:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

ها چی؟!

سلام به تمامی غنچه های تازه شکفته به باغ زندگی!

خوبین؟ سرحالین؟ امیدوارم که همینطور باشه.

چه خبرا؟

خانومی و جوجه ها و باباشون جمعه رفتن تهران و باز دلمون تنگولیده حسابی.

.

.

.

متاسفانه سوختگی دستم زودتر از اون چیزی که فکر می کردم خوب شد!
دوباره ظرف شستن افتاد گردن خودم!

از همه ی دوستانی که ابراز نگرانی کردن بسیار ممنونم.

ایشالا همیشه سالم باشین.

.

.

.

خوشحالم که آقای خاتمی قبول کرد کاندید بشه.

خوشم میاد ازش...

.

.

.

آقا اون دندون عقل رو که یادتون میاد؟! گفتم تازه جوونه زده؟
بعد از یک سال نه رشد می کنه نه برمیگرده بره همونجایی که بوده!!
تازه دکتره بهم گفت تابستون باید بیای بکشی!
گفتم هنوز که در نیومده!

گفت درمیاد تا اون موقع. خبر نداشت اگه دراومدنی بود تاحالا یه تکونی به اون هیکلش داده بود!

به هرحال که به شدت می ترسیم!

.

.

.

کتاب بادبادک باز اثر شگفت انگیز خالد حسینی رو خوندم.

چه کتابی بود.

بعد از مدتها که یک کتاب خریدم واقعا ازش لذت بردم.

توروخدا اگه کتاب خوب سراغ دارین بهم معرفی کنین.

دوباره کرمش افتاده به جونم که برم یه عالمه کتاب بخرم.

.

.

.

در پی اقدامات حیرت انگیز و محیرالعقول من برای کمک به افراد خانواده که بخشیش رو در پست قبلی با پیامدش خوندین، چند روز قبل با کمک خانومی تصمیم گرفتیم یه کیک خوشگل و خوشمزه درست کنیم.

خانومی از من خواست تا مواد اولیه ی کیک رو حاضر کنم تا مرحله ی بعدی رو برام توضیح بده.

منم همین کار رو کردم. منتها وقتی داشتم آرد رو پیمونه می کردم احساس کردم کمتر از دوپیمونه شد، برا همین یه کم دیگه با صلاحدید خودم بهش اضافه کردم!
خانومی وقتی داشت مواد رو چک میکرد، به آرد که رسید،

 گفت: ماهی این انگار بیشتر از دوپیمونه شده هاااا!!

من: نه عزیزم ! من کاملا دقیق اندازه گرفتم.

جواب داد: باشه پس بذار منم یه دور اندازه گیری تو رو چک کنم!
من: نه به جون خودم دو پیمونه ریختم.

اما کسی به من توجه نکرد و حاصلش شد دو پیمونه مانند تصویر زیر: 

 

.

.

اینم کیکش! 

جمعه شب هم شام خونه ی یکی از فامیلامون دعوت بودیم جاتون خالی.

خانومی کنار بچه هاش نشسته بود.

مامانم از من خواست براش یه دونه پرتقال پوست بگیرم و براش ببرم.

منم همین کار رو کردم و تا کسی حواسش نبود یه دونه شو گذاشتم دهنم که صرفا مزه شو بچشم!
واقعا کسی حواسش نبودهاااا!
بعدم برا اینکه تابلو نشه پرتقال بدبخت رو پرپرش کردم و گذاشتم توی بشقاب.

وقتی دادمش به خانومی، با خونسردی هرچه تمام تر شروع کرد یکی یکی پرهای پرتقال رو گذاشت کنار هم و ... 

 . 

.

.

.

.

هرچی از مخزن مهربونیامون استفاده کنیم،چیزی ازش کم نمیشه! 

.

.

.

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نظرات 36 + ارسال نظر
dashtdar یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:20 ب.ظ http://yaserdashtdar.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
خوشحالم از آشنایی با شما
من یاسرم و یه وب دارم که تو اون زبان انگلیسی ، زبان ویژوال بیسیک و شبکه رو آموزش می دم دوست داشتی یه سری بزن
تا به زودی

سلام یاسر جان
ممنونم که سر زدی
خدمت رسیدم
شاد باشی

عب یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ب.ظ http://301040.blogsky.com

;ketabe khaaled hoseyni ro baram tarif mikonin? manzooram ine ke age bekhayn to yek paragraph bardashti ke azash kardin ro begin, chi migin? mamnoon
http://301040.blogsky.com

سلام دوست گلم
در جواب فرمایش و سوال شما به خودم این اجازه رو میدم که یک پاراگراف رو از یک نویسنده و منتقد حاذق و سختگیر٬ براتون بنویسم.

ایزابل آلنده:
اثری شگفت انگیز... این داستان از جنس آن داستانهای فراموش نشدنی است که تا سالها با شما خواهد ماند. این رمان استثنایی تمام درونمایه های مهم ادبیات و زندگی را در بر میگیرد: عشق٬ افتخار٬ گناه٬ ترس٬ رستگاری و...
این کتاب چنان برایم تاثیر گذار بود که تا مدتها هرچیزی که بعد از آن می خواندم بی روح به نظرم می رسید.

بی تو یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ب.ظ http://www.bitoiyat.persianblog.ir

سلام. چقدر تو وبلاگت حرف می زنی ماشالله. جلسه شعر ما برای همه آزاده ضمنن هالو هم می آد جلسه.فقط جا نداریم لشکر نیار

سلام
آقاجون وبلاگمه اختیارشو دارم!
چی چی من مادر شوهر دارماااااا!
باشه میام به اتفاق هالوی هلو!
شاد باشی

inموریx دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ب.ظ

این پستت خیلی جالب بود....

ممنونم!
من واقعا مرده ی این کامنت های پر و پیمون تو ام!

فاطمه دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:28 ب.ظ http://www.alachiiq.blogfa.com

سلام گلم دلم برات یه ذره شده اندازه این حباب های تو تنگت شده کجایی تو عزیزم؟

آآخی دستت سوخته بود؟ حواست کجا بود دختر؟ خدا رو شکر که زود خوب شدی ..

من هم حالم خیلی بهتره شکر خدا :-)

به به چه کیکی پختین پیداست که خوشمزه است. ببینم تو تو این چند روز چند بار زایه شدی؟ ههههههه اول ارد بعد اون پرتقال

سلااااااااااااام به به چه دخملی چه عسلی!
آره تو که نمیای عیادت!
خداروشکر که بهتری.
واقعا! اگه دو روز دیگه یک ماهی خانوم معتاد تحویل جامعه دادم نگین چراهااااااا!!
شاد باشی عزیزم
بوس بوس

shila دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:23 ب.ظ

سلام ماهی خانوم
زیاد وقتتو نمی گیرم اگه نظر منو خواسته باشی کتاب کلیدر حرف نداره البته بعید میدونم این شاهکار دولت ابادی رو نخونده باشی!هر چی باشه ما مترجما تو کتاب خریدن و خوندن دست همه رو از پشت بستیم!!
موفق باشی

سلام عزیزم
بله این کتابها رو همه خوندن
من کتابهای جدید می خوام و البته رمان های جدید فارسی به درد نویسنده هاشون می خورن اکثرا!
من تو کار خارجی ها هستم!:دی
ممنونم که اومدی
شاد باشی

dariush سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:01 ق.ظ http://nasle-sookhteh.blogfa.com.

سلام خسته نباشی.متن ساده وقشنگی بود.
کلا وب زیبایی دارین.
هرچند وب نسل سوخته به این زیبایی نیست اما از دل جوانه ها حرف میزنه.زیباییش دراینه که با حضور جوانه ها نسل سوخته جون میگیره تا راهشو ادامه بده.
منتظریم با تموم جوانه ها

سلام دوست عزیز
ممنونم که سر زدید
به وبلاگتون اومدم. بخش نظرات فعال نبود
شاد باشید

آقای مهندس سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام گلم
یادت یاشه که نامردی کردی (مثل همیشه )و حرفای خصوصی مون رو تایید کردی،هر چند که من بهت گفته بودم تایید نکنی!!
یکی طلب من.. از حلقومت درش میارم!!!البته نه..بهتره بزارم باشه :-)
تو کرم چیو نداری؟ که کرم کتاب گرفتی..
بعدشم دوستم هر بلایی که سرتون میاره حقتونه..دخترای خراب!!!
دلم برات تنگولیده..
خداحافظ گلم

سلاااااااااااااااااااااااام
آقای مهنننننننننندس!
خوبی تو؟
خیلی دلم برای این تکیه کلامت تنگ شده بود:
خیلی نامردی... مثل همیشه!
دختر خراب خودتی!
منم دلتنگتم
عزیزم منکه اصفهانی ام! تو وردار یه زنگ بزن! ثواب داره به خدا!

شاد باشی عزیییییییییییییزم

گمشده سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.inman.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی
فیلم نامه می نویسی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا نرفتی با دوتا فن تکواندو اونا رو پخش و پلا نکرددددی . منظور مامورها بود . البته خوب چرا نداره جوابش معلومه کاملاااااااااااا
دندون عقل بدرد نمی خوررررررررررررره . اخه از عقل چه خیری دیدی که از دندونش ببینی .
زندگی کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

سلااااااااااااااااااااااااااااااام
تو این پست دیر کردیاااااااا!
اوهوم!
میترسیدم به منم بگه روژمو پاک کنم! روژ منم به این سادگیا پاک نمیشه!
از دندون عقل نگو که برام شده کابوووووووس.

ممنوووووووووووووون

شاد باشی

پری وش چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

به نام خدا
سلام
این [گل] تقدیم به شما
یه آپی گذاشتم به نام (نکته ای چند) خوشحالم خواهید نمود اگر تشریف بیاورید و بخوانیدش
حقیر قصد امر به معروف نداشته و ندارم
عرض به معروفی است که تامل بر انگیز است
قدم قلمتان سبز
منتظر حضورتان می باشم
[گل]

سلام
خدمت میرسیم
شاد باشی

پری وش چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:27 ب.ظ http://nymphlike.blogsky.com

راستی یکی از این همشهریان شما بدجور حالم رو گرفته
اصلا این ارتباطمون سر هیچ به هم خورد مقصر هم خودش بود
خودش نداد فرصت
من هر چی کردم که این ارتباط به هم نخوره نشد که نشد

عجب!
خب نتیجه میگیریم دیگه نباید به همشهریای من اعتماد کنی!

حمید چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ب.ظ

سلام
خودشو ناراحت نکن
دور از جون میگن تا خر هست خرسوارهم هست
همونایی که رای بهش دادن امروز جواب کارشونو میدن
فکر کردی کیا بودن رفتن به گوساله رای دادن
شنگولو منگول باشی
جواب سئوال وبلاگ؟
شنبه میخوام جواب سئوال یکو بدم

سلام!
ای بابا! تو که از منم عصبانی تری!
تازی ببین ما دخترا چی کشیدیم تو این ۴ سال نکبت بار!

دیگه جواب میدم!
قول میدم!
شاد باشی

نوشا چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:46 ب.ظ

جاشون خالی نباشه عزیزم


حال آدمو به هم میزنن خودشون از همه خرابترن

سلامت باشی بانو!

بله دقیقا! بوی گندشون از سه فرسخی مشام رو آزار میده.

شاد باشی عزیز م

یه کوچولو و آقاییش پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:35 ق.ظ

سلام جالب بود..عجباااا..٬!
من که اینا رو میبینم که چادرم سرم باشه هول میکنم:)آپم

سلام
والا!

احمدرضا پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ب.ظ http://taranehaye-sokhteh.mihanblog.com

درود بی پایان به تو ای ماهی !
به به ! به به !چه وبلاگ ماهی !
اگه کنکور بذاره باز بهت سرمیزنم
سر بزن توهم به ما ، سالی ، ماهی !
--------------------------------
درود بیکران خالق زیبائی ها به تو ...
خوبی یا چطوری ؟
چطورت خوبه ؟
با آپدیت آقای هالو با وبت آشنا شدم ، سرگرم کننده س !
بخصوص عکسا !
یه سوال : مثلا ایده ی این عکس ۱۱ ستامبر مال خودت بود ؟
راستی شعرم خوندی شما توی محفل ؟؟

به به چه شعر زیبایی!
به قول آقای عالی پیام که ازشون پرسیدم چی میشه که شماها شعر میگین؟!
فرمودن خودش میاد!
حالا میبینم خودشم وقتی میاد میادهااااااااا!!!:دی

علیک درود دوست گلم
اول اینکه خیلی خیلی خوش اومدی.
دوستان دوستان ما نیز دوستان ما هستند!
خوبم!
چطورمم خوبه!

عکس ۱۱ سپتامبر ایده ی خودم نبود.
شعرم نخوندم تو محفل!
مگر می شود در جمعی که اساتیدی چون هالو و شما حضور دارید یک ماهی قرمز هرهرو شعر بخواند؟!
محال است!
زبانتان را بگازید آقا!

ایشالا کنکور بیست بشی!

شاد باشی.

احمدرضا جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:55 ق.ظ http://taranehaye-sokhteh.mihanblog.com

اگه نوزده و هفتاد و پنج رو بیست بدن ، شاید بیست شم کنکورو !
راجع به این امنیت اجتماعی که گفتی ...
نذار دهنم باز شه ها نذار !!!
اینا اصلا اونقدا ارزش ندارن که انرژی ذخیره شده در انگشتت رو صرف پست نوشتن کنی براشون ، یک مشت حیون عقده ای ، بی سواد ، بی منطق ...
گفتم نذار دهنم باز شه !
اه !
چندبارم به من گیر دادن دم مجتمع پارک ؛ یه بارم سوارمون کردن ( که به خیر گذشت ) ولی یه بار با دوستم بودم ، بمون گیر دادن ، یه چیزی از دهن دوستم در رفت بردنش نیشابور یعنی آنجا که عرب نی انداخت !
یکی از بدترین خاطراتم بود اون روز ...
همه شم زیر سر این سردار بی سر رادانه ، متاسفتانه یه نسبت فامیلی هم با ما داره !
" یه ماشین میلیونی و یه لامپ روش "
" چهار تا عقده ای بی سواد توش "
پول میگیرن امر به معروف کنن !
دهان مردمو صاف و صوف کنن !
ـ راستی دیدی این فاطی کماندوها چقد زشششششتتتتن ! سیبل دارن مثه شاهای قاجار ، ریش دارن مثه آخن آتونن !
راستی دوستمون احمدی کساد ، هم درپی تغییر نام آمن حوطب به آخن آتون ، اسم خودشو گذاشت "نازخاتون" !

پس ایشالا که نوزده و هفتاد و پنج بشی!
نه تورو خدا باز نکن اون دهنو!
والا من از عاقبت این جماعت میترسم!
ای وای جدی میگی؟!
توی نیشابور چه بلایی سرش آوردن؟! هنوز زنده ست؟
ای تو روح این فامیلتون!
آره این فاطی کماندوها برای همین انقدر هار و وحشی هستن دیگه!
این دخترای خوشگل و شاداب و ترگل و ورگل رو میبینن ماتحتشون می سوزه!

ناز خاتوووووووووووووووون!!=))))))))))))))
خییییییلی باحال بو د!

شاد باشی رفیق

محسن جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام

انقدر به این محمود گیر نده!!

سلام

به تو چه؟!

شوهر سابقمه اختیارشو دارم!!

تو هم برو به زن سابقت (رایس) گیر بده! :دی

احمدرضا جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ب.ظ http://www.taranehaye-sokhteh.mihanblog.com

سلام
...
گفتن امسال 75/19 رو بیست میدن !
------------------------------------------
هیچی رفیقمونُ بردن نیشابور نی کاری کردن !
پرونده واسه ش درست کردن
بخوام ادامه بدم دهنم بااااااااازززززززززز میشه !
بعد چی میشه ؟
هیچی وبلاگت بسته میشه !

-----------------------------------------
آمار هم که میتونی از اداره ی ثبت اسناد غیر دولتی بپرسی !
بابا من همونم که قبل از آقای عالی پیام شعر خوندم !
بازار احساس ...
مگه نبودی تو محفل !
...

سلام

به به چه تصمیم نیکی!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جدی تو نیشابور چی کارش کردن؟!
نی کاری یعنی نی رو تو کجاش کردن؟!
یا کجاش رو تو نی کردن!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
نه من آمار دقیق تر از این حرفا می خوام!
اینکه طرف متولد چنده؟
مجرده (ان شاالله)؟!!
قصد ازدواج داره (ان شاالله)؟!!
و غیره! :دی

هم بودم هم نبودم!
شرمنده دیگه!

احمدرضا جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ

تو کدوم بودی ؟

من؟!!
اون یکی!

پینه دوز شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:10 ب.ظ

سلام عمو جون
چندتا معذرت بدهکار بودم اومدم دید م چه اتفاقاتی هم که
افتاده پس چندبا ر خجالت کشیدم!مخصوصا قسمت اخر همین نوشت
تون برا امنیت اخلاقی و..........ایشالله شادو خرم باشی

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
واااااااااااااااااااای عمو جوووووووووووووون!!!

معذرت برای چی عمو جان؟ خجالتزده نکنید منو!
من همینکه اسمتونو دیدم واقعا خوشحال شدم.

شما هم همیشه شاد و سلامت باشید
به ترنم و دوست پاییزی هم سلام مخصووووووووووص برسونید

بازم ممنونم یه دنیا

احمدرضا شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:35 ب.ظ http://www.taranehaye-sokhteh.mihanblog.com

در مورد نیشابور و نی کاری :
هر دوتا :
یعنی هم جاییش رُ توی نی کردن و هم برعکس !!!
( البته در مورد برعکس ویژگی دو سر سوختگی نی و اصلیت عرب نی رُ هم متذکر میشم )

بعدشم :
این سیستم : دی چیه مینویسی ؟
بعدشم :

من 119 سالمه ( البته 100 سال دیگه ) !
راجع به ازدواج هم باید بگم که ما توی کار صیغه ایم !
مگه منو نمیشنساسی ؟
به من میگن آدمی از دوزخ !
اصلا اقای عالی پیام بر اساس من گفت اون شعرُ !

39عیال صیغه و عقد بی کم و بیش دارم و او نه !!!

ای بابا بنده ی خدا!
خدا از این فامیلتون نگذره!

این :دی رو اگه توی یاهو مسنجر علامت : و دی انگلیسی رو بزنید به جواب سوالتون می رسید!

بله آی دی که گذاشتی سن و سالت لو رفت! دیدم جای فرزند منی!

دقیقا عالی پیام اون شعر رو برای آقایون سروده!
تو هم اگه الان نباشی دو سال دیگه شدی!

عالی پیام زرنگه خودشو تو هچل نمیندازه!‌:دی

شاد باشی رفیق

احمدرضا شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:40 ب.ظ http://www.taranehaye-sokhteh.mihanblog.com

راستی !
تو اون یکی بودی ؟
جدا ؟؟؟؟؟؟

منو بگو با این یکی اشتباه گرفتمت!
............
راجع به کتاب :
اینارُ اگه نخوندی عمرت بر فناس :

1. استحمار و خودآگاهی
2. پدر ! مادر ! ما متهمیم !
3. آری ! چنین برادر !
- هر سه تا از دکتر شریعتی
و
قلعه ی حیوانات ! ( نویسنده ش خارجکی )

و

کتاب راز نوشته ی راندا برن !
کتاب معجزه ی تفکر از ژوزف مورفی !

و صحرای محشر ( نوشته ی جمال زاده ) !

ها والا!!!

لغزنده و لیز بودن و فراری بودن از صفات ماهی هاست!
من خودمو به هیچکس معرفی نکردم!

راجع به کتابها :
۱- خوندم
۲- خوندم
۳- خوندم

و
خوندم
و
نخوندم
خوندم

و نخوندم

ممنونم دوست گلم

Ahmadreza شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ

Haha !
fahmidam kodoomi ! maman bozorg !
Darzem sale tavlodam ba in idim fargh dare !
haha !

اهه!
یعنی واقعا فهمیدی من توی جلسه کدوم یکی بودم؟!
اگه اینجوریه که شاهکاری!
مگه متولد ۶۷ نیستی پسرم؟؟!
هاها!!

Ahmadreza یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ق.ظ

Na 67 nist !
Az kole dokhtaraye toye mahfel 2nafar sher nakhundan !
Ke khob tabloe u kodom bidi

باشه!
من واقعا نمیدونم جواب این کنجکاوی صادقانه ی تورو چطوری بدم!

آرش یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.setarehbaran.mihanblog.com

بمیرم اینقدر توی خونه از تو کار می کشند عین خود کزت می مونی
اینقدر ازت کار می کشند که وقت نمی کنی بری دنبال مدرکت!!!!!!!!!!!
درباره خاتمی(عمر و عاص زمانه) ترجیح میدم حرف نزنم
فکر کنم این یه ذره عقلی هم که برات مونده با کشیدن دندون عقلت بطور کامل از بین بره
و عجب فیلمیه این بادبادک باز یا به قول ما خارجی ها (The kite runner)
و همچنان مشکل پاکت.نمونه ای از فعالیت های من جهت بدست آوردن پاکت
http://www.picup.ir/images/pgidvzjk84obsba6eap.jpg

حالا خوبه ناودونت چکه نکرد توی کیک هاااا والا عجب کیکی می شد

عجب دل و جراتی پیدا کردی.حرفهای گنده گنده می زنی:
فیل،شتر،گاو،اقیانوس

الان که دقت می کنم فهمیدم این آیکون آهری که میذاری خیلی شبیه پدیده است ها ها ها ها ها ها ها

آره والا می بینی تورو خدا!
اینهمه خودمونو کشتیم درس خوندیم آخرشم باید رخت بشوریم و ظرف بسابیم!:(
راجع خاتمی شات د **** آپ!!
واااااااااااای نگوووووووووووووو من می خواااااااااااااااااام!
خب ابله بذار خودم برات پاکت بفرستم دیگه!
بابا نمیمیری به خدا برو از انقلاب یه کارت پستال ۱۰۰ تومنی بخر ثواب داره دل یه بنده ای رو شاد کردن!

اون موقع هنوز ناودونم غیر فعال بود!
من؟!
من نبودم بابا! اشتباه گرفتی!

الان که دقت می کنم می بینم اشتباه می کنی!
اون آیکن به مراتب از پدیده زیباتره!

شاد باشی گلم
برای قالب هم ممنونم...

Ahmadreza یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:25 ب.ظ http://taranehaye-sokhteh.mihanblog.com

Toye jalase tedade dokhtara mahdod bod , ye 3ta shunam sher nakhondan , yekishon khili yubs bod , pas u nabodi , yekishun be hamsene man bod , pas u nabodi , yekishunam aslan engar aghaye alipayamo nemishnakht pas u nabodi !
2ta dige mimune , ke hads mizanam u hamoni ke pish OSTAD bodi !

دوست گلم آیا نمی خواهی کوتاه بیایی؟!

ببین راستش من حضورم توی جلسه خیلی کوتاهتر از اونی بود که تو فکر می کنی. چون تدریس داشتم توی دانشگاه برای همین دیر رسیدم و بعدشم یه جلسه داشتم توی شرکت که باید زود می رفتم. تمام مدت کوتاهی که اونجا بودم رو درسته که پیش استاد بودم اما اون خانومی هم که تو دیدی احتمالا خانم مهجوری بودن.
من کاملا نامرئی اومدم و رفتم. خیلی کوتاه. فقط در این حد که یه سلام و علیکی با استاد بکنم و یه یادگاری ازشون بگیرم. که اون موقع هم کسی متوجه من نبود. برای اینکه مطمئن بشی من اون خانوم نبودم می گم که من یک سوئیشرت سفید و کیف لی داشتم با مقنعه و بدون آرایش و کاملا با حجاب. مطمئنم اون خانومی که دیدی اینجوری نبودن!
چون من ایشونو میشناسم.

شاد باشی

هادی یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:08 ب.ظ http://as-pick.blogfa.com

سلام

مطلب تکون دهنده و خوبی بود - البته با خاتمی هم مخالفم
منم با مطلبی با همین عنوان به روزم

سلام

زنده باد مخالف من و خاتمی!!:دی

بی تو یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:07 ب.ظ http://www.bito.cov.ir

چرا بچه به این خوبی رو میذاری سر کارمن که تو رو ندیدم. که بیای جلسه.
راستی جات خالی یه چند روزی رفتم خونه ی هالو حسابی آلو خوردم
امروز بر گشتم
امشب بروز میشم

والا منم بهش می گم کسی منو ندیده و جلسه نبودم!
خودش نمی خواد قبول کنه!
واقعا خوششششششششششش به حالت که پیش هالو بودی!
از طرف منم می خوردی!
(آلو رو می گم)!!!

سر می زنم حتما!
شاد باشی

Ahmadreza یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:44 ب.ظ

Hahaha !
ta hala kasi bet ye dasti nazade bod ?
hahaha !
lu dadi ki bodi !
hahaha !

یه دستی؟!
متوجه نشدم.
من توی جلسه نبودم!!
چرا باور نمیکنی؟!

Ahmadreza یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ

Fish jan , Chanta axe baahaal bezar mese hamun MIKHANDI BAHAR MISHE !
Hoselam sar rafte !
Rasti Az in axe PORTEGHALE ham tabloe u on nabodi , haha , badjor ye dasti khordi abji gole

باشه اگه پیدا کنم حتما از جذابیت های تصویری ایشون استفاده می کنم!
نمیدونم چرا مدام می گی یه دستی خوردم!
مگه جنایتی کردم که کسی بخواد مچمو بگیره؟
من فقط چند لحظه خود آقای عالی پیام رو بیرون دیدم و بعدم رفتم سر کارم.
برای همینم جزو جلسه حساب نمی شم!
دیگه نمیدونم چطوری توضیح بدم!

شاد باشی

[ بدون نام ] دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ق.ظ http://helal.blogsky.com/

بازگشتتون رو به زندگی سیاسی اقتصادی فرهنگی ظرفمالی تبریک میگم

قربان تو!

Ahmadreza دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:50 ب.ظ


چرا آیکیو بازی درمیاری رفیق !
من گفتم جنایتیدی ؟
ـ آقا جون تو گفتی من خودمو به کسی معرفی نمیکنم بعد ما یه برنامه شوم و ضد اسلام ریختیم الکی گفتیم تو رو شناختیم که لب به اقرار گشودی و گفتی من فلانی بودم !
اصلا خود من هم شیش و نیم ـ هفت رسیدم جلسه !
ها ؟ تعجب کردی ؟ آدم مریض ندیدی ؟ یا کنکوری بیکار ندیدی ؟
خب ببین !

من که نگفتم من فلانی بودم!
گفتم من کلا نبودم!

برو بشین سر درست !

Admin سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:57 ق.ظ http://www.oneclickmovies.blogsky.com

با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز.وبلاگ بسیار خوبی دارید.

در صورت امکان می خواستم اسم وبلاگ من را در لیست وبلاگ های به روز خود قرار دهید.و در مقابل من هم همین کار را می کنم.

در صورت مایل بودن این نام را برای من قرار دهید:دانلود فیلم فقط با یک کلیک

www.oneclickmovies.blogsky.com

ژیلا سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.3oo3e.blogsky.com/

سلام ماهی خانوم....
مرسیییییییییییی عزیزم که بهم سر زدی.
وب قشنگی داری.خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی.

؟؟؟؟ جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:49 ق.ظ

؟؟؟؟ جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 04:53 ق.ظ

کاش نیومده یودم ایمجا فشارم امپر چسبومده. این یاسر دیگه کیه؟ مهندس جان جان خر کیه؟ ما رو حلال کن. دیدار به قیامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد