:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

افاضه!

آنچه زور زدیم طنزمان بگیرد نشد! نیامد!
چه کنیم! مشکلات و دغدغه های زندگی مگر می گذارد آخر لامصب؟!

بر آن شدیم (بر کدام شدیم؟) تا افاضه ی خود در برابر افاضات آقای هالو را بر شما بنماییم تا دستتان بیاید که با چه ماهی همه فن حریفی طرف هستید! باشد که درس گیرید!

قال هالو (قب)*

می نیست، اگر چه آب آلبالو هست

نی نیست، اگر چه عرعر یابو هست

با پیره زنان چارده ساله بگو

گر بخت شما باز نشد، هالو هست

و ماهی خانوم فرمود:

می نیست ولی یقین بدان راهی هست
راهی که بدان به سادگی گردی مست
با  هالوی  سرزنده  و  قبراق  بگو
گر پیرزنه پایه نبود ماهی هست!!

مدیونین اگه فکر کنین ندید بدیدم! 

******** 

 

مردی که سوار بر بالن در حال حرکت بود ناگهان به یاد آورد قرار مهمّی دارد؛
ارتفاعش را کم کرد و از مردی که روی زمین بود
پرسید:ببخشید آقا ؛ من قرار مهمّی دارم ، ممکنه به من بگویید کجا هستم تا ببینم   به موقع به قرارم می رسم یا نه؟
مرد روی زمین :بله، شما در ارتفاع حدودا ً ۶ متری در طول جغرافیایی “۱٨’۲۴ ۸۷ و عرض جغرافیایی “۴۱’۲۱ ۳۷ هستید 

.مرد بالن سوار :شما باید مهندس باشید

مرد روی زمین :بله، از کجا فهمیدید؟؟
مرد بالن سوار :چون اطلاعاتی که شما به من دادید اگر چه کاملا ً دقیق بود به درد من نمی خورد و من هنوز نمی دانم کجا هستم و به موقع به قرارم می رسم یا نه؟
مرد روی زمین :شما باید مدیر باشید .

مرد بالن سوار : بله، از کجا فهمیدید؟؟؟
مرد روی زمین : چون شما نمی دانید کجا هستید و به کجا میخواهید بروید. قولی داده اید و نمی دانید چگونه به آن عمل کنید و انتظار دارید مسئولیت آن را دیگران بپذیرند!!! 

--------------------------------------------

   

* (قب):  به قول گل آقا: قربونش برم!

*********

اینم شاهکار معماری ایرانی:  

 

و تیم قبراق و سرحال و جذاب شورای ...!!! 

فقط یه کم یواشتر حرف بزنید نفر آخر بیدار نشه!

 

راستی ۱ : 

 «مرگ پایان کبوتر نیست»

باخبر شدم دوست خوبمون نیما عموی خوبش رو از دست داده.  

تسلیت عمیق ما رو بپذیر. 

 

راستی ۲: 

دوستای خوبی که تازگی پیدا کردم و خیلی دوستشون دارم رو لینک کردم. 

هرکی احساس می کنه که من دوسش دارم(!!!) ولی لینک نشده خبر بده! 

دوستتون دارم مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نظرات 87 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ب.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

شراره های نیاز پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:35 ب.ظ http://shararehaye-niyaz.blogfa.com

سلااام ماهی خانوم...

داشتم دنبال قالب وبلاگ برای خودم میگشتم..

یه قالب پیدا کردم دیدم خیلی به وبلاگ و اسم شما میخوره...
http://night-skin.com/

اینم آدرسش..
حتما سر بزن..
اوون قالب که عکس ماهی داره رو باز کن..
قربانت..

سلام دوست گلم
هم ممنونم که سر زدی
هم ممنونم که به یادم بودی
قالب رو هم دیدم
خیلی زیباست
و قالب وبلاگ دوست گلم : (ماهی تنها) همینه
برای همین بهتره بذاریم اختصاصی ایشون باشه!

شاد باشی دوست گلم

سید محمد رضا عالی پیام(هالو) جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.mr-halloo.persianblog.ir

سلام ماهی خانوم
طنزتون همیشه در قلقل

این ساختمان نیمه کاره که عکسشو شما گذاشتین من نمای تمام شده اش را دارم که خودمم شخصا عکس گرفتم/ البته از اون طرف
خواستین براتون میفرستم.

نگاه تیز بینتو نو دوست دارم

سلام از بنده استاد
خیلی خیلی خوش اومدین
طنزمان گاهی می قلد و گاهی قالمان می گذارد!

آره آره حتما بفرستید واقعا حیفه این شاهکاری معماریه که مخفیش کنیم!

منم شمارو دوست دارم!

ممنون که تشریف آوردید واقعا باعث افتخار آکواریوم منه!
شاد باشید یه دنیا!

پسر نوح جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:31 ق.ظ http://pesarenooh.persianblog.ir/

سلام...

ببخشید بدون دعوت امدیم...

به قول بعضیا :

در انجمن خوبان گر راه نداری تو
دلگیر نشو هالو تو سر زده وارد شو

.......................

عکسها هم مثل همیشه معرکه...

سلام دوست گلم

اختیار دارید دوستان ما همگی دعوت سرخودند. اینجا متعلق به خود شماست.

ممنونم که تشریف آوردی
شاد باشی

هادی جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ق.ظ http://as-pick.blogfa.com

سلام

خیلی طنزت زیبا بود

جواب محکمی دادی - آفرین

سلام

خوش اومدین
ممنون از لطف شما
و ممنون که سر زدید
شاد باشید

احمدرضا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ق.ظ

از بهر ما اگر همیشه راهی ست ...
گو ما چه کنیم که تنگمان بی ماهی ست ؟

خداوند سد زاینده رود را از ما نگیرد!

ستاره جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:34 ق.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

سلام ماهی خانومی
آپ قشنگیه /نه کی گفته ندید بدیدی/تو یه ماهی ماهی/من که خوشم اومد/حتما صاحابشم بیاد کلی از این کارت ذوق میکنه/
راستی یادت باشه بازم اومدم درسته از دستم سر خوردی ولی یه روز می گیرمت/
چه خوب:
می نیست ولی یقین بدان راهی هست
راهی که بدان به سادگی گردی مست
با هالوی سرزنده و قبراق بگو
گر پیرزنه پایه نبود ماهی هست!!

به سلام ضعیفه!
خوبی خانومی؟
خیلی خوش اومدی گلم
آخه چون اولین شعر زندگیم بود یه عالمه ندید بدید بودم دیگه!

هیچکس نمیتونه منو بگیره! حتی شما دوست عزیز!

قربون خانومی!

شاد باشی عزیزم

بی بی جان جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:08 ق.ظ http://alpha-5.blogsky.com/

ننه قربون بوشوم اون دس و پنجه تا. خیال نوکن بی بی جانت بچهء نادونه. ننه، از وختی فی بلاگ نبیسی اومده بی بی جان فی بلاگ داشته. خیلیا کومنت مو چوس بونن و نشونی میذارن اما بی بی جان توی این ده بیس ساله نشده که دو روز به یگ فی بلاگی سر بزنه. ننه الهی که سفید بخت بشی و هرچه زودتر بری خنهء بخت تا بختتا وا کنن! ننه جان ایی عسکات محشرن. چندتاشانا یواشکی کش رفتم. مای جان جان خدا سایه تا از سر ادبیات عجمسون کم نوکنه. بازم سری بت می زنوم. پیش ایکه بوروم، موگوما ای عسک ساختمانه مونتاژه یا راس راسکیه؟

خیلی بامزه کامنت می ذاری بی بی جان!
مو از وخدی وبلاگ نویش شدوم هیشکی سی مو ایطوری کامنت نذاشته بی!
نمیدونوم چندتا لهجه رو قاطی کردوم ننه جان!
نه ننه جون ایا همش از راستکیه!
مو دوروغ و دغل تو کاروم نیس!
ها ننه!
بازم بیا از ایورا!
شاد باشید!!

Ahmadreza جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:41 ب.ظ

(“_-_“)
Mioo,mioo,mioo,mioo
In gorbeye mane , havaset be khodet bashe ! mifresamesh tiketikat kone .

از پیشی تو گنده ترش نتونستن بیان طرف من!

inموریx جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:52 ب.ظ http://inmorix.persianblog.ir

خوب خوابیده ...گناه که نکردهجاش پولشو کامل میگیره...

بله خب شغل های سخت باید هم دستمزد بالا داشته باشن!

Ahmadreza.k جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:14 ب.ظ

در ضمن یک اشتباه چاپی پیش آمد، "شما" را "ما " نوشتیم :
اصلاح میکنم :
ازبهر شما اگر همیشه راهی ست
گو ما چه کنیم که تنگمان بی ماهی ست

دادم مش قربون اصلاحش کنه!

سید محمد رضا عالی پیام(هالو) جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:29 ب.ظ http://www.mr-halloo.persianblog.ir

ای سنبله ها که می نخورده مستید
در مجمع شمع و گل ما پیوستید
از هر طبقه، شهر و یا استانی
بی شک همه دختران هالو هستید

گفتی به در و شنیدن اون دیوارها
این نصیحتت رفت تو دل بیمارها:
هالو پدر است و ماهی ام مادرتان!!
افسرده شوید و بکشید سیگارها!

آرش جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ http://www.setarehbaran.mihanblog.com

تازگی ها خیلی بی شعور شدی
با این عکسی که گذاشتی به مراجع عظام و مقام عظمای ولایت علنی توهین کردی
ای ننگ بر تو.

این عکس رو هم یه آدم بی شعور به من داده!
بی شعور چو بی شعور ببیند حال کند!
اون دهنتم ببند تا نیومدم...!!!

سایه روشن جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:30 ب.ظ http://sepidart.persianblog.ir/

این حرف چیست که می زنی تو دختر
هالو ز برای تو بود مثل پدر
این قائله را تمام کن و بنشین ...
در تنگ خودت /ساکت و ارام / نه شر
---------------------------------------------------

هالو که چونان خورشید عالمتاب است
چون «شمس» در آسمان خود در خواب است
عشق من و او چو «شمس» با «مولانا»ست
وگرنه خب معلوم است که جای هالو درآسمان و جای ماهی در آب است!
(وا؟!! این آخرش چرا انقدر دراز شد؟)

به قول هالو (ع) در شعر بگیر و ببند:

چرا این مصرعش بالا بلنده؟؟؟!!!
:دی

سید محمد رضا عالی پیام(هالو) جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:16 ب.ظ http://www.mr-halloo.persianblog.ir

:))
بزن قدش استاد!

احمدرضا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ

بلههههههه ؟
به من میگن احمد پلنگ ! البته ماهیا میگن احمد گربه !
یه ناحیه ۳ و یه احمد پلنگ !
حالا برو بچس "تقی گربه صفت" و "اصغر گربه هلندی" رو میفرستم بیان سراغ تنگت !
درضمن این رباعی ترکی پر از تیکه رو هم الان گفتم که تقدیمت کنم ، برو بده یکی واست معنی کنه ، ایشالا از کنایه هاشم ناراحت نمیشی ! البته من خودم ترک نیستم ، اما ترک ها را دوست دارم !
ـ
قیریم جاقان ساغالکینی ، مای خانم !
سیوز قولوم اورم خینی ، مای خانم !
آلاش فدک دریا سیریم گل پالسار
ایزیم نمک فارام چینی ، مای خانم !
ـ
هاهاها !
: دال

داداش من خودم سگ ماهی ام!

ترکی هم بلد نیستم هرکی اینجا ترکی بلده بگه ببینم این بنده ی خدا چی گفته!

احمدرضا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ

بلههههههه ؟
به من میگن احمد پلنگ ! البته ماهیا میگن احمد گربه !
یه ناحیه ۳ و یه احمد پلنگ !
حالا برو بچس "تقی گربه صفت" و "اصغر گربه هلندی" رو میفرستم بیان سراغ تنگت !
درضمن این رباعی ترکی پر از تیکه رو هم الان گفتم که تقدیمت کنم ، برو بده یکی واست معنی کنه ، ایشالا از کنایه هاشم ناراحت نمیشی ! البته من خودم ترک نیستم ، اما ترک ها را دوست دارم !
ـ
قیریم جاقان ساغالکینی ، مای خانم !
سیوز قولوم اورم خینی ، مای خانم !
آلاش فدک دریا سیریم گل پالسار
ایزیم نمک فارام چینی ، مای خانم !
ـ
هاهاها !
: دال

حالا چرا دوبار؟؟!

احمدرضا جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:53 ب.ظ

بلههههههه ؟
به من میگن احمد پلنگ ! البته ماهیا میگن احمد گربه !
یه ناحیه ۳ و یه احمد پلنگ !
حالا برو بچس "تقی گربه صفت" و "اصغر گربه هلندی" رو میفرستم بیان سراغ تنگت !
درضمن این رباعی ترکی پر از تیکه رو هم الان گفتم که تقدیمت کنم ، برو بده یکی واست معنی کنه ، ایشالا از کنایه هاشم ناراحت نمیشی ! البته من خودم ترک نیستم ، اما ترک ها را دوست دارم !
ـ
قیریم جاقان ساغالکینی ، مای خانم !
سیوز قولوم اورم خینی ، مای خانم !
آلاش فدک دریا سیریم گل پالسار
ایزیم نمک فارام چینی ، مای خانم !
ـ
هاهاها !
: دال

اصلاحیه:
حالا چرا سه بار؟!

Ahmadreza.k جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ب.ظ

Mushkel az irancelle chanbar mifrese , khub pak kun ezafia ro .
bede khalil javadi ya halloo vasat tarjume kunan !

پاک نمیکنم که بشه عبرت سایرین
خودت معنی کن خب!
آزار داری ؟؟!!

ستاره جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:25 ب.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

مای خانم این ترکیش معلوم نیس کجاییه من ترکی کمی بلدم اما این ترکی یه کم ترکی تره/کاش بیاد خودش بگه چی گفته/احمد رضای گرامی فقط بفرمایین این ترکیه کجاییه
فهمیدم میخوای یه چیزی درست کنی اما چی؟
میخوای تشنه بمونی یا....واسه چی؟
دریا نوردی هم داره انگار؟
مصرع آخرم اصلا نفهمیدم/
من آخر ترکام مگه نه/

ضمنا آفرین به سایه و آفرین به مای خانم

چی بگم والا؟!
من کلا ترکی بیلمیرم!:دی


آهااااااااااای ملت! کسی اینجا ترکی بلد نیست؟!!

چاکر حاج خانوم!

ماهی خانوم!! جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

بابا یه ترک بین شماها پیدا نمیشه؟؟!!!

ظاهرا نه!

Ahmadreza.k جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ب.ظ

Hahahaha, mani nemikonam to kafesh bemuni !
setarejan torkit khili zaeife , zaeifeh !

باشه!

بی بی جان شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:39 ق.ظ http://alpha-5.blogsky.com/

آقان خودوم مای جان جان
ننه جان آدم نبایس دس رو عورت یکی بذاره و هی کند و کاو کنه! چه خاجه علی چه علی خاجه. والی ولی داره. ایی آقا والی مویو بکلفتی گرفته تا براش جار پارو کنوم. عیبی دره مای جان جان؟ از مرد بودن چه خیری نصیب میره؟ عصلن یگ مردی پیدا کن. اگه راسی راسی راس میگی بایس از نوادر باشی. دوروخ تو خون مایه. مگه نه. ای ارباب مو خیلی مواظب مویه. سایه به سایه مو میآیه. گفته مبادا کسی نا لنگ کنی. مویوم ازترس هوشکیا لنگ نمی کنوم. محصیت داره!

=)))))))))))

یعنی صدای هرهرم خونه رو ورداشته!!:))))))

احسنت به شما که انقدر هنرمندید.

همون بی بی!

حکایه شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:34 ب.ظ http://hekayeh.blogfa.com

این پست واقعا عالی شده. لذت بردم و خنده به لب و اشک به چشم گشتیم از کلام زیبای شما.

واقعا؟؟!
به خدا خودم سر سوزنی قبولش نداشتم!خیلی خوشحالم که خنده به لباتون اومده.
شاد باشید یه دنیا

Ahmadreza.k شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:45 ب.ظ

Hamchenan dar kafe maniye rubaei hasti ? akhey ...
chand rahnamaei
'maay khaanem' hamun maahi khanume
'gul paasaar' be pesare dame vaght migan
...
baghisham bede mutarjem .

امروز دادم به مدیر شرکت البته مای خانم آخرشو حذف کرده بودم!
الکی گفتم از توی یه مجله دیدم
مدیرمون تبریزیه
خوند و گفت این ترک آذری نیست احتمالا مال بندر ترکمن باشه!

همین!

ستاره شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:49 ب.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

احمد رضا ی گرامی:
گارداش نمه دمیشدین/حالوا شکر یمیشدین/مای خانیمی گوزلدین/آداملاری بیزلدین/یاواش گارداش اوتور سن/مامور گلر بیلیرسن/چوخ دانیشان توتالار /(با عرض پوزش بی منظور)گوزلروو پورتالار/

اینم جواب احمدرضا ی گرامی برادر خوبمون/

بابااااااااااااا!!!!!!!
یکی به من بگه اینجا چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من ترکی بلت نیسدم!:دی

مستانه شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ب.ظ http://www.7584.blogfa.com

شما هم عکس های خیلی جالبی گذاشتین.
از اون عکس خانم ... زیادی با حجاب... نیز عبرت گرفتم!

خوش اومدی خانومی
هممون باید عبرت بگیریم فرزندم!
شاد باشی

احمدرضا شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ب.ظ

چطوری فیشولی ؟
گفتم حتما در شروف انتخابات یه کادو به عشقت میخوای بدی ، منم یه شعر گفتم بش بدی به اسم "خوشگل اسکل" ! صدتومن وشد (برره ای بخون اینو)
از طرف من هم ببوسش ( عواقبش با خودت البته )
:
آهای خوشگل اسکل ، آهای رئیس آغل
آهای وصل بهت رای همه مردم منگل !
آهای ای گ... بد بو ، آهای هسته ی پر مو *۱*
آهای طعنه زده چشم تو به چشمای یابو
دلم هاله ای از نور ، آهای رئیس جمهور
نکن پولای میلیاردی مارو هی گم و گور !
من که رای به تو دادم ، چرا بردی ز یادم ؟
دیگه شاختو دربیار که آخ ... کردی گشادم*۲*
آهای صدای غارغار ، آهای دکتر بیمار
اگه نفتو تو سفرم نیاری ، خدا نگهدار !
___________________________
*۱* در این جای خالی با توجه به اختیارات شاعری میتوانید هریک از حروف "ل" یا "ه" را انتخاب نمائید !
و البته مجاز به استفاده از "وز" هم هستید ! ما خواستیم مودبانه باشه کار !
به این میگن نوآوری در شعر و احترام به مخاطب
*۲* فکر بد نکن ، "م" در "گشادم" مجازا "جیب" هستش ، و هیچگونه مراعات النظیر و تناسبی با فعل مصرع ندارد !
اگه آرایه های ادبیت ضعیفه به من چه ؟

=))
نمیری!

احمدرضا شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ب.ظ

خصوصی نمیشد فرستاد ، اگه احیانا حس کردی زیاد رک بود یا زیاد مثبت هیژده ! تائیدش نکن !
شاد و خوش باشی فیش جان !
(واج آرائی رو حال کن )

به من چه؟!

بنده از همینجا اعلام می کنم به هیچ حزب و گروهی وابسته نیستم و عواقب شعر ایشونم توی یقه ی خودشون!

وا؟! دختر سر به راه مردمو به چه بازیا که نمیکشونن!

تو اگه خیلی مردی شعر ترکمنی تو ترجمه کن!:دی

احمدرضا شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:40 ب.ظ

ستاره جان ، با من کل ننداز که از هفت آسمون میکشمت پائین !
ـ
در ضمن اون شعر بالائی اصلا مال من نیست ، من وابسته به هیچ حزبی نیستم عاشق دکتر هم هستم ، کار خود ماهیه ، اصلا من فقط یه دونه کامنت گذاشتم اینجا اونم همینه و بس !
مرگ بر ضد ولایت فقیه
کافرماهی !!!

مشتری های اینجا منو میشناسن برادر!

بگو ببینم کی اجیرت کردی تور پهن کنی اینجا؟

برو بهشون بگو این ماهی سگ ماهیه و کله ش نپز!

برن یه جا دیگه دکون بزنن!

احمدرضا شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ب.ظ

هنر کردی رفتی فهمیدی به چه زبانیه ؟
خسته نباشه ، مردشی ترجمه ش کن !
من ترجمه نمیکنم ! در کف بمانی !
البته اگه جای تو بودم به هر دری میزدم تا ترجمه ش رو بفهمم !

ببینم مگه تو خودت ساکن اصفهان نیستی؟!
به نظرت چند نفر میشه اینجا پیدا کرد که ترکمنی بلد باشن؟!

نخواستیم آقا نخواستیم!

شعرتم مال خودت!

تو کی خیرت به ما رسیده که الان بار دومت باشه؟؟؟!!

احمدرضا شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:46 ب.ظ

باید دانشگاه رشته "مترجمی زبان ترکمنی" میرفتی

دادیم دم کنن!

خانومی شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ب.ظ http://maman-va-joojeha.blogsky.com/

قربونت برم!
من و مامان چهارشنبه داریم میایم تهران!
به دوستای وبلاگیم نگی ها!
وگرنه هی میخوان بیان نمایشگاه کتاب منو ببینن!!:دی

جوووووووووووووجه هارو ببوس!

بوس بوس خانومی

احمدرضا یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ق.ظ

خیر!
بنده متولد هامبورگم و ساکن تگزاس ، خیابان ایفل ، بن بست جزیره ی قناری
اگه میدونستم نشون مدیرشرکت میدی یه چیزی به ترکی مینوشتم اخراجت کنه بشی اخراجی ها ۳ !
مثلا این :
قیزیم بالار شالازخیگیم آی مدیر
فیوز داراش ایول گیژیم آی مدیر
ایلاش فارام یلدوسیوز گیرادام
اوضکلکی شاموز رجیم آی مدیر
ىعنی .:
خاک بر سر احمقت کنن آقای مدیر
تو یک بی سواد هستی آقای مدیر
ننگ بر تو باد ای رانت خوار کوچک
تو مایه شرمساری شرکتی آقای مدیر
هاهاهاهاهاهاها
حالا دور از شوخی :
من دیگه از یکی دو سه چهار پنج شیش روز آینده تا بعد از کنکور نمیام نت ،،، نه ،،، میام ، یعنی کم میام ! گفتم تا بعد کنکور سرکارت بذاریم آقای عالی پیام منو فروختن !
ایشالا که ناراحتم نشدی و اگر شدی از صمیم قلب عذرخواهی نمیکنم ، میخولستی جنبه داشته باشی ناراحت نشی !
اون رفیق بیچاره سایه رو چرا فرستادی دنبال دیکشنری ؟
اون شعر سیاسیتم به ما نچسبون ، همه میدونن تو با دکتر مشکل داری !!!
شنیدم جدیدا شده ای شاعر ماهی !
بر ضد دکتر شعر میگی ؟ کافر ماهی !
درضمن تو اگه سگ ماهی هستی من خر ماهیم !
اصلا کوسه ماهی ام !
نهنگم !!!
ـ
پس خداحافظ تا بعد (شاید بعد از کنکور۸۸)

:))
ایشالا کنکور بیست بشی!

احمدرضا یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:32 ق.ظ

راستی ، من هنوز زبان انگلیسی رو شروع نکردم خوندن ؛ خوندمش مشکل داشتم میام اینجا تایپ میکنم زحمت جوابشو میکش !
مثلا اینکه
music
damage
equipment
issue
اینا قابل شمارشن یا نه ؟
اصلا این قابل شمارش بودن قاعده نداره ؟ کاتوره ای باید حفظ کرد ؟
حالا بعدا همه سوالا رو جمع میکنم مینویسم!
شرمنده ها !
ممنون و پنیر و سبزی
گود شب !

همش قابل شمارشه
دقیقا اینا از اون قاعده ای پیروی می کنن که خود انگلیسی ها بهش می گن:
قوانین حسی!
برو تو حس ببین کدومشو می تونی بشمری!:دی
در خدمتیم

احمدرضا یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ق.ظ

اینارم اضاف کن :
age " era " region" area "
قابل شمارشن ؟

era رو نمیدونم اما اون سه تا رو بشمر با خیال راحت!

ستاره یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:15 ق.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

قابل توجه احمد رضای گرامی برادر خوبمون شما خودت که دیگه از ترکی هیچی بیلمیرنچه ربطی داشت /خواستیم یه دستی بزنیم که زدیم

:))
شعر تو رو اما دادم یکی دوستام ترجمه کرد!
دمت گرم!
حال کردم!:دی

یاسمن بهار یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ق.ظ http://yasaman-bahar.persianblog.ir/

سلام ماهی خانوم
طنز خوبی درکلامت هست امیدوارم یه روز از آقای عالی پیام هم پیش بیفتی!
تنگتان پرآب!

سلام خانومی
بنده بیجا بکنم اصلا به یه همچین چیزی فکر کنم!
من فقط تفریحی یه چندتایی رباعی و اینا پروندم!
وبلاگ و شعراتو دوست داشتم عزیزم
ممنون که سر زدی
بهارت پر یاسمن!

شااُ! عَروسَکِ ۵۰ تومنی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ق.ظ http://shaoamo.blogsky.com

شما مترجمی زبان اینگیلیسی خوندین آیا؟!!! .
یعنی کنکور منحصراْ زبان شرکتیدین اایا ؟!
خیلی خوندین واسه کنکووور آیا؟!!

من لینکیدم ! اشکال نداره که؟!

۱- با اجازه ی بزرگترا بعله!
۲- هم زبان هم تجربی اما چون عاشق زبان بودم بیخیال پزشکی گشتم!
۳- من از کودکی زبان می خوندم برا کنکور نیاز چندانی به درس خوندن نداشتم!!
۴- نه عزیزم چه اشکالی؟!
جیگرتو خام خام!

[ بدون نام ] یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:33 ب.ظ

رودی که در آن آب نباشد اصلا
خرچنگ کجا؟رود چه شد؟ ماهی کو؟

اگه مردی اسمتو بگو تا آدرس ماهی رو بهت بدم!

هادی یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.as-pick.blogfa.com

سلام

تازه من فهمیدم که منظورت از اون خطی که نوشتی پایین شعرت چیه - عجب!!!!!!!

سلام
خب اولین بار بود تو عمرم شعر می گفتم!:دی

اجادسا یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:08 ب.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام ماهی خانوم خوبید چطورید دیگه به سیاه سوخته ها سر نمی زنید آپ تو خوندم خیلی قشنگ بود
مخصوصا اون آقاحه که خواب بودن
می بینم که شاعرم که شدی خوبه جای پیشرفت داری
مثل همیشه موفق و سبز و شاعر باشی آخری و جدید گفتم

وقت کردی یه سر بزن ماهی خانومی

سلام جزغاله جان!
خوشحالم دوست داشتی
سر زدیم سیاااااااا!!!
شاد باشی گلم

مستانه یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:07 ب.ظ http://www.7584.blogfa.com

توی ارشیو در مرداد 87 خوندم که خاله شدی.البته مال پارساله.من هم یک ماهه که عمه شدم...
خیلی حال میده...
اسمش هم پانیا است...
الهی عمه قربونش بره...

بعلههههههههههه!!!!!!!

مبارک باشه عمه خانوووووووووووووووووووم!:-*

عاشقشونم این دوقلوهای نازمو!

ستاره ی سهیل
سجاد سهیل

خداییش اسمو داری؟ ستاره سهیل!

خاله فداشون شههههههههه!!!!!!!!

نیما دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام ماهی خانوم
ممنون از اینهمه لطف بیکرانت....
انشاالله که ۱۲۰ سال عمر با عزت و سربلندی زیر سایه پدر و مادرت داشته باشی ....
خوش باشی

سلام نیمای عزیزم
بازم تسلیت
ان شالله همیشه شاد باشی

ماهی تنها دوشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:21 ب.ظ http://onlyabadan.blogsky.com/

سلام خوبی با عکس این آخوندا خیلی حال کردم منم به روزم منتظرتم بای

سلام خوبم
آخوند چیه دیگه؟؟!
اینا روحانی محترمند!:دی
اومدم
بای!

ماهی تنها سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:54 ق.ظ http://onlyabadan.blogsky.com/

سلام خوبی
وقتی رفیق صدام می زنی خیلی دوست دارم
تا حالا کسی اینطوری بهم نگفته بود رفیق

سلام خوبم
مخلصیم رفیق!

مهدی سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:48 ق.ظ http://goldenscience.blogfa.com

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه
صادقانه بگم که واقعا از این اپتون لذت بردم.
بی تردید باید به این سلیقه و تیز بینی شما احسنت گفت.
درمورد عکسها هم به جز خندیدن نمیشه کار دیگه ای کرد.تاسف خوردن هم دیگه فایده ای نداره.فقط بعنوان طنز باید ازشون استفاده کرد.
براتون آرزوی سربلندی و سلامتی دارم
مهدی

سلااااااااااااااام
خیلی وقته منتظر بودم بیای
چه خبر؟
توضاع رو به راه شده انشاالله؟
خوشحالم که لبخند اومده رو لبت دوست گلم
زیاد بی خبرمون نذار
شاد باشی دوست عزیز

[ بدون نام ] سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:26 ق.ظ


سلام از ما ماهی خانوم.
همیشه بخندی عزیز دل..

قربان شما!
و همچنین!

عذر می خوام شما؟؟!!:دی

ستاره سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ق.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

شدی کوسه ماهی همش حمله می کنی میخواستم بیام دعوتت کنم خوب /همش داری این ور اون ور دریا وول می خوری/شعرم با حال بودا /کلی خندیدی نه

عرض کرده بودم که بنده گاهی سگ ماهی می شوم!

خب اگه تو دریا وول نخورم بیام پیش تو با اون شاخکهای تیز نورانیت وول بخورم؟!؟!!!؟!٬؟!٬؟٬٫٬٪٬٫؟¤٪×٪¤؟،٪×،*

شعرت خیلی توپ بود خدایی کلی خندیدم
اما خودمونیم پای همه ی خواستگارمو بریدی ها!:دی

شاد باشی ضعیفه!

نوژن سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:30 ب.ظ http://nojan20.blogfa.com

سلام خاله ماهی عزیزم کجائی ؟؟؟؟ همه اومدند منتظرتمااااااااااااا جشن دیر نیایی

اووووووووووومدم جیگرم
سلام به روی ماهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد