:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

از دست این امام رضا!! + عقد نگارررررر

سلام علیکم!

می بینم که خیلی کم پیدا شدم!!

از مشغله ی کاریم که باخبرین. هفته ی قبل سه شنبه شب آبجی خانومی و جوجه هاش و شوهر خواهر گرامی به اضافه ی مامان بالاخره از تهران تشریف آوردن اصفهان. جمعه شب مهمونی قرض الحسنه ی فامیلیمون بود که به اسم آبجی خانوم اینا در اومده بود و یه چند روزی اصفهان بودن و شنبه ظهر هم برگشتن تهران.

یکی از دوستان عزیزم هم که مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت هستن، برای ترجمه ی کنفرانس یکی از دروسشون از من کمک خواسته بودن که خب با اینکه وقتم بسیاااااار اندک بود، به خاطر ارادتی که داشتم قبول کردم و به شدت مشغول ترجمه ی کارشون بودم چون 5شنبه کنفرانس دارن.اونم پوووووونزده صفحه!!

حالا این وسط امام رضا هم ما رو به شدت طلبیده که هرچی ما واستادیم جلوش که : آخه آقاجون، قربون اون کفترای حرمت، قربون اون گنبد طلایی و خوشگلت، بیا و بی خیال شو! بذار برا یه وقت دیگه! اما کو گوش شنوا!

هرچی ما گفتیم نه! امام رضا و مامان و بابا و خواهری گفتن آره!
حالا باز تو این هیرو ویر، عقد نگار خانوم بود دیشب!

خدایااااااااا چقدر کار ریختی سرم آخه! یکی نیست به این بچه بگه نمیشه حالا سر سیاه زمستونی عقد نگیرین! خب بابا شما که 3ساله نامزدین باهم!! سه ماه دیگه هم روش!

نگار به ما گفته بود که سر ساعت شش عصر خطبه خونده میشه و حتما همون موقع اونجا باشید و اصرار که من فقط دلم به شماها خوشه . آخه عقدشون فقط فامیلای نزدیک دعوت داشتن که خب اغلب مسن و بی بچه مچه بودن. من با خواهرم و پدیده و زهره و یکی دوتای دیگه قشر جوان مراسم بودیم!

حالا ما مثل این آویزونا از ساعت 6:30 اونجاییم، نگار خانوم و آقا شاهین ساعت هشت شب تشریف آوردن! یعنی ما دو ساعت تموم مثل هویج نشسته بودیم و در و دیوار رو نگاه می کردیم! اما خب بعدش که نگار و شاهینم اومدن کلی خوش گذشت.

آقای عاقد که یه روحانی بسیار مسن بود کلللللی طولش داد تا خطبه ی عقد رو بخونه.

ما هم که دیگه با نگار و شاهین هی حرف می زدیم و می خندیدیم. شاهین توی این سه سال دانشگاه خیلی میومد پیشمون و گاهی باهم پنج تایی می رفتیم بین ساعت کلاسها یه آبمیوه ای چیزی می خوردیم. خلاصه که حیف شاهین بود!!

دیگه خب منم که اینجور وقتها کلی شیطونی می کنم نگار بهم می گفت ماهی توروخدا منو نخندون بذار یه امشبی سعی کنم وانمود کنم که خیلی دختر سنگین و خانومی هستم! کلی هم با مامان و بابای نگار گفتیم و خندیدیم.

طفلکی ها خیلی خسته شده بودن و واقعا هم سنگ تموم گذاشته بودن. جشنشون حرف نداشت. سفره عقد و حلقه و پذیرایی و همه و همه بسیار عالی و تشریفاتی و های کلاس بود. از صمیم قلب براشون آرزوی خوشبختی می کنیم.

خلاصه که بدین ترتیب ما امروز ساعت دو بعد از ظهر با قطار عازم مشهد مقدس هستیم.

شما دعا کنین که ما به سلامت برسیم اونجا تا ماهم درعوضش براتون دعا کنیم.

تازه توی راه اصفهان تا مشهد هم قراره دوصفحه مربوط به یکی از دروس دانشگاهی دوست خوبمون آقا محسن رو براش ترجمه کنم!
پتروس هستم! خوشحال هستم!

خدایا مرسی که من انقده خوبم!

در اولین فرصت بهتون سر می زنم و اذیتتون می کنم.

وقت شکلک گذارون هم ندارم! یه بنده خدا بره برا متنم شکلک بذاره!!!

کسی از مشهد چیزی نمی خواد؟!!!

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نظرات 11 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ق.ظ

avaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ق.ظ

همین جا هم اعلام میکنم که بر خلاف خیلی های دیگه من بدون هیچ گونه تبانی اول شدم!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ق.ظ

ماهی خانم سفر به سلامت

مارو هم فراموش نکنین تو حرم امام رضا...

آقا شاهین و نگار خانوم هم انشالله که خوشبخت بشن.
انشالله عروسی خودتون..

شاد باشین.
ما دیگه کلهم اجمعین رفتیم..

امیر سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 07:38 ب.ظ http://amir-perspolisi.blogsky.com/

سلام
وبلاگ خیلی زیبایی داری ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنی فقط نظر یادت نره میدونستی که وبلاگت معدن طلاست؟چرا نمیخوای از وبلاگت علاوه بر تفریحی بودنش استفاده مالی بکنی؟ آیا میدونستی از طریق وبلاگت میتونی درامد ثابت ماهیانه داشته باشی و حتی اگه خودتم نخواستی فعالیت کنی از طریق زیرمجموعه هات که تو سیستم عضو میکنی ماهیانه در آمد ثابت داشته باشی؟اینا اصلا کاری نداره و چند دقیقه بیشتر وقتتو نمیگیره.با گذاشتن بنرهای تبلیغاتی سیستم اکسین ادز به ازای هر کلیک که روی تبلیغاتت بشه تا سقف 70 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر نفر که به سایت دعوت کنی مبلغ 100 تومان پورسانت میگیری و به ازای هر کلیک که رو تبلیغات زیر مجموعه هات بشه مبلغ 5 تومان پورسانت میگیری.این عالی نیست؟تازه اگرم نخواستی این فعالیت ها رو بکنی میتونی فقط عضو سایت بشی و از ابزار وبمستر فوق العاده سایت برای زیبایی سایت و افزایش آمار بازدیدهای وبلاگت استفاده کنی.که کاملا رایگانه مثل سیستم تبادل لینک و پیلم نما و خبرنامه . میتونی هر روز خودت 1 بار روی تبلیغات متنی و روی تبلیغات گرافیکی وبلاگت کلیک کنی و پورسانتشو گیری.حالا اگه تصمیم گرفتی تا عضو سایت بشی از طریق لینک زیر میتونی اینکارو بکنی: http://www.oxinads.com/?a=2216

inموریx سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1387 ساعت 08:33 ب.ظ

مشهد خوش بگذره...منم ۴شنبه اونجام

نوشا چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ق.ظ http://mannosha.blogfa.com

ایشالا منو دعوت کنی عقد خودت منم بیه عالمه جینگولک بازی برات در بیارم ...

سفر به خیر ماهی جونم ... یادت نره منو دعا کنیا !

شاذه چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:54 ب.ظ http://shazze.blogsky.com

آخی... سفر به سلامت عزیزم
خیلی التماس دعا...

گمشده چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.inman.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
من یه کتاب ۵۰۰ صفحه ای انگلیسی دارم واسم ترجمه اش می کنی ؟؟
کجا بستنی می خوردین جلوی سی و سه پل یا تو پاساژ فردوسی ؟
گلاد تو میت یو

sepideh پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ق.ظ http://deltange-naseria.blogsky.com


سلام ...

دلتنگ ناصریا آپدیت شد با:

سر 4 و 9در چیست؟

http://deltange-naseria.blogsky.com

**جاوید یاد و نام ناصریا**

آرش جمعه 6 دی‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.setarehbaran.mihanblog.com

با خوندن این پست دچار افسردگی مزمن شدم در نتیجه از گذاشتن کامنت معذورم.

آقای مهندس دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ق.ظ

سلام ماهی جون
واسه ما هم دعای خیر کن. مثل ... تو امتحانا گیر کردم.
فعلا بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد