:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

نکات مهم!

سلام به همه ی دوستان نازنین و مهربانم.

احوالات شما؟ خوبین همه؟ بچه مدرسه ای ها امتحاناشون خوب شد؟

بالاخره دکتر مهندس شدین یا نه؟!

بله بچه های خوبم! نوگلای محبوبم!

ما هم همچنان مانند گیاه به زندگی خود ادامه می دهیم.

شما چه خبر؟

ما رو نمیبینین خوشتون هست؟!

دلتون بسوووووووووووزه ما امشب شام دعوتیم!

آقا ول کن این حرفا رو!
می خواستم این دفعه فقط براتون عکس بذارم نمیدونم چرا این تاینی پیک ننه مرده  جواب نمیده!

یعنی جای عکس ضربدر تحویل می ده!

چه می دونم بابا ولش کن!

فعلا اینا رو بخونین ببینین چی به چیه!

********************************

روش شناسایی اسامی دختر ها:

خوردنی باشد: مثل عسل
ساعات مختلف روز: مثل پگاه، سپیده، سحر
اسم جک و جونور باشد: اعم از پرنده: مثل پرستو، درنا...

حشره: مثل پروانه،

چهارپا: مثل غزال٬ آهو٬ جیران٬ مارال

آبزی : مثل ماهی خانوم!!! 

گل و گیاه: لاله٬ سنبل٬ نسترن٬ نسرین٬ نرگس٬ لادن و...
اسم علف باشد: مثل ریحانه، پونه و...اسم مکان باشد: مثل صحرا، دریا، خاور، ایران
خیس باشد: مثل شبنم، دریا، ساحل، باران

در آسمان باشد : مثل ستاره٬ خورشید٬ ناهید٬ مهتاب٬ آفتاب! و...

و کلا هر اسمی تو این مایه ها باشد اسم دختر و در غیر این صورت اسم پسر می باشد! 

مثل : چنگیز٬ خشایار  و غیره

***********************************************************

آرایشگر.. نذر.. و ایرانی های هفت خط

در شهری درآمریکا، آرایشگری زندگی می‌کرد که سالها بچه‌دار نمی‌شد.

او نذر کرد که اگر بچه‌دار شود، تا یک ماه سر همه مشتریان را به رایگان اصلاح کند.

بالاخره خدا خواست و او بچه‌دار شد! روز اول یک شیرینی فروش وارد مغازه شد.

پس از پایان کار، هنگامی که قناد خواست پول بدهد، آرایشگر ماجرا را به او گفت.

فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازه‌اش را باز کند،

یک جعبه بزرگ شیرینی و یک کارت تبریک و تشکر از طرف قناد دم در بود.

روز دوم یک گل فروش به او مراجعه کرد و هنگامی که خواست حساب کند،

آرایشگر ماجرا را به او گفت. فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازه‌اش را باز کند،

یک دسته گل بزرگ و یک کارت تبریک و تشکر از طرف گل فروش دم در بود.

روز سوم یک مهندس ایرانی به او مراجعه کرد.

در پایان آرایشگر ماجرا را به او گفت و از گرفتن پول امتناع کرد.

حدس بزنید فردای آن روز وقتی آرایشگر خواست مغازه‌اش را باز کند، با چه منظره‌ای روبرو شد؟
فکرکنید. شما هم یک ایرانی هستید.
.

.

.

.

.

.

چهل تا ایرانی، همه سوار بر آخرین مدل ماشین، دم در سلمانی صف کشیده بودند  و غر می‌زدند که پس این مردک چرا مغازه‌اش را باز نمیکنه..!

*****************************************

دوستتون دارم مواظب خودتون باشین تا به زودی... 

نظرات 11 + ارسال نظر
محمود جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.zanjanhistory.blogsky.com

سلام وب لاگ جالب و قشنگی داری
بهت تبریک می گم
خوشحال می شم اگه به ما هم سر بزنی



www.zanjanhistory.blogsky.com

شهریار کوچولو جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 05:20 ب.ظ http://lotoos.blogsky.com

درود ماهی خانوم

چه مامان مهربونی داری .
خودت هم خیلی مهربونی که دوست داری بخندونی و میخندی

واسه اولین قسمت پستت : چرا دلت پر آشوب و فکرت مشغوله؟
واسه قسمت دوم پستت : آقایون مثل هیچی نیستن . اونقده کاملن که نمیتونی با هیچ مثالی وصف و به هیچ چیزی تشبیهشون کنی D:
واسه قسمت سوم پستت : !!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلت شاد
لبت خندون

درود به روی ماهت!

همه ی مامانا مهربونن!
همه ی ماهیا مهربونن!

واسه اولین قسمت پستم : کی؟! من؟!!
واسه قسمت دوم پستم : حتما همینطوره عزیز من!
واسه قسمت سوم پستم : هان؟! آهان!!!

تو هم شاد باشی دوست گلم

گمشده جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ب.ظ http://www.inman.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
وری نایس
ما خوبیم مادر جون
یه تاکتیک دیگه هر چیزی که آخرش ه داشته باشه می شه اسم دختر
ترانه پروانه پگاه ریحانه پرده گیره خمپاره .......................
ما اگر بودیم سریع به سازمان تعزیرات گزارش می دادیم چه معنی داره که آدم مفت کار کنه

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
دوس جون جونی خودم

بله این هم هست!
نذار کل بندازیم جیگر!
برو بشین نودتو ببین!

ای بابا! اون بدبخت حالا یه غلطی خورد!
امان از این ایرانی های پیله!

جیگرتو!

shila یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ب.ظ

salam
jalebi bod/irania kolan to har kari takan!

سلام
دقیقا!

یه کوچولو و آقاییش دوشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام ماهی خانوم..اسم های دختران جالب بود..
این ایرانی هم باخال تر:)))
راستی امتحانات خوب بود؟

سلام گلم
بعله!
عزیزم من یک ساله که فارغ شدم!
حواست کجاس؟!

بوس بوس

سلام همسایه های 2 سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:42 ق.ظ http://rezatehranii.blogfa.com

سلام.با قسمت بیست و چهارم خاطرات کدر منتظر نظرتم دوست عزیز

محسن سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام

بله دیگه
هرچی اسم گل و گیاه و جک و جونورای قشنگه و هرچی اسم خوردنی های خوشمزه هستش مال خانوماس!
البته در مورد اسامی گلها من اینجا یادآوری کنم که میمون و خرزهره هم از اسامی گلهاست! ( شکلک بدجنسانه! )

ولی گذشته از شوخی خانوما همشون مثل گل زیبا و لطیف و دوس داشتنی هستن... ( البته هر گلی تیغ هم داره! )
اینم بگم که بنده به هیچ وجه من الوجوه زن ذلیل نیستماا!
بنده از موضعی کاملا مردانه نظرم رو در مورد جماعت نسوان اعلام کردم!

خوب دیگه همه به اندازه کافی از بیاناتمان مستفیذ شدن!
ملالی نیس جز دوری شما! ( دی! )

عزت زیاد

سلام
بله بله!
اون اسامی دیگه مربوط به آقایون میشه!

بر منکرش لعنت!

ملال ما هم همینه
پاشو یه سفر بیا اصفهان!
شاد باشی

ناهید سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.nahidmis.blogfa.com

اسمهای دخترا با نمک بود !
منم توش بودم

اجادسا چهارشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:20 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام عزیزم واقعا محشر نوشتی دختر
با اسمه دخترها خیلی حال کردم باحال بود
موفق باشی
بازم ازین کارا بکن

سلام گلم
خوشحالم که خوشت اومده
چشم!
شاد باشی

فاطمه پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 09:30 ب.ظ

سلام ماهی جون چرا این حرف رو زدی مگه من چطوری شدم؟ :-(( من خیلی بدم؟ آره حق داری بی معرفت شدم خیلی کم میام اما خوب تو هم کم پیدا شدی !

از من ناراحت نباش گلم این چند وقت خیلی کم وب گردی کردم چون هم مریض بودم و هستم هنوز اما کمی بهترم الان .. و هم آبجیم اومده بعد از مدت ها و هم ۵ روز مجلس عزاداری داشتیم و من دست تنها .. کلی کار داشتم ..

من رو می بخشی؟ من عوض نشدم :-) همون دختر تخس قبلم ..

هههههه... تخس رو درست نوشتم؟

پستت قشنگ بود

موفق باشی عزیزم

سلاااااااااااااااااااااااام عقشولی من!
من شرمنده!
گاهی که عصبانی میشم هار میشم پاچه می گیرم!
تو به بزرگواری خودت ببخش!
غلط کردم!با خودم بودم! باشه؟!

خیلی چاکریم سید!
بوسسسسسسسسسسسسس!
زودی خوب شی.
راستی می خوای بیماریتو با بچه ها توی وبلاگ درمیون بذاریم ببینیم نظر بقیه چیه؟!!!:دی

اجادسا جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام خوبی ماهی خانوم
اومدم فقط بگم آپ جدید دارم یه سر بزن
زودی بیا
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد