:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

:.★★:.

مامان قشنگم منو ماهی صدا می کنه. همیشه دلم میخواد بخندم و بخندونم...

ما توالت میخوایم ، یالّا !

 

سلام به همه ی دوستان عزیزم. امیدوارم همگی خوب و شاد و سرحال و سلامت باشید.

بنا به درخواست عده ی کثیری از دوستان،تائید بخش نظرات رو  اکتیو می کنم تا برای کسانی که احیانا می خوان چیزی درگوش من بگن راحت باشه! وگرنه همونطور که همتون می دونید از دم واسه من تائید شده اید! یه دنیا شادی و دلخوشی و سلامتی براتون آرزومندم.

**********************************

ما توالت میخوایم ، یالّا !

توصیه ی ایمنی : اکیداً توصیه میشه که لطفاً کسایی که مشکلات قلبی و روحی و مزاجی و نزاکتی و خیلی چیزای دیگه دارن ، مطلب زیر رو نخونن ...

جراید: مردم اکثر شهرهای ایران از کمبود توالت عمومی در سطح شهرهایشان ناراضی اند! 

در راستای اهدافی که تنی چند از برو بچز و دوستان در پیش گرفتن ، ما هم بر آن شدیم که باهاشان همکاری نموده و مطلب زیر را از خودمان گردگیری ... یعنی گردآوری کرده و تقدیم شما بزرگواران بنمانیم . باشد که دری از درهای مشکلات ما حل گردد الهی آمـــــــــــّــــــین ! 

عرضم به حضورتان که آقا ، ما مشکلات زیاد داریم ... بروید بالا لطفاً ... یه جوری فکر میکنید که انگار مشکل ندیدین تو عمرتون ، مشکل توالته !

wc! 

 

 این مشکل در حالت عادی خودش رو نشان نمیده که ، وقتی نمایان میشه که اولاً زیاد نوشابه و آب خورده باشی ،

 چند ساعت قبل غذای پر حجم ( مخصوصاً لوبیا ) خورده باشی ، و از همه مهمتر اینکه تو خیابونی باشی که تا چشم کار میکنه ، فقط ماشین میبینی و آدم . دریغ از یه جایی برای تخلیه ی التهابات درونی !


 بارها و بارها برا همه ی ماها پیش آمده که به همچین دردی گرفتار شده باشیم . به قول معروف میگن :
تا حالا به بی توالتی گرفتار نشدی که درد عاشقی از یادت بره ...!!

البته هدف دوستان در اعتراض به مشکل بی توالتی در شهر بود ، ولی از اونجایی که من زیاد با این مشکل روبرو  و درگیر نشدم ، سعی در ریشه یابی این معضل بزرگ دارم . ریشه یابی به این معنی که اول باید حریف خود رو بشناسیم ، بعد بهش حمله کنیم ! پس همینجا این سوآل مطرح میشه که :

 توالت چیست ؟!

البته همین توالتی که ما میگیم ، متناسب با فرهنگها و لهجه ها و زبانهای مختلف ، جور خاصی نامگذاری شده ... مثلاً اسم اول همون توالته که خیلی رواج داره که بر دو قسم است : 

۱) توالت ایرانی

۲) توالت فرنگی
 در ایران ، ایرانیش متداوله و در کل جهان ، فرنگیش ! البته زمزمه هایی هم مبنی بر صادرات ایرانیش به کشور های اروپایی شده ، ولی شما باور نکنید ...

با اینکه مراجع، تاکید زیادی بر استفاده از مدل ایرانیش به همه ی اقشار جامعه میکنند ، با این حال یک عده هستند که سطح خودشون را بالاتر دیده و به نصب مدل خارجکیش اهتمام میوَرَزُنَد و بهانه شان اینه که مدل ایرانی دیسک کمر میاره !!

ولی از آنجایی که صنعتکاران ایرانی خیلی مبتکر و متخصصند ، مدل پلاستیکی توالت فرنگی ( از همونایی که پایه داره و روی توالت ایرانی قرار میگیره ) رو روانه ی بازار نمودند تا یک وقت خدای ناکرده کم نیاورده باشند! به محصول خارجی هم جنبه ی ایرانی میدیم ! ( به واسطه ی همون توالت ایرانی که زیرشه !! )

البته نوعی از توالت فرنگی هست که از قدیم الآیام ( یه چیز تو مایه های عصر حجر ) در بین مردم  ( مخصوصاً مردها ) رایج بوده که همانا مدل سرپاییه . منتها خارجی ها ، اون رو از حالت کوچه بازاری خارج و صنعتیش کردن و وارد مکانهای عمومی مثل هتل ها ، کازینو ها و جاهای دیگه نمودند ...

 اینجا ایرانی ها کم آوردن و نتونستن پوز خارجیها رو به خاک بمالونن و هنوزم سیستم کوچه بازاری، ( در صورت تعطیل بودن بازار! ) ادامه و رواج داره .  

اسم باکلاسی توالت میشه دسشویی

مثال : آقا اجازه ، میشه بریم دسشویی ؟!!

البته واضح و مبرهن است که دسشویی معنی دستشویی میدهد ، پس اگه کسی برا دسشویی اجازه گرفت ، ولی رفت برا تخلیه ی التهابات درونی ( شکمی ) ، مسئولیت با خودشه .

اسم دیگه ای که برای این مکان عزیز رواج پیدا کرده ، مستراح میباشد . ولی به نظرم کلمه ی قشنگی نیست ، من رو یاد توالت های بتنی ای که دستی ساخته شده میندازه ( تو در و داهاتا زیاد دیده میشه )

اون قدیم ندیم ها هم بهش میگفتن : موال

( و به گفته ی دوست عزیزی " مبال " ) که به نظرم همون موال درست تره . البته من هم از دهن این و اون شنیدم که میگن موال ، وگر نه ، شاید مبال درست باشه . شایدم اون دوستم از دهن این و اون شنیده باشه " مبال " ، مثلا زبون طرف خوب نچرخیده باشه و میخواست بگه " موال " ، آب دهن تو دهنش گیر کرده و گفته " مبال " ، و شایدم نه موال درست باشه ، نه مبال ، مثلاً " مدال " درست باشه که ... چی ؟ ... بله ، دوستان اشاره میکنن بی خیال شو ...

اسامی دیگری هم هست که ممکنه بیشتر جنبه ی شخصی و خصوصی داشته باشه یا بین یک قشر خاص رواج داشته باشه ... ممکنم هست که طرف از کلمات و اسامی جانبی برای رساندن هدف استفاده کنه .

مثال :  " آقا اجازه ... ما کمپوت آلبالو گیلاس داریم ! "  

 و در ادامه :  " جون ماردتون آقا ، داریم میترکیم !! "
البته اسامی مشابه زیادی کاربرد داره که میتوانید یه سر به بقالی سر کوچه بزنید و انواع کمپوت ها و رب ها را به این لیست اضافه کنید .

اسم با مسمای دیگری که برازنده ی این مکانه ، اتاق تفکره . به این معنی که سخت ترین و پیچیده ترین مسائل هم تو همین توالت حل میشه ... حالا اگه یک نفر به تنهایی نتوانه از پس مسئله ای بر بیاد ، باید رجوع کنه به اتاق همفکری ( که همانا توالت عمومی است ! )

خب ... اینجاش رو یه نقطه میزاریم تا سری بعد که میام ، این بحث مهیج و هیجان انگیز رو ادامه بدیم .

پ.ن۱: هشدار داده بودم اونایی که روحیشون لطیفه نخونن ... حالا که خوندین من هیچ گونه مسئولیتی قبول نمیکنم ...

پ.ن۲: توصیه ی ایمنی : وقتی میرین توالت ، مواظب موبایلاتون باشین ... بیشترین آمار خرابی تلفن همراه ناشی از افتادن تو چیزه ... همون که میدونید !

 

دوستتون دارم٬ مواظب خودتون باشین تا به زودی

نظرات 27 + ارسال نظر
امین پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:59 ق.ظ http://khakesorkh.blogsky.com

بابا تو دیگه کی هستی
سلام و صد سلام همیشه خندون باشی
مطمئن باش تو موفقی چون روشت موفق
خوشحالمون کردی ماهی خانوم
ممنونم !!!!!!!!!!!!!!
سعادتی است !!!!!!!!!!!!!!!

ماهی هستم! خوشحال هستم!
سلام به روی ماهت!
اولا خوش اومدی
دوما چاکریم!
سوما شاد باشی!

شاذه پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ق.ظ http://shazze.blogsky.com

سلام ماهی جونم
خوبی؟

همون مبال درسته. کلمه عربیه. یعنی محل ... کردن!!!

سلاااااااااااام این گاو و گوسفند ما کو قربونیشون کنیم؟!!
خوبم شما و نی نی ها خوبین؟
بله دستگیرم شد!
شاد باشید!

یونس پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:16 ق.ظ http://bazi-mobile.blogfa.com

سلام وبلاگ خوبی داری
به منم سر بزنید
موفق باشی

سلام!
ان شا الله!

تازه وارد پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ق.ظ

اگه الان هستی نگاه کن .

نیستم!:(

پژمان پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:27 ق.ظ http://hamejore-ps.blogfa.com

سلام وبلاگت عالیه
به من هم سر بزن

تازه وارد پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:33 ق.ظ http://tazevared.blogsky.com

تقصیر خودته نیستی دیگه ‍!

در ادامه بحث شیرین و اشتها برانگیزت!!!! عرض کنم که همون مبال درسته. این یه کلمه عربیه ریشه‌شم از همون جیش عربی گرفته می‌شه!! خودت خواستی :)
اطلاعاتت افزون شد؟

خداوند هم در شانس بنده.....!!:دی
بله کلی اطلاعاتمون زیاد شد!
جدی جدی نمی دونستمااااااااا!
شاد باشید!
و یه عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالمه ممنونم واسه جریانات!

سلام همسایه های2 پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ق.ظ http://rezatehranii.blogfa.com

سلام.ممنون به وب اولم اومدی

من حاضرم تحمل کنم اما نرم عمومی

سلام
منم!

عوض کردن آدرس وبلاگ خود به داتکام پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:15 ق.ظ http://WWW.33IR.Com







با سلام

اگر میخواهید آدرس وبلاگ خود را رایگان عوض کرده
و با پسوند دات کام مطالب وبلاگ خود را ببینید و به دوستان خود معرفی کنید به سایت
WWW.33IR.Com
بروید و یک نام کوتاه در صفحه اول انتخاب کرده و در صفحه بعد آدرس وبلاگ خود را بدهید و.... از امکانات رایگان ستفاده کنید
ثبت دامنه رایگان داتکام برای اولین بار در ایران

padid پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:55 ب.ظ

DOVOM
!!!







kachi bazi hichi

ای جاااااااااان!

زهرا پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:08 ب.ظ http://sookootez.blogsky.com/

این توصیه ها رو جدا جدی بگیرید!! تا نیاد سرتون نمی فهمید که!!

اومده سرمون!
کی گفته نیومده؟!

تازه وارد پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ب.ظ

من به عنوان جبران بخش کوچکی از عده کامنتات بر خودم واجب می‌دونم که آمار کامنتتو سه رقمی کنم!! :)

من ا ینجام!! به توالت هم هیچ احتیاجی ندارم!! :)

شما کلا صاحب اختیارید!
اون کامنتا هم دلی هستن همشون.
مگه اینجا توالت عمومیه که توضیح میدید هستید ولی بی نیاز از توالت؟!!
تازه ما پول آفتابه هم نمیگیریم!
شاد باشید!

ریحااان جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ق.ظ

میگم ماهیییییییییییییییی من ترسیدم لطافت روحیم خدشه دار شه نخوندم


حالا نمیشد مسئولیت یه بخشیش رو به عهده بگیری .........

حمایتت کجا رفتههههههه ....چشمک


خوبی ..خوشحالم که مثل سابق شاد و شنگولی .....
شاد باشی گلم همیشه ...



مراقب خودت باش
یا حق

به سلاااااااااام ریحون خانوم خودم!
خوبی گلم؟
نه عزیزم مگه ظرفیت مثانه های مردم با منه که من مسئولیت قبول کنم؟!!!:دی
حمایتم رفته گل بچینه!
منم خوشحالم که خوشحالی
شاد باشی عزیزم
بوس بوس

بهارین جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:34 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام ماهی جون
کتکه رو خودرم...همون موقع که گفتی....
عجب آپی بود این آپ....فقط خدا کنه موقع خوردن ناهار و شام و عصرانه و صبحانه و میان وعده و..چه می دونم از این جور چیزا یاد این پست تو نیافتم!!!
ای بابا تو پستی که می نویسی باید پاش هم وایسی...هر چند تا تلفات داشت تو مسئولی دیگه...از الان شونه خالی نکن...مرد میدون باش....!!!!
می گم چرا بوی بد داره می آد....نگو از این پست جدید توئه...از بس توش اسم توالت و مستراح و دستشویی آوردی قوه تخیلمون روان شد و احساس بوهایی می کنیم از نوع چندش آورش!!!
منتظر ادامه اش هستم
خوش باشی....
بووووس

سلام عزیز دلم
خوش اومدی!
اون بوی بد مال اونایی که... هیچی بگذریم!
ادامه هم میدیم ایشالا!
شاد باشی عزیزم!
بووووس

تازه وارد جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:31 ب.ظ

همه‌ش تقصیر خودته! همین کارا رو می‌کنی که اول نمی‌شی! :)

قهرمممممممممممممممممممممممممممممممم!
من که گفته بودم عصری میام...
صاف ۲ بعدازظهر؟!!
دستخوش بابا!
شاد باشید!

دوست پاییزی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 ب.ظ

سلام عزیزم
موضوع دیگه ای نبود که راجع بهش بنویسی =))
بد نبود یه کمی هم در مورد مشکل کمبود توالت عمومی در سطح شهرها مینوشتی!!

خداوند هیچوقت بی موضوع نگذارتت عزیزم

سلام خانوم گل
چه عجب از اینورا؟!
نه دیگه موضوعات باید متنوع باشه همش که نمی شه
سطح علمیتونو ارتقا بدم!!
شاد باشی عزیزم!

محمد جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ب.ظ http://delle.blogsky.com

سلام ماهی خانوم
چه زیبا نوشته بودی
کلی حال کردیم
به امید دیدار

سلام آقا محمد
حال شما؟
خوبی که؟!!
ما هم شاد شدیم!
موید باشی

آرش خان جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ب.ظ http://setarehbaran.blogsky.com

باز این اومد نوشت
DOVOM
.
.
.
.
.
.
.
امیدوارم هر چی زودتر حالش خوب بشه.
پدیده یادت باشه آرش سرورته
اینههههههههههههههههههههههه
فارسی تایپ کن اگه حالیته

ای بابا!
بازم این بچه ی منو که اذیت کردی تو!
صاف بشین دیگه!!

علی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:52 ب.ظ

سلام ماهی خانوم
من همه مطالب وبتون رو خوندم
می تونم بیشتر باهاتون آشنا بشم؟
منتظرم.

سلام!
ببخشید ما دختر به غریبه نمی دیم!!!!:دی

ام یر یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:17 ق.ظ http://WWW.deltangiii_tanha.com

سلام دوست گلم ماهی جون ببخش
یه تولده خشک خالی تو وبم هس اگه دوس داشتی بیا
زیاد حوصله تولدمو نداشتم
چه فایده سنه ادم همش میره بالا
بی خیال گلم
منتظرم دوس جون

سلام آقا امیر خودمون
مبارکهههههههههههههه!!!!!!!
شادباشی

شوریده یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:49 ق.ظ http://faghat-khodam.blogsky.com

سلام علیکم و رحمه الله و برکاته

من یادم یه بار یکی از مسائل ریاضی رو تو دستشویی حل کردم!!:-))))

بابا شوخی کردم!:))

ولی اخه موضوع قحط بود این رو انتخاب کردی!!:ی

بابا تو این وبلاگت از این شکلک را بذار!:((

همینجورکیش هم خوبه!!:))

شاد باشید و خندان

موفق باشید.........شوریده

سلام شوریده ی عزیز
اینم روشیه به هر حال!
من نمیدونم چطور میشه شکلک گذاشت شما بگید!
شاد باشی

یه کوچولو و اقاییش یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ب.ظ

سللام من شمارو به پنجمین ماهگردمون دعوت میکنم..خوشحال میشم بیایین[قلب]

امید دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.aftabeshab.blogfa.com

سلام دوست من.
برای اولین بار است که به وبلاگ حضرتعالی سر می زنم با اینکه همه مطالب و نوشته های شما رو نخونده ام ولی با توجه به قسمتی از اونها که خونده ام می تونم بگم قلم شیوا و روانی دارین . ضمن اینکه از زحمات شما تشکر می کنم براتون آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در ادامه راهتون و در ثبت مطالب مفید همچنان موفق باشین.کاش همیشه باشین و بنویسین و دعا کنین که ما نیز باشیم تا از نوشته های قشنگتون استفاده کنیم.
سبز وجاری باشین.
تا درودی دیگر بدرود

سلام دوست عزیزم!
شما مطمئنی درست اومدی؟!!!:دی
منم همه ی این آرزوهای خوب رو برای شما دارم
بازم بیاین اینجا!
شاد باشید!

علی اکبر سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:58 ق.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
ایول
حرف دل مردم رو میزنی..آقا باید چیکار کنیم ؟
مثل اینکه باید یه ۲-۳ تا خیر پیدا بشن بجای ساخت مدرسه و ... یه ۷-۸ تا توالت (موال) بسازن که فکر کنم ثوابش هم بیشتر باشه ..تازه موقعی هم این ثواب بیشتر میشه که به قول شما لوبیا هم میل کرده باشیم که تا پدر جد سازنده موال رو هم دعا می کنیم...
مطلبت عالی بود...
-------------
راستی می خواستم یه سایت بهت معرفی کنم که درش میتونی ثبت نام کنی و تبلیغات اونها رو توی وبلاگت بگذاری و از این راه درآمد زایی بکنی..البته من خودم زیاد علاقمند به اینجور مسائل نبودم ولی دیدم من که 2-3 ساعتی رو توی اینترنت می چرخم بهتره حداقل درآمد زایی هم بکنم...البته میتونی توضیحات بیشتر رو توی سایت http://parsts.com بخونی که خیلی هم راحته ..
بعد از گذاشتن تبلیغات توی وبلاگت میتونی به من بگی و اصلا میتونیم یک کاره گروهی با دیگر دوستان انجام بدیم و روی تبلیغات همدیگه کلیک کنیم که به ضرر هیچکسی هم نیست..من که به وبلاگ تو اومدم روی تبلیغات تو کلیک می کنم...
به نظرتون چطوره؟ بهم خبر بدید...
منتظرم
موفق باشی

سلام!
قابل شما رو نداشت و پیام شمارو به مسئولین می رسونیم!
برای اون برنامه هم بذار یه فرصتی گیر بیارم ببینم چی به چیه خبرت می کنم فقط هر از گاهی یادم بنداز.
شاد باشی

بهارین سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:42 ق.ظ http://goleshabboo.blogsky.com

ماهی جونم یه آپ هویجوری!!!
آپ بهتره رو گذاشتم واسه خرداد ماه!!

شروین سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ http://www.shahriyareman.blogsky.com

سلام سلام
خوبی خانومی
وای چه دقیق بررسی کردی
انقدر خندیدم که نگو دختر
چرا سر نمی زنی بی معرفت
پاک منو فراموش کردی
آپم می کنی خبر نمی کنی
چه بامزه
یه سوال اگه مرده همسرمان باشد و ریسمان شودم می شه در دفعه های بعدی توضیح بدی؟؟؟
من آپم خانومی گفتم شاید خبرت کنم بیای
عنوان لینکمم اگه هنوز عوض نکردی لطفا عوض کن و بذار خسته ام باشه؟
منتظرتم

سلام به روی ماهت عزیزم
خوش اومدی
حب تو که بی معرفت میشی ماهم میشیم مثل خودت!
ولی چشم خدمت میرسم
و در اولین فرصت لینک رو هم عوض می کنم
چشم دفعات بعدی به این معضل می پردازیم!
عزیزمی
شاد باشی

کامبیز سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:32 ب.ظ http://kambiz-64.blogsky.com

سلام
من فکر می کردم این مشکل توالت یه مشکلیه که فقط توی ولایت ما وجود داره٬ نگو کل مملکت از این مشکل در رنجه. چه بسیار مواردی که در خیابون با این مشل مواجهه نشدم. حالا باز خدا پدر این راننده ها رو بیامرزه که با بوق زدن ممتد خیلی وقت ها آبرومون رو می خرن!
راستی بزار یه کم اطلاعاتت رو بالاتر ببرم هر چند معلومه خودت توی این موضوع صاحب کراماتی هستی! یه اسم دیگه که توی ولایت ما وجود داره٬ «دست به آب»ه که بیشتر توی محیط های روستایی استفاده میشه. مثلا اگه توی مدرسه یکی از دانش آموزان بخواد بره دسشویی٬ میگه آقا اجازه بریم دست به آب. البته تحقیقات و آزمایشاتی که من انجام دادم٬ به نظرم اسم اشتباهیه. آخه دست که به آب نمی ره٬ این آبه که به دست و جاهای دیگه ریخته میشه! در ضمن معمولا از آب هم استفاه نمی کنند و بعد از انجام کارهاشون حالا شاید با یه سنگی یه عملیات پاکسازی هم انجام بشه که این بیشتر به خاطر صرفه جویی در مصرف آبه٬‌آخه خودت می دونی که الان با مشکل کم آبی مواجهیم!
البته اسم های دیگه ای هم وجود داره که خیلی کمتر استفاده میشه٬ مثلا «ادب». باز همون مثال مدرسه رو میزنم٬ آقا اجازه بریم ادب! این اسم به نظر با کلاس تر میاد. هر چند این فقط اسمه که تغییر می کنه و مراحل همون مراحل دست به آب می باشد!
نکته: توی روستاهای ولایت ما کمبود دستشویی احساس نمی شه و معمولا از دره ها و پشت کوه ها استفاده میشه
توصیه ایمنی: در موقع انجام تحقیقات مواظب پرتاب سنگ طرف مقابل هم باشید.

سلام!
نه برادر این مشکل همه جا هست!
دست به آب هم البته همه جا کاربرد داره!
از اطلاعات کاملت ممنون!
فیض بردیم!
التماس دعا!!:دی
شاد باشی

امین چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:26 ق.ظ

سلام
چرا نظر رو نمی خونم شما جواب نمی دی
خب خوبی
کم می نویسی دیگه
نکنه کارت اینترنتت تموم شده !!!!!!!!!!
ولی من غصت بدم !!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای دی اس ال دارم ههههههههههههههههههههههههوم
به یادتم شما هم به یاد من باش
واقعا هر وقت بیام وبلاگت می بینم وقتی می بینم هیچی نداری کسل می شم
خداحافظت باشه

سلام به روی ماهت!
آخه من هرچی میام میبینم شونصدتا آپ رفتی به ما هم محل نذاشتی!
خوششششششششششش به ححححححححاااااالللللتتتتتتتت!
منم می خوااااااااااااااممممممممممممم!
نزدیک امتحاناس برادر!
ماهم بچه درسخونیم!!
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد