:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

آقایون خیییییییییلی خوبن٬ خیییییییلی!

هدفهای آموزشی: کلاسهای آمادگی دایم برای مردان تا عضوی از بدنشان به نام مغز را فعال کنند، عضوی که آنان منکر وجود آن هستند!

واحد اول : دروس پایه ای

چطور بدون مادرمان زندگی کنیم

همسرم مادرم نیست

همسرم پرستار من نیست

تمام درآمدم را به همسرم تقدیم می کنم

درک این مساله که فوتبال چیزی جز یک ورزش نیست و حذف شدن از جام جهانی یک فاجعه نیست!

واحد دوم : زندگی زناشویی

بچه دار شدن بدون حسودی به نوزاد

غلبه بر سندروم «کنترل از راه دور تلویزیون همیشه باید دست من باشد »
درک این مساله مهم که کفش ها خودشان توی جا کفشی نمی روند
چطور بدون گم شدن، لباس های کثیفمان را تا سبد رخت چرک ببریم
چطور بدون از دست دادن امید به زندگی، از بیماری مهلک سرما خوردگی جان سالم به در ببریم

دیگر سرپا جیش نمی کنم!!

من پیشرفت کردم،تکبر را کنار گذاشته ام و عیوبم را می پذیرم!

من دیگر دوش استخر را با دوش حمام اشتبام نمی گیرم.

چگونگی به تنهایی لباس پوشیدن،به تنهایی لباس انتخاب کردن و دانستن محل کمد لباسها.

واحد سوم:اوقات فراغت

چطور در آشپزی کمک کنیم بدون آنکه آشپزخانه را به گند بکشیم!

چطور نوشیدنی سرو کنیم بدون اینکه سینی را تبدیل به استخر کنیم . 
چطور یک بلوز را در کم تر از دو ساعت اتو کنیم و در عین حال

 از سوختنش جلوگیری کنیم .
تمیز کردن خانه... فعالیتی مطلوب و دلپذیر
.

به خاطر سپردن معنای جاروبرقی:

 وسیله ای برای تمیز کردن خانه که گرد و خاک و آشغالها را جمع می کند.

جمع کردن خرابکار یها بعد از انجام تعمیرات ناموفق در خانه!

واحدچهارم :آشپزخانه

سطح ۱(مقدماتی):

 وسایل خانه
: ON
روشن کردن دستگاه
: OFF
خاموش کردن دستگاه

سطح ۲ ( پیشرفته):

 درست کردن اولین سوپ آماده بدون سوزاندن آن.

سطح ۳ ( تخصصی):

 درست کردن چای بدون فراموش کردن آب و چای، و دم کردن آن داخل قوری و نه کتری!

سطح ۴ (عالی):

تعارف کردن چای بدون این که نصف آن در نلبکی بریزد.       
اولین نیمروی زندگیم بدون سوزاندن ماهیتابه .

کلاس عملی:

عملیات پیچیده ی جوشاندن آب قبل از اضافه کردن ماکارونی !

بعد از قبولی در مرحله اول مرحله فشرده با عناوین زیر آغاز میشود.نظر به آنکه مباحث واقعا پیچیده اند در هر کلاس حداکثر هشت شاگرد پذیرفته می شوند...

اولین مبحث :

البسه از لباسشویی تا کمد :یک مرحله مرموز

دومین مبحث:

ریسک پر کردن ظرف آب بعد از آب خوردن و بردن آن تا یخچال

سومین مبحث:

آشپزی و بیرون بردن زباله ها شما را ناقص نمی کند

چهارمین مبحث:

آیا وقتی مردی رانندگی می کند،می تواند آدرس بپرسد بدون اینکه بی عرضه به نظر برسد؟

پنجمین مبحث :

تفاوت های اساسی زمین با سبد رخت چرک

ششمین مبحث :

"مردی در صندلی کنار راننده"

آیا واقعا ممکن است دائما دستورالعمل صادر نکنیم و غر نزنیم وقتی خانم رانندگی می کند یا مشغول پارک کردن است؟

آخرین و مهمترین مبحث:

این جمله را روزی صدمرتبه تکرار کنم و بنویسم: من بی عرضه تر از همسرم هستم!

********************************

احوال آقایون چطوریاست؟!!

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا به زودی...

راستی ۱:

توی شبهای قدر، از همتون التماس دعا دارم.

راستی۲:

پیرو حاتم بخشی تازه وارد عزیز در رابطه با شکلکها،

 منم این شکلک رو تقدیم می کنم به فاطمه ی عزیزم! 

راستی ۳:

رکورد زدم! یک روز تمام از گوشیم هیچگونه زنگی خارج نشد! 

راستی۴: 

اگه تعداد آقایون معترض زیاد بشه٬ حال خانوما رو هم می‌گیرم!

من همیشه جانب حق و عدالت و طرفدار دموکراسی بوده‌ام! 

توجه کنین که مهمه تعداد خانومای موافق بیشتره یا آقایون مخالف! 

این است ملاک کار ما!باشد که عبرت گیرید!

نظرات 31 + ارسال نظر
احمد - رایت الحب سکارا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ب.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
نماز و روزه شما قبول باشه
عجب حالی میده وقتی توی نظرات اول بشی الهیییییی
پست جالبی بود
شما هم مارو توی این شب های قدر دعا کنید ممنون میشیم
وفق باشی بای بای

سلام احمد جان
چه عجب!
بله که حال میده! یه جماعتی دعوا دارن سر این مساله!
شاد باشی

پ.نون جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:57 ب.ظ http://babune.blogsky.com

آره! آره! شما درست می‌گی :) آخی...

نه پس! شما درست می گی!

احمد - رایت الحب سکارا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:01 ب.ظ http://www.opm2.blogsky.com

بازم سلام
من که اهل دعوا نیستم بزار برم تا کسی نیومده منو با چماغ بزنه بای بای تا های

بازم سلام
بدو تا نریختن سرت!

دختری با دامن حریر جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام ماهی خانوم...
وبلاگت خیلی قشنگه!!!
این مطلبت خیلی باحال بود و شاد...
خوشحالم میکنی اگه بهم سری بزنی...
ممنونــــــــــــــــــــم

سلام خانوم جون
وبلاگ تو هم قشنگه
اصلا همه ی وبلاگها قشنگه!
شاد باشی!

پدرام جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:40 ب.ظ http://avalin.blogfa.com

سلام
.بتون زیباست.اگه با تبادلی لینک موافق بودین منو لینک کنین و خبرم کنین تا لینکتون کنم.

سلام
والا چی بگم؟!

اینموریکس جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

یه خودزنی بکنم اینجا:::واقعا جالب بود....حالی دادی به آقایون عزیز (:

نه برادر کوتاه بیا!
قابلی نداشت!

فنا جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:45 ب.ظ http://fana313.blogfa.com/

سلام
التماس دعای مخصوص دارم

سلام
حاجت روا ان شاالله.

فاطمه جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ب.ظ http://www.alachiiq.blogfa.com

سلام گلم مرسی خبر دادی...ایول حال کردم با این پستت اما
همه مردا تو این کلاس ها مردود میشن..ههههههههه..

من عاشق این شکلکم مرسی عزیز دلم (بوس) اینا رو از کجا میاری؟ منم میخواااااام

چند ساعت دیگه میرم حرم برات دعا میکنم گلم..

سلام عزیزم
منم مرسی که اومدی
این شکلکه با همه ی مخلفاتش مال تو!
خوشششششششش به حالت فاطمه...
جای مارو هم خالی کن گلم.
شاد باشی

پ.نون جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ب.ظ http://babune.blogsky.com

دوست عزیز. ماهی خانوم مهربون.

با اجازه تو، کامنت آخرتو پیش خودم نگه می‌دارم.

چون احساس می‌کنم داره از یه حدی عبور می‌کنه.

امیدوارم درک کنی.

دمت گرم که نگه نداشتی!
حال این رفیقتو می گیرم!
فکر کردی که چه؟!!!

دختری با دامن حریر جمعه 29 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ http://WWW.patty.blogsky.com

سلام ماهی خانوم...
ممنونم که بهم سر زدی...
نظر لطفتون!شما هم زیبا مینویسید.
منم ممنونم از شما که یکی از دوستان خوب وبلاگی من شدید...
اگه موافق باشید میتونم لینکتون کنم؟؟؟
ممنونم.
*بازم به دختری با دامن حریر سر بزنید*

سلام عزیزم
انجام وظیفه بود
هر دیدی یه بازدید داره دیگه!
برای لینک هم چرا که نه؟
خوشحال میشم
شاد باشید

نوشا شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:38 ق.ظ

در عوضش به جای همه دنیا این ماه از گوشی من زنگ صادر شد به همه دنیا

خدا به داد مهربون بینوا برسه!

[ بدون نام ] شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام

خیلی جالب بود
خاطرمان منبسط شد!

حالا البته اینا که واسه شوخی و خنده ست
ولی به نظرم مقایسه زن و مرد یکی از خنده دار ترین کارها تو این دنیاس
یعنی کلا چیز اشتباهیه

قربانت

سلام

از انبساطت خیلی منبسطم!:دی

نظر شما هم کاملا متین...
اما خانوما سرورن!:دی

فدا

احمد - رایت الحب سکارا شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:50 ب.ظ

بد بختا اقایون
واقعا دلم به حال خودمون میسوزه
الهی

آخی آخی...
طفلی آقایون!
اگه تو فقط می سوزی من کبابم!:دی

بهارین شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:52 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

ای دختر!
رو دور آپ کردن افتادی...یه خورده یواشتر تا بهت برسیم!! از نفس افتادیم خب!
این آقایون درس هم که بهشون یاد بدی به قدری تو این واحد ها ضعیف عمل می کنن که فکر کنم وقتی فارغ التحصیل بشن تو سینه قبر خوابیده باشن!!...اینجور وقت تلف کردنه...ولشون کن تا به حال خودشون بمیرن!!!

ها دختر!
پس فکر کردی مثل تو میشم که رفتی حاجی حاجی مکه؟!

حالا دیگه تو هم انقدر قضیه رو بزرگش نکن!
گناه دارن بابا!
شاد باشی عزیزم

یه کوچولو و اقاییش شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام عزیزم..با حرفات کاملا موافقم..آقایون فقط ادعا دارن این نکته در مورد همسر خودم صدق میکنه..چرا..چون من ۱ماه ت این اتاق یه وجبی نبودم دست به چیزی نزده..یه کتاب دارم به اسم اقایان نخوانند...
وقتی میخونم به اینکه یه جنس مونثم حال میکنم.:)

سلام خانومی
والا دیگه اگه ادعا هم داشته باشن خیلی روشون زیاده!
یادم باشه حتما این کتابی که گفتی رو بخونم!
شاد باشی گلم

[ بدون نام ] شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ب.ظ http://sfandiary.blogsky.com


می خوام چند تا سوال بپرسم :
تا حالا شده به خودتون لعنت بفرستین؟
تا حالا شده خودتونو نبخشید؟
تا حالا شده شرمنده خودتون بشید ؟
تا حالا شده حرف دیگرانو گوش ندید با لجبازی اما بعد نتونید توجیه کنید چرا اینکارو کردین ؟
تا حالا شده نتونید تو چشم خوتون نگاه کنید ؟
تا حالا شده خوتونو علاف کرده باشید بخاطر کسی یا چیزی که ارزش نداشته؟
تا حالا شده یه کسی یا یه چیزیو واسه خوتون انقد بزرگ کنید که بدیهاشو نبینید ؟
و تا حالا شده یه اشتباهو بارها تکرار کنید؟؟؟؟

شده
شده
شده
شده
شده
اممممم نه این یکی نشده!
نشده
شده!
اما راجع به شما!با همه ی احترامی که براتون قائلم٬ حق ندارید اشتباهتونو تکرار کنید!
ضمنا اینجا هم ازتون عذر می خوام اگه ناراحتتون کردم ناخواسته.
شاد باشید و موفق.

بهارین شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

ماهی کوچمولو اینم هدیه ی کوچمولو...فکر کنم بهت یه قولایی داده بودم حالا عملیش کردم!!
دیگه ببخشید دیر شد...
یه ماهی کوچولو...
من عاشق این عکسم...تو موبایل همیشه دارمش...واسه اینکه دوستش داشتم به تو هم دادمش!!
http://i34.tinypic.com/j0hdao.gif

ووی خیلی نانازی بود!
مرسی عزیزم.

مریم یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ق.ظ http://arezoyeman.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
همه اینها درست حالا چکار کنیم که اقایون یاد بگبرند که اینکارها که همه اش سوتی است انجام ندهند. من که الان نزدیک چهارساله با یکی از آقایون زندگی می کنم هر کدوم از درسها را که خوندم یاد یه خاطره تو زندگی ام افتادم.
................
عزیزم دعا یادت نره. خیلی محتاجم

سلام مریم جونم
خدائیش حال می کنی که به کنه و اعماق زندگی ها پی می برم؟!
البته اینا حاصل جمع تجربه های مشترک بوده!
ان شاالله حاجت روا باشی خانومی
منم التماس دعا..
شاد باشی گلم

padid یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام خانوم. احوال شما؟ میدونی من الان کجام؟ فکر کن یه کم...
یه راهنمایی میکنم----> زیرزمینه!!!
ساعت 9 بیدار شدم که 10 برسم اینجا...غافل از اینکه ساعت رو کشیدن عقب... و من ضایعععععع شدم.این یه ساعت علافی رو گفتم بیام اینجا .حتما یادت هست که کیبوردای اینجا فارسی دارن!!! گفتم یه حالی بدم به ملت!

اما یه چیزی بگم...نمیدونی چقدر تنهایی بده. جاتون واقعا خالیه. حتی اون اسمشون رو نبرها!

در مورد این مطلبت هم باید بگم : مرده رو که لگد نمیزنن!!!

سلام عزیزم
خاااااااااااااااااااااااااااااااااااک تو کله ی پوکت!
هی بهت می گم بشین به جای اون شبکه های تهاجم فرهنگی تلویزیون خودمونو ببین که از عالم و آدم عقب نیفتی و ضایعععع شی!
خره دلم واسه کافی نت دانشکده یا به قول تو زیرزمین خیلی تنگولیده!:(
ایشالا ماه رمضون که تموم شد راه میوفتیم میریم دانشگاه باهم!
اینم یکی دیگه از اصطلاحات اصفهانیا بود؟!!
شاد باشی گلم

حنا دختری در مزرعه یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.manam-hana.blogfa.com/

سلام دوست خوبم ماهی جون
من بعد مدتها اومدم و دارم نظر مبدم.
مطلبت خیلی جالب بود و من کاملاْ حق رو به شما میدم.
همیشه حق با خانماست.

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام!
ستاره ی سهیل!
حال شما؟
معلومه عزیزم!
همیشه حق با خانوماس!
شاد باشی گلم.

پینه دوز یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:14 ب.ظ http://pineh-doz.blogsky.com

سلام خانومی
نماز وروزه ها قبول باشه
من که برات دعا میکنم
راستی ۱: غیبتم رو توی خوندن پستهای قبلی تاحدودی جبران کردم

راستی ۲:کلی هم اموختم
راستی ۳:خیلی چیزا از اقایون هست که نگفتی !شاید ابرو داری کردی
شایدم..................................................


مواظب خودت که هستی عمو

وای سلام عموووووووووووووووووووووووووووو!!!
خوبین عمو جونم؟
می دونین چقدر دلم براتون تنگ شده بود؟
قربون اسمتون برم که با دیدنش کلی ذوق کردم.
ممنونم که چند تا پستم رو خوندین.
ما از شما چیز یاد می گیریم عمو جونم.
در مورد بقیه موضوعات هم بی خیال دیگههههه!
البته منظورم همه ی آقایون بودن به جز شماها!

اگه شما بازم بیاین پیشم قول می دم مواظب خودمم باشم.
راستی سفرا بی خطر.
نمی خواین دست این دختره رو بگیرین بیارینش سر خونه زندگیش؟!
آخه رفته تو ولایت غربت چی کار؟!!:دی

شاد باشید عمو جونم
التماس دعا...

[ بدون نام ] دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:22 ق.ظ

دوباره سلام!

بله خانوما سرورن و البته تاج سرن گلن
ولی خوب آقایون هم سالارن دیگه!

انصافا این دیگه از خصوصیات ضروری و اصلی آقایونه
اصلا خود خانوما هم از مرد شل و ول و ضعیف و بی اراده بدشون میاد! نمیاد؟!
بابا مررردی گفتن!

قربانت...
شاد باشی

دوباره سلام به رو ماهت.

خب بله تا حدودی قبول دارم حرفتو. اما قوی بودن الزاما سالار بودن رو نمی رسونه هااااااا!!

مرررررررردم مرررررررررردای قدیم برادر!:دی

زنده باشی
و شاد شاد..
التماس دعای فراوان.

مهدی دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:27 ب.ظ http://goldenscience.blogfa.com

سلام
نماز روزه قبول...
حالا دیگه به مرد ها میتوپی؟البته بعنوان یک مرد بعضی شون رو قبول دارم(بابا با انصاف)
بگذریم...
راستی میخواستم بدونم(البته اگه اشکالی نداشته باشه) واسه درست کردن "پنجره پاپ آپ" از کد جاوا اسکریپت استفاده میکنی یا سایتهایی که این امکان رو فراهم میکنن؟ اگه در این زمینه یه کد جاوا اسکریپت (به شرطی که کار کنه) داری میشه لطف کنی و اونو به ما هم بدی؟
ممنون میشم...
موفق باشی...مهدی

سلام دوست گلم
طاعات شما هم قبول باشه ایشالا

من کلا اینجا مرد ضایع کنم! مرد می خوام بیاد جلو!

اینا که گفتی یعنی خوب یا یعنی بد؟!!:دی

والا کارای فنی تخصصی مربوط به این وبلاگ رو آرش-صاحب وبلاگ ستاره باران انجام می ده! من فقط حرف می زنم!:دی

توی لینکها اولین لینک مربوط به آرشه می خوای ازش بپرس.

شاد باشی دوست عزیزم

dr.mAhdi دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:06 ب.ظ

I had a look, take care.

تشکر.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:12 ق.ظ

سه باره سلام!

آره قبول دارم که قوی بودن الزاما سالار بودن رو نمیرسونه
منظورم این بود که کلا سالار بودن جزئ جدایی ناپذیر یه مرده حالا صرف نظر از قدرت.
در ست مثل حساس بودن یه زن به لحاظ روحی و عاطفی که جزئ جدایی ناپذیر و البته لازم یه زنه و خیلی موارد دیگه.

البته قبول دارم که اینا خیلی وقتا بد تعبیر و تفسیر میشه.

به قدیم و جدید هم زیاد اعتقاد ندارم. ( هرچند من تا حدودی میدونم چی میگی و یه جورایی حق میدم بهت)

دیگه اینکه معذرت من زیاد منبر میرم!
تو یه چیزی میگی ملت بخندن خوش باشن اونوقت من هی گیر میدم!



پیوسته و فراوان دعاگو هستم...

تو هم شاد و سرزنده باشی که البته هستی!


علیک سلام فرزندم!
دیگه خودت جواب خودتو دادی دیگه!
در ادامه می تونی به عنوان این پست مراجعه کنی!:دی

شاد باشی دوست گلم

A..$@$...M سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 05:02 ق.ظ http://www.deltangiii.blogsky.com

سلام
ماهی کوچولو
خوبی رفیق قدیمی
خسته نباشی
نیمگی با خودت ما زنده ایم یا مرده
کاش مهم دوستی بودم که فراموش نمیشدیم
به هر حال دلتنگنتیم
بیای شاد میشیم
دیگه به کلبه ما سر نمی زنی
منتظرت هستم تو وبلاگم
تو هر دو وبلاگ اگه تونستی بیا نظر بده
موفق باشی دوست گلم اینم ادرسهای وبلاگ

http://deltangiii.blogsky.com/

http://khodsazi.blogsky.com/

سلام امیرجان
خب تو هم بهمن سر نزدی منم یادم می ره که به تو سر بزنم!
حتما میام
شاد باشی

جیغ سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:56 ق.ظ http://jootii.blogsky.com

سلام ماهی خوشگل من
آپ خوشگلی کردی، وقتی اینا رو خوندم با خودم گفتم یا مردان خاندان من ذاتن و غریزی و خدا دادی این مسائل رو بلدن یا اینکه زنان خاندان من تا این حد قدرتمندن!!!

مرسی از اومدنت، منم با یا بی اجازه لینکتون کردم

سلام جیغمولک
وای تو رو خدا یه نیگا بنداز ببین تو این خاندانتون یه پسر دم بخت پیدا نمیشه؟! من یه ماهی خوب براش سراغ دارم!:دی
من هم در پاسخ به این عمل شنیع شما(لینک کردن!!) شما رو می لینکم تا مایه ی عبرت دیگران شوید!
شاد باشی خانومی

زهرا سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:11 ب.ظ http://sookootez.blogsky.com

حق ۱۰۰٪ همیشه با خانوم هاست...تو فقط حال بگیر....

آخ قربون آدم چیز فهم!:دی

آقای مهندس سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ب.ظ

سلام خانم ماهی خانم
خوبی؟ در سلامتی کامل به سر میبری؟
طاعات وعبادات شما مقبول درگاه احدیت.
من یه سوال دارم: اینکه من اگه قراره همیشه خودم لباسامو اتو کنم،غذا بپزم ،لباس بشورم،ظرف بشورم،آب حوض بکشم و قس علی هذا.... دیگه خر .......... گذاشته ( معنی این جمله میشه :مرض داشتن ، دل درد داشتن، .....خل بودن) که برم زن بگیرم؟
با تشکر از لطف بیکران شما

سلام آقای آقای مهندس بعد از این!
ممنون من خوبیم اما تو انگار زیاد رو به راه نیستی!

اینکه یک «خر» چه چیزی رو با شما به اشتراک «گذاشته» و اینکه شما از روابط پنهان و آشکارتون با «حیوانات» در ملا عام سخن بگید اصلا کار صحیحی نیست!:دی

حال کردی خداییش؟ در سیم ثانیه نابودت می کنم!:دی
شاد باشی دوست گلم!

گمشده سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.inman.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
من که تو همون دروس پایه ای می مونم . مگه می شه همسر مادر نباشه پرستار نباشه تمام ذرامد تقدیم به اون بشه و بعد فاجعه اینجاست درک این مساله که فوتبال چیزی جز یک ورزش نیست و حذف شدن از جام جهانی ....
نه ماهی خانم جان حال خانمها رو نگیر . همون حال آقایون رو بگیرر دوتا دوا زن نگیرند . زنها که خودشون می تونند پوست شوهر و پدر شوهر و دوست شوهر و... رو بگیرند ( منظور من سریال روز حسرت نبودااااااااا)

سلاااااااااااااااااااااااااامممممممممممم!دی

کلا آقایون همگی می مونن توش!
اما اینکه گفتی خانوما خودشون می تونن پوست بکنن خیلی به جا بود!
روز حسرت که مربوط به سرکار خانوم مقدس(بایگان) می باشد و اصلا جای مزاح نداره!

شاد باشی دوست گلم

بهارین چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام کوچول موچول...
باز که تنبل شدی...بیا اونورا!

سلام
اومدم فسقلی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد