:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

موضوع انشا :

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

ما زنده ایم همچنان!

سلام به تمامی دوستان

خوبین انشاالله؟
طاعاتتون قبول در این ماه نورانی..

امیدوارم همگی سالم و سرحال باشین و اوضاع بر وفق مرادتون..

منم دیگه دیدم خیلی دارین تهدید می کنین اومدم مثل بچه ی آدم آپ کنم و برم!

البته قبول دارم که دیر آپ می کنم اما دیدین که! به همتون همیشه سر زدم!
هر کی هم که بگه نه خدا سوسکش میکنه!

خلاصه که جونم براتون بگه همچنان مشغول کشتی گرفتن با بچه های مردمیم تا دوکلمه زبون این اجنبی های از خدا بی خبر رو بهشون یاد بدیم و اینه که زیاد وقت نمی کنم آپ کنم.

یک ترم تموم شد و الان وارد ترم دوم شدیم. خوشبختانه نتایج دانش آموزام درخشان بود و بسی خشنود بودیم. 

آیا هیچ حواستون بود که در تاریخ هشتم شهریور ماه هزاروسیصد و هشتاد و هشت٬ ماهی خانومتون دوساله شد؟!؟!؟!

*
*

*

وقتی داشتم امتحان شفاهی از پسران آموزشگاه می گرفتم (مربوط به امتحان پایان ترم قبل)، یکی یکی وارد کلاس می شدن و من از تمامی درسهای کتابشون به صورت شفاهی سوال می پرسیدم. داشتم از یکی از پسرها امتحان می گرفتم. رسیدم به بخشی از کتاب که راجع به علایقشون می پرسید که مثلا چه نوع غذا یا نوشیدنی یا لباسی رو دوست دارن و می خوان.

من: Ali! what do you want now? (علی! الان چه چیزی می خوای؟)
علی :
mmm … I want you!!! (شما رو می خوام)!!

من:

*

*

*

نمی دونم چی شد که سر کلاس یهو بحث سربازی رفتن افتاد بین بچه ها. اگه یادتون باشه بچه های کلاسم حدود 10-12 ساله هستن. یکیشون گفت:

-          من که نمیرم خدمت! سربازیمو می خرم.

-          اما من میرم! می گن سربازی خیلی حال میده!

-          می ری که آدم بشی؟؟!؟

اینجا من دخالت کردم و گفتم:
- وحید؟ کی گفته هرکی بره سربازی آدم می شه؟
وحید – خانوم اجازه؟ مامانمون همش به بابامون می گه:« اگه رفته بودی سربازی آدم می شدی!!!»
من-

لذا هر حرفی رو جلوی بچه ها نزنید!!

*

*

*

همچنان سر حرف خود هستیم که از تبلیغات «برنج محسن» بسیار خوشمان می آید مخصوصا اون دونه ی برنجی که قدش بلنده و مجبوره به همه توضیح بده :«ما نشستیم آقا!».

تازگی ها این تبلیغه که دوتا کیف پول هستن و باهم حرف میزنن رو هم دوست می دارم!

صحبت از تبلیغ شد...

 گفتم بگن نگین نگفتی!


*

*

*

- ببخشید آقا! شما هم توی این جلسه ی سخنرانی بودید؟؟

- بله بله! حتما شما هم به این موضوع علاقه داشتین درسته؟ از نظر من  این مسأله ای است که بسیاری افراد با آن دست به گریبانند. چه افراد جویای کار که می خواهند برای اولین مرتبه محیط کار را تجربه کنند و چه کسانی که سالهاست در حرفه خود مشغولند و از مشکلات آن رنج می برند. محیط کار هر انسانی...

-          عذر می خوام فقط می خواستم بپرسم دستشویی کجاس؟؟

*

*

*

An error has occurred. Our engineers have been notified and are trying hard to fix the problem as soon as they can.

جای این همه زر مفت یه کلمه بگو refresh کنین دیگه. عجباااااا!!!

*

*

*

آقا یعنی ما اینقدر بد شدیم؟؟ یعنی تا این حد؟؟ به اندازه ای که دیگه «ربنا» ی شجریان ما رو توی ماه رمضونا پرت نمیکنه به نوستالژی سالهای بچگی؟؟؟ احتمالا باید از سالهای دیگه ماه رمضون رو هم تحریم کنیم تا خدا برامون از بهشت ربنای شجریان رو پخش بکنه حالشو ببریم!!! یه مشت عقده ای بیمار روانی!!

*

*

*

پیشنهادات سرآشپز :

این پست از وبلاگ خانومی (خواهر گلم- مامان دوقلوها)

این پست از وبلاگ عطر قهوه ( طاهره خانومی)

دانلود این لینک شدیدا توصیه میشه! (خنده ناک)

*

*

*

چندی پیش که تهران بودم و می خواستم کمک خانومی ماکارونی درست کنم٬ ناگهان احساس فرمودیم زور در بازوان تنومندمان ذخیره گشته و نتیجه اش این شد که می بینید: (حواستون باشه ها!)

 

 

دوستتون دارم مواظب خودتون باشین و التماس دعا...