:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

من و نمایشگاه کتاب!

سلام!

چه عجب! من بالاخره اومدم! کجا بودم تا حالا؟!
آهااااااان!
این که من کجا بودم و الان کجام و به کجا خواهم رفت و کلاً آمدنم بهر چه بود، از سوالات همیشگی بشری بوده که هیچ کاری بهش نداریم!
فقط به این قسمت از ماجرا می پردازیم که بنده رفته بودم تهران نمایشگاه کتاب!
بعله!
این جانب نیز مانند تمامی فرهنگیان و فرهنگ دوستان و فرهنگ داران و فرهنگ فروشان و فرهنگ خران(!!)، رفتم نمایشگاه کتاب تا ببینم چی به چیه و نقل کجاس!

چهارشنه رسیدیم تهران به اتفاق مامان و رفتیم منزل خانومی اینا و دوقلوها را خوردیم و ماچیدیم و لهوندیم تا جمعه!
جمعه به همراه خانومی و دخترخاله ی با سواتمون رفتیم نمایشگاه کتاب.

واااااای که چه قیامتی بود. طبق آمار سرانگشتی ما حدود یک میلیون و شونصد و هفتاد و هوار تا متر مکعب آدم اونجا بود!!

حدود ساعت یازده رسیدیم و تا ساعت سه هم اونجا بودیم.

از گله ها و اعتراضات بگذریم که آخه بابا مگه مَچّد(!!) جای نمایشگاه کتابه و اینکه برای رسیدن به یه انتشاراتی خاص باید میرفتیم شبستان و محراب و منبر! و این واقعا باعث اعتراض و خستگی و فرسایش وقت و اعصاب بود و من هرسال به خودم قول میدم که سال آینده دیگه بیخیال نمایشگاه بشم اما مگه میشه؟!

نمایشگاه امسال هم با تمام این کمبود ها و نقص ها، برای من خاطرات خوبی هم ایجاد کرد...

بعضی از نکات جالب توجه این نمایشگاه گردی رو مرقوم می فرمایم!

************

اولین اتفاق خوب، دیدار با جناب آقای سید محمد رضا عالی پیام بود که با بدقولی ایشون از صبح به بعد از ظهر منتقل شد اما همین بدقولی باعث شد که چند دقیقه ای رو در معیت ایشون در نمایشگاه قدمی بزنیم و گپ بزنیم و چند جلد از کتابهامو هم با راهنمایی های ایشون خریدم و خلاصه بدون حضور و هیاهوی مخاطب های ایشون و به دل راحت موفق شدم از محضرشون استفاده کنم. البته این دیدار خب با هماهنگی صورت گرفت و استاد مثل همیشه دست پُر آمدند!

پنج جلد کتاب برای من هدیه آورده بودن که اینجانب از خوشحالی در هیچ قسمتی از خود نمیگنجیدم (پوست که سهل است)! و گرفتن این هدایا از دست استاد برای من افتخاری بزرگ بود.

******************* 

امسال علاوه بر کتابها، دید زدن خانومهای موجود در نمایشگاه خالی از لطف نبود! حتی برای من، دوست عزیز!!! 

****************** 

نشر چشمه هر سال محمود دولت آبادی رو به غرفه ی خودش دعوت می کنه و مخاطبین می تونن این نویسنده ی توانا رو از نزدیک ببینن. حرکت خوبیه از طرف نشر چشمه. دمشون گرم. 

***************** 

از وضعیت فوق العاده ی آنتن دهی گوشی ها در مصلای تهران که بگذریم، امسال مخابرات برای همه، یه هدیه ی ویژه داشت و اون هم پدیده ی نادر خط رو خط افتادن بود! یعنی شما به هرجا که زنگ میزنی امکان نداشت دفعه ی اول به یک جای اشتباهی وصل نشی! باز هم ممنونیم! 

**************** 

طبق معمولِ جاهای شلوغ و مخصوصا اولین جمعه ی نمایشگاه که واقعا غلغله بود، انواع مالشهای جنسی مشروع و نامشروع مثل همیشه ضمیمه ی کار بود و ما هم که حرفه ای شده ایم در خنثی کردن این حملات، به اتفاق دختر خاله م جلوی یه غرفه ایستاده بودیم و داشتیم کتابها رو میدیدم که من یک سلسله حرکات مشکوکی در قفا احساس کردم و آنچنان با خاطی برخورد کردم که فکر می کنم تا آخر عمر از نعمت پیچیده ی ازدواج که هیچ، از نعمت ساده ی دستشویی رفتن هم محروم شده باشه! دیدن قیافه ی درد کشیده  و کبود این بنده ی خدا پس از برخورد شدید گوشه ی تیز چندجلد کتاب با یکی از حساس ترین نواحی بدنش، میتونه درس عبرتی باشه برای سایر موجودات کرموی این کره ی خاکی! ها ها ها ها! وجداناً دلم خنک شد! 

*************** 

اولین چیزی که من توی نمایشگاه با ذوق شدیدی خریدمش می دونین چی بود؟!

عمراً!!

پازل 336 قطعه ای کارتون درجستجوی نمو!!! خیلی دوستش می دارم! 

************** 

طبع طنز ایرانی در جای جای نمایشگاه بارز بود و من طبق معمول به حرفهایی که بین سایر افراد رد و بدل میشد با دقت گوش می کردم و گاهی واقعا از خنده منفجر میشدم و لذت می بردم از اینکه مردم مملکت ما با اینهه مشکلات و انواع فشارهای زندگی، هنوز هم درکلامشون طنز قابل ستایشی وجود داره.

از آوردن مثال جداً معذوریم! لطفا سوال نفرمایید! 

************** 

غرفه های زیادی رو نشد سر بزنم به علت ازدحام و کتابهای بسیار زیادی رو می خواستم بخرم که فرصت اجازه نداد. موکول کردم به روزی دیگر که متاسفانه نشد و من مثل همیشه ی عمرم در حسرت کتاب های زیادی هستم! تنها چیزی که حرص و ولع و عطشی پایان ناپذیر بهش دارم کتابه! 

************* 

این هم از خریدهای من:
دوره ی دو جلدی «ابله» اثر داستایفسکی انتشارات «نگارستان کتاب»

«خاک غریب» اثر جومپا لاهیری انتشارات «ماهی»

مجموعه داستان «این یازده تا» نوشته ی ویلیام فاکنر انتشارات «ماهی»

«گزارش یک مرگ» اثر گابریل گارسیا مارکز انتشارات «ماهی»

«رویای آدم مضحک» اثر داستایفسکی انتشارات «ماهی»

«مسخ» اثر فرانتس کافکا انتشارات «نگارستان کتاب» 

و این ها هم هدایای استاد عالی پیام عزیز به اینجانب که تا آخر عمر مدیون خوبیهاشون هستم:

«جای کسی خالی است»  مجموعه اشعار ساناز رئوف

«رباعیات امین» پروفسور سید حسن امین

«ترکه و تبر» سروده های «کیوان»

«هروقت نگاه می کنم از بالا...» سروده های محمد رفیعی

«آن شب که شاه رفت» نمایشنامه ای از جناب آقای محسن دامادی.

برای اینکه بیشتر حسودیتون بشه باید بگم که استاد عالی پیام این کتاب ها رو با امضای نویسنده هاشون خطاب به شخص بنده به من هدیه دادن!! 

استاد هالو! خیلی مخلصیم! 

**********

از اونجایی که من میمیرم اگه گیر ندم به ملت، میریم که داشته باشیم:

سوال- مثلا اگه موبایل برادران اینجا شارژ بشه چی میشه؟!

جواب – ممکنه دچار «بیش شارژی» یا تغییر در «سایز» گوشی بشن!

عجببببب!!! 

 

دوستتون دارم، مواظب خودتون باشین تا به زودی...

نظرات 67 + ارسال نظر
احمدرضا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ب.ظ

قهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقهقه
ورداشتی سرمایه ی اسلام رو ناک اوت کردی ! این حرکت از سگ ماهی گذشته ، خرماهیه !!!
عجبا ، این برخوردها در امکان مزدحم طبیعی ست !
بانوان که هیچ ، گاه ما مردها هم مورد تعرض واقع میشویم !
درضمن مگر دقت نگردی که هنگام شارج! ماتحت گوشی سیم کاری میشه ! خوب انتظار داری گوشی خواهران با سیم برادران شارج! بشه ؟
عجب با برکت بوده نمایشگاه که دیدگان شما رم مجذوب کرده ، خوبه پاشم برم ، دلم کتاب خواست !! این نمایشگاه پل شهرستون ما که به درد نمیخوره ! درضمن بجای عکس کتاب چندتا عکس اون خوهران رو میذاشتی بلکه ما هم با مفاد آیه ی "تبارک الله احسن الخالقین" آشنا شیم !
درضمن کتاب "لطفا گوسفند نباشید" رو خوندی ؟
کتاب "برو دیروز بیا" رو چطور ؟

سایه روشن پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:37 ب.ظ http://sepidart.persianblog.ir/

سلام/ من اول شدم/ خیلی جالب بود و خیلی هم حسودیم شد بهت
ولی ما هم"ها ها ها ها! وجداناً دلمان خنک شد! "
ایول/ کارت درسته

سلام خانومی
تو همیشه اولی عزیزم!

هاهاهاها! این انتقامی کوچک بود از طرف جامعه ی نسوان!:دی

چاکریم!

سایه روشن پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:38 ب.ظ http://sepidart.persianblog.ir/

۴ تا ازین کتابهایی که استاد بهتون دادن جالبه مل انتشارات ماه هستش ماهی خانومی

انتشارات ماهی واقعا کتابهای وزینی رو منتشر میکنه.
من که به همه توصیه می کنم.

سایه روشن پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:40 ب.ظ

نه / اشتباه کردم/ 4 تا از کتابایی که خودت خریدی/

ها!
جیگرتو!
بوس بوس

والی پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:58 ب.ظ http://alpha-5.blogsky.com/

خسه نباشی
خوش بحالت که توفیق دیدن نبیسنده عالیقدر دولت آبادی که مشوق و معرف جمهوری اسلامی بسال 57 بود داشتی. کتابهای داستایفسکی نا خریدی. تازگی مو فی بلاگی داشتوم باسم اخوان کارامازف. خوندی یا نه. اگه نوخوندی ایی بود: می گفت: <ما اهل مطالعه ایم!> گفتم:< اگه هسی،چه کتابای خوندی. مثلن «برادران کارامازوف» را خوندی؟ نویسنده اش کیه. گمون نکنم اصلشو خونده باشی. لابد ترجمه بوده. معلومه که فرق داره. خیلی هم فرق داره. کی خوندی؟ چل سال پیش؟ هم خودت بچه بودی هم مترجمش. خب، اگه خوندی بگو ببینم فصل پنجم کتاب راجب به چی بود؟ یادت نیس؟ بذار یه سر نخی بهت بدم. راجب به قرن 14 میلادیه. توی اسپانیا. اونوخت که نیوتن و گالیله و غیره توی دنیا بودن. یادت نیامد. باشه. برو ترجمه شا پیدا کن و یه بار دیگه بخون. علی ای حال بگم که نویسندهء کتاب، «داستایفسکی»، میگه.>:

سلام عمو والی

بی بی جونم کجاس که شما اومدی کامنت گذاشتی؟
من بی بی جون خودمو می خوام!

بله این قسمت رو توی وبلاگتون خوندم و کلی خندیدم.

متاسفانه این کتاب هم جزو اونهایی بود که موکول شد به بعدی که هرگز پا نداد!

شاد باشید عمو جون

کیمیا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:01 ب.ظ

:-*

دختر پاییز پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.enekaseab.blogsky.com

خوش به حالت که حداقل تونستی بری. من که نتونستم چی بگم

من تا سه روز بدن درد شدید داشتم!
اما خب می ارزه!
ایشالا سال دیگه باهم میریم.

Ahmadreza پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:55 ب.ظ

Saye jan , BORO DIRO0OZ BIA , khodam avval shodam !

دهه!
بشین بچه!

حسین پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ب.ظ http://httphttp://hza81.blogfa.com/

>:دی

حس آشنا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ب.ظ http://http://hesseashena.blogfa.com/



سلام خانوم خانوما

سلام خانومی
ممنون که اومدی
حسین کوچولو رو ببوس
فدای تو

تیام پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:07 ب.ظ

سلام ماهی خانوم
اولین بار بود به وبلاگت سر می زدم و لی مطمئنم آخریش نیست :دی
واقعا زیبا می نویسی
لذت بردم از خوندنش
توی نمایشگاه واقعا صحنه های جالبی می دیدیم
مثلا یه ماماه بود یه بچه در ابعاد نقطه رو گرفته بود بقلش یکی دیگه رو هم در سایز کمی بزرگتر دستش و رو گرفته بود...اصلا حواسش به بچه بزرگتره نبود هی می کشیدش این بچه هم سرش به سمت آسمون بود که هوا کم نیاره 2ثانیه یه بار می خورد به ملت...گووم!!! ...یا یکی دیگه بود مامانه رفته بود جدول تناوبی خریده بود واسه بچه اش از قلم چی بعد دختر خرس گنده می گفت من مال گاج رو می خوام!!!! من نمی دونم جدولاشون چه توفیری باهم داره؟؟؟؟!!!!!...یه جای دیگه هم بچهه زجه می زد من کتاب درسی نمی خوام مامانه هم گیر داده بود حالا بیا ببنیم این یکی چی داره =)) ....


خیلی حرفیدم ببخشید
.
.
بازم سر می زنم
بای

سلام تیام عزیز
ممنونم که سر زدی
بعله!
اگه بخوایم این جریانات رو بگیم که از مثنوی هم سنگین تر میشه!

بازم بیا
شاد با شی

mahiar پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
مطالب جالبی دارید
تبادل لینک میکنید

فقط با رنک بالای 3 سه تبادل میکنم
مرکز دانلود برنامه وکرک
http://www.tafrihi.ir

اخباربازیگران هالیوود وایران
http://blog.tafrihi.com

-----------------
اینها با رنک 1به بالا یا بازدید 100تا در روز

جدیدترین عکس های خنده دار
http://fun.tafrihi.com

جدیدترین اس ام اس
http://sms.tafrihi.com

خبر بدید
-------------------------
همچنین با وبلاگهایی که تازه شروع به کار کردند واگر لینک www.tafrihi.com رو با نام
بهترین سایت تفریحی برای جوانان ایرانی
بگذارند دراین قسمت
http://www.tafrihi.com/list/
که به معرفی سایت ها ووبلاگها میپردازیم وبازدید خوبی هم از گوگل دارند ورنک2 دارد شمارا دراینجا معرفی میکنیم

-------------------------------
همچنین

عکس هایی زیبا و جدید از لیلا اوتادی تک تک
عکس هایی از مدلهای جدید مانتو ایرانی
عکسهایی زیبا از مدل های جدید روسری
مسابقه دانشجویی دختر شایسته روسیه2009 جدید
سودابه بیضایی در نشست مطبوعاتی فیلم عروس برفی
عکسهای حنانه شهشهانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون
عکس هایی از کنفرانس فیلم درباره الی در برلین
نشست نقد و بررسی فیلم‌ سینمایی « شبانه روز » با حضور حامد بهداد و مهتاب کرامتی
عکس هایی جدید از گلشیفته فراهانی در جشنواره فیلم برلین
عکس هایی زیبا وقشنگ از هدیه تهرانی
عکس هایی ازدختران شایسته جهان
عکسهایی جالب وزیبا از المپیک حیوانات
عکس هایی از نمایش مد لباس مالزی
عکس هایی ستارگان هالیوود در جشن مد نیویورک
جدیدترین عکس های اضافه شده از نانسی خواننده عرب دراینجا
عکس عروسی لیلا فروهر

همه همه را میتوانید به صورت مستقیم از اینجا ببینید
http://tafrihi.com/toplink/axs.htm
-------------------------

www.tafrihi.com
بای

سحر پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:53 ب.ظ

وب سایت جالبی داری خوشحال میشم به سایت من هم سری بزنی .
این هم ایدی من : sahar.tala20

گلابتون جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:45 ق.ظ http://golabi-golabatoon.persianblog.ir/

سلام . من شدیدا به مچد خندیدم !!! خوشمان آمد ...

سلام
والا!

ستاره جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:07 ق.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

سلام ماهی گلی
ممنون اومدی تسلیت گفتیشرمنده کردی گلم
خوش به حالت ما آماده شدیم می خواستیم سوار ماشین شیم بریم تهران که خبر بد واسمون اومد
حالا هم دل و دماغ شوخی ندارم اما خوب همین که از دست استاد عیدی گرفتی سایه راست می گه ما هم حسودیمون شد
به ما که از عید قول داده یه سی دی عیدی بده هنوز خبری نیست
فدای تو خوش بگذره روزگارت و زندگیت همیشه مث آب آب و پاک

سلام ستاره خانومی گلم

واقعا متاسف شدم وقتی شنیدم

تازه شم این که عیدی نبود که! این اختصاصی ماهی خانوم بود!
(من چرا انقدر بدجنس شدم تازگیا هی می خوام دل ملتو بسوزونم؟؟!)

ایشالا سی دی هم داره آماده میشه استاد خیلی پیگیرش هست اما امان از ایرانی های از زیر کار در رو!

شاد باشی و غم نبینی خانوم گل

ستاره جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:12 ق.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

اینو یادم رفت این عکس جای شارژ موبایلت خیلی باحاله
ما فک می کردیم تو قم تفکیک زن و مرد سفت و سخته / گویا تهران تو تفکیک از قم هم جلو زده و موبایهای مونث و مذکر دارنو باید جدا جدا برن واسه سوخت گیری
باید می زدن لطفا موبایل بدون حجاب وارد نشود

:))

می بینی تورو خدا؟

خودمونو کردیم مسخره ی خاص و عام!

شما هم وبسایت منو ببین جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ق.ظ

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارین مخصوصا قالبی که انتخاب کردی با موضوع جور در میاد
ما هم 2 سایت و یک وبلاگ داریم دوست داشتی یه سری بزن
حتما این 3 تا یکیش به کار شما میاد
3 تا رو ببین بعد نظرتو بگو

فروشگاه محصولات گرافیکی آموزشی (ارزان)
3dmax,maya,photoshop........
www.1000ax.com

وبلاگ آپدیت آنتی ویروس نود و کاسپر و .... به صورت روزانه
www.nod32us.mihanblog.com
(تبادل لینک هم با وبلاگ میکنم)

در این سایت می توانید شغل خود یا کالای خود را به دیگران معرفی کنید
www.niazeshoma.com

سید محمد رضا عالی پیام(هالو) جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 04:50 ق.ظ http://www.mr-halloo.persianblog.ir

چه محدث شدست و دانشمند
ماهی خانم بر او کتابی چند

دست هالوی گل نکند درد
روی او سرخ و سکه اش زرد

[ بدون نام ] جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:17 ق.ظ

ماهی جون..من موندم شما اگر به مملکت گیر ندی چی میشه..اون وقت چیز ینست که ما بهش بخندیمواسه اینکه ممکنه دیگه گوشی ها جا نداشته باشه از بس شماره سیو کنهخیلی باحال بود..من نتونستم امسال برمدلم خیلی میخواست برم..مصلا شده خیلی بد شده..خیلیدوره من بلدم نیستم اونحاهارو

سلام دوست بی نام و نشانم!

خیالت راحت! ماهی خانوم تا آب در آکواریوم داره دست از سر کچل دولت و ملت ور نمیداره!
واقعا تصمیم درخشانی بود این انتقال نمایشگاه از محل اصلی به مصلا!
تر زدن به حس و حال نمایشگاه!
شاد باشی!

مهدی صادقی جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ http://www.mahdisadeghi.blogfa.com



سلام
خواندم ! و لذت بردم !!
امکان داره همین روزها از ستاد مبارزه با مواد مخدر با شما برخورد کنند !!
.
.
.
.
چون یواش یواش دارم به مطالب وبلاگتون معتاد می شم !!


موفق باشید
و سلامت
در پناه خدا

سلام دوست وارونه ی من!


خوشحالم که خوشت اومده!

بیخود بلای خانمان سوزتو ننداز گردن وبلاگ من!:دی

شاد باشی رفیق

شیافی که دوست داشت کپسول باشد جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.shiyaf.blogfa.com

من برگشتم !
رای ما در انتخابات رئیس جمهوری فقط و فقط :
(( شیاف ))
با شعار (( آزادی و رفاه گوسفندی ))
دستانت را به دست هایم بده ... و جون مامانت ول نکن !
منتظر حمایت شما هستم !!
پیروز باشید
خدانگهدار
راستی ...! سلام /

:))

پیشنهاد سر آشپز:

یه آش بپز اسمتو عوض کن!!:دی

بی بی جان جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:35 ب.ظ http://alpha-5.blogsky.com/

برهان خلفه

افلاطون گوید: سزای مرد نیک در قبال بی اعتنایی به امور عامه همین بس که افراد دنی و شرور بر وی حاکم شوند.
بی بی جان: طبق برهان خلفه و فی ساقه غورس اگه تو یگ آبادی بدی باشه ولی هوشکی نا کک نگزه، میشه گفت که تو اون خراب شده آدم خوب عصلا و عبدا پیدا نمی ره!

بی بی جون قربونت برم بهتر نیست روی املای فارسی دوباره کار کنی؟!
راستی می دونستی من عاشق اینم که هردفعه وبلاگو باز می کنم ازت یه کامنت داشته باشم؟!
خیلی جیگری بی بی جون!
بوس بوس

شیاف جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:14 ب.ظ

ماهی ها که نیاز به رصد کردن ندارند !!
توی تنگ راحت می شه پیداشون کرد !!
ممنون از حضوورت
وبلاگ خیلی خوبی دارید
تقریبا تمامش را خواندم
پیروز باشی
خدانگهدار
راستی ....! سلام /

ولی من همون کپسول رو ترجیح میدم!!:دی

سلام!

شراره... جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:49 ب.ظ http://shararehaye-niyaz.blogfa.com

سلام بر ماهی عزیز..........

ای غرب گرا...ای بی عرق ملی ...ای طرفدار او با ما... ای غرب زده....

انقد کتاب خارجکی نخون برا معدت خوب نیست...

من خوراکم کتابه اما با خارجیش حال نمیکنم خصوصا که ترجمه اس...

سلام خانوم خانوماااااااااا

بر عکس من عاشق آشنا شدن با کارهای نویسنده های خارجی ام.

آخه ایرانی ها زود تموم شدن! البته نویسنده های خوبشون!

اگه چارتا مترجم خوب رو شناسایی کنی میتونی از آثار همه ی نویسنده ها لذت ببری حاج خانوم.

شاد باشی گلم

مهدی شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:00 ق.ظ http://goldenscience.blogfa.com

این صدای سکوتت بود؟!

مهدی شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:16 ق.ظ http://goldenscience.blogfa.com

سلام دوست عزیز
امیدوارم حالت خوب باشه
بازهم یه آپ خوب دیگه.کلی لذت بردیم
اون هم بعد از چندوقتی که نبودی !
بدبخت اون پسره!ممکنه دیگه هیچوقت بچه دار نشه
امیدوارم از نمایشگاه خوب استفاده کرده باشی.من که نتونستم برم.
این کتابهایی هم گرفتی ,بخون ببین اگه خوبن تا ما هم بگیریم(مخصوصا کتابای داستایفسکی)

برات آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
مهدی

سلام آقا مهدی

اون بابا که حقش بود! از یه همچین آدمی اگه هیچ اثری نمونه بهتره! ببین دیگه بچش چه کوفتی می خواد بشه!

چشم حتما درمورد کتابا می گم
فعلا سرگرم پازلم هستم!:دی
شاد باشی

خانم و آقای گیلاسی شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ب.ظ http://ma2gilasi.persianblog.ir

اما گرما و خفگی هوای نمایشگاه از همه چی بیشتر منو اذیت کرد..

ها والا!

شاذه شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:04 ب.ظ

:)))))))))))
خوش بگذره ماهی خانومی! برداشت بیسیار خنده داری از نمایشگاه بود :)))))))))))

:دی

بچه ها رو ببوس

ستاره شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:21 ب.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

سلام ماهی گلی آپیدم میای

آها این شد!

هادی یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:17 ق.ظ http://www.as-pick.blogfa.com

سلام

تراژدی نمایشگاه هم تموم شد بالاخره

سلام

آره والا! مثل هر سال!

بی بی جان یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:04 ق.ظ http://alpha-5.blogsky.com/

سخن سیاسی به کلامی گویند که طی آن کذب محض حقیقت و قتل و کشتار عملی ستوده و باد صرصر صخره ای منسجم جلوه گر شود. (ژورژ ارول) بی بی جان: الهی مادرت بمیره برات که همچی سر جوونی خل و چل و پرت و پلاگو رفتی!

:)))))))))

اجادسا یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:15 ب.ظ http://ajadesa.blogsky.com

سلام ماهی خانوم عزیز این صدای کسی نیست جز جزغاله
خوبی
من همیشه کشته مرده این جور نوشته هاتم
قستم شارژ عالی بود مخصوصا قسمت بیب دارش
( سایز گوشی )
آقا پسره هم که کلن ناک اوت شد و به سلامتی قراره تا آخره عمرشون ننشونو تو حسرت نوه بزاره
بازم ممنون از آپ قشنگت موفق باشی عزیزم
منم آپم وقت کردی یه سر بزن

سلام جزغولی جون!
شناختمت عزیزم!
:دی
حتما میام
شاد باشی

یاسمن بهار یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ب.ظ http://yasaman-bahar.persianblog.ir/

سلام ماهی جان
نوشته های قشنگتوخوندم ولذت بردم.
بایک شعر مردانه از آقای عالی پیام به روزم!!

سلام یاسمن جان
تما سر میزنم
شاد باشی خانومی

گمشده یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:04 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی خوش می گذرررررررررررررررره
می بینم که نمایشگاه گرد شدی ؟؟
من که امسال نتونستم درستو حسابی از نمایشگاه بازدید کنم .
ببینم هنوز نگرفتنت !!!!!!!؟؟؟
قرار بود بگیرنت که
راستی می بینم که حسابی وبلاگتو شلوغ کردی .

ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااااان!
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوش می گذره!
منم همیشه نمیرسم درست و حسابی همه جای نمایشگاه رو سرک بکشم متاسفانه
کی قرار بود منو بگیره؟!!
خواستگارامو می گی؟!
تو از کجا با خبر شدی خاله زنک؟!!
کجاش شلوغه؟!

آقا خیلی خوشحال شدم اومدی
شاد باشی یه دنیا

حمید یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:06 ب.ظ http://hamidj.blogfa.com

سلام
طبع شوخ شما تمومی نداره خدارو شکر
جای ما رو هم خالی می کردین
خیلی وقته دلم برای اجتماعات اینچنینی تنگ شده
خر کاری امون نمی ده چها تا کتاب بخونیم
به ما سر نمی زنین مارو فراموش کردین
انقد سر نخواستن مطالب وبلاگمون دعواس
معرفت دانه دری است که به هر کس ندهند ...
شاید به خاطر همینه نمایشگاه رفتن جور نشد
دوست عزیز همیشه شاد باش و شادی ببخش

سلام
آخه دفعه ی قبل گفتی بیا به آدرس جدیدم اما آدرس نذاشته بودی خب!
وقت همیشه برای کتاب خوندن هست اگه بهش محل بذاری!
فقط پونزده دقیقه قبل از خواب!
شاد باشی رفیق

من دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 02:01 ق.ظ

اهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

بکی باید بگیم دلمون تنگولیده؟

به مااااااااااااااااااااااااااااااااااااهی!

مهدی صادقی دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ب.ظ

=))

ستاره دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:01 ب.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

دلمون هم تنگولیده بود و هم تنگولیده بود/اگه گفتی چه فرقی دارن/گفتیم بیایم ماهی گلی رو نیگا کنیم دلمون واشه

یعنی هم تنگولیده بود هم تنگولیده بود اگه اشتباه نکنم!:دی

بیا نیگا کن اما زیاد نزدیک نیا که آب آکواریوم تبخیر نشه!

ستاره که نیستی که! خورشیدی!

جیگرتو خام خام!

بوس بوس

ستاره دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ب.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

این چه کتاباییه /اصلنم خوب نیست/من که عمرا حسودیم بشه/حالا پنج تا کتاب هدیه گرفته گذاشته تو اینترنت تو بوق و کرنا /والله/خوبه ماهیه و صداش در نمیاد/نخیرم اصلنم حسودیم نمیشه/برو بابا خیال کردی /همچین می گه هدیه داده/ببین میزنم زیر گریه ها

ها ها ها ها ها ها ها!

اصلا نوشتم که تو یکی از حسادت فیتیله پیچ بشی!

یو ها ها ها ها ها!!!

(خبیث ماهی)!!

آتیش پاره چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:28 ق.ظ http://www.miss-atishpare.blogsky.com

خب ممکنه برادرا هول بشن جای شارژر یه جای دیگشونو بکنن تو پریز! بعد ادیسون بگیرتشونو جان به جان افرین تسلیم کنن! بعد جواب این دخترای دم بختو کی میخواد بده آیا؟ به این میگن تفکر استراتژیک آینده نگر!!

آتیش پاره!
بشین بچه!
این به جای درس خوندنته؟!!
=)))))))))))

کلاغ راست مغز چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:24 ب.ظ http://kalaghfa.blogfa.com

وای
اصلا فکر نمی کردم این وبلاگ .......
چقدر قشنگه
چقدر خوب می نویسی
طنزات زیبا بود
بابا خیلی باحالی
آدرس بالا وبلگ اصلی منه تو بلاگفا
آدرس بلاگ اسکای هم همینه
فقط با جابجایی بلاگفا
لینکت کنم ؟
ااین وبلگتو تو هر دوجا ؟
تو لینکام تو بلاگفا
انجمن ترشیدگان هست اونم طنزش مثل شماست قوی و آرامش دهنده
مرسی مسرور شدم

سلام آقا کلاغه!
وای چقدر تعریف کردید آدمیزاد خوش خوشانش می شود!
شما هم هم!
لینک کنید ما نیز با کمال افتخار لینک می کنیم!
قربون آقا!

کلاغ راست مغز چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ب.ظ http://kalaghfa.blogsky .com

سلام منم دیروز خریدم از یه دست فروش
خاطره دلبرکان غمگین من
گارسیا مارکز
اگه از گزارش یه مرگ راضی بودی بگو بگیرم

سلام مجدد!
جدی؟!
میگفتن این کتاب جمع شده و گیر نمیاد و از این حرفا!
خوب شد شما خریدین من اگه کیر نیارم کتابتونو از چنگتون درمیارم!
به جان خودم!
به محض اینکه خوندم بهتون خبر می دم.
بازم خوش به حالتون!
شاد باشید

کلاغ راست مغز چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ب.ظ

خصوصی
اگه تونستی یه سر به بلاگفام یزن
نظرتو بگو
بدونه رودروایستی

مستانه چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:42 ب.ظ http://www.7584.blogfa.com

آیا میدانید:
هر دو بچه آخریم !!!

نه!
جدی؟!
چه باحال!

Ahmadreza پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ق.ظ

Haabo0ollaa

مو علیکم!

من پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 06:13 ق.ظ

من مییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییخام اخه

به قول هالو:
من بیشتر تر!!:دی

ستاره پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:29 ب.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

شصت کیلو سگ ماهی میخوام/پاک شده تمیز بفرستین در وبلاگ/واسه سبزی پلو /امشب مهمونی داریم

ما حدود ۵۸ کیلو داریم البته با استخون و لباساش!
اما وقتی بپزین و لای پلو هم بذارینش بازم پاچه میگیره هااااااا!!!
از ما گفتن
ور دار ببر خیرشو ببینی!

ستاره پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:07 ب.ظ http://setarehbaroon.blogfa.com/

عیبی نداره بده بریم/یه کاریش می کنیم چاره ای نیست سال سال الگوی مصرفه/خوب صرفه جویی می کنیم/واسه پاچه گیریشم یه کاریش می کنم

باشه
خودت خواستی
همه ی شلوارات تبدیل میشه به شلوارک!:دی
وردار برو
!!

پژمان جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ق.ظ http://footballirani88.blogfa.com

خیلی با حال نوشتی و خیلی هم همچین قشنگ توضیح دادی انگار من خواننده اونجا با شما بودم مخصوصا" زدن این یارو به نقاط حساس و خلاصه غلط نکنم یه نموره کاراته ماراته بلدیاااااااااااا ناقلااااااااااا حالا بعدش رو ننوشتی یارو رو ناک اوت کردی بعدش چی شد خیلی از این قسمت خوشم اومد یا د فیلمهای جکی چان افتادم واسه همینه جای شارژ واسه خواهران جداگانه می ذارن ؟ راستی ولش کن هیچی بابا پشیمون شدم خداحافظ مهربون اگه سلیقه ات گرفت یه سری هم به من بزنی بد نیست دل بنده خدایی رو شاد کردی

قربون آقا!
دیگه بقیه ش به خودشو همسر آینده ش مربوط میشه به ما ها چه؟!:دی
به وبلاگت سر زدم
البته من فوتبالی نیستم اما اومدم دیگه!
شاد باشی

احمدرضا جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:13 ق.ظ http://a-r-k.cov.ir

سلام فیش خان !!

آپیدیم !

یا حق !!!!!!!!!!!!!!!!!11

سلام دکتر بعد از این!

اومدم

حق نگهدارت پسرم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد