:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

مهمون بازی!

دوستان گلم سلام.

 امیدوارم حال همگی خوب باشه و این چند روز تعطیلی حسابی خوش گذرونده باشین.

جاتون خالی به ما که خیلی خوش گذشت. دوشنبه شب بود که جوجه ها اومدن خونمون. خواهرم و شوهرش و دوقلوها! الهی فداشون شم مـــــــــــــــــن! نمیدونین چقدر ذوق زده بودیم. انقدر بچه هارو دست به دست می کردیم که یا از خواب بیدار می شدن و یا گریه می کردن! اما خدارو شکر بچه های آرومی هستن. من تا قبل از اینکه خاله بشم زیاد از بچه ها خوشم نمیومد، مخصوصا اگه گریه زاری هم راه مینداختن! اما الان دلم برای جوجوهامون ضعف می ره.

 از سر کارم مدام زنگ میزدم خونه تا صداشونو بشنوم. روز عید هم که ناهار از بیرون گرفتیم و دور هم خوردیم جاتون خالی!

نمیدونین از اینکه ناهار می خوردم چه شعفی داشتم!

 تا دو روز فامیلهامون میومدن دیدن نینی ها. ماهم که حسابی سرمون گرم بود.

شبها معمولا می رفتیم شام از بیرون می گرفتیم.

جمعه شب هم که شب آخری بود که خواهرم اینا مهمون ما بودن، باهم رفتیم بیرون و کلی هله هوله خوردیم از جمله: باقلوا، دوغ محلی، فرنی، آب هویج، ساندویچ و نوشابه که گرفتیم و بردیم خونه! وای خدا نمیدونین این دوتا جوجه توی ماشین چقدر ساکت و آروم بودن! ماشالا مثل خاله کوچیکه شون تحصیلکرده و با کمالاتن!

 دیروز هم که قرار شد برن، من از محل کارم زنگ زدم خونه و کلی به شوهر خواهرم التماس کردم که تا من نیومدم نرن!درحالیکه قرار بود ظهر بعد از ناهار برن اما ما تا ساعت ۶ بعداز ظهر نگهشون داشتیم! دل نمی کندیم از این دوتا فرشته ی معصوم!

یکساعت بعد از اینکه خواهرم اینا رفتن، زن عمو و دختر و پسر و عروسش(که دختر یکی دیگه ازعموهامه) اومدن خونمون.

 اما زود رفتن چون باید برمی گشتن مشهد.

خلاصه شب حسابی خسته و کوفته به جای خالی مهمونامون مخصوصا دوقلوها فکر می کردیم. گاهی فکر می کنم چقدر سخته که خواهرم ساکن یه شهر دیگه هستش. مخصوصا مامان که واقعا از دوریش ناراحت بود و الانم دوری از نوه هاش براش خیلی سخته. خدا بگم این شوهر خواهرمو چیکار کنه!!

یه داستان کوتاهم براتون می ذارم و می رم پی کارم!

*****************************

نقاشی

(نوشته: ادوارد مابسی)

خانم معلم رو به شاگردهای کلاس اول گفت :«خب بچه ها، حالا هرکس باید یکی از اتفاقاتی که دیروز توی منزلشون دیده نقاشی کنه... زود باشین بچه های خوب...»

نیم ساعت بعد خانم «دیویس» مشغول نمره دادن به نقاشی ها شد. بعضی از بچه ها خانواده شان را درحال تماشای تلویزیون کشیدند، چند نفری میز شام را کشیدند و... تا اینکه خانم «دیویس» با تعجب به نقاشی یکی از بچه ها خیره شد و گفت:«ببینم مارک کوچولو! تو مطمئنی که این اتفاق توی منزلتون افتاده؟!» و «مارک» شش ساله قسم خورد که همینطوره. خانم «دیویس» سری تکان داد و چند دقیقه کلاس را ترک کرد...

دوساعت بعد ماموران پلیس جنازه یکی از همدستان پدر مارک را که هفته ی قبل باهم یک جواهر فروشی را سرقت کرده بودند، از داخل باغچه ی خانه بیرون کشیدند و پدر مارک را هم بازداشت کردند! 

دوستتون دارم مواظب خودتون باشین تا به زودی

نظرات 20 + ارسال نظر
بهارین یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ب.ظ

اولللللللللللللللللللللللللللللللللل

ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااان!

باران یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ب.ظ

کیف کردی ماهی خانومی؟
خب دیگه!!!
این داستانت هم یه خورده خشن بود...ولی می گن حرف راست و باید از بچه شنید راست گفتن!!!
بچه ها شیرین هستن...خوشمزه و مامانی...
من عاشق نی نی هام!!!

بعله خانومی!
وای اگه نی نی های ما رو ببینییییییییییییی!!!!!!
خاله فداشون شههههههههه!

بهارین یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:45 ب.ظ

اسمم و جا به جایی باران نوشتم...عذر تقصیر مرا بپذیررررر!!!

عزیزم من به این کارات عادت دارم!

سارا خانوم جون یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام عزیزم
ایشالا خدا حفظشون کنه این دوتا ماهدونه رو
تو هم مثل همیشه یه خاله ی شاد باشی براشون
خداحافظ

سلام گلم
فدای محبتت
تو هم شاد باشی

کیمیا یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:49 ب.ظ

سلام ماهی جونم
خوبی؟ خوش به حالت فراغ التحصیل شدی و مهمونی و کیف و حال!
منو بگو که هنوز دو ترم دیگه مونده!
مواظب خودت باش انقدر هله هوله نخور دختر!
موفق باشی

سلام عزیزم
خوش به حال تو که هنوز فارق نشدی!
من هله هوله خوردنم ترک نمیشه!
عزیزمی!

پ.نون یکشنبه 14 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ب.ظ http://‌babune.blogsky.com

حاضر نیستم یه لحظه جای این دوقلوهای طفلونکی باشم!! تا میام یه لحظه لالا کنم خاله مثل جاروبرقی بیفته به جون لپام!!! :))))

به نظرم الان دارن یه چرت راحت می‌خوابن تو اتاق خودشون!!

وای خاله فداشون شهههههههههههههه!
نمیدونی چقده ماهن!
می دونم حسودیت میشه که خاله نمیشی!:دی

اوخ اوخ خواب راحتشونم می خورم!

inموریx دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:40 ب.ظ http://www.inmorix.persianblog.ir

به به ...خاله مهربان.....از نی نی ها خوب مراقبت کنیها....
راستی این داستانه هم خیلی جالب بود...

چاکریم!
فداشونم میشم من!
دست نویسنده درد نکنه!
ماکه فقط راوی بودیم!
شاد باشی گلم

آقای مهندس دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:35 ب.ظ

سلام ضعیفه...!!!!
میبینم که رفتی سر کار....!!!! حالا چه کاری هست؟ چقدری حقوق میدن؟
هر چند که بعید میدونم اصفهانی جماعت خوب حقوق بده...!!!
شیرینی هم که ندادی...
البته انتظار بیخودیه...چون تو هم اصفهان هستی...!!!
خوش بگذره

سلام قویه!
من یه عمر سر کارم!
عزیزم شدم همکارت! نظافت منزل می کنم!
حقوقشم بد نیست! ماهی ۳۰-۴۰ تومن میدن دستشونم درد نکنه!
اما تو این موندم که چطوری باز روت شده بیای اینجا!
هنوزم با «حیوانات» معلوم الحال «روابط » داری؟!!
اصفهانی هم عمه کوچیکته!
شاد باشی عزیزم!:دی

پسرشاهزاده دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:12 ب.ظ http://www.shahzade-amid.blogfa.com

احسنت...!

مخلصیم...!

گمشده دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:38 ب.ظ http://www.inman.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ما که خوب نبودیم و نیستیم و نخواهیم بود و....
چه خبر خوبی ؟
اون روزی که می ری مسافرت بعد می گی چه خوبه که تو هر شهر یه آشنا دارم باید به این روزا فکر کنی مفهومه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من الان سه ساعته دارم فکر می کنم این چه موضوعی بود که معلمه گفته شاید مردم تو خونه شون ...................... . یعنی تو خونه هم آسایش نداریم .

سلااااااااااااااام!
تو محشری! کی میگه خوب نیستی؟!
مفهومه قربان!
اتفاقا جهت اطلاع جنابعالی توی اصل داستان اومده بود که معلمه می گه«آخرین صحنه ای که توی خونه دیدین نقاشی کنین!!!!:دی» حالا فکر کنین چهارتا بچه فضول تر از من هم تا دیروقت بیدار باشن و ....
دهه! مگه تو سرت درد نمیکرد؟!
برو بخواب دیگه!
البته قبلش بچه تو بخوابون!:دیییییی

[ بدون نام ] دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام

باقلوا دوغ محلی فرنی آب هویج ساندویچ نوشابه...
بد نگذره؟!!
تو اینارو اسم میبری نمیگی ملت دهنشون آب میوفته؟!
وای من که عاشق این چیزایی هستم که اسم بردی مخصوصا باقلوا...

خسته نباشی از مهمون بازی و تا میتونی اون جوجوهای گوگولی رو لپپاشوننو بکش!! وای چه کیفی میده....

راستی داستانت هم مثل همیشه حرف نداشت...
مرسییی

شاد باشی
دعاگو هستم...

باقلوا میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام!!

سلام گلم
بد که نه ولی خب می گذره دیگه!
چیکار کنیم؟!!
اوخ اوخ این باقلوای لامصب باعث افزایش وزن من شده ناجووووووووووور!
خب ملتم برن بخرن! مگه من دست تو جیب بابای ملت می کنم؟!:دی

این مهمونا که خستگی ندارن!
برای سومین بار عرض می کنم: خاله فداشوووون شهههههههه!!

داستان هم قابل شما رو نداشت!

تو هم شاد باشی
منم دعاگو هستم

باقلوا بخووووووووووووور! همانا خیر دنیا و آخرت در باقلواست!:دی
یا حق!

نوشا سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ http://mannosha.blogfa.com

سلام خاله ماهی نازم ...خوفی؟
میدونی همیشه میگن هزار نفر بیاد ولی یه نفر نره واسه همینه دیگه ...
جاشون خالی نباشه ...راست میگه کمشده اینم شد موضوع نقاشی !!!

سلام به عزیز دل خواهر!
خوبی خانومی؟
نه عزیزم من امنقدرا هم مهمون دوست نیستم!:دی
اما خواهر و جوجه هاشون یه چیز دیگن!
والا!
همون جواب گمشده رو هم بخون دیگه!
شاد باشی گلم

آرش سه‌شنبه 16 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام ماهی جان
مطئنی این کوچولوها به خالشون رفتن؟؟؟؟من که بعید می دونم به قول خودت شاید به خاله کوچیک کوچیکشون رفته باشن.

شما قبلا یه بخشی توی وب لاگتون داشتین که از سوتی های دوستاتون می نوشتین ممکنه این بخش رو دوباره راه بندازین.
راستی از افرادی هم که 9ترمه شدن بیشتر بنویسید تا بر ما نشاطی برود.

سلام عزیزم
خب ابله خاله کوچیکه منم دیگه!
عزیزم از اونجایی که الان منابع تولید سوتی هرکدوم یه جا هستن و کمتر پیش میاد همو ببینیم و بیشتر تلفنی در تماسیم٬ درصد تولید سوتی کاهش یافته! اما چشم سعی می کنم بازم بیشتر بنویسم از رفقا!
شاد باشی

آقای مهندس چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ب.ظ

سلام ضعیفه
خوبی؟
بازم من خوبه مهننننننندسم و نظافت منزل میکنم، شما چی ؟لیسانس چی بودی؟ زبان !!!
خوش بحال صاب کارت..!! اگه با این حقوق راضی هستی بیا پیش خودم کار کن..!! جوووون..چه شود!!
بعدشم مگه چیکار کردم که روم نشه اینجا بیام؟ یه سئوال پرسیدم آخرشم جواب درستی نگرفتم.. همین !!

سلام!
به جان خودت اگه یه بار دیگه به من بگی ضعیفه٬ هم عکس تو رو می ذارم تو وب هم عکس خودمو تا ملت قضاوت کنن کدوممون ضعیف تریم! حواست باشه هااااا!:دی
عزیزم اگه تو هنوز دانشجویی من لیساننننننس دارم بدبخت! ولی تو همچنان و تا ده سال آینده دیپلمه محسوب میشی!
تو که خودت یه عمری داری .... صاب کارتو می .... که بهت کار بده بینوا!
نمی خواد به فکر کار کردن با من باشی!
من و تو نوه هامونم باهم خوب نمیشن!
سوالتم از عمه خانومت بپرس گلم!
شاد باشی!!:دی

گمشده چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.inman.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی
دیگه بازی دیگه ای نکردی

سلاااااااااااااااااام!
چی کار نکردم؟!:دی

حسن پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:40 ق.ظ http://monthazeranegoleyas.blogfa.com/

ای کاش اهل عالم می دانستند که با آمدنت، چه سعادتی به آنان روی خواهد آورد که نه چشمی آن را دیده و نه گوشی آن را شنیده.

ای کاش مسیحیان جهان می دانستند که مسیح (ع) خود دلداده ی توست و برای ظهورت لحظه شماری می کند تا از آسمان فرود آید و در نماز به تو اقتدا نماید و پیروان خویش را به تبعیت از تو فرا خواند که اگر عیسی (ع) بنا به ضرورت و برای اتمام حجت، مرده ای را زنده می کرد تو ای مقتدای مسیح (ع) زمین و زمان، انسان و جهان و اسلام و قرآن را زنده خواهی کرد. ای کاش...

سلام آبجی ماهی
خوبی؟
ببخشید نتونستم بهتون سر بزنم
مجدد آپ کردم خوشحال میشم بهم سر بزنید [گل]

سلام
خوبم شما خوبی؟
چشم خدمت می رسیم
شاد باشی

padid پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 03:46 ب.ظ

mibinam ke ta mano arash khan naboodim bazia oomadan shakh shodano aval shodano inaaaa....... tekye bar jaye bozorgan natvan kard..... khob ahvale shoma??? jahate etelae bazia arz konam keeeeee bande be dalile inke 4sal pish dashtam khanoooom mohandes mishodam, va be dalayeli majboor be taghire reshte shodam hamaknoon daram javabe oon terme 1i ke dashtam mohandes mishodamo pas midam, dar natije alan terme 8 tashrif daram.
pas lotfan enghad 9 9 9 9 9 9 nakon

kafie

zemnan ye negahi be senet bendaz , man sene dokhtare nadashteye toam, enghad be man hesadat nakon

دهه!
می کشم هرکی بچه ی منو اذیت کنه!
فکر کرده خودش معدلش شده ۱۷ شاهکار کرده!!!!؟!٬ٌٍٍْ

shila پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ب.ظ

salam/mamnon az inke java dadid/man daneshjoy terme 6 motarjemi hastam /chen ta soal daram ke fekr mikonam be sorate on behtar beshe porsid/bazam mamnon

جیغ جون جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 10:03 ق.ظ http://jootii.blogsky.com

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــلام
من اومدم....
من حاضرم شرط ببندم که معلمه جاسوس سازمان سیا بوده
خو آخه به اون چه که تو خونه مردم چی می گذره...
والا...این دوره زمونه آدم تو خونه خودشم آسایش نداره.

سلااااااااااااام
خوش اومدی عزییییییییییییییییییزم!
کلی دلم برات تنگولیده بود!
خو آخه همینو بوگو!
والا!
شاد باشی عشقمولی!

مهدی جمعه 19 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 04:06 ب.ظ http://zimaazma.blogfa.com

یادم رفت بگم....
اگه مایل به لینک هستید خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم. لطفا خبرم کنین....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد