حسابی
شاد باشی

داوود شنبه 6 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ب.ظ

سلام:
متاسفانه نه شماونه من یعنی هیچ کدوم همدیگه رو نمیشناسیم.
اما این میتونه شروع خوبی باشه.
نظر شما چیه؟

سلام
شما هنوز یه پست عقبید هااااااا!!!
خوشحال میشم به تعداد دوستانم افزوده بشه
شاد باشید

داوود یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ

تو ماهی کوچک مامانی من نرره خر بزرگ بابام
********
در خانه ما زه خوردنی چیزی نیست *** ای روزه برو ور نه تورا خواهم خورد
*********

دهه!
یعنی که چی؟!
شما نمیخواین خودتونو معرفی کنین؟!
شعر باحالی بود...در خانه ی ما...!
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد