:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

تصویربازار!

بد نیست یه چیزایی رو گاهی از راه قیاس درک کنیم!
مثلا از هر بچه ای بپرسی دوست داری در آینده چیکاره بشی یا میگه دکتر یا مهندس! 

تاحالا شنیدین بچه ای بگه دوست داره افغانی بشه؟!! 

نشنیدین دیگه!  

چون بچه ها که عقل درست و درمونی ندارن که!

حالا توجه بفرمایین:  

(تقدیم به جامعه ی مهندسی مهنننننننندس اینا!)

موارد مقایسه

مهندس

افغانی

درآمد روزانه

برو آخر برج

20 تا 25 هزار تومان

کارکرد روزانه

8 تا 10 ساعت

6 تا 8 ساعت

ساعت خواب

4 تا 6 ساعت

10 ساعت شب + 2 ساعت ظهر

فاصله منزل تا محل کار

10 تا 50 کیلومتر

5 تا 20 متر

درآمد ماهانه

250 تا 400 هزار تومان

500 تا 750 هزار تومان

مالیات

هرچی زور برسه

هاااا؟!!

بیمه

40 تا 80 هزار تومان

ای بابا!!

میزان تحصیلات

16 تا 20 سال

تحصیلات چیه؟!!

وسیله کار

مغز + خودکار بیک + زبان

کلنگ + فرغون

امید به زندگی

40 تا 50 سال

120 سال

 

بعله! 

یا مثلا یه قیاس دیگه!
اینجانب به همراه کلیه رفقا چهار سال در دانشگاه رفتیم زبان اجنبی هارو خوندیم و تجزیه تحلیل کردیم و بریدیم و دوختیم و شدیم ماهی خانوم تازه!
حالا هرچی سواد این دوستان رو با سوات (!!!) خودمون مقایسه می کنیم به نتیجه ای نمیرسیم که نمیرسیم! 

توجه بفرمایید:
 

یا مثلا: 

 

یعنی همینجور شایسته سالاریه که داره از درو دیوار مملکت میباره! 

میگید نه؟! 

بفرمایید! اینم یکی دیگه! 


خدایا مرسی!  

و جا داره همینجا از اسلام و مسلمین به دلیل همه چیز تشکر کنم!  

روی این کاغذه رو به روی کله ی این بانوی پاکدامن نوشته:
«هیچ دارویی چون صیغه شهوت را درمان نمیکند»! 

فقط موندم چرا حضرت علی به دائم و موقتش اشاره نکردن!
احتمالا هنوز درسشون به اینجا نرسیده بوده! 

(بانو هم چه خوش خوشانشان شده است! )

به گمانمان پایه صیغه ی دست به نقد داشتن! 

نوش جونشون!

 

همین دیگه!
حالشو ببرید!

رابینسون کروزوئه بعد از سالها تنهایی با دیدن کشتی در دوردستها٬ با نهایت امیدواری آخرین گلوله ای را که در تفنگ زنگ زده اش نگه داشته بود٬ برای اعلام حضورش به آسمان شلیک کرد و با خوشحالی منتظر شد! 

کشتی با شنیدن صدای گلوله٬ جزیره را به توپ بست... 

!  

اینم خیلی خدااااااااست: 

 Interview at US immigration:  

Q: Your name please 

A: Abdul Aziz  

Q: S.e.x ?  

A: 3 times a week 

  Q: I mean, male or female?  

!!!!!!A: Doesn't matter, sometimes even camel

دوستتون دارم٬ مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نظرات 34 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

مهدی چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

اجادسا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام ماهی خانوم

واقعا دست رو حقیقت گذاشتی ما با این اوضاع به کجا می خوهیم برسیم خدا می داند و بس
ممنون از آپت مخصوصا اون جدول مهندس و افغانی مرسی خسته نباش
موفق و سبز باشی

ستاره پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ق.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

سلام از آسمون دیدم آپ کردیا.

به به !
چه ماهی زرنگی طعمه رو برداشتی در رفتی.

اونم اینهمه.
تپلی میشی .
ماهی گلی.
خیلی قشنگ بود ایندفه هم مث همیشه حرف نداشت.
آفرین.

محسن پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ق.ظ

سلام

چه عجب آپ شد اینجا!
بسیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار جالب و شیرین و آموزنده بود!

سلااااااااااااام

به به به چه پسر گلی!!

خوش اومدی عزیزم!

شرمنده ی روی ماهت که سرم شلوغ بود و نمیرسیدم آپ کنم.
الانم راسیاتش از سر واز کنی بود!!:دی

همین!

خوشحالم که خوشت اومده عزیزم.

شاد باشی یه دنیا

پسر نوح پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:11 ب.ظ http://pesarenooh.persianblog.ir/

....

خوشمان آمد....

با این حساب من بچمو می زارم افغانی بشه....

عکس ها هم زیبا بود................................ دو جا بنده خوش خوشانم می شه همشهری..... دوم وبلاگ ماهی خانم...

احسنت بر شما!
احیانا اولیش وبلاگ عمو هالوی عزیزمان نیست؟؟

شاد باشی رفیق

یک مهمان افغانی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:52 ب.ظ

درود:
نفرین بر مرزها که من را افغانی و تو را ایرانی می خواند چه گویمت را باید بیشتر با اندیشه ها بازی کنی تا چیزی برای گفتن داشته باشی... .
راستی در مقایسه ات نوشته ای بیل و کلنگ
اگر مهندسین شما مغز + خودکار بیک + زبان
را خوب نه خوب کمتر از آن را...داشتند برج میلاد را
۵ درجه کج/تونل مترو شیراز را با اختلاف چهار
متر با کره ای ها به هم نمی رسوندند و بماند از دسته گل های دیگرشان...
دوست من این پست را بر نداری ها اگرنه متعصبی بیش نخواهی بود .
بدرود.راستی من این مطالب را فقط برای این که از بالای
بالا بیندیش نه از پایین به بالا... .
شاد و قبراق باشید.

درود بر شما که ای کاش نام یا آدرسی از شما داشتم..
البته این مطلب از من نیست و من اگر کسی را هم زیر سوال برده باشم قشر مهندسی و شوخی با دوستان مهندسم بوده و لاغیر.

شاید حق با شما باشد
شاید مرزهای نفرین شده باعث شده تا ما با ناداوری داوری کنیم.
اما اگر پست های وبلاگ روزانه نویسی مرا خوانده باشید حتما احساس مرا درمورد هموطنان افغان خود خواهید دانست.
من از افغانستان هیچ نمیدانستم جز آنکه دیگران خواسته بودند ما بدانیم.
اما با خواندن دو اثر با شکوه از دوست و نویسنده ی محبوب افغان خودم٬ خالد حسینی٬ خیلی بیشتر راجع به افغانستان و پیشینه ی متمدن آن دانستم.
و شاید برایتان جالب باشد بدانید که اکنون صمیمی ترین دوست اینترنتی من یک پزشک افغان است.
اینها را من باب توجیه نگفتم
عرض کردم تا بدانید خدای نکرده جز مزاح قصد دیگری داشته ام.

امیدوارم باز هم نظرات ارزشمند شما را ببینم
و امیدوارم از من دلخور نباشید!

و همیشه شاد و پیروز باشید

یا حق

اجادسا جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام ماهی خانوم خوبید اومدم سلامی عرض کنم بگم یه سیاسوخته دیگه اضافه شد خوشحال میشک سر بزنید به وبلاگ

سلام عزیزم
اینجوری نمیشه
باید درصد سوختگیتونو درجه بندی کنم تا صدا کردنتون راحت تر باشه برام
حتما میام!

ژیلا جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ق.ظ http://3oo3e.blogsky.com

سلام جیگر طلا....خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم....ببخشید...
مطلب بامزه ای بود....من نظر بالا سرم رو خوندم.این شخص محترم افغانی لازم نیست برای حمایت از خودش در مورد ایرانی ها دروغ بگه.....کی گفته برج میلاد کج بوده و .....
این جمله ها دیگه همه جا ژر شده که : هنر نزد ایرانیان است و بس.............
و پیامبر هم اینجوری فرمودن که : اگر علم در ثریا هم باشد مردمانی از خطه ی پارس به آن دست میابند.......

سلام عزیزم
خیییییییییییلی خوش اومدی گلم
ب البته از واقعیت هم نباید گذشت ژیلا جان
من و شما هیچکدوممون از افغانستان تصویر و درک درستی نداریم
اما به هر حال این مطلب یه مزاح بیشتر نبوده
و نظر همه برای من بسیار محترمه
شاد باشی خانوم خانوما

غزلسرا جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ب.ظ http://www.newpoetry.blogfa.com

سلام گرامی
همیشه می خوانمت[گل]

سلام دوست گلم
از آشنایی با شما و وبلاگتون خیلی خرسند شدم
شاد باشید

امیر جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ب.ظ http://parnian-ebook-2.blogfa.com

سلام .

جدا جدول جالبی بود . این جدول دقیقا جدولی هست که ما با همکارا خیلی وقتا در موردش صحبت می کنیم. موضوع سر اصل قضیه است که در این مملکت هیچ چیز سر جاش نیست. این جدول یکی از کوچکترین حقیقت های جامعه ماست. بکار بردن افغانی حالا شاید زیاد درست نباشه . این موضوع در مورد کلا تمام استاد کار ها و کارگر ها صادق هست. حالا برای هر جائی که میخواهند باشند. خیلی مواقع شده تصمیم گرفتم برم آرماتور بند یا جوشکار بشم بجای اینکه مهندس باقی بمونم. درآمد استاد کار ها واقعا بیشتر هست. اما باید توجه داشته باشید که کار بدنی سختی هم دارند .اما درآمد یک مهندس نسبت به مسئولیتی که بر عهده میگیره واقعا کم است. بقول رئیس نظام مهندسی تهران که تعرفه ما در واقع نوعی گدائی با کلاسه. جدا هم همین طور. خیلی میشه در موردش حرف زد که جاش اینجا نیست. دلم پر بود این پست رو دیدم گفتم یه درد دلی کنم. در مورد خطائی که در نظرات بالا دوستمون اشاره کرد بهش باید عرض کنم که درسته اما خود این دوستمون هم از همه بیشتر واقف هست که اگه همین مهندس ها نباشند و ساختمان ها و ابنیه به دست بعضی از استاد کارها سپرده شوند ۵ سال هم عمر مفید نخواهند داشت.

سلام گلم
خب پس شما هم که مهننننننندسید و صاحب نظر!
بنده هم سعی می کنم در مقام عمله باقی بمونم و حرفای شمارو گوش کنم!
حق با شماست به هر حال هیچی رو نمیشه یه طرفه قضاوت کرد.
شاد باشی دوست گلم
و از نظراتت توی ماهیتابه هم ممنونم یه دنیا!
جواب نظرتم نوشتم!:دی

پسر نوح جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:20 ب.ظ http://pesarenooh.persianblog.ir/

راستی من یک عکس باحال از عمو محمود دارم...
ایمیلت رو بده تا برات بفرستم.....
به درد خودت می خوره انصافا....

-----------------------

ای به چشم!
ایشالا خدا به عشقت برسونتت!
از من و محمود جونم که گذشت...!!!:دی

خلیل جوادی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:52 ب.ظ

سلام.
با مزه بود .
از حضورتون ممنونم.

سلام استاد جوادی
من هم ممنونم از حضورتون
موید باشید

مردمک جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ب.ظ http://mardomak.blogsky.com

سلااااام
بامزه بود و به دردبخور،و شاید حقیقتی سر به مهر!!!مرسی سر زدی

سلام مردمک جان
خوش اومدی
منم ممنونم که سر زدی
شاد باشی گلم

یه کوچولو و آقاییش شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ق.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

خیلی باحال بود ماهی جونتمام عکسات باحال بودنمن آپم
بیا

محسن شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام

لطفا به پنجمین کامنت پاسخ دهید!
با تشکر


سلام

=)))))))))))

خدا خفه ت نکنه بچه!
چشم!

پسر نوح شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ب.ظ

فرستادم

دیدم!
مرسی
اجرت با برو بچ آقا!

حمید شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ب.ظ http://hamidj.blogfa.com

سلام منم بزنم تو پرت بگم گیر دادی ها
عکسارو که ندیدم ولی ما وارونه ترین نظام اقتصادی جهان و شگفت انگیز ترین مردم دنیا رو داریم
جواب سئوال اگه ممکنه رفیق
دوست عزیز شادی فراموش نشه
خودت و خانواده سالم باشید

سلام آقا حمید
چه عجب از این ورا؟!
شما هم شاد باشید
ممنون که اومدید
یا حق

ماهی تنها شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:14 ب.ظ http://onlyabadan.blogsky.com

سلام به روزم و منتظرت

بهارین یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:24 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام ماهی گلی
اینم از اون پستا بود دیگه...
خوشم اومد...توقعی نمی شه داشت...زندگی باید بچرخه دیگه...شاید با این اشتباهات بشه بهتر هم زندگی کرد!!
به جان خودم!

سلام خانوم خانوما
خوبی تو؟ کجایی دختر نیستی؟
بعله عزیزم ما هم بی توقعیم!

شاد باشی گلم

احمدرضا یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:46 ب.ظ

درود بر تو ای ماهی پاک پولک !
احوالکم ؟
یه عدد منفی ۱۸ میذاشتی بالا سر این پست ، من چشم و گوشم وا شد ؛ ببین :

تازه من هیچی ، نمیگی این نوژن کوچولو چشش وا میشه !
منم که با زن و بچه میام وبت ، الان پسرکوچولوم هی داره میگه این "s.e.x" ، صیغه ، شهوت یعنی چی ؟
من چی بگم بش ؟ هان ؟ هان ؟ بچه م از دست رفتن ایشون !
ـ
ـ درضمن به ما مهندسین آینده هم توهینیدی !خانم لیسانسه ی زبان (درسته؟)
ـ
تنگ عالی ، پر آب !
پیکر عالی ؛ پر پولک !
غذای عالی ، پر قلاب !

درود به روی ماهت!
خوب! شکر.
=)))))))))))))))) شکلک ها رو خیلی خوب و به جا استفاده کردی!
یعنی دقیقا یه قیافه ی چشم و گوش باز شده!:دین
نوژن از خوده احتمالا! یعنی بچه ای که توی ۴سالگی وبلاگ بنویسه تکلیفش روشنه از حالا!
ضمنا تو اگه با زن و بچه میای که دیگه کارت از چشم و گوش هم گذشته...!!!:دی
من غلط بکنم به کسی توهین بکنم
من خاک پای همه ی رفقا هم هستم
بله لیسانس زبانم!

قلاب و اینا نداشتیمااااااااا!!!

خوشحال شدم اومدی رفیق
شاد باشی

عمو باربد دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ق.ظ http://amoobarbod.blogfa.com

. ســـــــــــــــــــــلامی به بزرگی دل کوچک کودکان...
___________________--------
_________________.-'.....&.....'-دوست گرامی ...
________________\.................../وبلاگ عمو باربد
_______________:.....o.....o........;منتظر شماست....
______________(.........(_............)
_______________:.....................:اگه قدم رنجه کنید...
________________/......__........\
_________________`-._____.- لطفی به این بنده کنید...
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../و ما رو شرمنده کنید...
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)خوشحال میشیم...
__________________|_______|
___________________)_ |_ (__شما هم خوشحال میشید...
________________(_____|_____)پس یادتون نره...
حتما تشریف بیارین! در ضمن لطفا نظر هم یادتون نره !
www.Amoobarbod.blogfa.com
[نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند][نیشخند][لبخند]

فهیمه دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:45 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام سال نو مبارک
بلاگت واقعا قشنگه و متنت فوقالعاده بود حقیقتی که هر چی سعی بکنیم درست بشه نمی دونم چرا باز یه جای کار میلنگه...

سلام جزغاله ی سیاسوخته!
خوبی خانومی؟
ممنونم گلم لطف داری
ها والا خواهر!:دی
شاد باشی عزیزم

Ahmadreza.k دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:02 ق.ظ


khabar dashti aghaye aali payam esfe vo hichi nagofti !
tunge aali por ghollaab !

چی باید می گفتم خب؟!
خودشونم چیزی نگفتن!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ق.ظ http://helal.blogsky.com/

مهندس عزیز سلام

افغانی ترین آرزوی دنیا را برات دارم

هیچ وقت دلت مثل سرزمینشون خراب نباشه

خب یعنی کلا با من نبودید دیگه!
ممنون سر زدید
شاد باشید

گلابتون چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ق.ظ http://golabi-golabatoon.persianblog.ir/

اتفاقا دو تا افغانی توی مجتمع ما کار میکنن اونقدر دلم واسه شون میسوزه . کامل در جریان زندگیشون هستم . وضعشون خیلی روبراه نیست ولی خیلی مهربون و ماه هستن . بهترین کار رو انجام میدن بدون چشمداشتی .

سرایدار خونه ی قبلی خانومی اینا هم (خواهرم) یه جوون افغانی بود با دلی بسیار مهربان و چشمانی پاک و صدایی فوق العاده!
من کلا دوسشون دارم. مثل همه ی اقوامن دیگه خوب و بد همه جا هست .
شاد باشی عزیزم

نیلوفرمردابی چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 02:02 ب.ظ http://www.mordab-57.blogsky.com



سلام ماهی عزیز

خوبی ؟؟؟‌

مطالب وبت واقعا زیباست ...

شاد باشی و سلامت عزیز دل

سلام خانومی

خیلی خوش اومدی گلم

وب تو هم زیبا و متنوع بود

شاد باشی گلم

ماهی تنها چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:03 ب.ظ http://onlyabadan.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی
من به روزم و منتظرتم حتما بیا

سلام گلم
خدمت میرسم
شاد باشی

اجادسا پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام ماهی خانوم خوبی دختر چرا آپ نمی کنی دلمون واست تنگ شده
به فهیمه گفتی جزقاله سیاهسوخته خوبه همون طور که گفتی درصدامون و کم و زیاد کن تا قاتی نشه
من آپم یه سر بزن
موفق باشی عزیزم

سلام سیاسوخته ی اوریجینال خودم!
خوبی گلم؟
آره حالا باید بیاو یه ارزیابی بکنم ببینم کدومتون سوخته ترین!
به زودی آپ می کنم عزیزم
حتما سر میزنم
شاد باشی

مهدی پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ق.ظ http://goldenscience.blogfa.com

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
معذرت میخوام که دیر به دیر بهتون سر میزنم
مطالب جدیدتون رو خوندم .هم زیبا بودن هم تلخ.
هم آدم رو میخندونن و هم به فکر فرو میبرن.
ممنون بابت این هم سلیقه.
من شخصا از اومدن به وب شما لذت میبرم.
براتون ارزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم.
مهدی

سلام دوست گلم
شما هروقت بیای اینجا من خوشحال میشم
خوشحالم که خوشت اومده
همیشه شاد باشی
ماهی!!

اجادسا دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:18 ق.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام خوبی ماهی خانوم
من سیاسوخته اورجینالم
تو که آپ نمی کنی همش به اون بلاگت می رسی منتظرتم زودی بیا

سلام جزغاله ی خاله!
خوبی سجاد جان؟
جیگرتو سیاسوخته ی اوریجینالم!
حتما میام
اون یکی بلاگم روزانه هویسیه باید همش بهش برم!
وگرنه مثل این یکی میشه ماهینامه!
شاد باشید

بی بی جان پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:04 ب.ظ http://alpha-5.blogsky.com/

دختر نازنیوخ مای جان

عاقله خانومُ دس مریزا! تو بمو گفتی احسنت اما خودت تاج سری. بنازم به دلت که دل شیر. تونا بخدا می سپارم.

سلااااااااااااااااام
خیلی خوشحال شدم که اومدین
شاد باشید یه دنیا!

فاطمه چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.alachiiq.blogfa.com

سلام ماهی جون خوبی؟ من برگشتم خیلی دوست داشتم ببینمت اما نشد .

طنز قشنگی بود

سلام عزیزم
خوبی گلم؟
ان شاالله میسر میشه و همدیگه رو خواهیم دید
ممنونم که اومدی
شاد باشی خانومی
بوس بوس

بی تو پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ق.ظ http://www.bito.cov.ir

از عالم واقع محال آمده است
یک فوج جواب را سوال آمده است
مردی ست که مثل جنگ ما تحمیلی ست
یک ضرب برای هشت سال آمده است

هوشنگ زمانه ای جوادی ای دل
کردان شده ای و بی سوادی ای دل
چندی ست که تنگ و بی قراری،نکند!
تو عاشق احمدی نژادی ای دل!؟

از آتش و خاک و آب و باد آمده اند
تاریخ گواه! از بلاد آمده اند
بعد از رنسانس،از قرون وسطی
کروبی و احمدی نژاد آمده اند
(بی تو)

مردی ست که مثل جنگ ما تحمیلی ست
یک ضرب برای هشت سال آمده است

زبانت را گاز بگیر رفیق!
خداوند که بلاهای تکراری نمیفرستد!
اینهمه بلا برای نزول!!

بار الها!
سعی خودتو بکن! تو می تونی!!

ممنون که اومدی رفیق
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد